Jump to content

Ulei pentru motoare TSI


poe
 Share

Postare recomandată

Daca iti papa antigel nu e de bine. Uleiul schimba-l la 7000 decat la 10-15 mii cum zic aia de la reprezentanta lui peste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Ce parere aveti de Liqui Moly Top Tec 4600 5W-30 pt un Golf TSI 1.4 140 CP ?

O zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru motorul tau producatorul recomanda TOPTEC 4200 5w-30

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt feedback, sti cumva care este diferenta intre 4200 si 4600? Sunt uleiuri bune cele de la Liqui Molly, mecanicul mi-a spus ca ar fi bun ?

Ce ulei mi-ai recomanda pt tipul de motor 1.4 TSi BMY pt o functionare cat mai silentioasa,optima si indelungata a motorului? 

Am citit pe forum despre Redline,Eneos , Mobil 1,etc ... dar nu exact pentru tipul meu de motor cu turbo compresor si turbină mecanica.

Eu momentan am Mobil 1 ESP Formula schimbat acum 1500 km.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are rost sa-ti schimbi uleiul daca nu ai probleme cu el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea este ca motorul avea un zgomot similar cu cel de lant intins cand acceleram brusc iar dupa ce am adaugat un aditiv de ulei de la Liqui Molly zgomotul a disparut.

De cand am luat masina am avut ulei Aral si Mobil 1 dar cu ambele se auzea acel zgomot.

Ma documentez pt ca la urmatorul schimb de ulei sa nu mai fie nevoie de aditiv si sa nu distrug motorul.

P.S : Am mai avut si probleme cu turbosuflata, a trebuit reconditionata din cauza uleiului probabil...s-a calit axul central si a elimina ulei peste tot in pe motor chiar si prin toba de esapament.

Modificat de SelesanD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceau,

Aditiv ulei pentru supape hidraulice "Hydro Stossel" Liqui Moly.

Descriere

Aditiv de mare calitate care amortizeaza zgomotele tachetilor hidraulici murdari si infundati. Curata  supapele, asigurand astfel o functionare optima.

Proprietati:            

- imbunatateste proprieratile de lubrifiere ale uleiului
- curata  supapele
- recomandat pentru folosirea la autovehiculele turbo (cu supraalimentare) si cu catalizator
- inlatura zgomotele motoarelor datorate tachetilor hidraulici

Caracteristici tehnice
Culoare: galbui
Aspect: lichid vascos
Densitate la +20°C : 0,895 g/cm³  DIN 51757
Vascozitate la +40°C : 510 mm²/s  DIN 51562 

Domeniul de aplicare

Pentru toate tipurile de motoarele Diesel si pe benzina. Se poate amesteca cu toate tipurile de ulei de motor din comert.
 

Utilizare
O doza de 300 ml Aditiv Tacheti Hidraulici Liqui Moly este suficienta pentru aprox. 6 l ulei de motor. Se poate adauga oricand, dupa care se recomanda incalzirea motorului. Pentru un succes de lunga durata, aditivul se utilizeaza la fiecare schimb de ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uleiul tau are la 40 gr 72.8 mm2/s iar acel aditiv are 510 mm2/s rezulta ca prin mixarea lor nu vei mai avea in motor un 5w30.

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,asa ma gandeam si eu... de aceea cred ca este doar o solutie de moment :( .

Partea ciudata este ca zgomotul a disparut :cool: , sper sa nu stric altceva :scratch:.

Oricum am mixat 4 litri de Mobil 1 cu 0.3 litri de aditiv , proprietatile uleiului s-au schimbat sunt constient de aceea as vrea la urmatorul schimb undeva pe la 7000km sa utilizez un ulei care sa inlocuiasca aditivul si sa nu mai am parte de sunetul ciudat de lant intins la acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer cred ca ce recomanda producatorul nu prea ii place motorului meu :(, nu pierde ulei,nu manaca ulei doar este galagios . Altfel nu-mi explic de ce acum se aude frumos si inainte facea ca o "betoniera":screwy: cu ambele uleiuri Aral 5w30 si Mobil 1 5W30.

Ma gandeam ca poate cei care mai au acelasi tip de motor BMY imi pot recomanda un ulei ce a dat rezultate la ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca pt motorul tau este doar norma 504.00 poti folosi doar 5w30 insa daca suporta si 502.00 atunci poti folosi 5w40.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu exact ce este pt ca nu am mai avut probleme cu genul cu nici o masina ...sunetul era metalic similar cu cel de lant intins...

