Jump to content

Golf 6 - 2.0 TDI CR


Crisilo
 Share

Postare recomandată

Iti tremura la plecarea de pe loc? La relanti se aude acel zgomot? Cand turezi motorul se aude? Isi schimba zgomotul cand apesi ambreiajul? Daca face toate acestea la relanti, foarte probabil sa fie de la rulemntul de presiune sau ambreiaj.

Cazul meu:

Eu am pus ambreiaj nou si dupa 2000 km cand urc pe munte si este foarte cald afara rulmentul de presiune caraie si isi schimba zgomotul cand apas pedala. Ati mai intalnit si voi situatia asta cu ambreiaj abia montat? S-a pus volant+kit Sachs.

Modificat de viliboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut da la relanti se aude un zgomot pe langa motor mai ales cand e incalzita masina,tot atunci se aude un huruit la 1500 ture viteza 1 si 2, iar cand calc ambreiajul dispare un pic din sunetul de la relanti dar nu tot,am fost la un service si mi au zis ca e volant tin sa precizez ca au fost inundati prin galati si am dat sa fug cu masina ca era in apa  :dry: ,deja intrase apa in teava de esapament si s-a oprit de vreo 3 ori motorul dupa toate astea se aude zgomotul de care zic.deci recapitulez cand masina e incalzita se aude mai tare zgomotul la relanti si viteza 1,2,cand calc ambreiajul zgomotul dispare dar nu in totalitate cum ar fi o volant,oricum zgomotul se aude pe langa motor nu ar fi de la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca e rulmentul de presiune. Daca este dus volantul sunt alte simptome, tremura urat la plecarea de pe loc. In orice caz ce ai tu e in zona ambreiaj-volant. Daca umbli la ambreiaj iti recomand sa schimbi tot kit-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi pentru raspuns,da in viitorul apropiat o sa schimb tot kit-ul dar sa treaca vara asta....m-am interesat si ma costa 2000 ron manopera inclusa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sorinaccio_G5

stie cineva daca acest motor cu cod CBDC e blue motion?

practic ce inseamna definitia de blue motion pt caracteristicile motorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BlueMotion inseamna:

-auto stop-start

-garda la sol scazuta(de la caz la caz)

-recuperarea energiei la franare, deci alternatorul merge doar cand e cazul.

-anvelope cu rezistenta scazuta la rulare

 

Daca ai asa ceva pa masina, inseamna ca ai BlueMotion. Exista CBDC cu BlueMotion.

 

LE: motorul are un alt management cand ruleaza cu functia activa, obtinand un consum mai bun si mai putine noxe.

Modificat de viliboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate sa fie motorul cu bmt (bluemotion technology). Bluemotion este un fel de echipare care vine cu suspensie coborata, elemente de caroserie diferite, anvelope.

Sent from my ApfelPhone

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am CBDC, nu e blue motion, din contra, am optat pentru garda la sol marita (pachetul de drumuri grele) si cred ca a fost alegerea buna avand in vedere ca pana acum nu am iesit cu ea din tara. In afara merg cu octavia, ca aia e de familie. Si pe am am pus PDG.

Celelalte elemente de BM cred ca sunt utile.

Modificat de KimDiesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
cristianionut

Din pacate la mine am suspensie adaptiva care inseamna si garda scazuta la golf cu un centimetru.Pentru romanica e dezastru, pentru drum lung e altaviata. Pot merge Bucuresti Timisoara dintr-o bucata si la destinatie nu am dureri de cap, spate sau alt disconfort.

Dar acest motor de 110 cai este cea mai buna varinata pe diesel:

-consum redus,

-putere necesara in anumite momente,

-ieftin la asigurari,

etc..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze de off..esti sigur ca este mai joasa cu un cm?Ai vreun link?

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieftin la asigurare fata de 2.0 tdi 140 cai ?

Consum redus fata de 2.0tdi 140 cp?

