Jump to content

Golf 6 GTI


blordc

Postare recomandată

Dragos nu vreau sa te dezamagesc insa am facut cu telefonul. Asa e trebuia sa scot canalu ala din imagine insa nici nu l-am obesrvat cand m-am uitat pe telefon. O mai pot edita o data si scoate canalu si dacia :). Dacia aia oricum nu avea ce cauta acolo fiind in fata Tribunalului Constanta care era inchis in ziua aia.

 

mik15

Jantele pe 18 vin polisate si cu negru, pe 17 asa vin ele.

Modificat de blordc
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Am facut un DIY pt repararea farurilor de la golf 6 cele care folosesc lupa pe faza scurta/lunga si gasiti aici pentru a nu polua topicu meu. Daca e ok rog un modelator sa il multe la DIY.

Modificat de blordc
Link către comentariu

Azi am comandat pana la urma kitul ambreiaj single mass Sachs Performance kit 883089 000046. Pe saptamana viitoare pe la sfarsit ar trebui sa ajunga si il voi si instala. 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Pentru posesori de mk6 gti 2008-2013 sau modele care au motor 2L TSI ar trebui sa se gandeasca la schimbarea intinzatorului de lant mai multe detalii am postat aici ca sa nu poluez topicul meu.

Link către comentariu

Azi am cumparat un set stergatoare originale cu indicator de uzura, 143 ron cu reducere ca masina e din 2009. Isi fac toti banii, recomand oem, cod 1Q1998002 . Am si uitat cum se vede cu parbrizul sters calumea.

Modificat de blordc
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

A venit si kitul de ambreiaj masa simpla Sachs din Germania, 3 saptamani a durat transportul, cam mult insa a meritat asteptarea. Zilele urmatoare o sa il instalez si revin cu impresii.

 

post-17944-0-47379200-1413908718_thumb.j

post-17944-0-19120800-1413908727_thumb.j

post-17944-0-76014000-1413908734_thumb.j

Link către comentariu

Da, am pus mai sus codul cu care se comanda de pe net, dar il mai pun o data Sachs Performance kit 883089 000046.

Modificat de blordc
Link către comentariu

Gata si cu ambreiajul, e pe masina. Prima impresie hmmmm o alta masina. Nici nu stiu cu ce sa incep. Este doar prima impresie mai tarziu sa vad cum se comporta in timp. Am fost sfatuit sa rodez ambreiajul bine deci nu am apucat sa schimb prea rapid sau in ture multe deci nu stiu inca cum se comporta la mers mai alert.

Pro

Intra usor in viteze si foarte precis, pedala tine sus, abia calci ambreiajul si iti intra in viteza. Accelereaza mult mai repede.

Ce nu imi place e ca:

-pedala destul de tare, cu asta trebuie sa ma obisnuiesc.

-zgomotul la relantiu variaza, cateodata nu se aude deloc apoi cateodata e sesizabil dar nu deranjant pt cineva care asculta motorul (alte zgomote) si stie cum mergea inainte. 

-la decelerare in ture mari 3000+ la fel apare un zgomot suplimentar insa sub 3000 ture se reduce pana la a nu se mai auzi deloc.

 

Toate sunt constatate azi condus cam o ora, deci in timp o sa vad daca mai dispar din ele sau se accentueaza, inca sunt in rodaj.

 

Ce a fost dat jos de pe masina inca era bun (Sachs tot ambreiajul iar rulmentul de presiune din fabrica Luk), mecanicul a zis ca nu ar vedea nici un motiv sa patineze in a 6 a cateodata(deci se pare ca din fabrica vine pt cuplu mic placa de presiune slaba), deci uzura e mica la placa si la masa dubla(momentan le tin de rezerva). 

Link către comentariu

O poza cu ambreiajul vechi

post-17944-0-15836400-1414612077_thumb.j

volant vechi care e in stare buna

post-17944-0-31321400-1414612087_thumb.j

Placa de presiune noua

post-17944-0-80051000-1414612159_thumb.j

Discul nou

post-17944-0-66209000-1414612123_thumb.j

post-17944-0-99056000-1414612138_thumb.j

volant simplu nou

post-17944-0-05003800-1414612227_thumb.j

Nu am apucat sa fac poze la vechiul disc si placa care si ele sunt intr-o conditie buna.

Modificat de blordc
Link către comentariu

Vreau sa fac stagiu 2 la masina, iar acum are stagiu 1 si derapeaza in treapta a 6 a(placa de presiune se pare ca e facuta doar pentru 280Nm iar cand faci stagiu 1 ai undeva la 380-400Nm). Daca citesti pe topicu meu la cateva posturi mai in spate am dat mai multe detalii.

Modificat de blordc
Link către comentariu

Esti sigur? Nu cred ca ai facut piesa sa reziste doar 280 Nm adica nu are nici-o marja de eroare....

Link către comentariu

Pai tine undeva pana in 380-400 Nm  :icon_confused: , la 280 Nm nu patina. O fi 280Nm +20-30%.

Link către comentariu

Pai daca te uiti mai bine discul tau vechi de ambreiaj calca pe 1/3 din circumferinta volantei.

De aia patina.

Pastreaza ambreiajul vechi si volant ca pot fi reconditionate.

Modificat de dan i
Link către comentariu

La mine ambreiajul stoc nu comenteaza nimic la Stage 2, 280 cai. Este ambreiajul original si are 112.000km, merge cu stage 2 de la 85.000 km.

Link către comentariu

Pai calca bine pe toata suprafata insa se pare ca placa de presiune e mai slaba. Pai pastrez tot pt ca e inca bun nu imi patina decat in a 6 a cateodata intre 3500-4000 ture. Discul arata chiar bine si mecanicu s-a mirat ca schimb tot kitul.

 

Ce ma deranjeaza momentan e pedala de ambreiaj care e cam de 3 ori mai tare decat cel stock (de aici iti dai seama ca placa de presiune apasa destul de tare pe disc) iar cand folosesti treapta 1 sau masalier e destul de greu de plecat usor. La aglomeratie in oras nu e usor de condus. Sper sa se mai lase ca altfel o sa fac muschi la piciorul stang. In rest am invatat iar sa conduc parca eram la inceput.

 

golfix

Daca te uiti pe siturile din US o sa vezi ca majoritatea cu mk6 gti au probleme cu ambreiajul de indata ce fac stagiu 1. Se pare ca la mk5 gti si generatia ai cum ai si tu masina tine si stagiu 2 insa la 3 o sa inceapa problemele.

Link către comentariu

Nu am de gand sa ajung la 3,este suficient stage2. De aici se trage concluzia ca fiabilitatea nu e aceeasi la generatia a2a de tsi.

Link către comentariu

Fiabilitatea, depinde la ce te referi pt ca daca il lasi stock tine bine deci cand il modifici nu stii exact care va fii.

 

A inceput sa imi placa din ce in ce mai mult cu ambreiajul asta, si am facut si ceva sport, ceva muschi la piciorul stang. Urcatul in ture e mult mai usor. 

Modificat de blordc
Link către comentariu

Sa vezi dupa ce o sa conduci o vreme cu ambreiajul asta cat de greu iti va fi sa ridici piciorul de pe un ambreiaj stoc :)

Eu ramaneam cu piciorul blocat, nu ma impingea nimic in sus.

Link către comentariu

Aici ai foarte mare dreptate ca o data ce te inveti cu asta e cam greu sa treci la cel normal insa sper sa raman o mare perioada de timp cu asta ca e mult mai frumos de condus.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!