Jump to content

Golf 6 - 2.0 TDI CR


Crisilo
 Share

Postare recomandată

De ce ai avea pretentia ca in ultima treapta sa te dea cu capu' de tetiera cand o calci !?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

treaba e ca tocmai ca nu te da cu capul de tetira, pot spune mai degraba ca te cam da cu capul de parbriz

am renuntat oricum sa iau masina aia, 2,0 tdi bluemotion 110 cp (tind sa cred ca nu merg toate la fel, cu prima ocazie ma voi mai da cu una)

ma indrept catre un 1,4 tsi , 122 cp probat , placut si probabil maine si luat

Modificat de skodita100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in total am impresia ca tu compari cu alt motor mult mai puternic... sau nu ai simtit corect treptele... Si eu la inceput am comparat cu un Opel Astra GTC remapat la 160CP, dar la inceput nu am realizat timpii de schimbare a treptelor de viteze... Evident ca fiecare are felul lui de-a simti acest motor, nici eu nu eram multumit fata de ce am avut inainte, tocmai din aceasta cauza am remapat Golful... dar revin la ce-am scris mai sus, treapta a 5-a la 120 km/h nu mi se pare OK, eu niciodata nu am schimbat dintr-a 4-a decat dupa 130-135 km/h (asta e parerea mea ;) ) la fel cum nu schimb intr-a 4-a decat dupa 100-110 km/h

OFF-topic: cati CP ai la A8 si ce masa totala are masina?

Modificat de GabiB77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutia este etajata corect dupa parerea mea. Si eu am zis ca ca trebuie sa schimbi a 5-a peste 120. Treptele 3 si 4 sunt destul de lungi. Conduci in functie de drum si de situatie. Poti sa mergi la o turatie scazuta constanta, la 110 cu a 5-a si vei avea un consum excelent. Dar in cazul acesta niciodata nu vei da blana, ca o subturezi de o gasesc toate cele. Eu am scos 3,8 pe autostrada. Poti sa mergi cu ea si la 160, consumul se va duce spre 7. E destul de sprintena si nu am simtit vreodata nevoia de mai mult.

skodita100, eu acum inteleg ce vrei sa spui, ca aveai 120 si i-ai dat blana. Nu ai facut bine. In cazul acesta stai linistit, ca asa face toate. Cand mergi cu ea la blana, te duci cu a 4-a pana la 140. Asa e cutia asta.

Modificat de KimDiesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In jur de.. Ti se pare putin sau mult? La 140 e intre de 5-6.

Modificat de KimDiesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@KIm - e cam mic consumul prezentat de tine fata de cel real... Am mai discutat despre asta, esti sigur ca CB-ul iti afiseaza consumul reala? Ai verificat la pompa... eu zic ca la 160 km/h nu ai cum sa ai instant sub 9

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am referit la consumul mediu, nu instant. Nu am verificat consumul la pompa niciodata. E adevarat ca nu prea am facut autostrada cap coada la viteza asta, noi nu avem autostrazi , ci numai drumuri nationale. Pot sa afirm cu siguranta ca la 140 consumul mediu pe bord este intre 5 si 6. Am extrapolat 160 la 7. Cine a facut (in Germania, bine-nteles :) ) autostrada la 160 poate sa ne spuna un consum mediu real.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm si eu ce a spus @KimDiesel - consumul mediu, cutie manuala, 5 trepte, pe DN1 - 130-140 km/h pe bord este intre 5 si 6. iar daca scadem putin, la 100-120 km/h este intre 4-5.

Modificat de bradulescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum calculati voi consumul asta mediu ?

Eu zic ca ar trebui sa va reglati BC-urile

La consum, imi pare rau ca nu va pot constrazice mai mult, la mine intervine remaparea, clar in "+"

PS: Ala e consum instantaneu, nu mediu ;)

Modificat de GabiB77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica il calculam noi, asa il arata CB si nu cred ca minte. Pe viitor fac o verificare plin/plin si revin cu un consum.

La asta m-am gandit si eu, ca tu ai resoftat motorul. Din cate stiu te ajuta la consum (scade) la o anumita viteza, dar daca mergi mai tare, consumul creste semnificativ.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asta tot intreb pe aici... cum credeti voi ca ala e consum mediu la viteza X... ? Cum luati in calcul ca ati mers Y timp cu viteza X si Z cu viteza Y/2 sau tot asa?

Putem spune ca avem consum instantaneu de X la viteaza de 100 KM/h, de exemplu... Dar nu putem spune care e consumul mediu avand in vedere ca pana sa ajungem la viteaza respectiva am mers, spre exemplu 20 de minute cu 60 km/h, 5 minute cu 80 si tot asa? E relativ, nu? La fel cume relativ cum e modul cum am accelerat pana la acea viteza, daca acceleram mai lent, evident ca avem consum mai mic

De asta tot intreba, acum sper sa fi fost mai clar, cum dati aceste valori de consum mediu? resetati BC-ul, "dati talap" pana la viteaza de 100km/h si dupa aia pe o distanta anume va opriti si spuneti cat aveti la consumul mediu?

Daca va contrazic intr-un fel, o fac la nivelul motorului meu neremapat, nu-mi aduc aminte pe autostrada in Germania, cu o viteaza medie conform BC-ului de 130 km/h sa fi avut consum mediu pe BC sub 8, indiferent de modul in care am accelerat, depasit etc.

