Jump to content

Probleme pornire la cald/rece


Sebi77
 Share

Postare recomandată

@ionutzsebi, te rog sa te conformezi macar regulamentului si nu mai postezi cum ai facut-o mai sus. :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 758
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • dan 48

    41

  • ionel.d.2007

    40

  • SergiuD

    22

  • lupo_bv

    18

Cel mai probabil nu porneste la rece din cauza incandescentelor,mai exact din cauza releului de cuplare al bujiilor,care ori nu cupleaza ori nu sta indeajuns cuplat.Defectul asta mai este intilnit si la golf 4 ,1J1.Ar trebui sa incerci sa tii releul cuplat 10 secunde,dupa ce pui contactul,apoi sa dai la automat sa vezi daca o ia.Sa ne spui sii noua ce iese,sa stim incotro ne indreptam atentia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut tuturor,

Mare problema mare...

A fost odata ca niciodata un VW Polo 1.2 benzina-9N, care mergea bine... pana intr-o zi... cand, mergea pe drum constant intre Arad si Cluj undeva dupa Oradea cu in jur de 90 Km/h si la un momentdat se opreste motorul... incetineste pana pe la 60km/h dupa care porneste brusc si merge normal... eu... conducatorul auto, nu am dat mare importanta. Au mai trecut luni de atunci si Polo-ul a mai facut din cand in cand figura respectiva dar fara sa ii dau mare importanta ca de obicei... deja imi facusem un obicei sa treaca neobservata problema. In urma cu o luna de zile imi parchez masina si o las acolo pentru ca urmatoarea zi imi expira asigurarea. Dupa cateva zile vin si o pornesc sa stea pornita ca doar e frig afara sa nu pateasca ceva. Porneste bine. Sta pornita o perioada dupa care o opresc. Trec inca aproape 3 saptamani de cand am oprit-o si vin sa o pornesc din nou pentru ca urma sa imi fac asigurarea... dau cheie, masina nu porneste... invarte in gol si nu porneste. Dupa care chem un drag membru al acestui forum in ajutor cu un tester si sa imi incarce bateria deoarece s-a descarcat. Facem testul... Nimic deosebit, doar erori de la faptul ca nu mai avea baterie si inca o eroare de la sonda lambda si inca una de la airbag (am fost lovit si nu l-am inlocuit). Si am ajuns la momentul acesta cand va cer sfatul.

Observatii: - am aflat care e furtunul de la alimentare dupa care am pus gura si am inspirat din furtun =>> nu vine nimic, nici nu se simte miros de benzina decat vag, futunul era uscat.

- pun gura la furtun si suflu, un amic sta la gaura de la alimentare benzina la rezervor si imi spune ca aude cum intra aerul in rezervor fara sa se auda ca si cand ar fi bule ci doar ca si cand sufli normal intr-un furtun.

Si cam aici a ramas povestea Poloului meu.

Va rog ajutati-ma cumva si pe mine.

Multumesc.

ps: am dat la cheie pana am terminat bateria si doar invartea in gol... dar am incercat sa o si imping si sa o pornesc dar degeaba...

pps: problema e destul de urgenta deoarece in momentul de fata masina se afla intr-o locatie destul de neplacuta si nu pot sa o tin acolo prea multa vreme.

Modificat de PoloAcer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca sufli si nu se aude bolborosind ,inseamna ca nu mai este benzina in rezervor;incearca sa schimbi si filtrul de benzina,care e dedesubt si cu ocazia asta vezi daca-ti curge benzina cand ai scos filtrul;se poate sa fie inbacsit filtrul si tu sa sufli pe retur

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa precizez ca am bagat 5 litri de benzina in ea inainte de toata aventura asta... am sa incerc azi sa vad ce pot sa fac dupa ce vin de la munca.

Nu cred ca am suflat pe retur pentru ca nu am suflat de la furtunu de alimentare de la injector ci de undeva de mai sus de pe traseu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai suflat pe unde trebuie, ai suflat pe circuitul de recirculare a vaporilor de benzina

trebuie sa sufli pe furtunul ce vine la rampa de injectie, dar trebuie demontat filtrul de benzina pentru asta (fiindca e regulatorul de presiune in el care te va bloca) si inlocuit fiindca cred ca ai apa in benzina (si alte mizerii) care a inghetat pe undeva pe circuit

te poti folosi de o pompa daca ai dop de gheata pe instalatie ca sa o deblochezi, dar verifica instalatia pe segmente: rampa de benzina la filtru, si de la filtru ai doua furtune spre rezervor tur si retur care nu trebuie sa fie infundate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa incerc asta maine, deoarece eu si timpul in ultima vreme nu suntem prieteni buni deloc :))

ps: Multumesc mult!

Modificat de PoloAcer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat sa dau jos filtrul dar nu am reusit dat fiind faptul ca nu am rampa sau elevator ca sa o pot urca undeva. maine pe zi am sa incerc sa dau jos filtrul.

Alta chestie care mi-a sarit in ochi si am uitat sa o prezint, cand ii dau cheie si o tin 3-5 secunde mi se aprinde becul de la ulei de culoare rosie si palpaie pana las contactul.

Daca stie careva cum e sistemul de prindere de la filtrul de benzina de la polo 2002-9N, ar fi excelent daca ar avea si o poza sau ceva pentru ca azi am incercat sa il scot dar nu am avut numai o surubelnita si nu am reusit decat sa dau jos filtrul de benzina dar nu sa si il deconectez de conductele de benzina.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie doar o surubelnita si tragi de cleme,adica le scoti putin lateral fata de axa furtunului

Modificat de Sebaca
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SE da urmatoarea problema: polo motor 1,2 AZQ nu porneste. Verificat: distributia - este pusa la punct, compresie - 12 pe fiecare cilindru, injectoare - a fost scoasa rampa si s-a dat la automat - pulverizeaza benzina, bujii - schimbate, dupa cateva incercari de pornire sunt ude, bobine de inductie - luate de pe alt polo functional, cele de pe cel cu probleme s-au pus pe celalalt si functioneaza, scanteia este frumoasa. Nu da rateuri la incercarea de pornire. Filtru de benzina schimbat.

