Jump to content

VW Tiguan 2.0 TDI/140cp vs. Dacia Duster 1.5 dCI/110cp


V i c t o r
 Share

Postare recomandată

Very gentleman-like of you. Ar fi fost si mai nobil daca ai fi recunoscut ca ai gresit, insa o sa accept cele spuse de tine mai sus ca pe o scuza diluata si o s-o las asa cum e fiindca (si aici ai dreptate, intr-un tarziu) n-are rost sa poluam topicul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as merge pe un Duster, pentru ca este mai ieftin in service, piese etc. si ca-l poti ,,urca'' peste tot, in schimb Tiguan-ul nu cred ca se preteaza. Leasing-ul financiar sa fie pe firma si sa-mi deduc Tva-ul, nu triunghiular.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Bwwlan sunt convins ca nu esti bugetar. :icon_cheesygrin: . Aspectele prezentate de tine in postul 222 sunt corecte. Mai sunt si altele.

Faptul ca se produc autovehicule in Romania si care se vand foarte bine genereaza : crestere PIB, aport important la bugetul de stat ( ca acest buget de stat este distribuit aiurea e alta poveste), locuri de munca stabile, cresterea consumului si a puterii de cumparare a celor care isi castiga existenta direct sau indirect legat de Dacia ( cresterea consumului fiind unul dintre factorii decisivi pentru cresterea economica).

Eu am o mica problema cu unii dintre bugetari. Isi cumpara un automobil second hand la 7000-10000 euro, destul de vechi, si apoi spun de masinile Dacia ca sunt napsa comparandu-le cu masini din alta clasa! ( masini care costa de 3 ori mai mult ) . Iar acesti domni bugetari au ce manca intr-o proportie mai mica sau mai mare datorita faptului ca Dacia exista, produce si vinde!

Sa traim bine!

Modificat de ionutzz13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

@Bwwlan: Am urmarit cele doua videoclipuri si am citit despre patania cu Tiguanul in iarba. In primul rand Tiguanul intra cu toate 4 rotile in zapada mai mare decat Dusterul, iar apoi conteaza si soferul. Am vazut cum merge 4motion timp de 8 ani de zile, iarna de iarna, niciodata nu s-a blocat fie si in zapada de 20-30cm, chit ca se transforma masina in plug, tot tragea, cu conditia sa aiba cauciucuri corespunzatoare

Mie personal mi s-ar parea o investitie buna Duster-ul pentru cine vrea cu adevarat un 4x4 nou, accesibil si nu are pretentii mari. Este o masina cinstita, nu te pacaleste. Am vazut multe prin oras si ma bucura faptul ca se mai renunta la fite si se trece la ceva practic. Ce nu ma bucura este ca marea majoritate erau de un maroniu metalizat, urata culoare.

Off topic, dar tot conditii de iarba si cu ceva zapada apoi, tractiunea nu face asa mare diferenta, cat fac cauciucurile.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off topic, dar tot conditii de iarba si cu ceva zapada apoi, tractiunea nu face asa mare diferenta, cat fac cauciucurile.

Mai uita-te o data la clip si vezi daca conteaza sistemul de tractiune integrala. Uita-te cum trece Range-ul pe langa BMW. Sunt convins ca ambele au cauciucuri de sosea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand masinile britanice vor castiga mereu in toate testele facute de top gear. Nu tractiunea integrala face diferenta, ci managementul ei, setarile ca sa se adapteze la suprafata, cutie low range. x6 ca si tiguan si duster nu au asa ceva.

Eu cred si acum ca are cauciucuri diferite.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te contrazici. Din moment ce Bmw nu poate fi setat, inseamna ca sistemul Xdrive are un minus in fata unui Range Rover, deci sistemul conteaza. Bineinteles ca si cauciucurile.

Ca si o paranteza, sa stiti ca o panta acoperita cu iarba uda poate fi mai problematica decat una cu zapada.

Modificat de PTDA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu c-as vrea sa iau apararea X6-lui (pe care personal nu-l suport) dar daca va uitati la episodul respectiv din TopGear de la inceput, o sa vedeti ca ii critica faptul ca vine cu niste cauciucuri sportive care zice de la inceput ca nu vor functiona in offroad. Se vede foarte clar in filmulet ca exista momente cand X6-le invarte toate rotile deodata si degeaba, acolo sunt cauciucurile de vina 100%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect! In aceasta situatie anvelopele daca erau unele de iarna mergea excelent. La situatii mai dificile incepe sa se vada diferenta!

