Jump to content

Golf 6 - 2.0 TDI CR


Crisilo
 Share

Postare recomandată

250 Nm produce...

Insa in cazul tau Florin, s-ar putea sa existe anumite semne de intrebare, acum am vazut in alt topic ca ai ceva mai multi km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@polotsi: N-are cum sa aiba mai putin nm decat un 1.4tsi :)), eu am 200nm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nuu, lasa-l exact asa cum e. E conceput sa produca 186 Nm la 4200 rpm (110CP) , gandeste-te ca e intruchiparea fiabilitatii si robustetii.

Probabil colegul @polotsi voia sa spuna ca are doar atatia NM la 4200rpm.

@themusso: Nu stiu la TCM Turbo daca se poate, dar Revo iti ofera posibilitatea sa testezi hartile lor (iti resofteaza masina, te plimbi cu ea si in functie de decizia ta iti pun sau nu softul stock inapoi). Eu zic sa incerci, probabil or sa te lase fara cativa euro in buzunar.

LE: Se pare ca Revo nu are solutii de optimizare soft pentru 2.0 TDi / 110cp.

Modificat de mike.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma fiecare face ce vrea cu masina lui... eu toate pana acum le-am avut remapate, dar precedentele au fost Opel... La ultima masina am avut posibilitatea de crestere de putere doar prin activarea butonului SPORT, aici n-am avut aceasta sanse, poate din cauza asta am ezitata la inceput... Probabil viata turbinei o sa fie mai scurta, dar lamurindu-ma de unele aspecte, probabail in caz ca se strica peste cativa zeci de mii de km ;), voi lua una de CBBB, vad ca au acelasi cod, doar terminatia difera, prin urmare banuiesc ca fizic arata la fel, cel putin la partea de prindere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca am 170 de mii de km nu ar trebui sa mai fac resoftare? care este legatura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba da, dar nu mai mult de varianta safe... mergi la Dragos si-ti va spune ori Mugur ce si cum, cati CP etc. Evident ca la numarul de km treaba sta altfel, poate turbina e deja obosita daca n-a fost schimbata, la fel ambreiajul etc.

Modificat de GabiB77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

Pe orice pagina de tuning o marire de 10 % a puteri motorului, in conditiile in care masina este functionala, nu dauneaza motorului.Practic esti in parametri de costructie.Cu cat urci in putere apar alti factori care trebuie evaluati.

Am scrii mai ieri aici un post, care a disparut, despre diferenta vw fata de opel (si alte masini) unde acolo activezi optiunea sport si gata, ai cai in plus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost sters pentru ca discutia devenea off-topic

Aici nu vorbim numai de 10%, de la 110 la 150 procentul e mai mare ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

off,

in 6 pagini se desprinde o singura problema: este motorul de 110 cai cenuseareasa pe diesel la golf 6, la motorizarea de 2 litri ? Este fostul "sdi", cu handicapurile aferente?!

Eu in calitate de utilizator de masina de 110 cai in Romania este ideala.Am si suspensie adaptiva, am pus si probat jante de 17 si nu simt nevoie de cip sau alte acrobatii.Principalul atu al acestei motorizari este consumul.Ca dezavantaj este lipsa treptei a VI-a, dar acest lucru este mai mult psihologic.Daca te uiti pe bord cand vrei a VI-a esti peste limita legala de viteza. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

In ceea ce priveste lipsa vitezei a VI-a CRISTI...are perfecta dreptate,am facut si eu o proba in Germania si la viteza de 180km/h aveam 3000 turatii...iar la 200km/h aveam sub 4000 de turatii....

.....acum sa nu ma intrbati cat timp mi-a luat sa ajung la 200 km/h...ca o sa evit raspunsul,asta este si motivul pentru care oeste cateva zile am programare la RBN,pentru o resoftare.

Modificat de GabiB77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut si toata lumea, nu inteleg ce vrei sa zici.

