Jump to content

VW TYPE3 BOXER


Vizitator
 Share

Postare recomandată

notchman treaba cu bolturile este asa cum ti-am spus ala de sus a fost batut de sus in jos iar ala de jos invers nu cred ca este o regula e vorba de spatiu de manevra pt ciocan,da tu de ce vrei sa le scoti neaparat.in legatura cu actele am vorbit aseara cu prietenul meu l-a costat vreun milion juma' acum doi ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 995
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • notchman

    338

  • lexxus

    160

  • MishuL

    137

  • RaduI

    104

Top Posters In This Topic

notchman....daca mai ai nevoie de niste poze tehnice luni pot sa-ti trimit ca dupa aia tre sa dau cartea imprumut la unu din timisoara se cine stie cind o mai primesc.In legatura cu axu cu came poate iti fac rost saopt viitoare ptr ca omu de la care am luat notchu are o pivnita plina de piese si o zis ca ma pot servi..el o plecat in italia si mi-o lasat "mostenire"toata pivnita de piese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I-auzi Notch! :bounce: :) :D :ok: :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Auzi notch... Batzi, tu, batzi- daca iase, e OK; da' daca e intzepenit, nu iese si-l mai faci si ciperca? Il mai scotzi dup'aia la ..livara! :lol: Eu raman adeptul ideii sa gasesti un autogen prin CL si sa viu odata si sa-ti refac partea de jos a stalpului, ca ce-i acum acolo, e o tziganie. :12:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deja salivez............. bei , hellooo, io nu am pana acuma probleme cu propretaru, ci numai ca nu dau de iel,.....omu nu ar avea cred nimica impotriva sa fac io actele, dar trebuie sa fac actu cu omu , omu nu vrea bani (cateve "ciute" acolo) ca estem doctor chirurg......actele mashinii sunt la mine.....dar pe numele lui....si nu prea stiu cum estem mai bine sa fac , act de donare, sau vanzare/cumparare?

Cu boltzurile, o sa incerc astazi,...si nu o sa bat cu ciocanuu, am gasit o cheie"franceza" la care am sudat in "cap" o piulitza de 20', iar la "falci" am sudat doua fiare unu cu o gaura putin mai mare ca boltzu, si una cu un mic dorn putzin mai mic decat boltzul, care si pasa pe iel, si uite asha cred io ca am facut o mica presa......ramane sa o fixez pe balama si sa trang din piulitza aia de 20'.....

Bai Lexxus bei , fa si tu o poza la magazia cu pesele alea, si trimite'o si mie, si in felul asta m-ai imbolnavit.............cred ca o sa fac crampe neuronale cevaa...........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deja salivez............. bei , hellooo, io nu am pana acuma probleme cu propretaru, ci numai ca nu dau de iel,.....omu nu ar avea cred nimica impotriva sa fac io actele, dar trebuie sa fac actu cu omu , omu nu vrea bani (cateve "ciute" acolo) ca estem doctor chirurg......actele mashinii sunt la mine.....dar pe numele lui....si nu prea stiu cum estem mai bine sa fac , act de donare, sau vanzare/cumparare?

Cu boltzurile, o sa incerc astazi,...si nu o sa bat cu ciocanuu, am gasit o cheie"franceza" la care am sudat in "cap" o piulitza de 20', iar la "falci" am sudat doua fiare unu cu o gaura putin mai mare ca boltzu, si una cu un mic dorn putzin mai mic decat boltzul, care si pasa pe iel, si uite asha cred io ca am facut o mica presa......ramane sa o fixez pe balama si sa trang din piulitza aia de 20'.....

Bai Lexxus bei , fa si tu o poza la magazia cu pesele alea, si trimite'o si mie, si in felul asta m-ai imbolnavit.............cred ca o sa fac crampe neuronale cevaa........... auzi bei o magazie de pese,.... miam-miam.........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Degeaba mah pun sa fac poza ptr ca acolo ii o pivnita mica si toate sunt clae peste gramada ........adica ii un castel de piese. Tre sa-l sunt pe om in italia si sa-l intreb daca are sau nu sa nu mah pun sa sap degeaba........asta probabil chiar miine ma pun sa o fac ptr ca miine daca o sa am timp si o pot fugii de la lucru vreau sa-mi pun motoru de 2.0L pe galbena.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mike' ai mai aflat ceva in legatura cu notch'urile alea de la tine din cartier?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Notch, cel mai sfant e , daca nu ai probleme cu omul sa iti faca actele, sa te duci cu el de manuta la un notar public si sa iti dea o procura autentica cum ca te imputerniceste sa ii faci felul dpdv juridic (masinii evident!). Asa am facut eu cu proprietarul anterior. Eu am centrat, eu am dat cu capul, am semnat pentru amandoi contractul si la revedere!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mike, prop. oficial nu mai are absolut nici un act, mai e doar talonul, cu nr. vechi, la Notch. Daca s-ar gasi contr. de vanz-cump., de-ala vechi, la notariat- ehehei, alta ar fi mancarea de peshte!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna idee.... :ok: ca si eu vreau sa scap de stresantul de proprietar al brotacei :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bah da' ce boala avetzi totzi sa luatzi mashini cu papirele varza! :12:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masochisti nene!!! :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu n-as lua una cu o asa varza de acte, decat ptr. dezmembrare. Pai ai mai mult de tras cu actele decat cu bubele tehnice !!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexserb2000

