Jump to content

Kit macara geam fata


SSorin
 Share

Postare recomandată

Am luat de pe forum un pdf de 10mb cu manualul scanat. dar nu am gasit nimic de resetare a modului confort. M-am uitat la chedere si nu pare a fi nimic care sa impiedice urcarea geamului. Imi poate descrie cineva cum se face aceasta resetare a modului confort? mentionez ca NU am alarma, ci doar inchidere centralizata pe cheie (asta daca are vreo relevanta). Si acum alta problema. Aseara mi-a ramas geamul din dreapta fata "cazut" ...am apasat pe buton sa-l urc, dar nimic. Am oprit motorul, am pus contactul si a urcat? Ce sa fie...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, poti sa downloadezi manualul de intretinere de aici.

Deschide documentul la pagina 46 a manualului sau 24 a documentului si o sa vezi la sfarsitul paginei scris Indicatie. Urmareste procedura de acolo si vezi daca nu se rezolva problema cu geamul din spate (parca).

Referitor la geamul care a cazut s-a rupt o bucata de plastic din mecanism de care s-a tot discutat pe forum. Ai putea cumpara kit de reparatie geam de la PoRo (170 ron) sau doar respectiva piesa de la Volksman (la 25 ron). Piesa de la Volksman este de plastic, pe cand piesele de la PoRo sunt din antimoniu parca (oricum, ceva feros).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul in care as cumpara doar piesa, e cineva pe forum care face montaje d-astea? Eu sunt tare neindemanatic, din pacate. Si as vrea sa stiu cat de rezistente sunt aceste plastice (noi fiind). Cam cat rezista? La fel si in cazul kitului de la PoRo. A cumparat cineva kit si i-a cedat ? Cat l-a tinut? Si, la fel...m-ar interesa legat de montaj si in cazul kitului. Face cineva? Cam cat m-ar costa montajul? Unde gasesc Volskman? (sunt magazine, sau e un nick de pe forum?)

Modificat de Bestie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi la anunturi online, prestari servicii si gasesti VolksParts, omul e Volksman.

Eu am luat de la ei, cele din plastic. 100Ron. Fa-i intrebare si o sa-ti raspunda repede daca e la magazin sau in tara. Succes. (pt. montaj are pe cineva aproape de magazin).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu l-am facut la service.....500 manopera, nu mi s-a parut prea greu dar daca nu ai scule ii lasi pe altii sa se ocupe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si as vrea sa stiu cat de rezistente sunt aceste plastice (noi fiind). Cam cat rezista? La fel si in cazul kitului de la PoRo. A cumparat cineva kit si i-a cedat ? Cat l-a tinut?

In primul rand completeaza la profil localitatea unde stai ca sa stim cine te poate ajuta. Spre exemplu eu am cumparat acel kit de la PoRo (piese de antimoniu) si le-am montat singurel, cu un prieten.

Piesele de plastic rezista fix pana la urmatoarea fortare mai serioasa a geamului. Acelasi lucru se intampla si daca incerci sa deschizi geamul iarna, cand este inghetat. Eu presupun ca acel kit de la PoRo este mai rezistent deoarece acele piese nu mai sunt din plastic.

Daca esti neindemanatic mai bine nu te apuci de treaba singur. Nu e greu de montat dar trebuie sa stii unele amanunte si iti mai trebuie niste chei speciale cum ar fi un fel de torx in 12 colturi (M20) ca sa desfaci incuietoarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am inteles ca antimoniu asta e un material casant, deci ar putea crapa si el la o fortare a geamului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si antimoniul e uun material casant(se foloseste pentru fabricarea carburatoarelor), insa nu se compara cu plasticul.

Sistemul a fost facut ca sa cedeze respectivul plastic si nu sa crape geamul, sa se strice macaraua geamului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, poti sa downloadezi manualul de intretinere de aici.

Deschide documentul la pagina 46 a manualului sau 24 a documentului si o sa vezi la sfarsitul paginei scris Indicatie. Urmareste procedura de acolo si vezi daca nu se rezolva problema cu geamul din spate (parca).

Referitor la geamul care a cazut s-a rupt o bucata de plastic din mecanism de care s-a tot discutat pe forum. Ai putea cumpara kit de reparatie geam de la PoRo (170 ron) sau doar respectiva piesa de la Volksman (la 25 ron). Piesa de la Volksman este de plastic, pe cand piesele de la PoRo sunt din antimoniu parca (oricum, ceva feros).

am citit pe pagina respectiva si zice sa verific caietul 3.1 . Care nu este cuprins in pdf-ul respectiv, iar cartea mea este in germana.... asa ca NO WAY sa inteleg ceva. pana la urma, cum fac sa resestez modul confort? macar sa stiu ca asta e problema... ca nu e macaraua... Cherederul l-am verificat si nu obtureaza cursa geamului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna baieti.A venit si randul meu...am problema cu geamul dreapta fata....dupa ce am lasat-o jos..nu se mai ridica...desi motorasul se invarte.Din cate am inteles eu citind pe aici, de vina e mecanismul care ridica geamul. Ca urmare am desfacut cat am putut pe acolo...dar m-am impotmolit. Nicicum nu resusesc sa scot bucata de tabla pe care e fixat motorasul...dupa ce am luat jos motorasul de pe tabla respectiva...se vede sarma iesita, deci ma gandesc ca probabil s-a rupt sarma. Problema este ca nu pot sa demontez nicicum tabla sa am acces la sticla, adica mai bine zis sa am acces in interior sa vad daca cleme sunt ok sau nu.Cand incerc sa scot tabla, se simte ca agata in ceva.Am o banuiala ca ar putea fi chiar geamul in sine(doar e lasata in jos)?Oricum, daca stie careva..rog sa ma ajuta cu un sfat cum sa pot scoate tabla respectiva Merci anticipat

