Jump to content

Golf 6 - 2.0 TDI CR


Crisilo
 Share

Postare recomandată

Salut am si eu o problema, in urma cu 3 sapt .am cumparat un GOLF 6 1.6 TDI 105 CP  180000km din 2010  dintr-un parc auto iar  cam de 3 zile  asa imi sta turata la 1000 rpm la relanti precizez ca atunci cand o pornesc sta la 1000 rpm cam 1 min apoi scade la 900 rpm si se aude sunetul frumos de motor diesel ,e  cum plec si se incalzeste motorul se ridica apa la 90 gr iar  turatia la relanti ramane la 1000 rpm cand stai la semafor nu mai scade la 900 rpm. Precizez ca afara erau 5-6 grade  cam asa. Poate cineva sa ma ajute e normal sa stea la 1000 rpm la relanti  cand apa ajunde la 90 gr eu unul nu stiu nu am mai avut pana acum o masina cu asa multa electronica pe ea precizez ca am trecut de la matiz fara turometru  la golf 6.  Si am un consum mediu in oras indicat de compiuter de 9,5 l/100 km, precizez ca fac multe drumuri scurte 5-10 km.

Modificat de bogdanboboc85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate incearca o regenerare a filtrului de particule, daca si cu lichidul de racire la 90 grade sta turometrul la 1000rot/min.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e vorba de regenerare maine plec spre bucuresti si o sa o calc sa vedem poate nu mai face, precizez ca nu imi apare nici o eroare in bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu trebuie sa o calci ci trebuie sa mergi constant cu o viteze de peste 70 km/h

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ce sa vezi astazi pe langa turatia de 1000 rpm la relati  masina calda a mai aparut ceva sa aprins martorul filtru de particule ,ce e drept a stat aprins cam 5-6 min apoi sa stins si acum am vazut ca dupa ce sa stins a revenit turatia la normal la 900 rmp la relanti. Acum sa vad cand mai plec la drum daca se mai aprinde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt proaspat posesor al unui Golf VI 2.0 tdi varianta 1K/ACCBDCX0, second hand bineinteles. Va rog, cine ma poate ajuta cu manual de intretinere, sau instructiuni de utilizare!!! Nu stiu mai nimic despre acest tip de masina, in primul rand despre schimburi de ulei, distributie si toate cele. De asemenea navigatia RNS 310 . Dar pentru asta o sa caut alt topic. Oricum multumesc anticipat.

Impresii: Deocamdata sunt multumit de consum. La un drum afara am iesit la 4,8- 4,9%. Confortul este OK, Chiar daca pana acum am avut numai benzinare, nu mi se pare a fi mai zgomotoasa. Sanatate si pe curand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Babicu, ti-am dat un mesaj in privat. Daca mai are cineva nevoie de manual, l-am scanat pe al meu in proportie de 40% in franceza (folositi google translate).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am trimis email cu PDF-urile. Continutul emailului il pun si aici, pentru restul forumistilor  :P

 

1. Distributia: dupa 90.000, la fiecare 30.000 km se verifica starea curelei (crapaturi transversale sunt acceptabile, crapaturi longitudinale sunt inacceptabile si cureaua trebuie schimbata imediat). La 180.000 km se schimba obligatoriu cureaua la motoarele 2.0 TDI Common rail.
 
2. Manualul tehnic specifica folosirea exclusiva a uleiului de tip VW 507 00. Eu am pus Castrol 5w30. Insa nu uita de specificatia 507!!!   4,3 litrii intra.
 
3. Distributia a fost schimbmata la 94.000 km, acuma am 125.000. Mecanicul mi-a spus ca ma va costa undeva la 700 ron distributia - dar asta pentru ca ne cunoastem. Cred ca un service obisnuit iti va lua pana in 1000. Schimburile de filtre si ulei le-am facut la 123.000 km, nu au fost scumpe. Nu mai stiu exact, dar cred ca 400, cu tot cu ulei si manopera.
 
4. Si eu tot RNS 310 am. Am cautat mult si bine pana sa aflu ca NU pot conecta telefonul. In meniu apare optiunea Bluetooth, insa e meniu universal. Daca nu ai suportul acela de telefon, prins pe bord, nu ai Car Kit si nu ai antena Bluetooth sub scaunul din dreapta. Se poate monta o antena, dar e prea scumpa - in opinia mea - sa merite.
 
5. E sensibila la motorina de proasta calitate. Manualul specifica folosirea doar a carburantilor conform normei EN 590 - adica MAXIM 5% Biodiesel. Nu este permisa folosirea carburantilor cu un continut mai mare (sau exclusiv), deoarece deterioreaza permanent DPF-ul si motorul.
 