corect....eu cind am luat-o pe a mea am luat-o pt acte in primul rind ca restu se rezolva....atentie mare cind cumparatidecit una buna cu acte naspa de nu m-ai gasesti adevaratul propietar care ori e mort ori plecat pe afara si ptr 3-400 euro nu vine el in tara mai bine una varza cu acte bune :ok:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Heheeee... io am acte... si tunelu' + blocu'... n-am masina (a 2-a masina, zic). Cine-mi vinde si mie ceva bun-bun, fara papire?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bai fratilor,n-am intales nimic masina este pe numele doctorului sau a altcuiva,daca e pe numele dr . e simplu cea mai buna varianta este aia cu procura la notariat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Estem pe numele doctorului...............................dar nu mai dau de iel, adicatelea nu mai raspunde la tel, cel putzin io de la mine de acas nu pot sa vorbesc cu dansul.....o sa incerc si de la scarbitci, sa vad daca merje, Mihaiachi a reushit sa stea de vorba cu dansul, si in principiu a fost de acord sa facem acte (nu conteaza, atata timp cat scapa de ia.....)si a ramas sa sun io, si io nu poat sa sun , ...adica sun , dar nu imi raspunde nimenea, si pare ca suna in gollll(centrala, sa fie din centrala de la noi din cl?)

Auzitzi ce parere avetzi de" ECONOMAX Ro Catalizator", ca am vazut reclama pe forum, estem asha cum se lauda aia, cu o economie de 20% de carburant?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru detalii

http://www.economax-cat.bigstep.com/faq.html

"For example a $39.00 Economax improves average mileage of a car with a tank capacity of 45 liters, from 10kms to 12kms (20%). Total improvement would be 90kms (2kmsx45liter) per full tank and 9 liters of petrol are saved (90kms/10old avg.) hence total cost saved is $3.15 (9x$0.35). A common misunderstanding is that people look at the change in mileage that is only 2kms and tend to ignore the overall effect. Another saving can result from switching to lower grade fuel due to the cost difference of Hi-octane, Super and Regular petrol.

Besides fuel, other savings come from extended interval of service and tuning. A petrol car would not need replacement of spark plugs, engine oil, oil filter, for longer period and there will be no need for tuning for a very long period.

Payback period for any device is around 2-3 months, only from fuel savings. Another way to workout payback is to calculate the return over active life of the catalyst. For example a $39.00 Economax with a life of 400,000kms improves average mileage of a car from 10kms to 12kms. According to old average the car would consume 40,000 liters (400,000/10) of fuel costing app. $14,000 (40,000x$0.35) over a total mileage of 400,000kms. After Economax, the car would consume 33,333 liters (400,000/12) at a cost of $11,666 (33,333x$0.35) saving $ 2,334. The pay back would be 59 times the cost of catalyst (2,334/$39)."

Pare foarte interesant. Trebuie insa vazut cat costa la noi si care e reversul (posibil) al medaliei...

Totusi, FOCUS MAN, FOCUS pe problema ca mai stai cinci ani cu notchul pe butuci...macar sa ai pe ce monta chestia asta...daca merita!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai, io am vazut reclama si am intrebat, si io ca sa ma lamuresc..................nu vreau sa cumpar acuma, ci doar vreau sa fiu informat......atata tot.....

Oricum am trimis un mail la firma, sa vad daca imi raspund............

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar sa nu fie oferta gen Teleshopping de una cumperi si altceva primesti.

Sincer, si virgina si cunoscatoare, nu se poate. Adica, si cu economie de carburant, si cu marire de putere si cu reducere de noxe...e prea frumos ca sa fie adevarat :12:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai, cam atata pt azi, ma duc sa'i dau electromotoru jos, sa vad ce are...............

Pa........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mei' citi' ma de mult, pe forum, de o solutzie ceva care reconditzioneaza parbrize....ca la mine pe fatza, cred ca au racait gheatza de pe parbriz, cu un spaclu ceva?!?!, ca sunt zgarieturi de innebunesti, partea buna , estem ca sunt vizibile doar de foarte foarte aproape, si nu deranjeaza la condus, adicatelea nu estem matuit , ci zgariat.....

Care era numele produsului cu pricina........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am zis mai demult, din intamplare, le-am scos cu ceara de ceruit caroseria, luata din Metro, sunt niste cutii cilindrice rosii, nu-mi amintesc cum se numeau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si io pe acas un polish abraziv, Prevent,, o sa incerc cu asta pe o bucatzica de geam(la fel ca aia de la parbriz) pe care o am pe acas, si vad ce fatce.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!