O masina 4x4 fara anvelope corespunzatoare este ca si cum mergi cu pusca la vanat, dar fara gloante sau gloante oarbe, nu ai nicio sansa sa prinzi ceva!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ma scuzi tu te lauzi ca vinzi cea mai tare SUV offroad adica BMW x6 si il echipezi cu anvelope sport. Trebuiau macar niste anvelope all season , de regula cam asa vin SUV-urile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum, ca tot suntem offtopic, zilele trecute am mers cu un Hyundai ix35. Am fost foarte placut surprins de aceasta masina. Cu 27.000 de euro ai dotari full si performante care pe Tiguan le obtii pe la 38.000...

http://www.hyundai-motor.ro/showroom/index.php?id=95&m=index&carid=123&bodid=200&engid=802&action=3

Deschidem un topic Tiguan vs. Hyundai ix35?

Scuze de offtopic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ma scuzi tu te lauzi ca vinzi cea mai tare SUV offroad adica BMW x6 si il echipezi cu anvelope sport. Trebuiau macar niste anvelope all season , de regula cam asa vin SUV-urile.

Cine-a zis ca X6 e "cel mai tare SUV offroad"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici macar de la BMW nu e. Cel mai bun BMW pe off-road e X3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu pe cineva care are un X5 4.0d, cred ca nici nu se pune problema de offroad, acesta urcand in orice conditii la Pestera in Bucegi :) Dar Duster nu-i de lepadat, la fel si GLK-ul, repet, este o masina corecta Duster-ul, incredibila care se preteaza foarte bine la mai toate categoriile de off-road.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa intelegem toti ca X6 manevrat de nenea Jeremy nu e in stare sa urce pe acea frumoasa pajiste din cauza anvelopelor.

Legat de Duster exista multe filmulete pe youtube in care se observa ca isi face treaba in conditii grele.

Exista si filmulete "contra". Va propun sa il analizati pe

Legat de filmuletul respectiv eu spun doar atat: din pacate fac parte dintr-un popor "retardat".

Modificat de ionutzz13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuza-ma, dar daca era o masina proasta nu mai iesea de acolo... Daca inainte a fost un tractor crede-ma ca nu mai intrii cu nimic, chiar daca ai si anvelope dedicate care lipsesc in acel filmulet, din ce vad eu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca anvelopele alea le-a luat de pe un Logan dupa ce au fost folosite 50000km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Destul de ciudat totusi cum se invart rotile din fata iar cele din spate aproape stau pe loc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea are logica :) Daca era sa intre ASR-ul, taia puterea motorului si deci si a rotilor fata. ESP-ul n-ar avea de ce sa intre ca nu avea ce derapaj sa detecteze, masina fiind pe loc si ESP-ul functionand pe baza de senzori inertiali. EDL nu stiu daca are, dar chiar daca are nu avea de ce sa franeze rotile de pe spate. Mie mi se pare pur si simplu distributia gresita a puterii motorului de catre diferentialul central...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Duster-ul din "noroie" nu cred ca era 4*4.

In mod clar nu avea anvelope corespunzatoare.

Poate a iesit Duster-ul de acolo tras de vreun tractor.

Doar cu tractorul poti trece pe acolo fara probleme.

Sau X6 din filmuletul de la TopGear trecea si de noroaie! :icon_thumleft:

Modificat de ionutzz13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se vede la 0:26 ca se invarte si roata din spate in gol, e 4x4 sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite Radu si aici ->

, da bineinteles din cauza diferentialului este, mai ales cand fortezi, ceea ce nu se face.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat de cat ontopic.

Ceea ce " X5 merge peste tot" poate face nu e ceva extraodinar

Atat Tiguan cat si Duster puteau sa treaca pe acolo fara probleme. Aproximativ la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezumandu-ma doar la titlul acestui topic, poate fi schimbat si in : Goliath 2.0Tdi/140 cp vs David 1.5 Dci/110 cp (cunoscut sub numele de cod: Sandero balonat ) sau pentru pasionatii de sport : Barcelona vs Cimentul Fieni. Duster este o masina la fel de umflata precum caietul de sarcini pentru FMI.

Nu mai are rost sa intru in detalii pentru ca nu mai ramane nimica din Duster dar am sa va adresez o intrebare la care sa raspundeti sincer in sufletul vostru si care putea sa fie si titlul original al acestui topic :

VW Tiguan 2.0Tdi/140cp SH sau Dacia Duster 1.5 Dci/110cp nou/full option??? (nu clima, nu cotiera, nu si nu si nu )

Modificat de adriano872
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!