Jump to content

Atestare RCR!


SKULLMAN
 Share

Postare recomandată

Eu inca nu am inteles care e problema(cu exceptia problemei domnului todesengel)...Vrei(ma refer la modul general) atestat de vehicol istoric de la RCR?Atunci documenteaza-te in ce stadiu a iesit masina ta din fabrica si nu INCERCA sa o faci identica,ci FA O identica!aduna toata documentatia intr un dosar si prezitate cu multa incredere la RCR.Nu cred ca ar exista vre o sansa sa fi respins.

Aaaa,de ce au altii masini romanizate cu certificat de la RCR?aici e alta mancare de peste...ce a fost a fost,important e ce o sa urmeze,de ce sa ne c%c%m pe noi cu tot felul de romanizari si sa aratam cu degetu` cand putem sa inflorim tara cu masini 99% originale si sa ne prezentam linistiti.Chestia cu ``pai ala de ce da si eu nu!?ca eu nu am ASA MULTE zorzoane!`` e tipic romaneasca si ar cam trebui sa dispara.

Eu zic ca cei ce doresc acest atestat sa tina cu dintii de originalitatea masinii si atata tot,cei care vor zorzoane sa si plateasca impozit.Teoretic e foarte simplu,practic...LA FEL DE SIMPLU.

Aici ar trebui sa fie intrebari de exemplu: Daca am alt motor,identic cu cel original a masinii,dar are alte serii,capat sau nu atestat? ci nu intrebari de genu` : daca i bag bara de oltcit pe spate si de cielo pe fata,merge?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 125
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Komissar

    15

  • bubnoff

    11

  • neneavictor

    11

  • AUTOMOBILIA

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

ci nu intrebari de genu` : daca i bag bara de oltcit pe spate si de cielo pe fata,merge?

Jpg, astea sunt licente poetice ;) - exagerari . Nu cred ca nimeni de pe acest forum si-a pus problema in mod real a atestarii unei masini cu modificari atat de "grave" - problema este EXACT asa cum a fost exprimata mai sus, (prin exemplul masinii lui Tonic si altele ) , respectiv modificari de bun simt, pertinente, care totusi nu se regasesc in catalogul VW , ca sa zic asa ;)

Pe rationamentul tau, am putea sa spunem ca nici problema motorului schimbat nu ar suferi discutie - nu are motorul original "auf viedersehen", sau cum era...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

JPG, ca nu ai inteles care-i problema, se vede clar din discursul tau. Dar, acum ai dus discutia inapoi in timp, si chiar credeam ca vad niste progrese in ultima vreme (sau macar in ultimele post-uri). Pacat ca vor aparea raspunsuri la ce ai zis tu, si nu la ce s-a discutat mai ales intre MikeRg, Bubnoff si Automobilia. Cel mai bine ar fi sa recitesti amanuntit de la prima pagina. Si tine minte in timp ce citesti: istoricitate nu este egal cu originalitate! Lucrurile nu sunt niciodata asa de simple precum ai vrut tu sa le zugravesti.

Cat despre panel, eu cred ca nu intra la istorice, fiind de marfa. Dar se prea poate sa ma insel.

Modificat de xellex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

;) bre, toate bune si frumoase, clar, citetz. Da' un Trabant ;) din '79, curat, original, intra la veicul istoric??? :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raspunsul este "INCA NU" ... sunt 30 de ani de la data iesirii din productie a MODELULUI.

he Trabant 601, produced 1963-1991 http://en.wikipedia.org/wiki/Trabant

Deci 1991+30 ani = 2021 - anul in care Trabantul va fi vehicul istoric.

Cat despre panel, eu cred ca nu intra la istorice, fiind de marfa. Dar se prea poate sa ma insel.

Din fericire, si masinile de marfa/utilitare pot sa devina vehicule istorice... conteaza sa indeplineasca celelalte criterii. Si sa nu mai fie folosite in scopuri utilitare in calitate de vehicul istoric.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jpg, astea sunt licente poetice :) - exagerari . Nu cred ca nimeni de pe acest forum si-a pus problema in mod real a atestarii unei masini cu modificari atat de "grave" - problema este EXACT asa cum a fost exprimata mai sus, (prin exemplul masinii lui Tonic si altele ) , respectiv modificari de bun simt, pertinente, care totusi nu se regasesc in catalogul VW , ca sa zic asa :)

Pe rationamentul tau, am putea sa spunem ca nici problema motorului schimbat nu ar suferi discutie - nu are motorul original "auf viedersehen", sau cum era...

``auf wiedersehen``

Nu,dimpotriva,motorul care datorita imbatranirii a ovalizat si s a terminat,se schimba,avand in vedere sa respecte capacitatea/tipul motorului,bineinteles,difera seriile.Eu nu ma refer la nici o masina,ci in general,citind si alte forumuri straine nu de VW neaparat,ai masina cu modificarile anilor respectivi,sau standard ai certificat.

