Jump to content

Probleme pornire la cald/rece


Sebi77
 Share

Postare recomandată

În primul rând ar trebui o diagnoză.

Alte cauze posibile în afară de pompă: regulator presiune combustibil, senzor temp lichid răcire, senzor presiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 758
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • dan 48

    41

  • ionel.d.2007

    40

  • SergiuD

    22

  • lupo_bv

    18

Am facut chiar mai multe. Ultima oara mi-a dat amestec sarac combustibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolvat. Am schimbat vechea pompa de benzina. Avea 2.5 bari.

Modificat de SanX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, un polo 1.2 12 valve, nu stiu codul motorului (nu este masina mea), nu vrea sa mai porneasca, pe vag imi da egr-ul, asta poate fi problema? Am observat ca galeria de evacuare este umeda...! Idei...ms frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea cred că din cauza EGR. Examinează bujiile și vezi cum sunt, dacă sunt umede posibil partea de aprindere, dacă sunt uscate si nu prea miroase a benzina pe acolo posibil probleme pe partea de alimentare cu combustibil. Dacă bujiile sunt umede si este prezentă scânteia posibil probleme cu distribuția.

Umezeala de pe evacuare este benzină sau condens?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele dau benzina, am scos si am verificat, bujiile dau scanteie, au fost scoase si alea...! Distributia este pe lant, nu este rupta! Masina s.a oprit in mers, dupa un sunet ciudat, un tacanit! Omul a tras-o si a pornit, dar mergea intrerupt! Pe galeria de evacuare...nu cred ca era condens!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi nu este rupt lanțul, dar dacă a sărit un dinte? Mai ales că zici ca a scos si ceva sunete. Dacă și benzineste și scanteieste, atunci scânteia nu este dată la timp sau nu se închid supapele cum trebuie, iar asta se întâmplă când ECU nu mai știe poziția pistoanelor (de exemplu când damblageste senzorul de pe volantă) sau când este distribuția dată peste cap. Judecând după sunet nu cred că este senzor de vină ci ceva mecanic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inteleg, o sa verific distributia inca o data! ms frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva o schita cu montarea distributiei pentru masina de mai sus? Nu am gasit pe internet!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper să nu fie asta, dar după cum vezi este acolo un warning care avertizează despre uzura prematură a întinzătorului şi un buletin de remediere a deficienţei.

AZQ-distributie.pdf

known fixes and bulletins.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Vizitator a închis acest topic
  • 1 month later...

Salut am si eu un 1,2 12v 9N TIP DE MOTOR BME din 2007 si am probleme cu pornirea la rece, de fapt porneste la a 4 chei si cand o face da rateuri.Am schimbat si am pus nou urmatoaurele: distributie completa,injectoare,bujii, bobine inalta,senzor rotatie motor si axa cu came, senzor presiune de pe galeria de admisie,la testarea la rece adica prima chei de dimineata am: 2,8 bar si urca la 3,2 bar la presiunea pe linia de injectoare,presiunea la rece pe cilindri ajunge la 15-16 bar pe fiecare piston,bateria este noua. Mentionez ca de doua ori in functionare am avut defectul P0171.Maine schimb senzorul de temperatura care are doar 2 fire si nu 4.Motorul nu are egr separat dar am curatat recuperatorul de gaze de pe chiulasa.Pe Vag-com nu arata nici un fel de defect.nu mai stiu ce sa-i fac si imi vine sa-i dau foc.Ajutatima cu ceva util serios ca deja am obosit si in service am fost de 8 ori si am lasat o gramada de bani si nu am rezolvat nimic.Masina are doar 112000 km si o am de noua.Multumesc anticipat pentru orice ajutor.

Modificat de 28victor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ii dai cu spray de pornire,o ia din prima? Iti arat si eu un motor care,desi are 13 compresie,dimineata nu o ia neam.Pentru ca aia 13 ii face din vreo 6 rotatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare, postez si aici, desi am postat si-n topic de 1.2 cu probleme la pornire.

Am si eu probleme cu pornirea la rece/dimineata cu un Polo 1.4 16V AUA 2003 automat proaspat achizitionat ..270.000 km.

Porneste doar la a 3-4 a cheie si apoi merge ok, doar consumul ma sperie 12.5% in Timisoara..

Am filmat pornirea, in scanare pe VCDS nu am nicio eroare pe motor, face la fel cu ambele chei originale.
 

