Jump to content

Probleme pornire la cald/rece


Sebi77
 Share

Postare recomandată

da la temeratura asta! dimineata sunt maxim 5 grade :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 758
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • dan 48

    41

  • ionel.d.2007

    40

  • SergiuD

    22

  • lupo_bv

    18

carceacristian

Salut,

1)Ai verificat avansul?Se poate sa fie mai mic.Asta e o posibila cauza

2)Ai verificat releu de bujii?Si asta e o a2a cauza.

Dimineata da fum,in timp ce tu dai la cheie?Daca da ce culoare?

Eu zic ca de la altceva nu ar putea sa mai fie...

Modificat de carceacristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum arata releul de la bujii dar bujiile sunt bune

Fum nu scoate nici o culoare

Iar avansul nu stiu sa il verific :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carceacristian

Degeaba sunt bune bujiile,daca releul nu le cupleaza si da curent la rampa de bujii.Intr-un caz ca asta,poti sa le ai pe toate 3 bune,degeaba.Din cate stiu la Leon-ul meu releu de bujii se afla sub "panoul"cu comutatoru de ceata.Practic e panoul de sub volan.Panoul asta are niste suruburi cu capat TORX.(t20 parca sa zic)unde e situat releul de bujii(la mine avea culoarea neagra si era format din 3 cifre,parca 131),insa numai stiu exact.

Avansul se verifica cu vag-com-ul.Poti cauta pe forum procedurile pentru motoru tau.Nu dispera,la masina asta mi-au cazut ogramada si cutie si motor si nu a murit nimeni.Te salut si succes.

Modificat de carceacristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da multumesc ;)) o sa va tin la curent cum aflu cate ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai simplu sa vezi daca e functional releul fara sa desfaci toata masina, cu ajutorul unui voltmetru,lampa de control, pui firul de + pe firul ce leaga bujiile intre ele si minusul pe baterie/caroserie daca se daca voltmetrul masoara ceva/se aprinde becul e totul functional doar ca o sa fie nevoie de 2 oameni!daca sintomele au aparut dupa ce ai schimbat distributia e clar ca e decalata cu un dinte 9n e un model nou de masina deci cred avansul nu se regleaza ca la cele clasice din corpul pompei ci cred ca se regleaza singur(automat) in functie de anumite valori adica tempereatura motorinei, temperatura aerului etc :-??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema asta o aveam si in luna noimenbrie decembrie cand era frig .

Toata lumea a dat vina pe bujii dar bujiile sunt bune

Dupa ce am schimbat distributia a pornit la sfert deci nu cred ca este o problema de sdistributie

Are momente cand porneste foarte bine dar sunt zile cand nu vrea sa porneasca :((

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O data pornita nu se mai opreste si daca porneste dimineata in restul zilei porneste fara probleme chiar daca o las 3-4-5-6-7-8 ore

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi poate prinde aer fals pe la vreo conducta si cand sta pana dimineatza, motorina se duce inapoi in rezervor. Iar tu dimineatza dai mult pana aduce pompa din rezervor. vezi ca poti buli pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am un Polo 9N din 2002 si are aceleasi simptome ca la cele enuntate de ceilalti mai sus. Istoria intamplarii:

1. pornisem motorul si, cand sa plec, un vecin care trecea pe acolo mi-a atras atentia ca am pana la roata dreapta din fatza

2. schimb roata cu cea de rezerva

3. la coborarea de pe cric invarte in gol si nu mai porneste cu nici un chip (si nici nu a mai pornit pana acum)

4. chem in zilele urmatoare un priceput apoi un electrician auto (recomandati de cunoscuti)

5. primul verifica bujiile si pompa de benzina (veche dar functionala), apoi ma pune sa schimb bateria (veche si tot functionala, dar o schimb a doua zi)

6. electricianul o ia mai metodic, de la sigurante si indicatori din bord... totul era ok. Verifica si el pompa de sub bancheta din spate, presiunea de intrare in motor a benzinei, cum este aruncat amestecul prin gaurile bujiilor, scanteia. Nimic suspect. Crede ca e de la calculator dar se declara depasit.

Ma gandesc ca la coborarea de pe cric am deranjat distributia. Nu ma incanta ideea de a tracta masina in vreun service, daca rezolvarea e simpla, mai ales ca de la ultima revizie (in urma cu 6 saptamani) m-au tapat de 3000 roni doar pentru schimbarea amortizoarelor, bucselor, filtrelor, uleiului si ITP-ului (au pus pe factura si bujiile, dar nu s-au atins de ele).