De putete nu mai zic ca nu este cazul.

Poate la impozit sa fie mai bun. :(

Eu merg cu un 2.0 tdi 110cp pe un golf plus si nu am scos niciodata mai putin consum fata de golfu cu 140 CP care mai e si dsg . Vorbesc de acelasi drum cu aceeasi talpa .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul asta consuma mai putin remapat decat stock... o simt pe pielea mea de 1,5 ani

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Golf CBDC remapat(~150CP TCM)am scos consum de 4.6l/100km, viteza medie de 86 km/h, climatronic pornit si afara canicula. Nu cred ca se poate mai bine de atat. La pompa consumul este cu 2-300 ml in plus fata de ce arata BC. Nu stiu daca e din BC sau suntem furati la pompa. Cand am luat masina am fost sceptic in ceea ce priveste cutia de viteze pentru ca are 5 trepte, insa dupa ce am luat-o sunt foarte incantat, are fix 170 km/h la 3000 rpm in treapta 5. Inainte de resoftare motorul nu trecea de 3400 rpm, acum ajunge la 4200, iar top speed-ul este peste asteptarile mele.

In localitati, unde eu merg mai mult este o placere in comparatie cu cea in 6 viteze unde schimbi foarte des vitezele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, foarte ciudat ce ti-au zis cei de la RBN. Eu am facut resoftare la ei acum 2 saptamani, imediat ce am achizitionat masinuta.

De la 110 cai am dus-o in 150 si senzatia e uimitoare.

Modificat de julian028
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti! mi-am luat si eu un golf 6 2.0 tdi de 140 si cutie dsg si ma bate gandul sa o remapez...vreau sa o imping pana la 170 cp! are careva idee de posibile probleme dupa remapere??multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Vezi aria Tuning pentru detalii.

Aici esti offtopic, discutandu-se de motorul de 110cp.

Citeste Regulamentul si respecta-l!

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut sunt si eu proprietarul unui golf 6 achizitionat din germania si am cartea masinii in olandeza deci nu inteleg nimic si as vrea sa aflu la cati km se schimba distributia ca am mai intrebat pe la service si am aflat 3 variante adica 140k '180k'200k (fiecare service cu varianta lui)

Voi pe la cat o schimbati ??? Mentionez ca am 124k km in momentul de fata

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la CR stiu ca distributia se schimba la 180k km..dar cel mai bine e sa "arunci" un ochi sa vezi starea curelelor...pentru ca de multe ori nu este foarte relevant nr de km cat modul in care a fost exploatata masina..inca un factor determinant in schimbarea distributiei o reprezinta numarul de ani (vechimea) masinii sau a distributiei (daca aceasta a mai fost schimbata -pp ca nu e cazul tau, distributia actuala ar trebui sa fie "teoretic" cea originala)..esti sigur ca cei 124k km sunt reali..cam da de banuit masina cumparata din DE dar care a fost adusa din NL..e noua metoda prin care se "populeaza" Germania cu masini, avand in vedere reputatia buna pe care o are aceasta tara referitor la tot ce are motor (pret, intretinere,,,etc).Numai ca trebuie sa fii foarte atent deoarece mai exista si exceptii, din pacate foarte multe :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare tuturor. Sunt proaspătul proprietar al unui Golf 6 2.0 tdi 110 CP. Am mașina de o săptămână, cumpărată de la niște cunoștințe. Mașina are 123400km. Distribuție schimbata la 94000km, filtre și ulei schimbate acum.

Am apucat abia acum să fac un drum mai lung (Satu Mare - Cluj și înapoi) si am observat niște chestii. Nu am mai condus un Diesel de vreo 5 ani, asa ca poate mi-am ieșit din mana. Cand sunt în 1a viteză, mi se pare ca nu accelerează progresiv, în sensul ca simt ca pică în nas după ce pornesc cu ea mai tare. In alte viteze nu are treaba și accelerează constant. Nu aluneca ambreiajul, ci parca motorul îl limitează (asta dacă mi o calc mai tare).