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari!

Se apropie revizia si ma gandesc ca folosesc Mobil 1 ESP formula 5w30 si filtre Man.

m-am gandit bine?......sau.....

Pana acum a fost folosit castrol 5w30 ( de proprietarul anterior ) si a aparut acel zgomot metalic ( aprox 9000 km- 70% din ei facuti in Ploiesti )

Passat 1,4 TSI, 122 cp, CAXA, 2009

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 SelesanD, are in motor uleiul pe care doresti sa-l pui,in cazul sau acel zgomot a disparut dupa adaugarea unui aditiv care a marit vascozitatea uleiului.

ce norma/norme sunt recomandate pt motorul tau?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot un 1.4 TSI, 122 CP (90 kw), cod CAXA din 2008 am si eu pe un golf plus. Mai am 2000km si trebuie sa fac schimbul. In carte am vazut normele VW504 00, VW 503 00 pentru long life si VW504 00, VW 502 00 fara long life. Masina a fost cumparata dupa schimbarea distributiei la 128000km si nu stiu ce s-a pus in motor (la ulei ma refer).  As incerca un  Mobil 5W40. Ar fi ok?

Multumesc.

DSC_0263.JPG

Modificat de sebava
inserare atasament
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de care Mobil ? 5w-40 e doar Mobil Super, care e gama de jos de la Mobil.

eu iti sugerez Mobil 1 5w-30 ESp, daca tot vrei mobil. 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru recomandare.

Sincer nu ma pricep. Nu-i obligatoriu Mobil. Citeam mai sus ca Mobil ar fi un ulei mai ok si ca ar merge mai bine pentru CAXA un 5W40.

La un service autorizat VW mi-au spus ca pentru TSI folosesc Mobil 10W40 dar ei pun si ce doresc eu, insa ei recomanda acel ulei.

Mai am 2000Km de cautat uleiul potrivit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, sebava said:

Multumesc pentru recomandare.

Sincer nu ma pricep. Nu-i obligatoriu Mobil. Citeam mai sus ca Mobil ar fi un ulei mai ok si ca ar merge mai bine pentru CAXA un 5W40.

La un service autorizat VW mi-au spus ca pentru TSI folosesc Mobil 10W40 dar ei pun si ce doresc eu, insa ei recomanda acel ulei.

Mai am 2000Km de cautat uleiul potrivit.

Salut ,daca tot vrei sa mergi pe Mobil atunci foloseste Mobil 1 0w40 New Life , are cele mai bune norme...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iarna mergi pe 0w40, vara pe 5w40 si ai multe variante gen Valvoline, Redline, Amsoil, Eneos, Shell, Repsol, Motul care au macar tara de provenienta pe ele. De Mobil am fost dezamagit la 10w40 nu mi-a mancat un gram de ulei, iar dupa 2-3 luni l-a inceput sa-l pape serios, din ce am folosit intre Castrol, Mobil, Valvoline, Shell si LM am fost cel mai multumit de Valvoline 5w40 Durablend din care masina a papat foarte putin gen 400 ml la schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TSI au turbina, intinzator hidraulic, fulii defazoare hidraulice... au nevoie de mai mult decat asigura anticul 10w-40. NU imi dau seama de ce mai foloseste acest ulei la motoare dupa 2005.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toata lumea da , asta-i clar dar eu ma refeream mai mult la vascozitate , ei recomanda 0w40 nu 5w40 . Tu spuneai ca iarna sa se foloseasca 0w40 si vara 5w40 pai Mobil 0w40 New Life bate la fund Mobil 5w40 3000X1 din orice pozitie !

Uite ce spune un guru al Gtr ului Shawn Hayes despre ulei : '' To be honest, Mobil-1 and the 0W-40 is a GREAT oil. A street driven GT-R, even driven HARD will last FOREVER using Mobil-1 (300,000+ miles, at least on the bottom end and likely the valvetrain, turbos and other stuff - not known at this time).Nissan MAY have already thought this through. The 0W-40 may have been chosen, when traditionally, an engine of this type could have been specced with 0W-30 or 5W-30 or even 10W-30. The 40weight may be to compensate for the high heat of the turbos.

Daca face fata la un motor de 3.8L TURBO face fata cu siguranta si la 'pistoalele noastre cu apa'...

4 hours ago, andrei_221 said:

nu la tine ma refeream.

Scuze, am vazut acolo TSI si am crezut ca mi spui mie 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!