Jump to content

Probleme pornire la cald/rece


Sebi77
 Share

Postare recomandată

multumesc ionel,

 

da, logo-ul este facut la pornire cu motorul rece

de ce crezi ca are ceva senzorul de temperatura al agentului de racire - G62?

 

exact asta vreau eu sa vad daca e posibil: izolarea mult mai in detaliu a problemei in sine, ajutati fiind de electronica masinii

 

si da, am sa incerc si cu un VCDS...presupun ca ar trebui sa fie o versiune "sparta" cat mai bine, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 758
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • dan 48

    41

  • ionel.d.2007

    40

  • SergiuD

    22

  • lupo_bv

    18

...05 - Engine Coolant Temperature 48 °C... 0F - Intake Air Temperature 19 °C...

Cand motorul este rece cele doua temperaturi trebuie sa fie sensibil egale (+/- 1,5 - 30C).

Eu folosesc VCDS v 409.1. Este suficient pentru masinile noastre.

P.S.

Vezi ca este interzisa pe forum discutia despre clone.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, am facut un paste neferict in topic...in word se vede mai bine

 

48 si 19 de mai sus sunt valori instantanee dupa o perioada de mers in idle, deci Engine Coolant Temperature a crescut

 

dar minimele sunt la ambele 18 grade, adica momentul cand i-am dat cheie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand a inceput sa faca asa? Daca ai posibilitatea da jos capacul motorului (motorul rece) si fa o poza la clapeta de aer si posteaz-o aici. Atasez o poza ca sa vezi cum trebuie facuta:post-10189-0-43008900-1434117874_thumb.j

Modificat de ionel.d.2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapeta de aer cald/rece nu deranjeaza la pornire, mai bine vezi clapeta de acceleratie daca e curata, dar fara VCDS (erori si masuratori) e ca si cum ai lucra legat la ochi.

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

IMG 20150621 152057

 


salutare,

 

@ionel.d.2007

face de vreo 2 ani si ceva, dar in ultimul timp din ce in ce mai rau (chei multe pana sa porneasca + ajutata puternic de pedala de acceleratie)..

atasez mai multe poze deoarece am impresia ca ceva e diferit...

 

IMG 20150621 152057

IMG 20150621 142707

IMG 20150621 142640

IMG 20150621 142627

 
@SergiuD
singura eroare (prinsa inclusiv cu un vcds mai de demult) a fost/este P0171
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In traducere libera, eroarea ta - P0171 (16555/P0171/000369 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Lean

-http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16555/P0171/000369) inseamna: benzina prea putina sau aer prea mult (necontorizat), cu alte cuvinte - amestec incorect.

Ce verificari poti face fara costuri suplimentare:

- verifica furtunul de vacum care pleaca de la clapeta de acceleratie spre servofrana (sa nu fie fisurat in special in partea care nu se vede -vezi poza);

- verifica valva N80 (care purjeaza canistra carbon) sa inchida 100%. Daca nu ai pompa manuala de vacum stranguleaza (cu o clema ceva) furtunul care iese din valva N80 si duce la clapeta de acceleratie si vezi daca iti mai face probleme;post-10189-0-64594300-1434986108_thumb.j;

- verifica daca valva EGR inchide 100% cand este nealimentata (trebuie demontata);

- verifica senzorul de temperatura G62 (daca lucreaza la temperaturi mici);

- curata si adapteaza clapeta de acceleratie;

- ...

In alta ordine de idei: din poza postata de tine cu capacul motorului se vede ca iti lipseste un furtunas.

-Verifica daca gaura (din capac) in care intra furtunasul (cea incercuita in poza:post-10189-0-42831100-1434985348_thumb.j) este astupata. Daca nu este astup-o de urgenta ca altfel degeaba ai filtru de aer;

-Vezi cum faci ca EGR sa iti traga aer filtrat (nu ca acum);

Modificat de ionel.d.2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu cred ca avem acelasi tip de capac motor (nu stiu care o fi cauza):

 

1. tu ai furtunas incorporat, eu nu

2. clapeta de aer la mine e falsa, obturata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca sunt la fel (putin diferite la clapeta de aer). Tie iti lipseste acel furtunas. Demonteaza capacul de la filtru de aer si impinge in termostat (vezi poza:post-10189-0-60296800-1434986983_thumb.j) si in acelasi timp urmareste clapeta de aer (sigur se va deschide pentru a trece aerul cald dinspre kat).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare rau ca e tarziu sa editez postul precedent. NU trebuie sa impingi in termostat ci sa folosesti un spray care raceste. In momentul pulverizarii asupra termostatului clapeta de aer se va deschide (daca termostatul functioneaza corect). (Eu am apasat pe el pentru ca la mine termostatul este defect si clapeta era blocata pe aer cald).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar nimic din toate acestea nu au legatura cu pornirea...

