Jump to content

Probleme pornire la cald/rece


Sebi77
 Share

Postare recomandată

Multumesc. Se pare ca in fiecare dimineata are aceiasi problema. Ulterior primei porniri, merge perfect, nu sunt alte simptome. Filtrul de benzina cica a fost inlocuit la ultima revizie. Facea asa si inainte, dar mult mai rar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
  • Replies 758
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • dan 48

    41

  • ionel.d.2007

    40

  • SergiuD

    22

  • lupo_bv

    18

Nu ai ce sa schimbi, este o problema comuna la toate masinile 1.2 12. vag .A mea  la prima pornire din zi, o tin putin turata si isi revine relantiul  (asta de cand a inceput caldura )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am rezolvat. Am inlocuit toate cele trei bobine de inductie si problema a disparut. Aprox. 400 RON toate 3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am laudat degeaba. Se pare ca dupa doua sapt in care masina a pornit ok problema a reaparut. Se pare ca are cumva legatura cu cantitatea de benzina din rezervor, mai precis, daca aceasta cantitate este mica (Sa zicem ca e aprins becul de low gas) atunci porneste rau. Daca am rezervorul peste jumatate, atunci porneste ok.

Se intampla numai la rece. Restul pornirilor din ziua respectiva sunt ok.

Pe acest motor  (1.2. 12 v azg bme) ce filtru de benzina se pune ? De 3 sau de 4 bari ? La revizie au pus de 3 bari (Asa scrie pe el).

Asadar, sa fie oare problema a sistemului de alimentare la rece ? Din moment ce in restul pornirilor secundare nu face...ma gandesc ca pierde cumva presiune peste noapte. Sau un injector ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este ok 3 bari. Cauze pot fi multe după cum se vede în poza ataşată, dar ia uită-te la săgeata pusă de mine;)

688316442_7-11-201910-51-58AM.jpg.812162f3d2a2f7a49cf4b6df92b242d2.jpg

 

Dacă ai avut obiceiul să mergi cu nivel scăzut de combustibil, este posibil ca asta să fi afectat pompa de combustibil şi înainte de a face orice altceva în locul tău aş verifica ce am încercuit eu cu roşu (bineînţeles verificare făcută cu motorul rece înainte de prima pornire)

 

795735875_7-11-201910-54-01AM.thumb.jpg.b5d4c43edd05a5a3dfbd98a1a43d2a5d.jpg

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Mersi mult de explicatii. Chiar tari.

Pot sa vad parametrii respectivi cu un ELM 327 si Torque oare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, pentru că nu ai senzori pe conducta de combustibil, se foloseşte un manometru şi un  T-eu pentru presiune iar pentru debit o sticlă gradată, cam ca în ataşamente. Nu am găsit exact pentru motorul tău, dar în general aşa se procedează

verif. presiune.pdf

verif debit.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La polo 1.2 azq este valva auto pe rampa de injectoare si se poate măsura presiunea acolo cu manometrul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Mersi. Inca nu i-am dat de cap. Tot asa face. In rest, porneste la sfert doar prima pornire la rece e problema. Ma gandesc ca daca era altceva, aveam tot timpul problema pornirii.

Cum e sistemul de amorsare la prima pornire la VW? Amorseaza odata cand deschizi usa, apoi inca odata cand pui contactul ? Ma gandesc ca poate nu amorseaza cand deschid usa si de asta porneste asa ?

 

Am verificat si ce citeste senzorul de temperatura al lichidului de racire, cu contacul pus, motor oprit, imi arata corect temperatura apei. Deci nu el este de vina. E problema de alimentare. 

Modificat de djkoss86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, djkoss86 said:

Cum e sistemul de amorsare la prima pornire la VW? Amorseaza odata cand deschizi usa, apoi inca odata cand pui contactul ? Ma gandesc ca poate nu amorseaza cand deschid usa si de asta porneste asa ?

Dacă se aprinde plafoniera când deschizi ușa nu este asta problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, se aprinde plafoniera insa nu se aude ca amorseaza pompa. Nu ar trebui sa am acelasi sunet ca atunci cand pui contactul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

   Si eu ma confrunt cu acceasi situatie.

  VW Polo 1.2 12V cod BME (similar AZQ). La prima pornire se balbaie si uneori moare motorul. Ulterior merge perfect.

 Am incercat si varianta filmuletului : schimbare senzor arbore. Nu s-a rezolvat nimic.

 De la sesizarea problemei am incercat asa

 - schimare filtru de combustibil, 

 - curatare si adaptare clapeta acceleratie

 - inlocuire EGR

 - inlocuire senzor arbore

 - inlocuire senzor temperatura antigel

 

Din pacate nu stiu ce sa ii mai fac. Erori nu am si nici mecanicul nu stie ce sa ii facem. ?

O sa incerc si varianta voastra cu verificarea presiunii. Uneori in mers simt o intrerupere de 1 secunda , la drum intins. O mica franare.