Masina a mai avut probleme la pornire asta iarna, dar pornea dupa ce bateria primea curent cu imprumut. Bendixul scoate un scartait sinistru dupa prima cheie, dar electromotorul se invarte fara ezitari. Astept sfaturi.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3000ron?!? :blink: ...Problema cu pornirea cred ca este eroare de comunicare intre ECU si IC.De aia nu porneste.O testare cu VCDS va spune exact,dar in principiu nu ai fi singurul care are aceasta problema.O pornire prin tractare ai putea sa incerci ca s-ar putea sa reusesti sa o pornesti,iar intre timp s-ar putea sa apara si eroarea.Daca ai injectie si scinteie,iar distributia nu e sarita(apropo de asta,sa stii ca nu sare daca o ridici pe cric sau parchezi cu roata pe bordura,astea sint fantezii),si de asemenea,nu apare eroare pe vag si nu porneste deloc(o sa apara la un moment dat),asta e parerea mea ca ar trebui sa incerci,anume sa o pornesti tractata cu masurile de precautie aferente...Ar mai putea fi si senzorul de turatie,dar e putin probabil..

Modificat de dan 48
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult pentru informatii. M-am temut sa misc masina din loc prin tractare si azi astept sa vina cineva sa-i faca o diagnoza. Mi-am notat posibilele cauze si daca diagnoza nu indica altceva, voi cauta un mecanic care sa se concentreze pe ce mi-ati indicat dvs. Revin cu detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...a venit tipul cu testerul, s-a chinuit vreo 2 ore cu diverse incercari si para-incercari, a mai chemat un ajutor, a dat telefoane ca sa primeasca informatii din internet (cred) si intr-un final mi-a facut o lista cu problemele constatate:

1. eroare la senzorul de axa cu came (cel cu simularea aprinderii)

2. eroare la senzorul de detonatie

3. AGR - valva

4. sonda lambda

...caut sa o tractez intr-un service specializat, altul decat cel anterior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

trebuia sa spuna si cauza nu numai erorile

sa ne tii la curent cu rezolvarea

numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze pentru absenta, dar intre timp masinutza a stat prin service si multe perechi de ochi s-au abatut asupra ei. Cel cu diagnoza era din pacate un agarici cu aere de cunoscator. Nush` ce program utiliza, dar in nici un caz ELSA-ETKA sau ceva in genul VAG. In cele din urma a fost schimbata distributia si tachetii, dar nimeni nu a fost capabil sa-mi explice cum s-au defectat subit. Dupa reparatie motorul avea un tors fin in relanti si o trepidatie groaznica in mers. In plus nu m-am putut departa prea mult de service fiindca nu avea nici suflu. Au mai facut niste reglaje (avansul zic eu), s-au uitat pe la supape, cica s-a bulit si ambreiajul, ceva defectiuni la electromotor si alternator... d-astea multe si scumpe. Ma si mir ca am putut rula cu ea pe autostrada atata timp. Sunt dezgustat profund de mecanicii mei, dar e greu sa gasesti pe cineva de incredere care sa nu schimbe piese noi cu unele vechi cand te vede paralel cu domeniul auto. In plus, cu toate ca le demonstrezi ca stii care sunt preturile componentelor, nu se simt bine pana nu pun manopera de peste 100%. Munca grea, ce sa-i faci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era bine daca postai exact ce erori ti-a dat la scanare. Eroare la... nu e prea concludent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca nu e deloc concludent, stiu ca trebuia sa primesc o fisa printata din programul de diagnoza, insa mai frustrant e cand insasi facturile reparatiilor contin piese (+manopera) care la urmatoarea vizita in service se constata ca nu au fost schimbate, ba chiar unele cumparate personal recent au fost inlocuite cu vechituri... Ce OPC, ce politie a reparatiilor ar putea stopa aceasta hotie? Fiindca e greu de dovedit dupa cateva luni ca cineva ti-a inlocuit electromotorul si alternatorul noi cu niste rebuturi de la dezmembrari. Nu poti afla niciodata daca piesa cumparata personal a ajuns vreodata pe masina ta, atat timp cat nu ai acces vizual la ea sau suferi de incredere oarba in meseriasi. Organizezi flagrante si dai la televiziuni... nu e practic. Distributia a fost schimbata (oare?) acum 3 ani cand nu atinsesem 60.000 km. Acum am aproape 90.000km. Stiu, pare nerealist, dar s-a circulat putin cu aceasta masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e subiectul topicului asta, insa trebuie sa spun asta. Din pacate, in tara asta, daca nu te pazesti tu, nu te pazeste nimeni. Tu trebuie sa te asiguri ca ti se schimba piesele atunci cand le platesti, tu trebuie sa verifici daca mecanicii ti-au facut operatiile pe care si-au luat banii. Daca tu crezi ca iti pun piese de la dezmembrari in loc de altele noi, te duci si cumperi piesele cu mana ta, daca tu crezi ca oricum nu ti le schimba pt ca nu ai acces la masina cat esti in service, schimbi service-ul. Punct. Vad ca esti din Bucuresti, sunt service-uri peste service-uri. Chiar eu ti-am dat PM cu unul de incredere unde poti sa stai langa masina si sa vezi ce si cum. Chiar daca nu te pricepi conteaza extrem de mult sa fii langa masina cand se umbla in ea. Ca sa inchei aici offtopicul: Sunt banii tai, nu iti place nu te mai duci, nu te forteaza nimeni sa te duci undeva unde esti furat.

