Jump to content

Golf IV Variant TDI


Muale

Postare recomandată

ms Florin.

Asta am facut si la JVC si am facut si acum cateva ore la Alpine.

Sincer uitasem ca am inversat firele la JVC si acum aveam nervi cu Alpine. Noroc cu un prieten care mi-a amintit.

Acum merge ok,pastreaza setarile si chiar minutul melodiei ce canta pe USB.

Link către comentariu

pt a nu ocupa gaura brichetei cand alimentez statia CB, as vrea sa trag niste fire separat.

ma gandeam sa le trag tot de la bricheta,din spate.

firele trebuie sa iasa in dreapta consolei,unde se prinde statia.

intrebarile mele:

- e ok sa trag curentul din spatele brichetei? bricheta o mai folosesc la incarcat telefonul,niciodata la incins bricheta electrica -> nu e consum foarte mare

-cum demontez bricheta sa am acces in spatele ei? vreo idee pe unde sa trag firele?

Link către comentariu

Multumesc pt raspunsuri!

Intre timp,cu scrumiera desfacuta,firele trase....tot! am facut un drum la Moeciu.

Pe serpentine si pe traseu mi-am dat seama ca franele spate ma cam lasa,se cere un schimb de placute.

post-66542-0-15043800-1317669304_thumb.j

Consum mediu 5.7% (2 persoane,traseu montan,aglomeratie pe DN la venire,statie CB in functiune :P )

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Ei...am rezolvat inca o chestie: tempomat (multumesc pe aceasta cale lui Al Bundy).

Astept cu nerabdare un drum lung,deocamdata l-am folosit cateva minute in oras...

Am cumparat si o sirena de alarma pt a inlocui claxonul (magarusul) de la alarma OEM; nu imi placea zgomotul facut la inchidere/deschidere.

post-66542-0-36341100-1318770357_thumb.j

post-66542-0-06327200-1318770374_thumb.j

Link către comentariu

:)) sa intrebi tu in targ :"aveti goarna ca in dukes of hazzard" si vezi cum se uita aia la tine ca gugustiucu' la paine...

suna mai ...nou dar! am montat langa filtrul de aer si din cauza capitonajului capotei,se aude cam incet.

cred ca va trebui sa montez tot in locasul de sub parbriz,unde e si cel OEM.

Link către comentariu

urmatorul plan:

* demontarea sirenei si montarea in spatiul in care este claxonul original (desi nu chiar in acelasi loc) - pt asta e nevoie de timp,cer senin si indemanare :P

*incalzire in scaune - pt asta e nevoie de piese,timp si "timp" pt indemanare :)

Link către comentariu

am rezolvat cu butoanele,momentan!

cer sfaturi de la voi, ce fel de perne sa cumpar pt incalzirea in scaune? care sunt mai bune si de ce?

post-66542-0-06578700-1318951147_thumb.j

Modificat de Muale
Link către comentariu

Cauta OEM daca gasesti. Eu am unele de Renault parca si butoanele nu sunt asa sensibile la reglajul pe trepte chiar daca la montaj s-a pus un termistor. Asta ar trebui sa-i spuna cand s-a atins temperatura de la treapta 1 de exemplu si sa ii intrerupa curentul. Sunt momente cand la mine nu se intampla treaba asta . Husele astea de Renault veneau cu butoane On-Off. S-a scos o rezistenta (parca asta aveau) a lor si inlocuita cu termistorul de care aminteam. Intreaba-l pe Bundy ca el mi-a facut si mie manopera. Ideal era sa gasesti butoanele cu mufa din spate si macar 3-4cm de fire. Daca le mai are respectivul de unde le-ai luat, poate au ramas pe masina. Ce pret au avut?

Link către comentariu

din pacate nu le-am luat cu mufe,sper sa nu fie mare bataie de cap sa gasesc acele mufe... daca nu,prind firele de fiecare piciorus :P

pretul a fost de 80 lei.

deci cele oem comunica in vreun fel cu butonul si ii spun cand sa taie alimentarea? interesant. stiam de cele de Renault,gasisem la cineva in pitesti f ieftine...

