Jump to content

ce dracu' are?


germin
 Share

Postare recomandată

:banghead: :D :D

Dom-le, daca am ris, in nici un caz n-am ris de tine, ci mai degraba de ignorantza mea ca nu m-am gindit la fenomenul asta mai demult. ti-am spus de ieri ca am priceput egzbligatzia (deci n-a mai fost cazul sa pun motorul in mijlocul curtii si sa-l trag cu sirma dupa mine ;) ). Atita doar ca n-am priceput mai nika la prima citire. Faptul ca ti-am spus lucrul asta a fost util, re-explicarea de azi fiind mult mai comprehensibila.

Dar tot n-am lamurit rolul buclei buclucashe. Probabil ca datorita formei sale care lungeshte traseul cablului (si fiind fixata la un capat de sasiu, iar la celalalt de cutie), atenueaza fluctuatiile de tensiune in cablu la acele tendinte de miscare inainte-inapoi ale ansamblului cutie-motor (si implicit ambreierile si debraierile succesive). Ce zici, merge explicatia ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 127
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • germin

    37

  • RaduI

    22

  • Osi

    9

  • bubu

    8

Top Posters In This Topic

Bucla aia, in cazul asta, compenseaza deplasarile.

PS - Vibratia aia o am si eu, dar numai iarna. :blink:

Observatie: am tampoanele de la cutie intacte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si tampaxurile de la gogo al meu sunt OK, mashina trepideaza cand e incarcata, am un ferodou fisurat la disc, prepuiesc ca de la aia e...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

mai oamini buni,

revenind la broblema mea... pe care tot n-am rezolvat-o :lol:

azi dimineatza cind am pornitara zina, a inceput sa-mi dea rateuri... destul de greu timp de fo' 2-3 minute, chiar si in mers... dup-aia si-a dat drumu' si n-am mai avut probleme...

ma gindesc ca gara cu scuturatu' sa se lege cu asta... adecatelea, am mai avut odat' probleme de genu' asta, si era de la capacu' de la delcou... crez... :)

l-am schimbat atunci, si nu mi-a mai facut fitze...

se poate sa fie bujiili si capacu' vinovatzi pentru toata gara asta cu scuturaturi de tipu' lipsa alimentare si rateuri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, umezeala isi spune cuvantul, mai ales la o aprindere clasica, cu platina si condensator...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uau! Explicatia e beton. :)

Probabil ca sunt eu mai batut in kap, dar cind am citit prima data cele scrise aici mi-am amintit de Iliescu cu recursul la universalitate care nu eludeaza meandrele concretului. :banghead:

Scuze Bugtuner, n-am nici cea mai mica intentie de a supara pe cineva, dar sunt un spirit rational si-mi place sa inteleg logic fenomenele. Nu mi s-a parut deloc logica ideea ca atunci cind apesi pedala de ambreiaj, motorul sa se deplaseze spre fata masinii, ca doar rulmentul de presiune il impingte in spate, placa si volant facind corp comun. Totusi, cind am citit a patra oara, am inteles ca in cazul in care tampoanele sunt uzate e klar ca se intimpla cum zici tu (adevarul e ca n-ai facut prea multe eforturi sa fii mai explicit). Oricum nu mi-ar fi trecut prin cap ca motorul mentine cablul tensionat in timpul ambreierii miscindu-se spre spate datorita conservarii impulsului (de fapt datorita conservarii momentului cinetic total).

Deci, e klar: la tampoane uzate vibratiile sunt inerente.

Si continuind flotarea logica, la ce foloseste bucla aia blestemata, ca pe mine nu ma mai duce kapul.

