Jump to content

Golf IV Variant TDI


Muale

Postare recomandată

dupa atata frig si ...gheata iar s-arata soarele!

si eu hop la spalatorie ca deja ma murdaream pe mana cand deschideam usa. si cand se usca,botul masinii devenea gri de mizerie mioritica.

(realizez ca in 2 zile e la fel dar am profitat de caldura sa nu inghete apa pe ea)

post-66542-0-12614200-1297093937_thumb.j

Link către comentariu

la privire este!

dar si senzatia parca e alta cu ea curata. si la temp pozitive motorul merge mai lin de la prima pornire.

@rudolf.2 nu uita te rog,cand ai timp, de firele din usa spate pt legat lampi

Link către comentariu

nu e asa rigid amortizorul cand e cald afara.

cu bucsele de pe spate,dreapta...situatia e fara scapare,indiferent de luciul masinii

Link către comentariu

jantele tale ma innebunesc...super masina...culoarea super faina dar cam pretentioasa...in rest :Driver:

Link către comentariu

mersi,sunt jante OEM, Avus II (daca nu ma insel). sunt ok dar visez la niste Santa Monica sau OZ (cu spite,gen Superleggera)

culoarea,da. e placere sa te uiti la ea in soare,curata. de a 2-a zi dupa spalare deja iti sare in ochi fiecare firicel de praf.

Link către comentariu

Duminica am reusit sa montez o lampa in portbagaj.

Citisem de existenta mufei de alimentare trasa,bricheta o aveam... am cumparat 2 lampi (de la parasolare) in ideea de a monta in stanga-dreapta dar dupa ce am demontat panourile am observat ca in dreapta nu era loc.

Vad eu ce fac cu lampa ramasa.

Lampa am "dotat-o" cu LED,sa se integreze cu restul "lustrelor" :)) de prin masina.

Mii de multumiri lui Remus66 pt ajutorul acordat la demontarea panourilor. Pt o lampa de cativa cm muuult mai e de demontat :P

post-66542-0-58526500-1297695898_thumb.j

Modificat de Muale
Link către comentariu

Chiar merita sa ai lampa. Eu am avut noroc ca o aveam din fabrica, dar daca nu aveam sigur montam. Cat ai dat pe lampa? As avea nevoie si eu de 2 buc. Trebuie sa pun la parasolar si sa fie negre.

Link către comentariu

ciudata treaba...unii au mufele trase,eu aveam si bricheta acolo. am adaugat doar lampa.

am luat cele 2 lampi cu 20 lei,plus posta. demontate de pe un golf4 de pe forum.

gasesti negre dar cred ca se poate vopsi destul de usor rama aia gri,sa ti se asorteze cu plafonul ;)

tot @Remus66 spunea ca a dat 35 lei pe o lampa,de la Midocar.

post-66542-0-88534600-1297701872_thumb.j

Modificat de Muale
Link către comentariu

mie? pai eu am doar una (mi-a ramas) si e gri.

da click pe link,poza e de acolo,cu lampa neagra.

sau vreo o lampa,gri?

Link către comentariu

Am inteles ca ai luat 2 negre si mai ai una. Gri am si eu. :) Dar nu am vrut sa mai vopsesc.

Link către comentariu

LED si la numarul de inmatriculare.

Sa dea putin caldura si ma gandesc si la lumini la picioare. ramane de vazut unde le pot fixa (lipite sub scaune fata? si undeva prinse in plasticul de sub bord ) si mai ales traseul cablului pt a le alimenta.

P.S. bine ca mai fac cate o poza masinii...macar asa observ ca am bec ars pe stop. din nou.

trebuie sa vad de unde iau bec mai calitativ,ultima oara am schimbat cu ceva din hypermarket si vad ca a cedat.

L.E> daca tot am pus LED mai peste tot,stie cineva ce fel de bec este la torpedou,acolo e singurul loc in care este inca incandescent.

post-66542-0-89296800-1298124016_thumb.j

Link către comentariu

Ca sa ajungi la lampa aceea iti recomand sa dai torpedoul jos. Merge scoasa si prin torpdeo insa eu am reusit sa ii rup un piciorus. Becul daca tin bine minte este w5w. Te poti uita la cel de la lampa portbagaj ca tot ai montat-o recent. Ca acela este...

post-16307-0-83959400-1298149914_thumb.j

Modificat de Circoloco
Link către comentariu

Asta pare ca becul de pozitie. Lampa avea bec,ca o eprubeta cu capete metalice.

O sa arunc o privire pe lumina,sa demontez torpeoul mi se pare cam mult pt un bec.

Link către comentariu

Da ai dreptate. Acum mi-am amintit ca la tine lampa portbagaj este ca cea de la parasolare cu bec ca o pastila. La mine asa este becul atat in portbagaj cat si la torpedo. Nu e un chin sa desfaci torpedoul. Erau cateva poze intr-un topic dedicat demontarii bordului unde iti dadeai seama ce ai de facut; dar cel mai bine il intrebi pe Al Bundy pentru ca nu este greu si iti explica exact pasii. Macar sa o faci cum trebuie si sa nu o rupi ca ar fi pacat

Modificat de Circoloco
Link către comentariu

Vezi? De ce nu pui led-uri la pozitii respectiv pozitii / frane? :) Nu se mai ard si arata si mai bine. Mai ales la mers inapoi! Si la semnalizare, dar acolo iti mai trebuie o rezistenta.