JPG, ca nu ai inteles care-i problema, se vede clar din discursul tau. Dar, acum ai dus discutia inapoi in timp, si chiar credeam ca vad niste progrese in ultima vreme (sau macar in ultimele post-uri). Pacat ca vor aparea raspunsuri la ce ai zis tu, si nu la ce s-a discutat mai ales intre MikeRg, Bubnoff si Automobilia. Cel mai bine ar fi sa recitesti amanuntit de la prima pagina. Si tine minte in timp ce citesti: istoricitate nu este egal cu originalitate! Lucrurile nu sunt niciodata asa de simple precum ai vrut tu sa le zugravesti.

Cat despre panel, eu cred ca nu intra la istorice, fiind de marfa. Dar se prea poate sa ma insel.

Am specificat clar ca nu am inteles care e problema,asteptam intrebari cu privire la detaliile unei masini daca se accepta ca vehicol istoric sau nu...de exemplu(sa nu mai fie exagerari)daca masina a fost echipata cu stopuri fara lampa de mers inapoi,si eu i am atasat pe bara una din 85 si nu din 72,e corect,se admite sau nu?sau daca in loc de BEC urile originale folosesc Xenon pentru o iluminare mai buna...sau daca suspensia va fi coborata cu 4 cm.In schimb e plin de alte discutii specifice romanesti fara nici un rezultat,intre diferiti useri.Imi pare rau ca am dus discutia inapoi in timp,insa nu am gasit nimic concret aici.Probabil ca prea putini oameni stiu ce inseamna defapt sa refaca o masina originala(nu vreau sa jignesc pe nimeni,respect pe toata lumea...daca se simte vre un user ofensat,fac o bere :banghead:,pana la urma fiecare`si face masina cum doreste dar sa nu aiba tot felul de aspiratii inalte)sau probabil nu am dat eu peste topicul unde gasesc asemenea info referitoare la atestare rcr si rog sa fiu indrumat. :lol: aici am vazut doar tone de intrebari fara raspunsuri

Modificat de jpg292
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ref

Modificat de AUTOMOBILIA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In toata aceasta mascarada, periodic starnita de obsesiile si frustrarile unora, un forumist a pus si el o intrebare legata de un vehicul. Evident nu va primi un raspuns pertinent pentru ca suntem ocupati cu improscatul colectiv. "ba p'a matii!" fiind sport national. In locul unei discutii civiliate: hai sa analizam masina x sa vedem ce-i de facut ( practic si obiectiv ) ca aceasta sa intruneasca conditiile unui vehicul istoric pt ca proprietarul sa munceasca si sa se prezinte o singura data la atestare, stam si facem teoria chibritului frustrat. Sincer pretentia de acceptare a unor petrade de masini sau a unor masini de circ ii jigneste pe cei care muncesc sa faca ceva. Dl Automobilia e singurul din conducerea RCR ( sau a fost ) care-si pierde timpul pe aici desi nu prea inteleg de ce o face. Ceilalti ( probabil ) doar au auzit ca sunt consecventi injurati de cei de aici. Foloseste treaba asta cuiva? Nu. Orice om care va ajunge la atestare cu un VW probabil va fi privit cu suspiciune si ca o recunoastem sau nu va avea parte de un surplus de cautari de nod in papura.

Bun ne intoarcem la forumistul care a pus o intrebare si a atasat si ceva poze: ce trebuie sa faca omul asta ca masina lui sa capete un statut de vehicul istori? Ii rasounde cineva avizat? Dl. Bubnof ai vreo parere obiectiva legata de masini? Dl Mike RG ceva tehnic, la obiect sau poate un sfat cu actele? Dl Automobilia ii dati dom'le un sfat pertinent la om? Sau doar stam si ne injuram unul pe altul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dl Automobilia.

Dle. Automobilia,

In primul rand vreau sa va multumesc pentru raspunsurile si consideratiile dvs. de asemeni, doresc sa va multumesc pentru rigoarea de care ati dat dovada in stabilirea acestui dialog. Intrebarile mele, ca si persoana independenta si raspunsurile dvs ca sa fost membru al board-ului rcr si membru fondator vor ramane aici spre a fi citite si aprofundate de oricine doreste acest lucru.

Imi pare rau daca ati perceput acest dialog deschis ca pe un interogatoriu, intentia, va asigur, ca nu a fost asta.

In mod sigur, nu mai este o surpriza pentru nimeni faptul ca vedem lucrurile diferit in termeni de legalitate, istoricitate, originalitate, documente cu caracter oficial samd.