<{POST_SNAPBACK}>

si eu am aceeasi problema....

acu am inteles si eu care e gara cu bucla....

daca ai aschimbat cablul se ambreiaj si ai pus unul normal...pe care nu m-ai potrivit in prinderile de langa cutie etc...in momentul in care apesi pe pedala sa trage furca de la cutie si cablul isi modifica pozitia..cu x cm sau mm nu shtiu bucla are rolul de a prelua aceasta modificare....a cablului de ambreiaj....e logic??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

mai oamini buni,

crez ca zina are o broblema: nu-mi mai cade din shoc. shtiu ca shocu' e electric, adecatelea parca e o sirma p'acolo (am vazt'o odata, sper sa fie aia la care ma refer io :) ).

asha, la cit de natarau sunt io in d'astea, poci pentru ca sa-i fac io ceva, sa nu mai bat drumu' pin' la nea gigi?

ai mercic :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai oamini buni,

crez ca zina are o broblema: nu-mi mai cade din shoc. shtiu ca shocu' e electric, adecatelea parca e o sirma p'acolo (am vazt'o odata, sper sa fie aia la care ma refer io :) ).

asha, la cit de natarau sunt io in d'astea, poci pentru ca sa-i fac io ceva, sa nu mai bat drumu' pin' la nea gigi?

ai mercic :)

<{POST_SNAPBACK}>

Moshule, a venit vremea rece. Si mie imi faci figurine, in primele 5 minute, nu vrea sa stea la ralanti, uneori, la frinare, turatia scade. O tin din calcii, iar cu bombeul frinez. Pe urma, isi revine. Stiu si care e cauza (la mine): tzava de pata calda.

Cum adica nu-tz cade din soc? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adecatelea, ramine shocu' tras si merge asha...

pin'acu', cadea la fel, in fo' citziva minutzi... da' azi, nici dupa o juma' de ora de mers n-a cazutara shocu'... deci, ce-i fac? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Muta socu' pe pozitia de iarna. Bay, daca e frig, pe galerie se formeaza chiar si gheata, ca la frigider (ma rog, inca nu e cazul, ca n-a dat gerul Bobotezei). Socul poate ramine blocat in pozitia de inchis si din cauza unui maruntai din carburel, cum ar fi, de pilda, membrana aia triunghiulara. ori, mai plauzibil, comportamentul nesimtit se poate datora vreunui jiclor de ralanti. Pina la urma, toate-s de vina! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand vezi daca este firul ala bagat in el. este cauza cea mai probabila.

Asta inainte de incepe sa demontezi motorul (asa cum ne apuca pe noi sa facem)

Modificat de victori
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adecatelea, ramine shocu' tras

<{POST_SNAPBACK}>

mai bine zis, ramane sucit :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aaaa...

crez ca si-a revenit singurica... saraca zina mea, shtie ea ce shtie, ca daca ma apucam sa vaz io care e firele si pe unde vine ele :blink: , in mod sigur scoteam fo' bujie sau o chestie de genu' asta.

sa vaz cum merge treaba d'acu'ncolo...

multzam fain tuturor (mike, victori, bubu, radu, etc) ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aaaa...

crez ca si-a revenit singurica... saraca zina mea, shtie ea ce shtie, ca daca ma apucam sa vaz io care e firele si pe unde vine ele :P , in mod sigur scoteam fo' bujie sau o chestie de genu' asta.

sa vaz cum merge treaba d'acu'ncolo...

multzam fain tuturor (mike, victori, bubu, radu, etc) :P

<{POST_SNAPBACK}>

Pai multumeste-i Zinei, ca s-a rezolvat singura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

pen'ca nu am mai postat demult acilea la tehnic, deci care va's'zica - sunt un cunoscator in alde astea tehnice :D - de mecanic si electrician auto, o fac acu', ca am neshte brobleme cu zina.

adecatelea: de ce dracu' motoru' meu se incalzeshte asha greu cind e vreme rece? adecatelea, stau cu el destul de turat fo' 2-3 minute pina plec de pe loc, dup-aia mai merg ce mai merg io, da' cum cade din shoc, cum da se opreasca. ii drept, si io apuc sa merg numa' in a doua, rar a treia, pen'ca merg pin' centru, si cu aglomeratzia aia, n-apuc sa o duc si io 1-2 km la 60/ora, sa se incalzeasca ghini...

da' totushi, chiar si asha, n-ar trebui sa se incalzeazca mai repede?

