Jump to content

Golf 6 GTI


blordc

Postare recomandată

Frumoasa masina , de vreo 2 zile am acelas "traseu" cu un GTI rosu in Constanta si nu stiu daca esti tu . Am incercat sa ma uit peste poze poate imi dau seama dupa numarul de inmatriculare dar nici o sansa , le-ai mascat pe toate , singura solutie va fi sa arunc cu o piatra in parbriz sa descopar  :lol:

Link către comentariu

@NaikonutZ - Fata de solutia propusa de tine nu mai bine iti arunci singur cu o piatra in parbriz si il lasi pe blordc sa te recunoasca?

@blordc - sa te poarte cat mai multi km, este o masina foarte echilibrata.

Link către comentariu

Wow , ce pot sa iti raspund "Dan i" . Ai gandit mult situatia ca sa dai raspunsul ala ? Era sub forma de gluma , asta poate ca nu deduci la ore tarzii . Puteai totusi sa te abtii de la comentarii , nefiind topicul cu masina ta . O seara faina .

Modificat de NaikonutZ
Link către comentariu
  • 1 month later...
Publicat (modificat)

Sunt 2 gti-uri rosii in Constanta din cate am vazut eu. La mine evacuarea e stock la celalalt e modificata. Eu am GTI la numar iar el are RUN.

 

Acum cateva zile m-am dus la reprezentanta si am schimbat uleiul si filtrul plus ca mi-au zis ca trebuie schimbat si lichidul de frana. Ok am facut operatiunea si surpriza. Mi-a curs pe la aerisirea spate. Am fost la ei inapoi si mi-au strans probabil aerisirea mai bine si apoi nu a mai curs insa janta a fost scorojita pe interior, vopseaua luandu-se cu degetul. Le-am lasat janta la vopsit si am venit peste o saptamana sa o iau si surpriza era vopsita ca la un garaj de 2 lei. Cand le-am zis au zis ca atat pot. De echilibrat nici vorba era fara nici un plumb pe ea. Am luat janta si am plecat insa pe la reprezentanta nu mai trec decat daca nu am alta varianta. Pacat ca acolo sunt uni oameni care stiu ce fac insa unii se grabesc si mai fac greseli. Am ramas cu un gust amar si o janta vopsita doar ca sa fie, norocul meu ca e una de iarna si nu e cea cu care a venit masina, cu toate ca si cele de iarna sunt intr-o stare foarte buna(luate de noi cu cauciucuri cu tot).

Modificat de blordc
Link către comentariu

Da-i in judecata daca isi bat joc de clienti, sa se invete minte ca nu ai dat bani pe masina si jante ca sa le strice ei.

Link către comentariu

Pacat de patania ta.

 

De ce ai ridicat janta de la ei daca era intr-o stare necorespunzatoare? Trebuia sa te certi cu ei si sa faci o plangere la protectia consumatorului.

Link către comentariu
vali_devill

Cu cine sa se certe?cu un dealer falimentar?nici nu se uitau la el,vorba aia,ia-ne nene tot ca oricum nu avem nimic...imi pare rau de patania ta,dar bine ca nu erau cele de vara.

Daca treci prin bucuresti,exista un atelier de sablat-vopsit profi,un set pe 16-17 este cam 700 lei,presupun ca mai mult de 200 lei nu te duce o roata.

Brgds

Link către comentariu

Am mai patit o data cu ceva care a trebuit sa ma judec si nu eram eu vinovatu, am castigat insa am pierdut mai mult timp si bani decat daca as fi lasat de la mine. Mi-am facut dreptate insa cu multe pierderi. Aici nu ma mai incurc pentru o roata. Partea buna e ca nu e pe fata rotii ci e tot interiorul pe unde a curs lichidul de frana iar cum au vopsit-o ei o sa tina cat sa nu se oxideze aluminiul insa o sa se adune mizerie ca nu e neteda janta acolo unde au vopsit-o. Si am vrut sa ma duc sa fac in alta parte schimbul de ulei si cel de lichid de frana pentru ca nu mai am garantie la masina dar am zis de, dau un ban dar o fac la cei autorizati.

Link către comentariu

Din păcate, ăsta-i nivelul reprezentanţei din CT. Eu, după ce a ieşit maşina din garanţie, nu am mai călcat pe la ei!



 

Link către comentariu
  • 4 months later...

Nu am mai scris de ceva timp aici. Masina merge bine, doar ca trebuie sa mai adaug niste antigel ca e sub nivelu minim.