 
Un site pe care il recomand calduros, cu informatii despre motor, exploatare, filtru de particule si regenerarea acestuia, EGR, simptome, cauze si solutii.
 
Pentru orice alte nelamuriri, intrebari sau cereri pentru manual, imi puteti scrie si voi incerca sa raspund.
 
O zi buna!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut! in vara am cumparat un Golf 6, din 2009. Citind printre diferitele topic-uri ref. la problemele posesorilor de motorizare 2.0 tdi CR 81 KW am constatat ca nu a mai avut nimeni urmatoarea problema: de cateva luni am constatat faptul ca gazele esapamentului au un miros puternic intepator,toxic, care odata cu pornirea climei patrunde si in habitaclu, mai ales pe timp de iarna cand masina stationeaza cu motorul pornit.

Masina este echipata cu filtru de particule, nu scoate fum deloc, pe bord nu indica nicio eroare, la diagnoza nu arata nimic, insa cu toate astea mirosul gazelor este atat de puternic incat nu poti sta langa ea cand e pornita.

S-a mai confruntat cineva cu problema asta? Astept pareri!

Multumesc!

Modificat de sorin_26
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeași problemă o am și eu. Nu am mașina de mult timp, și așa mirosea de la început. Ceva mi se pare dubios, tind să cred că e ceva cu filtrul de particule sau de SOx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! in vara am cumparat un Golf 6, din 2009. Citind printre diferitele topic-uri ref. la problemele posesorilor de motorizare 2.0 tdi CR 81 KW am constatat ca nu a mai avut nimeni urmatoarea problema: de cateva luni am constatat faptul ca gazele esapamentului au un miros puternic intepator,toxic, care odata cu pornirea climei patrunde si in habitaclu, mai ales pe timp de iarna cand masina stationeaza cu motorul pornit.

Cred ca fltrul de particule a incercat de 2 ori sa se regenereze (s-a modificat turatia) insa nestiind am oprit motorul in mijlocul procesului. Senzorul e made in USA.

Masina nu scoate fum deloc, pe bord nu indica nicio eroare, la diagnoza nu arata nimic, insa cu toate astea mirosul gazelor este atat de puternic incat nu poti sta langa ea cand e pornita. Ar putea avea legatura cu filtrul de particule, sau cu acel senzor G 450?

S-a mai confruntat cineva cu problema asta? Astept pareri!

Multumesc!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut...si la mine cand se regenereaza filtrul de particule nu se aprinde martorul in bord si am acelasi senzor made in USA . gazele sunt la fel de toxice la relanti iar cand o accelerez pe loc scoate si putin fum....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut!

 

Acum 3 luni mi.am achizitionat si eu un vw 2.0 tdi 110 CP !

An fabricatie 2009 luna a 6, ATENTIE cu 82.000 km si cu carte service (care este in germana dar are stampilele cu numele service-urilor din Nice-Franta) la el in care e mentionata ultima verificare pe la vreo 62.000 km(adus din Franta).

Nu pot spune pana acum decat ca sunt foarte multumit de el si mecanic si din punct de vedere estetic! 

Dar ca orice sceptic atunci cand isi cumpara o masina SH am fost la reprezentanta VW din Targoviste pentru a ii intreba daca se poate sa aflu si eu daca intradevar kilometrii  masinii sunt reali. Raspunsul primit a fost unul scurt si sec si acela ca NU ! Intrebarea mea este daca se poate verifica sau nu kilometrajul masinii si daca da unde as putea sa merg?

Astept niste parere si sfaturi!

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu știu că la orice reprezentanță VW poți să afli kilometrajul de la data fiecărei revizii sau intervenții service (cu condiția să fie efectuate în rețeaua VW). La alte mărci (ex. Ford) nu îți dau informații.

Modificat de Bubiciu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta daca reviziile s-au facut in reprezentanta... Cred ca Bogdan vrea sa stie daca se pot citi km reali cu VCDS, dar din cate stiu la CBDC nu e posibil, da eroare de comunicatie la canalul respectiv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faza este ca nu i.am zis ce motorizare am sau ce an de fabricatie are masina... I.am zis decat ca am un golf 6 si ca vreau sa stiu daca pot afla kilometri reali ai masinii! Omu mi.a raspuns direct NU si desi am insistat daca se poate in vreun fel sa aflu, omul tot Nu a spus.


Faza este ca nu i.am zis ce motorizare am sau ce an de fabricatie are masina... I.am zis decat ca am un golf 6 si ca vreau sa stiu daca pot afla kilometri reali ai masinii! Omu mi.a raspuns direct NU si desi am insistat daca se poate in vreun fel sa aflu, omul tot Nu a spus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca la nici un Golf6 nu se poate acest lucru.