o alta gara e ca nu-mi mai merge semnalizarea :D . mai bine zis, merge aiurea. adecatelea, daca pun semnalu', nu clicaie. insa in momentu' cind rotesc oleaca de botonu' care e cu avaria, intr-un anumit loc de ii place, incepe sa mearga semnalu'... io crez ca e fo' un fir, contact intrerupt ceva, da' 'abar n-am pe unde sa ma uit. asha cum spunea, electrician ... :D :D

voi ce zicitzi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu exact cum e butonul de avarie original, dar in mod normal "plus"-ul de semnalizare ar trebui sa fie trecut printr-un contact normal-inchis al acestuia. Cind actionezi butonul de avarie ii tai la semnalizare plus-ul asta (luat dupa contact) si-i dai un plus direct printr-un contact normal-deschis (ca sa mearga avaria si cu contactul luat jos). Asa ca in cazul tau buba e ca contactul normal-inchis nu prea sta inchis. E uzat, sau oxidat, sau nu are presiune de contact. Daca se poate desface butonul ala, ii cureti contactele. Daca nu, pui pe frate-sau.

PS. Sau vezi daca nu ti-e slabit vre-un fir de la butonul de avarie si nu face contact ca lumea.

Modificat de Osi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

aaa...

ca sa nu deschid inca un topic pentru o singura intrebare, scriu acilea, sperind ca va videa cineva ...

cam la cit duce, si de unde ia mandea, o luneta d'aia cu dezaburire? si, daca tot intreb, neshte aeroterme d'alea electrice de baga caldura si nu se mai aburesc geamurili lu' mandea de unde, si cit? printre noi p'acilea, are cineva?

ai mercic... ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

He he, bine-ai venit in clubul aburitzilor!

Vezi ca zicea RaduI pe undeva cum trebuie unse geamurile cu sapun. ;)

Auzi dom-le ce vrea el; aeroterma...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gara cu sapunu' n-am incercat-o inca, da' chiar o sa incerc... cine shtie, poate chiar merge...

da' pina una alta, chiar ash vrea o luneta d'aia cu dezaburire... in ce priveshte aerotermele, sa egzista astfel de chestiuni. cind am vorbitara io cu nea gigi (mecanicu' lu' zina) to'ma ce adusese unu' din state aeroterme d'astea, 2, da' numa' pentru el, si tembelu' de nea gigi nu mi-a facutara si mie o comanda... d'aia tre' sa ashtept, da' ma gindeam ca poate gasesc p'acilea ....

pi la voi p'acolo n'are nimeni asha ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faceam si io haz de necaz, ca ma supara si pe mine aburii astia.

Io n-am vazut pe-aci aeroterma de-asta. Da ma gindesc ca daca merge cu curent (deci nu pe combustibil), trebuie ca consuma tare mult. Aia de care zici tu incalzea si habitaclul, sau sufla doar pe geam ? M-ar interesa si pe mine asa ceva (dar sa nu suga ceva de genul 10 amperi, ca n-am facut nimic)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kit pentru geamul din spate

http://www.jcwhitney.com/autoparts/Product...114/TID-8014524

eu am acasa ceva asemanator. nu este asa de puternic ca sa incalzeasca interiorul, dar cred ca daca orientezi catre un geam poate ajuta.

http://www.jcwhitney.com/autoparts/Product...roup?Ntt=heater

Modificat de tibimakai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

:) auzitzi,

am o gara de tre' sa o rezolv si nu prea shtiu cum. da' shtiu care e broblema... :( de citeva zile, am vaz't ca imi curgea benzina sub mashina (in spate, la motor) si mirosea de imi facea tzeasta cit o banitza... am vaz't care-i baiu' pin' la urma. se pare ca furtunashu' de intra in filtru' de benzina (ca sa fiu sigur ca spun ce tre', e chestia aia mica cu forma de clepsidra de decanteaza impuritatzile ... deh, mecanic auto :o :o ) e gaurit, i-a saritara colieru' si p-acolo pierde benzenu' pe care io dau bani. mama, iar ma nervez cu nervii pe furtunu' ala.

acu', gara e, de unde iau io unu' asemanator si un colier... si alta gara: nu ne mai intilnim si noi, r'atzi ai dracu' :o , ca daca ne intilnim, nu mai tre' sa ma duc la nea gigi pentru o timpenie.

adecatelea, o sa-ncerc io sa o fac, da' nu shtiu ce shanse de reushita am... :o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!