 

 

Modificat de mirceateodor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa vezi care e treaba cu pompa de benzina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat bobinele de inductie. Dupa asta, o perioad a pornit normal. Apoi problema a revenit si cred ca e legata de sistemul de alimentare (pompa benzina). A mea nu are EGR insa restul senzorilor au fost verificati si sunt ok. Nu are pierderi de aer si bujiile sunt noi. Revizia facuta recent.

Asadar, am dat bancheta din spate jos sa ne uitam la pompa, am scuturat un pic de ea, si pare ca pe moment problema a disparut (deci tind sa cred ca problema e de acolo). Mergi si fa un plin de la Rompetrol si vezi dupa aia cum merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am un polo 1,2 12v 2006,problema e ca dupa ce sta peste noapte masina dimineata e groaznica,porneste dar turatiile masinii pur si simplu oscileaza de accelerat nu pot trebuie doar sa astept.Am schimbat epuratorul si tot asa.are cineva ideea?mai am sa schimb motorul la ea.problema e ca intra si miros de benzina dimineata la pornire.

Modificat de Bog89
Probleme
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Exact aceleasi simptome ca la noi. Nu i-am dat inca de cap, banuim pompa de benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

Am un polo 1.4fsi din 2003 , de vreo 3 saptamani invarte dar nu porneste, a stat in reprezentanta la Toyota vreo 8zile si mi.a dat.o inapoi ca nu stie ce are.

Dupa o cautare mai amanuntita, mi.am dat seama ca eu nu am scanteie la bujii. Ajunge curent la priza de la bobine dar nu stiu mai departe...

Porneste usor impinsa, dar daca o scot pe liber sau calc ambreajul, moare.

Intrebarea mea e, de ce nu imi da scanteie la automat dar totusi porneste impinsa, si de ce nu sta pornita...?

Va rog mult, ajutati.ma ca nu mai stiu ce sa.i fac...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Am aceasi problema pe un polo 9n 1.2 12v din 2008, benzina, cu diferenta ca iarna porneste la prima cheie. I.am schimbat pana acum clapeta de acceleratie, bujiile, senzorul de presiune pe admisie, toate filtrele, sonda lambda. I.am verificat si distributia, e la punct. Pe tester are rateuri pe injectorul 1 si dupa ce am schimbat injectoarele intre ele. Bobinele de inductie sunt ok. Am verificat si cablajul pana la injectoare si este ok. Va scriu pentru a nu va aventura sa schimbati vreuna din piesele pe care le.am schimbat eu. Nu aveti probleme cu ele.

Este posibil ca problema sa fie una pur electrica. A ramas sa masor amperajul pe bornele injectoarelor sa confirm ca nu e cablul de vina, apoi daca totul e ok schimb releul pompei de benzina si daca nici asta nu rezolva, schimb pompa.

Revin cu vesti dupa teste.

Modificat de Ezgard
O virgula
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Am un VW Polo 1.2 44kw 2008 160.000km. Dupa mai mult de 6 ore daca incerc sa pornesc masina , porneste ajunge la 500-600 turatii si apoi moare motorul.Se intampla asa de 2-3-4 ori si apoi porneste. Inainte sa moare se comporta ca si cum ar merge in 1 sau 2 pistoane. Am gasit un video in care arata exact cum se comporta.

Precizez ca am curatat clapeta de acceleratie cu spray special pentru ea. Am schimbat bujiile, si am facut schimbul de filtre,ulei. 

Am schimbat si senzorul ax came.

Imi puteti sugera o rezolvare? 

Multumesc.

 

Modificat de dgliga
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Are senzor de temperatura? Poate este defect si simte motorul cald, nu rece cum ar trebui. La rece trebuie mai multa benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare a fi o problemă de alimentare cu combustibil. În primul rând verificate: senzorul de temperatură cum a zis colegul mai sus, apoi presiunea şi debitul pompei de combustibil, regulatorul de presiune şi senzorul de presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, Dupa mai multe zile de chin, am reusit sa rezolv problema. Eu am curatat clapeta de acceleratie acum ceva timp. Toate problemele s-au rezolvat dupa ce am resetat prin VAG-Com prin codul 060 partea electronica a clapetei si am recalibrat.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Buna seara am si eu un polo 14 16v 2003 dimineata prima pornire e jale o ia dupa 2 sau 3 chei si atunci inecata si miroase puternic a benzina Am schimbat bujii bobine injectoare tot nimic Ca problema am termostatul defect ce ar putea avea?  Rog ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Termostatul nu are treabă. Încearcă următoarea chestie: porneşte fără să deschizi uşa şoferului, adică intri prin uşa din dreapta pentru a evita amorsarea prealabilă a pompei de combustibil. Mai sunt şi alte cauze, dar hai să vedem întâi asta. În restul zilei porneşte bine? O scanare de erori ai făcut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

1.4 an 2002. Porneste merge turat la 1200 ture dar intrerupt, iregulat., Cum are merge in 3. Dar daca Scot una din fise parca merge mai.frumos.Cand se incalzeste moare sj nu Mai porneste. Sau porneste si moare.  Daca stay vreo 10 minute, reusslesc iar sa o pornesc Putin si sa merg 500 m. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!