Link către comentariu

am cumparat niste philips si am inlocuit becurile.

rezistenta nu trebuie si la semnalizare? am vazut la cineva si clipeau f repede. eroarea de bec ars din stop este doar pe becul de frana?

led pe stopuri sunt in plan,fie SMD cum a facut un coleg la unmk4 hatch (si in lucru la variant) fie stop original si pun becuri cu LED.

Link către comentariu

PAi pe semnalizare iti trebuie niste rezostente de 20 W, ceramice, ca sa aiba consum mare si sa nu iti clipeasca des. Eu am avut asa si imi fac din nou. Arata MULT mai bine. La semnalizare se aprind instant si lumineaza mai bine. La mers inapoi nu conteaza, acolo doar sa iei led-uri cu soclu potrivit. Arata foarte foarte bine led pe mers inapoi!

Pozitii / frana eu nu am avut si nu stiu sa iti zic cum e, dar sunt becuri de cumparat. Nu stiu daca merita sa te bagi la lucrari de genu modificat tot. Pentru inceput poti sa pui doar led-uri cu soclu de bec. Mai tarziu poti schimba stopurile. Recomand modelul pe care il am si eu. Arata bine si functioneaza impecabil!

Link către comentariu

pun led,scad consum,caldura dar le castig inapoi pe rezistenta.... :))

castig doar aspect si poate durabilitate in timp.

am vz ceva si pt marsarier.

cred ca am o problema la placa aia pe care se monteaza becurile,am desfacut si era putin corodata una. dar nu rugina,ceva de parca era afectata de acid (oxidare alba). cred ca asta mi-a ars un bec si acum nu face contact unul din cele 2 de marsarier.

intre timp (din categoria tuning cu ciocanul) mi s-a rupt teava care intra in prima toba (sub scaune). nu stiu cum,de la ce;nu am lovit nimic asa tare (gheata).

se aude frumos,mai sport :)) zici ca am BOV mai ales in sarcina cand schimb vitezele. fluiera.

evident ca nu o las asa...cred ca iex noxele 0 daca le masoara in spate. dar e prea frig sa o repar si mai ma joc cu alarmele vecinilor pana se topeste afara

Link către comentariu

Atentie, Muale, daca vrei sa demontezi torpedoul. Acesta are 7 suruburi de fixare si nu 6 cum crede mai toata lumea de pe aici. Al 7-lea este ascuns sub masca frinei de mina si nu este accesibil decit numai dupa demontarea acesteia, sau macar a slabirii ei desi este destul de greu sa o slabesti numai pe ea fara sa nu-i rupi macar o "aripioara". Normal se demonteaza asa : scrumiera si suport pahare spate, cotiera, msaca frinei de mina spate, scrumiera fata, masca frinei de mina fata si apoi torpedou, mai precis al 7-lea surub. In cele mai multe cazuri, cei care demonteaza torpedoul, nestiind de existenta acestui surub, dupa demontarea celor 6 suruburi vizibile trag de torpedou si rup urechea surubului nr. 7. Urmarea este faptul ca dupa remontare torpedoul scirtie in contact cu masca frinei de mina.

Am demontat acolo si stiu ce vorbesc. Lampa iese si prin torpedou, dar trebuie multa atentie, fiindca este din 2 bucati si se poate desface la demontare. Are un arc pacatos ce poate sari. Mi s-a intimplat asta si nu am mai remontat-o decit cu ajutorul unei succesiuni de poze ce se gasesc intr-un topic cu titlul aproximativ "cum demontez torpedoul", de pe sectiunea Golf 4.

Link către comentariu

mersi Remus66...dupa desrierea procedeului am renuntat instant la demontarea torpedoului si a tuturor celorlalte piese doar pt un bec.

astept sa fie vreme mai calda si incerc sa demontez direct. daca nu,ramane becul ala. e mult prea multa munca pt el.

poate apuc sa pun si sublerul pe gaura aia. am amanat tot din lipsa de grade in termometru

Link către comentariu

Muale, salut,

uite un link cu ajutorul caruia poti vedea lampa din torpedou, precum si "mutra" becului aferent :

Ca sa scoti lampa prin torpedou, trebuie scos prima data unul dintre cele 2 capete semirotunde ale lampii, presupun ca cel opus clapetei intrerupator, apoi se elibereaza usor cumva si celalalt capat si se extrage lampa cu atentie sporita si fara miscari brutale, in cutia torpedoului, astfel incit sa treaca si mufa de alimentare. Trebuie operat cu mare grija, fiindca riscul de dezmembrare al lampii in cadrul acestei operatiuni, este foarte mare. Lampa nu se strica, dar este destul de greu de reasamblat, eu chiar si cu pozele din link, am reusit putin mai greu, pina am inteles ce vor pozele sa spuna.

Mi s-a dezmembrat lampa cind am montat incalzirea in scaune si la remontarea torpedoului, acesta mi-a scapat din mina cind incercam sa-l prind la loc in suruburi si in cadere a ramas atirnat in firul de alimentare al lampii.

Pentru dopul cutiei de viteze, cind reusesti sa masori, da-mi diametrul masurat al gaurii pe PM si rezolvam cumva.

Link către comentariu
  • Marian changed the title to Golf IV Variant Thttp://vwforum.ro/topic/68676-golf-iv-variant-tdi/DI
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!