Jump to content

Golf 6 - 2.0 TDI CR


Crisilo
 Share

Postare recomandată

Stie cineva la cati km trebuie schimbata distributia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am şi eu o întrebare

Are cineva idee cam cât ar costa prima înmatriculare pentru o astfel de maşină din 2010 adusă din Franţa? Ştiu că există calculatoare de taxă pe internet, dar nu ştiu dacă sunt actualizate, am tot găsit informaţii contradictorii. E cineva care a înscris o astfel de maşină adusă din afară de curând?

Salut, dai cautare pe google dupa taxa de inmatriculare 2012 si al-3-lea raspuns este site-ul oficial anaf:

http://static.anaf.ro/static/10/Anaf/calculator_taxe/taxa_poluare_2012.html

Iti da suma exact in RON

Cursul valutar se stabileste in fiecare an in luna Octombrie, asa ca pana aduci tu masina e posibi sa apara modificare la valoare in RON.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am observat ca la toate masinile cu mai mult de 122 cp, inclusiv, s-au pus discuririle si etrierii de 288 mm, mai exact ma refer la 2.0 tdi cbbd, 103 kw

oare daca resoftez masina la 140-150 cp, e ok cu discurile de 280mm ? discurile si placutele sunt noi..

ma tenteaza sa schimb toata suspensia .. la 140 cp fata de 110cp, sunt alte amortizoare (mai groase), fuzezte , etrieri (chiar arata altfel), si implicit discurile mai mari 288 fata de 280..

cat de mare e diferenta efectiva intre discuri+placute de 280 fata de 288mm ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferentele sunt la placute, cele de pe 288 sunt la fel ca cele de GTi (care vin cu 312mm). Personal daca tot faci upgrade ia discuri 312mm.

Vezi ca vei avea nevoie si de portetrieri, la 280 nu am vazut sa existe. Diferenta intre 288 si 312 pe langa discuri sunt portetrierii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar etrierii si portetrierii de 288, suporta discuri de 312? si placute?

sau trebuie altii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Portetrierii nu, dar etrierii si placutele sunt la fel.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci cred ca fac asa:

etrieri, fuzete, amortizoare , arcuri - am gasit la dezmembrari si sunt ok.. de pe un 2.0 tdi 140cp

si iau noi, discuri 312mm si placute 288/312 daca ziceti ca sunt la fel..

poate gasesc si portetrieri SH, daca nu iau noi.. sper sa nu fie f scumpi:d

dar nu mai trebuie schimbate si furtunele ?

si mai merge sa pun jante de 16 pe discuri de 312?

dar jante de 15"de iarna, et.37 ?

Sa inteleg de la 280 la 288 nu prea ar mertia trecerea nu?

Modificat de mark21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Minim 16" pe 312mm. De furtune nu stiu ce sa zic.

Sunt destul de scumpi portetrierii noi, nu poti sa iei din dezmembrari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca gasesc, dar de la Passat-uri, Audi.., de la Golf mai rar..

banuiesc ca merg si cei de la audi/passat/skoda rs..nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mark21, gasesti o multime de informatii pe tema asta in topicul dedicat: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut !

pentru cel care a intrebat de taxa ,eu am dat 177 de euro tot 2009 ,distributia se schimba imediat dupa ce cumperi masina (e mai sigur) .

Masina merge ok,consuma putin( 5.5% consum mediu) dar ..e cam "puturoasa" ..ma ajuta cineva cu informatii de remapare/chiptuninng in focsani ?

Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inmatriculat eu luna aceasta un golf 6 motor CBDB 110 caluti a costat exact 815 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut . Sunt cateva mi de km de cand s-a aprins in bord check engine-ul , am fost la 2 service-uri si nu au stiut ce sa-i faca . De curand am fost la un prieten sa o puna pe tester (VAG) sa iau codul erorilor sa vi-l arat si voua .

 

P0471 exhaust pressure sensor 1 implauzible signal  si  P2002 particulate trap bank 1:efficency below threshold . Acestea sunt erorile, astept orice staf/parere din partea voastra :)

 

Ce am observat eu mai ciudat a fost ca : a scos fum intro zi cam 2-3 minute(dupaia si-a revenit) si ralantiul a stat uneori la 1000rpm (de obicei sta la 800) .

Modificat de Valyi93
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sfatul meu este sa te duci la un service autorizat VW, ceea ce ar fi trebuit sa faci de la inceput.

Cum sa mergi mii de kilometrii cu Check Engine aprins?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Amandoua erorile sunt legate de DPF si/sau senzorul G450.

 

Atunci cand sta turata la 1000RPM isi face regenerarea DPF-ul.

 

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18434/P2002/008194

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16855/P0471/001137

Modificat de iwolffy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iesi la un drum pe autostrada si mergi 15 minute la 100 Km/h intr-a 4-a.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

crede-ma rave ca , cand ies la drum nu las motoru nici o data sub 2000 - 2200 rpm ca nu ma avantajeaza deloc (la consum ma refer). Stiu sa merg cu diesel , nu vede subturari dar nici 4000rpm decat la nevoie (la depasiri) . Daca merg 15 km cu a3a nu e bine? nu de alta dar la noi in tara e plin de autostrazi :))

 

iwolffy cand sta turata la 1000 de ture si isi face regegenerarea trebuie sa las motoru pornit pana termina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea cel mai probabil e de la DPF care e infundat.

Asa ca ori il lasi sa termine cand incepe el ciclul de curatare, oricat ar dura - o sa iasa fum, miros urat etc - ori faci un drum d-asta fortat in ture mari, mergi cu 3k RPM ceva vreme ca sa se curete filtrul.

 

LE: si data viitoare cand iti mai apar martorii in bord si nu stie nimeni ce are nu merge cateva mii de kilometri cu masina, ca risti sa pateasca chestii mult mai grave.

O verificare la reprezentanta e maxim 100 de lei si te poate scuti de multe alte mii de lei...

Modificat de Rave
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu g459 defect nu isi face regenerarea. daca e made in USA schimba-l.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cu senzorul made in usa am avut aceleasi simptome... dupa ce l-am schimbat nu mai sunt. A fost 150ron oem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul e made in US , il schimb peste 5 zile si sper sa se stinga becu :)

 

Multumesc de raspunsuri !

Modificat de Valyi93
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu s-a stins cand am schimbat senzorul. Am facut un drum de ~60km mai turat apoi am oprit si repornit iar becul de check engine nu s-a mai aprins :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma tem totusi ca nu e doar 150 lei. eu stiam ceva de vreo 450 lei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!