Motorul de 2.0 l TDI CR de 110cp este identic cu cel de 140cp. Ce nu intelegeti?

Diferenta este data doar din soft.

Este ultima oara cand mai postez pe aceasta tema. Parca sunteti niste babe si drobul de sare care cade sau nu peste copil...

dan778,

Cand ajungi in Bucuresti fa o tura (gratis) cu masina mea, nu este inceata deloc. Si este mult mai grea fata de ce ai tu...

Cat despre 6 trepte...nu este nevoie . La cea cu 6 sunt mai scurte (pentru zvac), la cea cu 5 mai lungi, ce este asa greu de priceput?..

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E enervant ca suspensia si sistemul de franare sunt cele de la vechiul 1.9 tdi. Daca tot e aceeasi motorizare si greutate, puteau sa puna amortizoare de 55 si fuzetele fara portetrier inclus..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Pentru Cosgos. Ai mai avut probleme cu DPF-ul din noiembrie 2011?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@kan

la revizia de 60.000 km am renuntat la a mai folosi ulei Castrol si am optat pt Motul.In momentul de fata am 73.000 km si nu am mai avut probleme cu DPF-ul.

Cand foloseam Castrol intre schimburile de ulei imi consuma aproape 1l (am patit chiar si 1100 ml)cu Motul vad ca mi-a consumat 220 de ml in 13.000 de km o imbunatatire semnificativa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

in concluzie sunteti multumiti d 110 cp ? st d ajuns ? parerea mea imi place k si consum , dar ma gandesc la o resoftare. gaby stiu k ai facut o , paote ne dai ceva detalii ,, unde ai facut o , cat costa , multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am Golf-ul din 05.05.2009 motorizare 2.0 tdi 110 cp echipare TL.In acesti 3 ani am facut 76.000 km si am avut cateva probleme,unele le-am rezolvat in garantie altele probabil le va rezolva viitorul proprietar.

Pro:consum,cei 110 CP imi sunt suficienti 80% din timp.

Contra:de 1 an de zile am probleme la ambreiaj,scoate un zgomot urat cand pedala e la apasata la jumatate probabil rulmentul trebuie schimbat.

In concluzie o masina ok dar zic eu ca se putea mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect . se putea mai bine

daca se chinue unul cu un logan ma depaseste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina am resoftat-o la TCM... depinde ce vrea fiecare de la masina, mie nu mi-au fost suficienti, poate nici datorita faptului ca la ultimele 2 masini nu am avut sub 130CP... Aa peste 15000 km cu ea resoftata, pana acum nimic suspect, in prezent am in jur de 78000 km la bord...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ GabiB77 vad ca masina ta are aproape aceeasi km ca si masina mea,pana acum in afara de ulei ai schimbat ceva la masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am şi eu o întrebare

Are cineva idee cam cât ar costa prima înmatriculare pentru o astfel de maşină din 2010 adusă din Franţa? Ştiu că există calculatoare de taxă pe internet, dar nu ştiu dacă sunt actualizate, am tot găsit informaţii contradictorii. E cineva care a înscris o astfel de maşină adusă din afară de curând?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

160-200 euro, cam 180 e media, depinde de motor si noxe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau să îmi iau o astfel de maşină, după cum ziceam e din Franţa adusă an fabricaţie 2010. Am văzut maşina şi în afară de câteva zgârieturi minore şi bara faţă puţin înfundată ( din câte am înţeles se practică să se mai împingă maşinile când nu ai loc să ieşi din parcare ) maşina arată foarte bine interior îngrijit. Estetic îmi place maşina.

Singura mea problemă e că are 128000 de km parcurşi. Conform cârţii de service maşina are reviziile făcute la fiecare 30000 km. Aş dori să ştiu ce verificare ar trebui să îi fac astfel încât să nu îmi iau vreo ţeapă. Are cineva nişte sfaturi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

181 E am platit eu pentru aceeasi masina. sunt multumit de ea .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!