Si a doua chestie, am observat un șuierat ușor la drumul înapoi. Presupun ca era de la turbo, ca îl auzeam doar la accelerație. Nu cred ca l-am auzit la primul drum, sau poate nu am fost atent. E subtil sunetul, ca numa urechea mea fina l-a auzit (prietena mea era imuna).

Altfel sunt super mulțumit și fericit de mașină, merge bine, consum mic, putere destulă, arata bine. E perfectă pentru mine. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La acest tip de motor curelele nu sunt exploate similar cu un motor pompe en duse, care are suplimentar o axa cu came, deci intervalul dat de fabricant este de 180 000 de km.Daca aveti emoti schimbati kitul, care la un service no-name va duce la  500 de euro.

Pentru o masina la mana a doua (ori a treia) la care aveti indoieli schimbati kitul.Nu riscati sa distrugeti un motor si sa ramneti in pana, cine stie pe unde.

La acest tip de motor ca defectiuni semnalate au fost volant si dilema de schimbare a kitului de distributie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vad ca cea mai vehiculata varianta ar fi la 180k  km sa schimb distributia ,oricum cred ca in primavara o schimb chiar daca o sa am vreo 135k  km nu de alta dar chiar daca cei de la cardinal motors mi-au spus ca nu sunt dati km inapoi nu as vrea sa risc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi problema ca a lui raul_t   o am si eu ,doar ca imi face si in treapta 2 dar numai cand este calcata accelaeratia brusc si turatia este pana-n 2000 rpm. Am verificat-o pe vcds si autocom in mers si turbina baga ok, debitmetru ok ,

De curand am schimbat a doua pompa de apa deoarece aveam erroare si am sperat ca se rezolva , dar nimik , mi se pare chiar mai accentuata problema ca inainte.

Daca aveti vreo parere rog raspuns

Modificat de robertionut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

De exact 1 an am si eu un Golf 6 , 2.0 , 110 cp , motor CBDC, cutie DSG

 

Sunt supermultumit, de consum , de putere, de comportament pe drum, confort, etc..

Una din dilemele acestui tip de motor e supapa vacumatica de la turbina ( 03L198716A ) ce pica inainte de asteptari...

 putini stiu sa spuna apoi ca e  asta de vina .. intra in ,,limp mode'' si nu mai trage dupa ce depasesti 110km/h

As vrea daca puteti sa ma ajutati cu un manual de utilizare sau caiet de service, ce m-ar ajuta sa stiu ce schimburi

mai trebuie sa fac si la ce nr de km. :icon_confused: Masina am luat-o SH din Germania

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi problema ca a lui raul_t   o am si eu ,doar ca imi face si in treapta 2 dar numai cand este calcata accelaeratia brusc si turatia este pana-n 2000 rpm. Am verificat-o pe vcds si autocom in mers si turbina baga ok, debitmetru ok ,

De curand am schimbat a doua pompa de apa deoarece aveam erroare si am sperat ca se rezolva , dar nimik , mi se pare chiar mai accentuata problema ca inainte.

Daca aveti vreo parere rog raspuns

 

Tin sa va anunt ca am rezolvat problema "plafonarii" masinii.Dupa nenumarate serice-uri (costuri )am ajuns la EuroTecho Grup - Pitesti si s-a constata ca surubul care regleaza geometria turbinei nu mai exista . Montat surub si reglat pompa vacumatica in parametrii (0,760v  -  2,760v) fata de 0,304v - 2,900v si masina nu mai "plafoneaza", , turbina intrand mult mai lin(cum ar trebui sa intre o turbina la care ii ceri "talpa" si ea te lasa) .Pompa vacumatica fusese schimbata si "service-ul" la care s-a facut schimbarea a reglat cat a putut de bine fara acel surub ,dar exista acea "plafonare".

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!