Link către comentariu

De la Pitesti le am si eu (cel putin asa am inteles de la cel care le-a luat pentru mine) 150lei parca, nici nu mai stiu. Da cele OEM tin constant temperatura pe care le-o trimite butonul. Astea Renault parca nu raspund asa exact. Partea de reglaj lucreaza foarte bine doar ca nu e asa fidela ca la OEM. Dar de incalzit se incalzesc super repede si se intampla sa iti tina si constant temperatura.

Link către comentariu

sa vedem...am gasit pe forum perne OEM dar vad ca sunt de 2 tipuri (cu rezistenta+termistor sau fara)

tu ai lipit pernele pe scaune,pe tapiterie sau pe burete?

Link către comentariu

hmda,e ceva treaba! clar nu ma apuc singur.

vad ca pernele sunt decupate si pe aripioarele scaunelor,ce am vz eu de vanzare sunt doar dreptunghiulare.

intrebam de lipire pt ca nu am observat din poze ca are si adeziv si in unele parti citisem ca se mai cos de tapiterie.

Link către comentariu

Am schimbat si acumulatorul vechi (Topla) cu unul nou, Rombat Premier de 75 A.

Sper sa nu am probleme iarna asta la pornire,iarna trecuta bateria veche se chinuia sa invarta...

post-66542-0-74117100-1319137932_thumb.j

Link către comentariu

Am cumparat Vopel pt a reda culoarea volanului si a schimbatorului de viteze.

Pielea era cu o tenta de gri din cauza folosirii / transpiratiei de pe mana. Volanul are semne doar in partea stanga,unde tin mana dar il voi vopsi pe tot.

Problema este ca trebuie sa le demontez pt a le acoperi mai usor; pt volan nu am acel "imbus" stea iar pt schimbator trebuie sa ma documentez sa vad cum se scoate...

post-66542-0-21866900-1319302881_thumb.j

Link către comentariu

Sa sti ca merita investitia cu incalzirea in scaune,mi-a montat si mie in primavara AlBundy ,si acum ma bucur de ele,sunt foarte utile.

Modificat de nemet_tt
Link către comentariu

prima data o sa dau pe nuca schimbatorului de viteze,sa vad cum iese.

Circoloco, tu ai sters cu acetona,cum scrie pe eticheta? acetona nu distruge pielea,curata vopseaua care este initial sau doar curata de grasimi?

Link către comentariu

Curata culoarea negra dar nu degradeaza pielea. Am dat mai multe volane si merge mai bine cu el dat jos (iti trebuie M10), dar merge si asa pe masina

Link către comentariu

Eu am curatat putin cu spirt inainte. La mine era pielea tocita, nu se lua daca frecai cu varful degetului in acelasi loc. Cu acetona nu am incercat ca sa iti pot spune ce fel reactioneaza pielea si culoarea ei

Link către comentariu

Sa ne tii la curent cu operatiunea ,,volanul,, si sa faci si ceva poze eventual. Si volanul meu ar avea nevoie de tratament. :)

Link către comentariu

din pacate nu am M10 (dar poate imprumut)

cum prind putin timp liber pe lumina o sa dau pe schimbator prima data. se poate da fara demontare pt ca il misc 3-4.

am reusit sa schimb anvelopele vara-iarna.

febra asta cu anvelopele,discutiile sociale, omorul facut de huidu....toate acestea NU m-au determinat sa schimb anvelopele.

le-am schimbat (si acum si in trecut) pt ca stiu importanta lor si vreau sa fiu in siguranta.

post-66542-0-09932000-1319560540_thumb.j

Link către comentariu

corect...si eu tin la siguranta mea si in fiecare an in sezonul rece masina este echipata cu cauciucuri de iarna....chestiide genul cu matritele M+S gasite la tarabe numa in Romania se pot face...

Link către comentariu
  • Marian changed the title to Golf IV Variant Thttp://vwforum.ro/topic/68676-golf-iv-variant-tdi/DI
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!