Pentru mine asta e Consum mediu e cel afisat pe BC in functie de viteaza medie obtinuta tot pe BC. Deci ca sa ai o viteaza medie in Romania de 160 km/h, inseamna... hmmmm ;)

De asta intreb din nou, vorbiti de consumul mediu de pe BC, sau de cel instant afisat la viteza asta de 160 km/h ?

Modificat de GabiB77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite cum fac eu consumul mediu la motorizarea aceasta de 110 cp: conditii meteo in limite normale, fara temperaturi extreme (temperatura exterioara influenteaza consumul) - pornesc masina, plec de acasa spre autostrada - aproximativ 8 km pana la intrarea pe autostrada (consumul in Bucuresti la iesire este undeva in jur 7-8-9, depinde de trafic. Autostrada o fac numai pe tempomat la 140 (real 134 pe GPS). Cand intru in Pitesti consumul mediu este undeva in jur de 5.5). Am avut zile in care era si de 5.2. si de 6.2, depinde si de trafic.

Atentie, consumul mediu este influentat si de cel din oras, care era mai mare. Acum, daca minte CB nu stiu. Eu cred ca e foarte aproape de cel real. Eu nu prea ma uit la consumul instant, ca nu imi spune mare lucru. Pe viitor voi reseta CB la intrarea pe autostrada si voi vedea rezultatul la iesire. Dar cu siguranta consumul va fi si mai mic decat cel aratat mai sus, pentru ca nu mai pun orasul. Acesta ar fi un consum real la 140 km/h.

La octavia, am avut consum mediu Bucuresti-Paris cu viteze pe autostrazi de 140-150 pe tempomat de 5.7, si am comparat cu cata motorina am consumat si cam pe acolo imi iesea.

La drum intins consumul la Golf este mai avantajos decat pe octavia si chiar si in oras. Vorbesc in cunostiinta de cauza, ca doar merg cu amandoua.

Modificat de KimDiesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa si dupa ce mergi pe autostrada pe tempomat cu 140, care e viteaza medie pe BC la destinatie in conditiile date de tine? Te asigur ca cu 10-20km/h mai mica decat ce-ai avut pe tempomat...

calculul e bun, dar nu are nicio legatura cu ce s-a afirmat mai sus, adica 7% la 160 constant (de asta am crezut ca aici vorbesti de consum instantaneu), mediu nu ai cum sa-l obtii in Romania decat daca participi la raliu si oricum sub 8-8,5 nu are cum sa fie ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine e mai simplu nu merg decat 5-6 km in oras, restul pe dn1, stil normal de condus - zilnic bucuresti-ploiesti, cu noaptea in cap si la dus si la intors, drum liber, 100-120-140 maxim, nu trece de 5,5 sub nicio forma. Modelul meu este TL.

La alt golf, dsg, 1,6 diesel, 2010, aceeasi distanta si acelasi sofer, consum 7-8.

Obs:

Clima e tot timpul pornita. Nu merg niciodata subturat.

Modificat de bradulescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DSG si 1.6TDi consuma mai mult decat 2.0TDi 110cp manuala? :sly:

Consum de 7-8 la drum intins scoate o benzinara, chiar 2.0TFSI :))

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conduc ambele masini si spun cu certitudine ca DSG 1,6 TDI consuma mai mult decat 2.0 TDI

Modificat de bradulescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

dar dintre 1.6 tdi manuala, si 2.tdi manuala care e diferenta de consum? ca daca cel de 2 litri consuma mai putin au facut mare prostie ca l au scos pe asta de 1.6, doar ca s taxele mai mici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu tin minte de asta vara cand am venit cu masina din Germania(Nuremberg) ca am avut un consum mediu de 5,7l, mers destul de tare pe autostrada ~150-160km/h. 1.6TDI manuala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi se pare normal ca cel de 1,6 sa consume mai mult la viteze medii peste 120 km/h (atentie, viteze medii conform BC)... Capacitate cilindrica mai mica, motor mai chinuit in turatii mari... Practica o am de cand am dat o forja cu 1,5 Dci al tatalui meu, tot in Germania :D - viteza medie pe BC 150 Km/h, BC resetat la intrare pe autostrada, consum dupa 118 km - 9,5 l/100km

Restul e teorie...

Oricum toate aceste consumuri depinde de sofer, asa ca... ramanem doar cu teoria si cu contrazisul ;)

Modificat de GabiB77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

dar oras sau exterior dar in viteze de pana la 120(sa zicem 100km/ora) tot cel de 2 litri consuma mai putin? :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in oras nu ma pronunt, dar in fara, la viteze sub 120 cred ca 1,6 consuma un pic mai putin... totul depinde si in acest caz de cat de repede "urca" in ture (adica gradul de fortare al motorului)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

theo...vazand k ai passat cu motor cr cred k e de 110 cp,vreau si eu sa-mi dai cateva detalii despre acest tip de motor...am intrebat f.multi dar niciunul nu mi-a raspuns...vreau sa stiu daca mai sunt probleme cu injectoarele,daca mai consuma ulei????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am masina de aproape 3 ani si nu consuma deloc ulei,nu am avut probleme cu injectoare etc. salutari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Stie cineva daca toate Golfurile VI 2.0 TDI de 110 cai sunt Euro 5? Sau e posibil sa fie si Euro 4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!