Cel mai bine pui un VCDS pe masina, verifici distributia, pompa de benzina, bujii... etc

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

 

@ionel

 

am desfacut cum ai zis, si surpriza: capacul meu nu are termostat

IMG 20150629 192713

lacasul este doar de forma, se gatuie putin mai jos(presupun-deoarece nu este vizibil- ca nu e nimic acolo) si apoi continua cu admisia serpuita

 

referitor la furtunasul lipsa: eu nu am al 2-lea capat ca la tine

IMG 20150629 192820

deci chiar daca l-as prinde in v-ul de langa serpuit, nu vad unde l-as introduce dincolo...
 
@Sergiu
 
stiu ce zici, insa dupa cum ziceam am mai pus, si chiar daca pun in clipa asta sansele sa-mi iasa P0171-System too lean sunt de 99%.
dupa asta tu propui sa iau masina la mana prin excludere...hmmm, nu prea ma incanta asta, am exclus deja cu vreo 8 mil cele 2 sonde lambda :)
ma gandesc ca poate ar fi mai bun eventual cineva care sa stie sa coreleze mai multe valori de la mai multi senzori, in diferite situatii, presiuni atmosferice, etc.... zic si eu
 
 
Nota:
am observat ca daca pun mana deasupra la clapeta de admisie nu trage deloc aer(inclusiv la 4000rpm, deci nu idle); doar cand etansez imi aspira mana, dar nu de speriat
este normal ?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pui mina deasupra ei ca la voodoo?Ce sa etansezi?Motorul se opreste daca astupi clapeta,in caz contrar,ai aer fals.Degeaba te invirti pe linga capacul ala,ala il poti da la tomberon si masina merge normal.Omul a dat un sfat,daca nu te descurci(si asta se vede limpede),nimeni nu te poate ajuta verbal.Daca tu nu stii sa interpretezi valorile de test,iti pierzi vremea degeaba.Apoi,pe masina mai vin montate citeva artificii pentru depistarea defectelor de acest gen.Te-ai gindit bine la cineva care stie sa coreleze valorile,asa ca nu mai pierde vremea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsul transant dar la obiect.

Spune-mi te rog, ma poti indruma spre acea persoana care ar sti sa coreleze valorile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Sergiu in doua posturi consecutive iti spune ca nu are treaba clapeta de aer cald cu pornirea la rece, @dan 48 iti spune acelasi lucru, dar tu probabil astepti confirmarea de la mine. Nu are treaba clapeta de aer (cea din capacul motor cu filtru de aer) cu pornirea la rece.  

Pornirea defectuoasa la rece are mai multe cauze care trebuie eliminate pe rand. Poti avea norocul sa nimeresti din prima sau sa le iei pe toate la rand pana rezolvi.

In prima parte a postului #78 ti-am aratat cateva verificari pe care le poti face singur fara costuri suplimentare. Ai verificat ceva din ele?

Modificat de ionel.d.2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu astept nici o confirmare, ci o indrumare spre o solutie mai la obiect!

 

Nu astept o solutie ce contine mai multe liniute cum se propune pe aici (si de fapt propune si codul P0171). Cred ca am scris si eu mai sus ca deja am eliminat 2 dintre liniute (cele 2 sonde lambda) si n-as mai investi prin eliiminare intr-o masina care valoreaza 2700E. Mai bine dau o parte din bani cuiva care sa stie sa izoleze mai bine problema!

 

In alta ordine de idei Ionel, cum e cu acel furtunas din capac, imi lipseste ori ba?

Dar faptul ca n-am acel termostat pe care initial trebuia sa-l imping, este normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Setezi senzor temperatura la 15 grd,pui manometru la rampa de benzina,bujiile curatate,voltmetru pe alimentarea bobinelor si dai cheie.Daca nu treci la altele.Sau,ca o gluma,treci la rusi dincolo,ca acum merge doar cu buletinul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...