De-aici inainte fiecare isi continua drumul sau, va asigur din partea mea ca nu voi renunta la demersul meu, consideratia fiind aceea ca indiferent de cat de multa incultura auto, saracie, rautate, cuponiade si programe rabla exista vor exista in tara asta, avem cel putin dreptul la aplicarea corecta a legilor in vigoare, avem aceleasi drepturi ca si oricare alta tara europeana in accesarea fiva, avem dreptul la informare corecta si la protectie asupra parcului auto de interes istoric din partea autoritatilor in drept.

Va multumesc pentru sinceritatea dvs.

Cu stima,

PS. Consider, cu acordul dlui. Automobilia, ca aici putem incheia acest dialog deschis. Sper ca cele scrise mai sus sa fie de folos. Multumesc inca o data membrilor forumului care au inteles sa trateze cu decenta acest dialog. Foarte probabil ei sunt si vor fi beneficiarii aportului de informatie adus mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu personal nu am injurat pe nimeni insa m-am plictisit sa tot fiu scos in fata "colectivului" si tras la raspundere pentru niste lucruri care sincer nu exista. Ca daca existau faceam si eu front comun cu bubnoff, principiile lui sunt corecte insa nu sunt incalcate de RCR, iar lipsurile/erorile care exista nu sunt rodul unei ilegalitati si a faptului ca atat se poate la momentul actual, e f usor sa ceri altora sa fie perfecti de pe margine. De aici si regretul ca alocam mult timp unor chestii care la final oricum nu se rezolva, ideile unora nu se pot schimba peste noapte mai cu seama ca ei nici n-au intrat vreodata in contact cu clubul pe care-l judeca. Eu personal daca am gresit sau am jignit imi cer scuze, mai departe fiecare are dreptul sa le primeasca sau nu, sa fie sau nu suparat pe viata, sau sa o luam de 0 si sa incercam sa si construim ceva, impreuna. Eu unul nu am deloc senzatia ca detin adevarul absolut, cred sincer ca altii pot face mai mult si mai bine, dovada ca am lasat o alta persoana sa continue munca in conducerea RCR, asa cum consider ca 12 ani de munca in folosul comunitatii au fost suficienti, cel putin pentru moment, am si eu proiectele mele, familia mea, lucruri pe care le-am tot amanat si pe care vreu sa le finalizez cat mai rapid. Suntem la zeci de ani distanta de lumea civilizata a vehiculelor istorice si nu din cauza culorii masinii lui Toni, nici a datelor incomplete de pe site-ul RCR sau mai stiu eu ce lipsa de transparenta.

Revenind, corect, la ce spune Bogdan, sincer eu n-am vazut nici intrebarea nici pozele , imi cer scuze, oricum analizarea unei masini nu se pace prin poze, indicati-mi unde sunt ca sa-mi dau cu parerea daca insistati insa de aici si pana la o parere avizata e distanta. Daca va referiti la duba VW mie mi se pare ok masina, problema cu non atestarea masinilor utilitare a aparut cand un adept al nu stiu carui curent rock a dorit sa-si atesteze o masina mortuara, poti insa sa-ti cumperi daca vrei si masina de pompieri si ambulanta si camion, sunt atestabile daca intrunesc conditiile, daca te plimbi cu ele si nu prestezi serviciile pentru care ele au fost construite, trebuie insa sa intrebati la club pentru un raspuns oficial, oricum nu cred sunt probleme, exista TV atestat, SR atestat, exista camionete atestate nu vad ce problema sa aiba utilitarele VW in a fi atestate.

Modificat de AUTOMOBILIA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vesnica problema in Romania. Incercam sa fim mereu mai cu mot.

Daca aiurea in lumea asta se da o lege, apare un proiect si avem nesansa de a il importa.... :ceuameni: suntem terminati.

Luam ce e mai rau, ori daca e bun - il transformăm noi cumva in rau. Asta e Romania in general.

Parca am fi tampitii de politicieni. Dam numai exemple negative de afara, ne rapotam la preturile lor (de a ajuns romanul sa faca cumparaturi in Austria - tara relativ scumpa fata de restul UE), si ajungem mereu cu oistea in gard.

Ce inseamna un atestat de vehicol isteric??? La ce ajuta? Doar scutirea de taxe? Sunt tari in care nu se mai plateste impozit dupa o anumita v

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce spune Dihorul s-a facut, in perioada 1998-2005 adica 7 ani in RCR au intrat si masini "entry level", f frumos spus pt ca majoritatea am inceput cu masini mai modeste atat ca pret cat si ca stare.

