Jump to content

Golf IV Variant TDI


Muale

Postare recomandată

p.s. trebuie sa demontez capacele de la oglinzi dar pare mai greu decat ar trebui sa fie. rudi,am urmat sfatul tau dar mi-e ca trag prea tare si se rupe ceva...

eu le-am demontat recent, nu trebuie sa-ti fie frica, daca urmezi instructiunile este foarte simplu. gasesti DIY si pe vw vortex forum

Link către comentariu

Cea din casa am reusit sa o desfac.

O analizez si aplic si la cea de pe masina.

O sa caut si pe vwvortex (ai cumva link la indemana)?

Link către comentariu

"urechile" asteapta vopseaua LB5N

post-66542-0-11337400-1308085985_thumb.j

Modificat de Muale
Link către comentariu

Foarte frumos Golfu...ti-ai ales cea mai buna motorizare 1.9tdi pd 116cp puternic motorul dar totodata si fiabil.Sa-l stapanesti sanatos

Link către comentariu

oglinda e gata.

prima impresie...in place ca sunt ambele egale...nu imi place cum se regleaza sticla

post-66542-0-07357800-1308393939_thumb.j

Link către comentariu

arata bine cu oglinzile egale :icon_thumright:

urmaresc topicul tau demult dar nu am vazut niciunde sa fi scris anul de fabricatie al masinii :lol: ....sau nu am fost eu atent :huh:

Link către comentariu

Da,sunt egale acum.

Ma tot uitam pr sttazi si vedeam golf,fabia...cu cea din dreapta mica.

E fabricatie 2001,nu stiu daca nu ai fost atent sau nu am scris eu deloc...scriu acum.

Tocmai ve m-am intors din brasov,drumul pe valeni,cheia. Masina trage bine pe serpentine,in depasiri, chiar in treptele 4,5,6. Dar inca am acea vibratie de care am scris mai sus si nu pot sa identific daca e de la jante sau altceva (ambreiaj,cutie viteze...)pt ca nu e constanta;apare si dispare.

Consum cu 4 persoane,serpentine cu treptele 2-4 mai agresiv a fost 5.7 l /100km.

*(trebuie tempomat!)

Link către comentariu

consumul e ok zic eu pt motorul asta...cam akolo e si la mine..poate la mn 6

pla viteza ai incercat-o vreodata masina?sau nu esti cu dinastea :lol:

Link către comentariu

Tempomatul trebuie neaparat. Sa urmaresti si alte tipuri de oglinzi. Am ikncercat si eu cu varianta de Anglia dar nu vad lateralul masinii in oglinda si ma enerveaza maxim. :)

Link către comentariu

Pe drumurile publice viteza e cea legala ;)

Test am facut dar mai mult de200 nu a mers pt ca nu aveam drumul drept,mai se gasea cate unul pe banda 2 care nu se dadea si trebuia sa franez,iar acceleratie. Cred ca mergea putin peste 200 dar nu sunt anvelopele garantate si exista risc de explozie. Plus ca nu o permitea asfaltul.

Rudi,da asa se vede si la mine :( ce alte tipuri,gen tuning sau alta sticla doar? Se poate rezolva cumva sau ma obisnuiesc asa?

Link către comentariu

am crezut ca e ceva neinregula cu a mea(la 210 intepenea acul)...mai mult nu mergea

ma asteptam sa se intinda mai mult la drum lung dar......

Link către comentariu

Pai sticla si corpul sunt de uk la mine. Tu zici ca trebuie sticla de uk in corp de america si o tine altfel prinderea? Cu adaptare...nu stiu cat de usor se potriveste.

Inteleg ca deocamdata tu ai la fel ca mine?

Link către comentariu

Eu am corpul de US si sticla de UK. E cea mai buna combinatie. Nu ai treaba cu prinderea sticlei in corp, pentru ce e la fel.

Eu ziceam de altceva. De exemplu, oglinda de pe Passat nu o poti pune pe Golf pentru ca difera acel triunghi care vine pe usa. Dar, teoretic, poti sa dai jos corpul oglinzii de pe partea care vine pe masina, si poti face un schimb. De aceea ziceam ca ar fi interesant sa faci rost de o oglinda de Passat sau Octavia (poate si Leon) si sa faci un schimb de suporti. Poate merge.

Link către comentariu

inteleg ca difera unghiul la care e tinuta sticla de catre montura... dar te plangi si tu de faptul ca nu vezi marginea masinii...atunci care e dif intre corpul de us si uk?

pff nu gasesc corp us,la mine e uk tot.

mai bine faceau unghiul sticlei diferit,scapam mai ieftin.

schimbul cu passat,octavia cred ca trebuie facut pt ambele oglinzi (alti bani,alta cautare) si munca de a schimba triunghiul si de a pastra corpul cu mecanism...cine stie cat de usor (daca) se face

cu o poza nu foarte clara marchez si momentul de 188888 km

post-66542-0-22759000-1308566739_thumb.j

Modificat de Muale
Link către comentariu

Eu am corpul de US si se vede foarte bine. Se vede si masina si tot. Am avut si eu un model de Anglia si l-am montat la tata pe Golf, si de acolo stiu cum se vedea. Am si dat oglinda de UK jos si a ramas cu cea mica. Diferenta e in corpul acela de aluminiu care e la alt unghi in pozitie de baza. De aceea trebuie oglinda de US care e la acelasi unghi cu oglinda mica.

La oglinda de Passat, se schimba de acolo de la arc, unde se inchide oglinda. Are o siguranta care se scoate si mai departe nu stiu sigur asa ca mai bine tac. :) De putu eu zic ca se poate.

Inca cel putin 188.888 km fara probleme! :)

Link către comentariu

corp de US decat pe ebay sa gasesc,la dezmembrari vin doar masini din anglia (la care sa gasesc oglinda mare)

cine stie cat ma duce oglinda,transportul... plus ca deja am 2 oglinzi dreapta "in stoc" :P

Link către comentariu

Pai oglinzile vechi le vinzi, iar la aia de US ma bag si eu cu o bucata. Si sigur mai gasim pe cativa.

Link către comentariu

pastram legatura...depinde de pret! la o scurta cautare vad de 75$

dupa ce am vopsit-o si inscriptionat sticla...sa avand :(

si sa pastrez sticla si capacul...cine naiba cumpara doar mecanismul?

Modificat de Muale
Link către comentariu
  • Marian changed the title to Golf IV Variant Thttp://vwforum.ro/topic/68676-golf-iv-variant-tdi/DI
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!