Jump to content

Probleme pornire la cald/rece


Sebi77
 Share

Postare recomandată

Eu am cumparat msina din semnatura cu senzorul de nivel ulei ars si nu am probleme din cauza lui. Circul asa cu ea de un an. Am comandat un senzor dar inca nu am reusit sa il montez si cred ca va mai astepta putin sa fie montat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 758
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • dan 48

    41

  • ionel.d.2007

    40

  • SergiuD

    22

  • lupo_bv

    18

Da as mi-a zis si mie nenea cu testerul.

Dar totuși ma întreb, legat te turbina, e posibil sa curgă ulei dacă o curat, ar trebui sa o recondiționez sau doar sa i curat?

Meșterul mi-a zis ca e posibil sa aibă scurgeri de ulei după ce o curat, o fi adevarat?

Mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare!

Are cineva idee de unde pot sa fac rost de o poza sau ceva tehnic cu pozitia senzorului de nivel ulei la 9n?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Mno, pe langa alte probleme pe care le-am avut cu masina, mai nou, patesc si eu la fel:  daca a stat nepornita cateva ore bune si s-a racit motorul, invariabil nu va porni la prima cheie ci doar la a doua. Atata timp cat este cald motorul, acesta porneste instant. Este care pe aici care se pricepe la diagnosticare/reparare? Tks!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta in aria de prestari servicii. Sunt mai multi baieti care se ocupa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu probleme cu pornirea la un polo din 2014, benzina 1.4. De aproximativ o luna, dimineața nu pornește la prima cheie. Am schimbat ieri filtrul de benzina care este cu regulator de presiune, era plin de mizerie, si senzorul de temperatura lichid răcire. Azi văd ca simptomele sunt aceleași, prima cheie da sa pornească dar nimic. A doua cheie pornește ca și cum totul este in regula. Vreo idee cineva?

image.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si supapa canistrei cu carbon sa nu fie blocata pe deschis, in mod normal la acest defect ar trebui sa porneasca greu si pe caldura...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ieri am schimbat si pompa de combustibil. Ce credeti, azi dimineata tot nu a pornit la prima cheie !!!

O sa mai incerc verificarea supapei canistrei cu carbon activ.... Daca ma poate ajuta cineva, rog mesaj privat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motorul tau e undeva in spatele motorului, sub filtrul de aer daca nu ma insel. Nu e greu de ajuns la ea, poti sufla cu gura prin ea, daca trece aerul e "defecta", defapt se uzeaza ca trece prin ea praf din canistra cu carbune mai ales ca aceasta canistra are si o aerisire in exterior. Pornirea grea e simptom ca aceasta supapa e deschisa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 minute ago, SergiuD said:

 

Daca ar fi defecta, nu ar cauza simptome si in mers? Si de ce porneste mereu la a doua incercare? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La prima cheie motorul se inneaca cu vapori de benzina de aceea nu porneste. Verific-o sa stii o treaba, nu arunca cu piese in masina.

Regulatoru de pe filtru de benzina ce l-ai pus cati bari are?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, sa vad daca gasesc acea supapa, nu sunt prea priceput. 4 bari are regulatorul filtrului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ok cel cu 4 bari, ma gandeam sa nu fie cel cu 3.

In poza am marcat cu rosu supapa, trebuie sa demontezi carcasa filtrului de aer.

kontraktnyj-dvigatel-cggb-1.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a rezolvat prin update de software. Poate mai sunt utilizatori cu aceeasi problema....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut. Am un problema la un polo din 2002, 1.2, AZQ. Problema este la pornirea la rece, nu pornește deloc, electromotorul învârte bine. După ce conectez calculatorul si șterg erorile, pornește la sfert. Ce problema ar putea fi? Merci 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce erori stergi? Fara coduri e mai greu sa primesti raspuns exact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 21.08.2006 at 12:08, saboteur a scris:

Salutare forum, am o problema cu un polo 1,2htp de la servici, a murit. Defectul e in felul urmator: Bag cheia in contact, bordul nu afiseaza nimic, nu se aprinde nici un bec, nu urca acele. Daca dau la cheie, motorul se invarte, porneste 2-3 secunde dupa care moare si nu mai porneste. Cineva, o idee?

Salut.

Am aceasi problema ca si colegul de mai sus.

Am un VW Polo 9N 2002, 1.2 64CP.

Am avut o problema ieri cu ea cand aproape s-a oprit in mers dupa care nu am mai avut servo, apoi nu a mai pornit

Am reusit sa rezolv problema si am schimbat bateria astazi, timp in care au disparut si erorile de ieri.

Am mers circa 40 de min cu noua bateria, fara erori, martori aprinsi.

Am oprit-o si am mai miscat putin la borne ca nu facea contact foarte bine.

Dupa care am incercat sa o pornesc din nou. Surpriza mea a fost ca nu aparea nimic in bord cand am pus contactul si a pornit circa 3-5 secunde dupa care s-a oprit.

E ca problema colegului din citat.