Modificat de Robert27
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acest link iti va fi foarte util: http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1015107

Dar pe scurt sa-ti spun cum se scoate acea tabla. Deci esti la tabla:

- localizezi 2 dopuri de cauciuc negre. Le scoti trebuie sa cobori geamul pana ce vezi niste suruburi prin acele gauri de la dopuri;

- desurubezi cele 2 dopuri. Geamul trebuie prins ca altfel va cadea;

- trebuie sa desfaci din laterarul portierei cele 3 suruburi: 2 suruburi sunt cu torx, cel dea-l 3-lea (care tine butucul de la broasca) este o cheie mai speceala in stea cu 12 colturi M8 parca;

- scoti butucul in care se baga cheia si eliberezi sarba care este legat de manerul de la clanta;

- in acest moment tabla nu mai este fixata in nici un surub si poate fi scoasa afara cu mare atentie sa nu agati mecanismul de la broasca care este prins foarte firav de tabla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am inteles ca antimoniu asta e un material casant, deci ar putea crapa si el la o fortare a geamului

La mine s-au rupt "chestiile" alea de plastic imediat ce a iesit masina din garantie.Am cumparat de la PoRo kitul de reparatie din antimoniu si de atunci nu mai am probleme.

Concluzie:recomand antimoniu, NU plastic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Intru si eu in clubul asta :D. Geamul a fost deschis pe jumatate, am incercat sa il inchid, si a cazut in usa, dupa un CRACK! melodramatic :D. Am patit-o la geamul din dreapta si o sa cumpar kit-ul de reparatie de la PoRo, cel cu antimoniu. Il voi monta pe la Avia Motors.

O sa revin in curand cu detalii...

PS: Schimb la ambele geamuri, ca sa nu mai risc in continuare :D.

Modificat de unknown_web
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A durat de la 14.00 pana in jur de 17.30 (cu tot cu schimbarea actuatorului siu alte cateva maruntisuri). A venit cineva ieri la mine si le-a facut (a lucrat excelent).

La PoRo nu prea merita, si nu prea stiu ce alt service sa iti recomand (poate cel unde imi fac schimbul de filtre+ulei, si acolo se lucreaza bine, service-ul e in Militari).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curiozitate, s-a intamplat cumva sa vi se rupa braduti din aia de plastic care fixeaza fata de portiera? nu stiu daca la detasarea mea, sau cand s-a montat alarma, am ramas fara doi dintre ei. Se gasesc de cumparat la pe undeva doar "braduti"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clipsurile costa 2 ron/buc, la PoRo, si sunt cate 6 pe usa. E normal sa se rupa cativa la demontare :vaidecapulmeu:.

Modificat de unknown_web
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand mi-am montat kitul de reparatie am reusit sa nu imi rup nici in bradut. Cred ca, cu putina atentie se poate evita deteriorarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dealer-ul de la PBV 1 mi-a recomandat sa cumpar macar 10 clipsuri, a spus ca si la ei in service e ceva obisnuit sa se mai rupa cativa dintre ei. La mine am inlocuit unul singur, care ramasese rupt de cand am schimbat boxele.

Pana acum totul merge perfect (actuator + kit-uri)...

Am auzit ca prinderea care cedeaza de obicei e facuta special din plastic (cele din kit sunt din antimoniu), ca sa se rupa daca iti prinzi mana. Nu e adevarat, nu ? Adica de problema asta se ocupa modulul de confort. Sau cum ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te prinde geamul, coboara imediat inapoi (am patit-o, e testata)... si a coborat evident fara sa mi se rupa nimic, deci se ocupa calculatorul de confort de asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai calculatorul de confort face asa: inchizi geamul si intalneste obstacol, geamul se coboara. Incerci a doua oara sa inchizi geamul si intalneste obstacol, geamul ramane unde a intalnit obstacolul (nu mai coboara). La o a treia incercare, atunci geamul forteaza inchiderea, indiferent de obstacol. Aici intervin acele chestii din plastic care ar trebui sa cedeze la un soc prea mare, pt a nu arde motorul geamului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect Istef dar nu calculatorul de confort face asta ci calculatorul de usa inglobat in motor ridicare geam.

Daca protectia electronica nu functioneaza nu este normal sa existe si o a-II-a protectie mecanica pt a preveni eventualele accidente?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci suportii din antimoniu nu prea sunt in regula :vaidecapulmeu:. Atunci Porsche de ce ii vinde, daca exista riscuri ? Sper sa nu ajung sa testez asta. Multumesc domnului NINOS pentru montaj si asistenta :D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sint in regula. Stati linistiti. Noi discutam aici despre teorie dar dupa cum bine se stie practica ne "omoara" adica proasta fiabilitate a macaralelor de geam datorata acestor culisante de plastic fiind arhi cunoscuta. Un plus de atentie atunci cind comandati inchiderea unui geam in modul automat nu strica iar plusul de fiabilitate pe care il garanteaza culisantele din metal face toti banii. Este foarte enervant faptul ca acele culisante de plastic se rup tocmai cind afara este frig, ploaie si mai esti si departe de casa.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect Istef dar nu calculatorul de confort face asta ci calculatorul de usa inglobat in motor ridicare geam.

Eu stiu ca acel calculator din usa se mai numeste si calculator de confort, dupa cum spune manualul de utilizare al masinii.

Legat de duritatea pieselor de plastic, s-a optat pt antimoniu caci si acest material este casant, dar are o duritate mai mare decat plasticul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!