Link către comentariu

Am cumparat G12 antigel si am completat pana la mijloc intre minim si maxim, cam 300 ml prima data completat in 4 ani de cand am masina. Ciudat e ca ultima data la revizie i-am zis celui de la service si doar mi-a scos capacul si a crescut putin nivelu pana la minim, zicand ca e ok. Acum e ok dupa ce am completat.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Am facut ieri un drum prin Dobrogea si am ajuns si prin Tulcea insa ploua torential. Ploaie a fost doar in judetu Tulcea, in rest a fost uscat. Drumu cam rau din Tulcea pana in Baia apoi a fost ok cum ar trebui sa fie toate drumurile.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

@vzl  Eu zic ca stau destul de bine pana acum in 4 ani nu au fost multe si sper sa nu mai fie altele.

 

Am facut 2 drumuri de Bucuresti mers la 13x primul drum consum din plin in plin 8,3% in 510 km. Al doilea am mers cu 12x media si consum 7,5%. Interesant e cum scad cu doar 10 km/ora scade si consumul. Valorile sunt 90% extraurban si restu in Bucuresti.

Link către comentariu
  • 1 month later...

In primavara am facut un update la soft pt optimizare stagiu 1. Am pana acum 7000 km de cand am bagat softul si sunt multumit de upgrade. E facut de TCM la Bucuresti la domnul Voinea, caruia ii multumesc inca o data. Ca impresii fiind cresterea de putere care o simti la accelerare de la a 3 a in sus, in treptele inferioare se simte mai putin. Are tendiinta sa derapeze rotile in orice treapta daca o calci la fund insa doar undeva de la 3500 la 4500 ture insa ESP se simte cum intra si iti si apare indicatia in bord. La consum nu am simtit nici o diferenta fiind ca si inainte, ca merg constant sau o calc. Cei care nu au stagiu 1, ca parere personala merita.

Link către comentariu

eu am bluefin-ul de la superchips si schimbarea de la stoc la acest stagiu 1 a fost mai mult decat ma asteptam, e exact ce ar trebui sa fie un GTi, mult mai plin de viata si mai vivace. Si eu patesc la fel daca infund pedala  in primele 3 trepte, pierde putin aderenta, dar altfel e mult mai sprintena ca inainte. Eu i-am setat si XDS pe 2 si se simte diferenta, grip-ul in viraje mai ales e mai bun limitand pierderea aderentei.

Link către comentariu

Da e mai sprintena insa si in treapta 6 daca sunt in jur de 3500 si o calc are tendiinta de a rupe aderenta insa intra foarte putin esp.

 

Cu ce ai setat xds pe 2?

Link către comentariu

Cu tot respectul,nu ai cum sa rupi aderenta in treapta a 6-a  la 3500 rpm...si nici nu are cum sa iti intre controlul tractiunii,in viteza a 6-a la 3500.XDS-ul se poate seta cu VCDS-ul pe 2.

Link către comentariu

Probabil ai caciucurile foarte tocite, altfel nu imi explic cum poti sa pierzi aderenta la viteze asa mari.

Link către comentariu

Blordc, am si eu o rugaminte la tine. Cand ajungi la masina poti sa verifici daca la tine trage aer pe la admisie in zona incercuita. Cum te uit spre motor este pe partea dreapta o sa vezi o ciuperca si din ea pleaca un tija. Sunt curios daca simti cum iti trage degetul pe acolo. 

 

Poza e doar informativa, acea tija la noi este din plastic

 

Mersi mult

post-42557-0-59007900-1387640028_thumb.j

Modificat de robi_zet
Link către comentariu

Cauciucurile sunt inca bune insa nu sunt prea performante Bridgestone Potenta si foarte galagioase pe un anumit tip de asfalt. Acum nu stiu ce sa zic ca testele le-am facut de mai multe ori in toate treptele de viteza si am simtit aceiasi chestie undeva dupa 3500 ture ca are tendiinta sa derapeze insa intra esp(chiar si a 5 a si a 6 a). E foarte rapid ca vezi cum sare turatia cateva sute. Cand se tocesc o sa imi iau altele mai performante si mai silentioase.

 

Maine o sa incerc sa ma uit sa vad daca trage aer pe acolo(daca cumva e la fel)

Link către comentariu

Ala e ambreiajul care patineaza, nu rotile ;)

Ca sa patineze rotile la viteza aia iti trebuie spre 1000cp :)

Link către comentariu

Pai in treapta 6 la 3500 ai 150km/h. Singurele posibilitati sa pierzi aderenta cand accelerezi sunt fie cauciucuri praf fie putere muult mult mai mare decat ai tu cu stage 1. Mie cu Stage2 deja din treapta 4 nu mai pierde aderenta oricum ai accelera.

Link către comentariu

Este exact ce spune Toni,iti patineaza ambreiajul,nu iti intra ESP-ul...incet incet o sa iti cada ambreiajul,este prea mult cuplu pentru ambreiajul stock,incarca alt soft cu boost mai mic pe ture medii,maxim 1.3 bar pe ture medii si 1bar pe la 6000,asa o sa protejezi cat de cat ambreiajul si o sa mearga bine masina.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!