Sa revenim on-topic. Pana nu vei afla dintr-o sursa sigura ce defecte are masina ta nu te poate ajuta nimeni. Ai facut bine ca ai schimbat (daca ti-au schimbat) distributia inainte de 60k. A mea s-a rupt la 50k si am bagat o gramada de bani in reparatiile la motor. Data viitoare nu voi atinge 50k, o voi schimba inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, chiar m-am departat mult de subiect. Totusi, nu consider o solutie sa stau langa mecanic atunci cand lucreaza fiindca de obicei lucreaza cand lucrez si eu, la mine in birou, la program, fara supraveghere pe webcam a masinii. Apoi, in service se sta la rand si nu stii cand iti vine randul... azi, maine... saptamana viitoare. In plus, unii mecanici se simt incomodati sau chiar jigniti cand ii pazeste clientul, dar asta e o chestie interpretabila, educabila. Ziceti ca e vina mea si a celor ca mine ca ne lasam masinile in te miri ce ateliere, ca poate ar trebui sa supunem meseriasul la un test de onestitate, sa avem o relatie mai veche cu el sau o recomandare cu iz balcanic. Cati dintre conducatorii auto au cunostinte elementare de mecanica sau macar capacitatea de a pricepe "informatiile" celor care le repara masinile? Mi se pare exagerat sa pretinzi de la un simplu posesor de permis auto sa fie informat cu privire la detalii tehnice care necesita specializare, experienta, diploma. Probabil ca dvs. va reparati singur masina, LCD-ul, computerul si frigiderul. Eu doar le folosesc si platesc reparatiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu m-ai inteles, nu sunt mecanic auto, ma pricep doar la lucrurile prin care am trecut cu masina care, din intamplare, sunt destul de multe. Daca am ajuns sa imi repar anumite lucruri la masina fara sa fiu nevoit sa platesc pe cineva este datorita acestui forum si faptului ca am stat langa mecanici cand mi-am reparat masinile. Nu am agasat pe nimeni, nu am stresat si insultat pe nimeni.

Nu te constrazic ca atitudinea "corecta", "europeana", "ideala", este cea adoptata de tine, dus masina-luat masina-platit factura-fara dureri de cap, insa din pacate, traim unde traim, cu oamenii printre care traim si pe care nu-i poti schimba. Daca nu sti sa te adaptezi, nu te pazesti de posibilele tepe care sun la tot pasul, crezand ca e normal sa fie asa si nu altcumva, vei plati pretul. Nu trebuie sa fii mecanic auto sa vezi ca iti scoate o piesa noua dintr-o cutie si o pune pe masina. Dar ma rog, fiecare face ce vrea cu banii lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare la toti!! am cautat mai multe zile la rand ceva asemanator cu problema mea dar nu am gasit...polo 1.4 benzina an 2001 nu porneste fara acceleratie,dau sa porneasca si in nici o secunda deja o ia dar cand las cheia se opreste(o ia usor si cand e rece) deci, o accelerez putin in timp ce pornesc motorul si mentin acceleratia 2-3 secunde dupa ce a pornit, dupa ce las acceleratia scade putin in turatii sub normal si se acelereaza singura,apoi iar scade...de 3-4 ori face asa si apoi se stabilizeaza la turatia normala,in rest nici o problema,merge bine.parerea mea e ca ar fi ceva cu acea componenta care regleaza turatia de ralanti(nu stiu cum se numeste sau ce anume e),nu accelereaza motorul mai tare cand trebuie(adica cand e rece) am uitat sa mentionez ca atunci cand e cald,dar numai la 80-90 de grade porneste si fara acceleratie dar la limita,adica dupa ce a pornit si las cheia scade in turatii pana aproape sa se opreasca dar apuca sa se tureze la loc.daca e mai rece de 80 de grade deja nu mai porneste fara un pic de acceleratie.nu stiu daca e ceea ce cred eu,iar daca asta e problema nu stiu care e acea componenta,unde sa o caut...ceva sfaturi,idei, orice ar fi foarte bine venit.multumesc foarte mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca mai intai o diagnoza pana sa umbli la avans (mai ales daca nu trepideaza). In semnatura ai Golf 3, nu Polo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aveam golf 3...daca ar fi de la avans problema, nu ar trebui sa mearga tot timpu rau cand e la ralanti??mie asa mi se pare normal... dupa cum ziceam,problema e doar cand o pornesc, trebuie sa o ajut un pic cu acceleratia altfel cand las cheia se tot opreste (desi se aude si se simte perfect ca a pornit) multumesc inca o data

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca ai depistat cauza problemei intre timp, dar sper ca ai citit tot ce s-a scris in aceste 4 pagini. Eu nu sunt nici pe departe specialist. Imi dau doar cu parerea. Cred ca e bine sa faci o diagonza completa inainte de a lasa pe cineva sa umble la motor. Daca nu indica erori, schimba o perioada furnizorul de carburant. Au scris persoane pe forum ca al lor Polo nu are suflu cu benzina de la Lukoil ori Petrom. Cifra octanica nu apare pe tester.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Vizitator a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!