Aveti idee care ar fi cauza si cum as putea sa rezolv?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, scuze daca s-a mai postat dar eu nu am gasit.

Am un Polo 2018 1.4TDI cod motor BMS.

Problema pe care o intampin se prezinta astfel,  dimineata la o temperatura de aproximativ 7-10 grade masina porneste la sfert de cheie si cand incep sa ma misc de pe loc se opreste brusc ca si cum nu ar mai avea motorina.

Am facut revizia schimbul de ulei si filtre, am schimbat senzorul de temperatura, bujiile si in continuare am aceasta problema. Este si foarte ciudat ca nu se intampla in fiecare dimineata doar ocazional.

Are cineva ceva recomandari ce ar mai fi bine sa verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare,

Am problema cu pornirea unui Polo 2008 / benzina; Problema este mai veche, in urma cu ceva timp pornea mai greu (a 3-4 cheie) doar daca era motorul rece, invarteam chei,a pornea normal apoi scadea turatia tremura bine si se oprea motorul, totusi din 3-4 incercari si cu aceleratie reuseam sa o pornesc, acum in ultimele zile este mult mai greu dureaza si 15 min. Dupa cum spuenam problema este mai veche asa ca am reusit sa observ ca iarna porneste mult mai bine decat pe caldura, am fost la diferite service-uri / mecanici dar nu am avut nici un rezultat, am schimbat bujii, pompa de benzina, curatat clapeta de aceleratie, mi-au pus un lichid in rezervor sa curete catalizatorul sau asa ceva..fiecare se da cu parearea dar nu prea nimereste nimeni. Am pus-o si pe 2 testere, la unul nu avea nici o eroare la celalat arata ca ar fi un senzor de temperatura sau sonda lambda nu mai stiu exact dar nici mecanicul nu prea parea sa stie sigur, zicea ceva ca arata -20 de grade. Nu prea stiu ce sa mai fac, ma gandesc sa schimb si sonda lambda dar cum nu ma pricep in domeniu nu prea stiu nici care din ele(am inteles ca ar fi 2) va rog daca aveti vreun sfat ce as putea sa mai verific sau daca a mai avut cineva aceiasi problema...

Multumesc, las si video cu filmarea problemei.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai ai filtrul de combustibil care are un regulator pe el si sa masori presiunea in rampa la injectoare( se măsoară direct cu manometrul; are valva auto)

Si după aceea desfaci distribuția  sa verifici daca i pusă  la punct.(are senzor numai pe un ax cu came , daca sare cel fara senzor, nu dă nici o eroare pe tester)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În primul rând ar fi bine să precizezi ce motor ai pt că pe Polo din 2008 s-au pus motoare de 1,2 şi cu 6 şi cu 12 valve.

Apoi, cel mai probabil eroarea este pe senzorul de temperatură dacă spune că arată undeva -20 grade. Oricum sonda lambda nu are treabă cu pornirea. Senzorul de temperatură al lichidului de răcire în schimb are.

Acum ce ar trebui să faci? în afară de ce a scris colegul mai sus în primul rând ar trebui să remediezi problema senzorului de temperatură, presupun că despre senzorul de temperatură al lichidului de răcire este vorba (cel mai bine ca să nu bâjbâi caută un coleg în Bucureşti care se ocupă cu diagnoza să-ţi facă o scanare. Vezi în ACESTĂ arie). Ideea este că senzorul poate fi defect sau întrerupt cablajul. Identifică acest senzor (dacă este motorul în 12 V este cam unde este bulina roşie din schema ataşată şi la cel în 6V tot pe acolo este, este un senzor cu 4 fire înfipt pe undeva pe traseul lichidului de răcire) şi măsoară-l cu ohmetru. El conţine de obicei 2 senzori (unul care dă informaţia despre temp către ECU şi unul către ceasul din bord). În cazul ăsta are 4 fire. Măsoară cu un multimetru şi spune ce rezistenţe ai între pinii 1- 2 şi 3-4. În funcţie de asta îţi spun ce să faci mai departe pe partea asta de senzor.

Următorul pas: scoate bujiile şi fă-le o poză apoi pune-o aici (anticipez că o să spui că bujiile sunt noi, dar nu asta este important. Mă interesează aspectul lor care poate constitui un indiciu despre funcţionarea motorului)

Mai pot fi o grămadă de alte cauze, dar hai să le lămurim prima dată pe astea

5-20-2019 8-26-16 AM.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

Am un Polo 1.2i 12 v 64 cai din 2006.

Dimineata, la prima pornire a zilei, motorul se balbaie pana porneste, merge in 2 pistoane si se opreste. Apoi pornesc din nou, se ridica relantiul la 1200 1300 rpm dupa care sta normal la relanti. Revizie la zi, incluzisv bujii schimbate, clapeta curatata etc. Simptomele nu mai apar in ziua respectiva.

Ce poate fi ? Ce sa verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din rezervor începând: pompa benzină; filtru combustibil cu regulator de presiune; presiune combustibil în rampă ( are valva auto)

Modificat de Sebaca
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!