 

Daca nu e asa, va rog sa ma corectati ;)

Modificat de GabiB77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta daca reviziile s-au facut in reprezentanta... Cred ca Bogdan vrea sa stie daca se pot citi km reali cu VCDS, dar din cate stiu la CBDC nu e posibil, da eroare de comunicatie la canalul respectiv

 

 

 

Faza este ca nu i.am zis ce motorizare am sau ce an de fabricatie are masina... I.am zis decat ca am un golf 6 si ca vreau sa stiu daca pot afla kilometri reali ai masinii! Omu mi.a raspuns direct NU si desi am insistat daca se poate in vreun fel sa aflu, omul tot Nu a spus.

 

EDC 17 (care vine la motoarele TDI - CR) nu stocheaza aceasta informatie - numai la EDC 15 si 16 - ECU montat pe modelele mai vechi.

 

nici la aceastea, nu stocheaza toate.... si daca stocheaza, nu inseamna ca sunt reali... se pot modifica si aceastia.

 

se mai pot verifica km stocati in Ecu DSG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu stiu ca la CBDC e EDC16... in sfarsit... raspunsul la intrebare cred c-a fost dat ;)

 

Multumim Florin pentru confirmare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci vin cu o alta intrebare care probabil sigur o sa vi se para idioata, dar o spun.

Daca nu i se poate verifica kilometrajul, totusi el poate fi resetat sau dat inapoi nu? Si ma gandesc daca exista vreo posibilitate daca pui masina pe un tester ceva acolo sa vada daca a fost conectat vreun dispozitiv care ar putea modifica kilometrajul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu iti dai seama. Se demonteaza si bordul cand se modifica profi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut tuturor, sunt posesorul unul golf 6 2.0 110 CP din 2009 care acum are 162.000 km. 

 

din cauza soferului anterior, volant are probleme, in sensul ca bate, dar ambreajul nu patineaza si functioneaza normal, pedala e doar mai tare. desi sunetul nu se aude sesizabil la relanti sau in treapta 1 cu frana de mana trasa (ca sa ii fac prroba), cand trec in a 4a si am intre 80-100 km/h si peste 2000 rpm, 'bataia' este sesizabila si chiar deranjanta. dupa ce trece de 130 km si sunt in a 5a deja nu se mai aude nimic. 

 

am citit o gramada despre volant SMF si DMF, si inclin spre varianta SMF dar as vrea sa va cer parerea: 

 

Din stoc, presupun ca are SMF. din cat am citit pana acum, inteleg ca o volant SMF rezista mai bine la un cuplu mai mare (iau in considerare si ciptunning-ul de la tcm turbo care m-ar duce la 150 CP). Nu ma deranjeaza socurile / trepidatiile care nu sunt absorbite la fel de bine de SMF spre deosebire de DMF (avantaje care oricum mi se par prea mici in comparatie cu durabilitatea/costul SMF), pur si simplu vreau sa gasesc o solutie buna intre stilul meu de condus/ investitia in masina / costul reparatiei. precizez ca circul foarte mult in Bucuresti si intentionez sa schimb masina peste 3 ani max.

 

poate cineva sa imi spuna daca pot doar sa inlocuiesc doar volant SMF ? sau trebuie sa schimb tot kit-ul de ambreiaj ? din cautarile mele nu am gasit volant SMF .. stie cineva sa imi recomende ceva ? este ceva aftermarket sau trebuie sa ma orientez spre piesa originala. vreun cost estimativ ? 

 

in plus, a mai avut cineva problema asta ? sau alte sfaturi ? multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din "STOC" are DMF=dual mass flywheel. De aia si bate, daca era single mass(adica dintr-o bucata) nu avea ce sa bata, ca era doar un fier. Mai citeste, eventual cu atentie, si o sa te razgandesti cu single mass. Daca te mai tine cel nou inca 150k km, nu consideri ca e destul? Crezi ca in cei 3 ani cat intentionezi sa schimbi masina o sa faci mai multi km? mai ales in B?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Niciu eu nu cred ca este o idee buna volantul simplu, pune ce vine pe original.

 

Daca te tine  kit-ul de ambreiaj 100.000 km este bine.

Modificat de viliboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din stock vine cu DMF - volant cu masa dubla, care este necesara pentru a amortiza din socurile transmisiei. SMF e mai "placut la atingere" dar daca transmisia nu e proiectata pentru a absorbi socurile suplimentare, te va tine ambreiajul si vor ceda alte piese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!