Temperatura interioara/exterioara e afisata ok in VCDS ca sa fie senzorul de temperatura , presiunea pare ok, nu mai stiu valoarea, dar cu cine m-am uitat a zis ca e ok, de asemenea  mi-a zis cineva ca ar putea fi senzorul de turatie, dar e aprox 500 ron nou si daca nu e el de vina.... Apreciez orice sfat/ajutor legat de problema mea. Cu ce sa incep a schimba, voi ce ziceti ?

 

Multumesc anticipat !

 

 

Modificat de carcotashu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut,

Am un prieten cu un Vw Polo 1.4 tdi/51kw an fabricatie 2008 cod motor BWB,care are probleme la pornire,adica  porneste dupa a 10-a cheie....iar dupa ce se incazeste porneste la sfert.

Dupa o scanare cu vCDS pe 01-Engine gasesc eroarea din poza atasata.

Cu toate astea nu reusesc sa identific despre ce senzor este vorba,pe site-urile de piese auto sunt 3 senzori pe evacuare, inclusiv sonda lambda.

Nu stiu sa identific daca codul de motor este si cu filtru de particule.

daca este un coleg care ma poate lamuri in legatura cu codul de piesa ?

 

 

20171022_111716 (Small).jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna dimineata,

Am si eu un polo 9n3 2009 la care o problema cu pornirea la rece sau dupa mai multe ore fara sa o poernesc.

Am pus-o pe tester si nu am nici o eroare. I-am schimbat bujii si filtrul de benzina.

Am atasat un print la info din block-urile ,014, 015 si 002 valorile sunt ok?

Ce as putea sa verific?

Multumesc

Capture.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Absolute preasure este normala la 946 pana sa dau la automata si ~300 la relanti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Absolute pressure e normala.Ai schimbat bujii si filtru,dar inainte de a porni,lasai conducta de retur neatasata sa vezi daca ai presiune buna,in lipsa unui manometru pe rampa.Puneai doar un pic contactul cu ajutorul altcuiva si cu un furtunas intr-o sticla.Daca curgea,inseamna ca ai presiune ok,daca nu,problema ar putea sa fie chiar de aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Si eu am problema pornirii la un polo 1.2 azq.  Benzineste, scanteieste dar nu porneste.

Fitru cu regulator schimbat, pompa benzina schimbata, nici o eroare la scanare.

Idei de la cineva? S a mai intalnit cineva cu aceste simptome?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile cum arată? Dacă sunt umede ar fi bine să verifici distribuţia dacă nu este sărită de la punct. Ar mai putea fi o cauză: senzorul de pe volant, senzorul de temperatură al lichidului de răcire, MAP, senzorul de pe axul cu came.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca numai un senzor ar putea fii. Da scanteia decalat de se uda bujiile. O sa ma ocup de senzori; trebuie numai sa i localizez. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema rezolvata: distributie sarita. A fost ultima varianta la care m am gandit, pt ca acum 23k de km am platit la mecanic schimbare kit distributie :):

Pinioane lant patine si intinzator.

Patinele si pinioanele nu s schimbate, sunt cele originale. Asa ca aveti grija la cine reparati masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut,

Am o problema cu pornirea la al meu 1.4 TDI, dimineața la prima pornire parca pornește într-un piston sau în doua, oricum nu în toate trei, după câteva secunde totul revine la normal și merge rotund. Peste zi de câte ori îl pornesc pare a fi OK, are cineva idee? Îmi cer scuze ca nu am cautat în tot acest topic dar sunt al naibii de multe pagini. As aprecia mult dacă cineva îmi poate da un pont unde și la ce sa ma uit.

Mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intai verifica valorile injectoarelor - cu VCDS-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la tester și mi-a găsit ca am senzorul de nivel ulei ars și din cauza lui am temperatura la ulei de 155 grade când la apa are abia 60, mi-a mai zis ca trebuie sa schimb garniturile la injectoare și ca turbina e blocata, de asta moare când ma dau la ea, nu se întâmpla tot timpul asta, în majoritatea timpului merge OK dar are momente când moare n mers... o opresc și o pornesc și apoi merge OK pana următoarea data când moare iar :)

Injectoarele merg perfect. Testate cu vcds-ul.

E posibil ca una din acestea sa fie și cauza pornitului greu la rece?

E posibil sa curat turbina, se poate întâmpla ceva dacă o curat, pot apărea probleme după?

Mulțumesc!

Modificat de geniburlacu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!