In alta ordine de idei Ionel, cum e cu acel furtunas din capac, imi lipseste ori ba?

Dar faptul ca n-am acel termostat pe care initial trebuia sa-l imping, este normal?

Daca cele doua fante sunt astupate (de fabrica) si la EGR ai filtru de aer, ai dreptate.

Pentru lipsa termostatului (si a clapetei de aer) eu vad doua posibile explicatii (se presupune ca este capacul original cu care a iesit masina din fabrica):

1- masina a fost produsa pentru o tara ecuatoriala si lipsa termostatului (si a clapetei de aer) este normala;

2- pentru reducerea costurilor (cu modificarea corespunzatoare a softului masinii);

In lipsa informatiilor necesare nu ma pot pronunta daca este normala sau nu lipsa termostatului.

Modificat de ionel.d.2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Daca cele doua fante sunt astupate (de fabrica) si la EGR ai filtru de aer, ai dreptate.

 

Mie imi iese doar 1 fanta astupata (cea dinspre gaura ce se mufeaza peste clapeta de admisie).

In rest totul este destupat:

-micutul V care ar duce spre EGR

-lacasul clapetei lipsa din continuarea termostatului

 

Vrei sa spui ca pe langa filtrul de aer din capacul motorului mai exista unul si la EGR?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma refeream la cele doua fante:post-10189-0-67357200-1435684600_thumb.j;

Furtunul care pleaca de la EGR (post-10189-0-42364400-1435684669_thumb.j) intra in capacul motor (micutul V) sau se termina cu un mic filtru de aer (un buretel cu o sita).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

In seara asta, la o ora dupa ce am ajuns acasa, am vrut sa plec iar cu Polo-ul. Am pus contactul, s-au aprins martorii in bord, s-au stins cei care se sting deobicei, dau sa pornesc si se stinge tot bordul si nimic. Mai incerc de cateva ori, la fel. Ma gandesc ca s-a dus bateria.

Pun bateria pe redresor si dupa vreo 3 ore zic sa incerc. De data asta de cand am pus contactul se aude un sunet care seamana cu cel de semnalizare, dar mult mai rapid, iar martorul de frana de mana palpaie si piuie de cateva ori.

Am incercat sa o pornesc direct de la redresor si face exact la fel.

Singurul lucru care l-am facut azi mai altfel decat in alte zile a fost ca am stat cam o jumatate de ora pe loc cu motorul pornit si clima pornita, in rest nimic.

Orice idee e binevenita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionel.d.2007

Salutare,

...

Am incercat sa o pornesc direct de la redresor si face exact la fel.

...

Nu ai spus daca dupa incarcare ai verificat bateria si daca avea cel putin 12 V.

Redresorul tau asigura cel putin 220A curent necesar demarorului pentru pornire?

Eu as incerca prima data cu o alta baterie incarcata. Verifica si cablurile de la baterie la demaror/alternator sa faca bine contact precum si contactele de masa (baterie/demaror...).

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare-se ca era doar bateria. Am pus alta azi dimineata si a luat-o la cheie. Norocul meu a fost ca era inca in garantie (mai o luna). Am schimbat-o azi si nu e nici o problema.

M-a speriat facea dupa incarcare, de aia am postat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

revin cu un update

 

am rezolvat problema: s-a desfacut batraneste de catre un prieten si foarte bun mecanic, incepand cu admisia pana s-a ajuns la pompa de benzina care nu mai tinea presiunea.\

 

pe de o parte imi pare bine ca s-a rezolvat, insa retinem faptul ca n-am putut gasi persoana care sa indice cat mai fidel cauza problemei (pompa de benzina)!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Setezi senzor temperatura la 15 grd,pui manometru la rampa de benzina,bujiile curatate,voltmetru pe alimentarea bobinelor si dai cheie.Daca nu treci la altele.Sau,ca o gluma,treci la rusi dincolo,ca acum merge doar cu buletinul...

...deci pui manometru la rampa de benzina...Tu poti sa retii ce vrei,dar daca va incilciti in paleti de aer si alte balarii,succes la cautari si experimente.Asta nu inseamna ca nu ai avut sub nas rezolvarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Vizitator a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!