Motorul da sa pornesca vreo 2-3 secunde, nu se tureaza si se opreste, dupa aia ar vrea sa porneasca dar se manifesta ca si cum vine benzine foarte putina. pompa de benzina verificata, masurata presiunea din rampa cu manometrul.

Ce o sa mai fac:

sa schimb sennzorul de temperatura, sa schimb senzor turatie motor, cu toate ca acesta trimite informatia, in VCDS la pornire se vad 258 rpm.

Alte sfaturi ? Sugestii ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar problema cum a aparut? Istoria ne poate spune ceva.

Voltajul de pe injectoare? Tot la injectoare as mai cauta sau la pompa de benzina. sa alimentezi dintr-o sticla cu alta benzina?

Sau cum zice aici?Desi spui ca ai verificat poate ajuta si asta.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema nu stiu cum a aparut, masina a venit la service cu motorul desfacut, era prin portbagaj, omul spune ca la celalalt service a fost ca a avut masina lovita, au reparat-o si nu a mai pornit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La scanare, da vreo eroare! Poate fi senzorul de la arborele cotit.

Sau nu are presiune suficientă la lanţul de la distribuţie, acel intinzător hidraulic care ţine plasticele. Si iar e sărită distribuţie!

Sau imobilizatorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu nu ai citit ce am scris mai sus ?

Problema rezolvata : catalizator infundat, de nu mai trecea nimic prin el. cu catalizatorul scos a luat-o la prima cheie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cum ai dat jos catalizatorul? poti sa ma ajuti si pe mine cu informatia asta te rog? ca am impresia ca s-ar putea sa fie si la mine asta problema... desi nu sunt sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut. Am si eu aceeasi problema cu un Polo din 2002 de 1,2 mpi. Aseara am oprit-o in fata blocului si dimineata nu a mai pornit. Pe calculator nu da nici o eroare, am verificat bujiile, injectoarele le-am scos si le-am verificat afara si sunt ok pe rampa ei de benzina. Da sa porneasca dar nu porneste. Maine dimineata vreau sa verific daca nu a sarit de la punct, ca am inteles ca este o problema de-a lor chestia asta si vreau sa verific. Va tin la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAca nu e sarita de la punct, mai a;les ca spui ca da sa porneasca, scoate catalizatorul si vezi daca porneste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spuneti-mi si mie cum pot sa dau jos catalizatorul... ca as vrea si eu sa il dau jos sa vad daca imi porneste ca de 3 luni aproape nu mai imi porneste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! detin o masinuta 9N3, 1.2-benzina. itru destul de rar pe forum, asa ca daca dau un raspuns cam tarziu...asta este! In iarna, dupa ce am parcurs 220km am oprit motorul iar dimineata nu a vrut sa porneasca si pace. Curent era, toate functionau normal, martorii nu indicau nici o anomalie, se auzea un ,,clic'' si atat. Nu se auzea amorsarea pompei, nu dadea semne ca ar vrea sa invarte electromotorul , nimic. Am gasit prin telefon un mecanic din VN(excelent ! )care mi-a spus: din cauza frigului a inghetat bobina,(!!) incearca sa dai la automat si vei vedea ca va porni fara probleme.Am dat de vreo 12 ori la automat iar cand a invartit electromotorul a pornit imediat.Nu am mai avut probleme de atunci.Am fost la verificare a doua zi si nu a gasit aproape nimic - indica ceva probleme cu masa, a curatat contactele si cam atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca era bobina dusa se invartea electromotorul, dar nu iti pornea. Parerea mea este ca poate fi chiar contactul unde bagi cheia. Am avut o skoda felicia care a avut probleme cu butucul contactului si exact asa facea. Cand pornea, cand nu, pana cand nu a mai pornit deloc. Urmareste daca iti mai face, poti incerca sa o pornesti/opresti de mai multe ori succesiv sa vezi daca iti mai face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mecanicul s-a referit ;la bobina (starterul) electromotorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Proneste foarte greu dimineata la prima cheie adik dau cca 1-2 min la automat pana porneste .

O data ce am pornito intro zii in restu zilei porneste la sfert .

Bujiile sunt ok le-am verificat

Distributia este noua dabea schimbata

Filtre si ulei schimbate

Ce poate sa fie ??? :((((

Modificat de MicSiRau
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poi pornirea grea poate fi prima si prima data bujiile! da jos puntea de pe el si pune un fir de + de la baterie pe capatul bujii si atinge-o doar putin...daca scanteieste ca si cum ar face scurt e buna daca nu e arsa! in al 2-lea rand ar putea fi filtrele! te rog spune si de cand au aparut sintomele astea si cum se comporta dupa ce a pornit motorul...fum, batai, etc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@blind La temperaturile astea bujiile??? Nu mai induce lumea in eroare!

@micsirau Cauta un coleg cu un tester, vezi ce erori ai, apoi intreaba..sigur poti fi indrumat mai bine daca procedezi asa. Altfel o sa fie la ghici si fiecare o sa-ti dea sfaturi(multe dintre ele gresite)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tin sa va spun bujiile sunt bune fum nu scoate am puso si pe tester si nu am absolut nici o eroare legata de motor am la aeroterma cum de altfel au toate polo-urile .

Nu pot sa imi dau seama ce are :(((

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Vizitator a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!