Experimentul a esuat in proportie de peste 75% in sensul ca masinile respective nici pana astazi au evoluat, le puteti admira in galeria foto a RCR , mai bine zis le puteti admira lipsa, pentru ca majoritatea masinilor care nu au fotografii dar sunt mentionate acolo, cu exceptia noutatilor sau a masinilor in lucru, nu sunt atestate si nici nu pot sa fie. Da , ati citi fff bine, exista membrii RCR, simpatizanti e drept (fara masina atestata nu poti deveni membru activ) care nu au reusit sa-si atesteze masina. Chestia asa spune 2 lucruri : 1. Ca teza membru RCR = atestat obtinut usor E FALSA si 2. masinile "scoase in lume" intr-o stare mai modesta de cele mai multe ori asa raman si dupa 10 ani sau mai mult. O sa intrebati de ce nu le-am eliminat, e simplu, speram ca si Dihoru sa se intample minunea, va spun din experienta ca in unele cazuri e zadarnic. Pentru multi nivelul modest la care au adus masina inseamna deja un efort ff mare, pentru altii inseamna perfectiunea, chestiune de gust/cultura iar pentru altii masinile astea sunt unica masina, asa incat conteaza mai mult sa s einvarta roata si mai putin arta restaurarii. Deci puteti considera ca "entry level-ul" exista, te poti inscrie atat in RCR cat si in cluburile (ne)afiliate cu o masina neatestabila, in timp inveti ce si cum, strangi informatii , energie si fonduri si te apuci de treaba. E destul de greu sa-i explici unui om care a lucrat cativa ani la o masina si a investit la greu ca trebuie sa-si expuna masina langa una care pana mai ieri zacea in spatele unui bloc, a fost usor cosmetizata si a devenit brusc de interes istoric. A pune niste reguli nu inseamna elitism in sensul negativ reclamat pe forum , inseamna dupa mine a declansa in oamenii pasionati dorinta de a fi mai bun, de a se ridica la un standard, fara sa conteze cat costa masina sau ce marca e . Nimeni nu e mai sever cu broastele, e o impresie gresita, spuneam doar ca masinile ca care se gasesc majoritatea reperelor printr-un simplu click nu pot si tratate decat f riguros in privinta originalitatii, si in categoria asta intra mai multe masini din anii 60-70, am exemplificat pe broasca ca asta e specificul forumului, sincer azi e mai greu sa restaurezi un ARO M461 decat o broasca, pentru ca majoritatea pieselor nu se mai produc si in plus firma a disparut, n-ai cui sa ceri o referinta, un cod de culoare, nimic, e straniu dar vorbesc de o marca romaneaca. Si situatia e trista si la firma care s-a salvat miraculos, vorbesc de Dacia, trimiteti voi o cerere sa aflati ce culoare a fost masina cu seria de sasiu xxxxx si o sa primiti in cel mai bun caz felicitari si urari de viata lunga. Eu sper ca prin intermediul forumului asta cat mai multi broscari sa aleaga corect culoarea masinii atunci cand o restaureaza si asta sa insemne un progres, cand a vopsit Toni masina forumul nu exista ca daca exista sunt convins, pentru ca il cunosc, ca facea totul ca la carte, asa cum sunt convins ca in viitor o va face atunci cand o sa revopseasca masina. Nu inteleg sincer de ce privim mereu in trecut, de vreme ce din greseli trebuie sa fiti convinsi ca toti invatam, iar prezentul nu e fff luminos, sincer stam pe loc si tocmai pentru ca am senzatia asta o sa-mi vad o buna bucata de timp de ale mele, pana atunci poate se schimba si atmosfera, devenim mai buni, mai concilianti, mai prieteni si renuntam sa ne mai arat cu degetul, pentru ca e urat. Nici nu vreau sa ma gandesc ce o sa fie in sufletul lui Toni cand o sa se vada iar pus la colt (a cata oara ?), a devenit saracul material didactic, pacat.

Modificat de AUTOMOBILIA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 Todesengel

Bogdan - multumesc pt.sustinere

Bogdan @automobilia - multumesc pt.raspuns / oare pe cine trebuie sa contactez sau cum trebuie sa fac mai departe ?

despre masina lui Toni ,o parere personala +omul s-a straduit,a facut acea masina cu suflet ,a fost preocupat sa o aduca cit mai aproape de adevar,a investit multi bani si timp,nu trebuie blamat in nici un fel si in opinia mea merita acel certificat,sint sigur ca daca ar fi avut cum ar fi fost 100% ca atunci cind a parasit Wolksburgul. Pacat insa de intimplari ciudate ca ele cu masina lu

Modificat de 13 Todesengel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a n-a oara intamplarea cu neneavictor n-a fost nici pe departe asa cum pare, masina nu a fost respinsa de la atestare pentru ca nici nu se prezentase pentru asa ceva, a fost o simpla tatonare finalizata cu o discutie zic eu normala, eu ii inteleg pdv pana la un punct, mai departe insa mi se pare prea mult sa o lungim ani de zile. E ca si cum noi doi ne intalnim si eu iti spun cateva amintiri din copilarie legate de dubele Vw si tu imi corijezi greselile. Cand stai de vorva cu cineva care are o alta marca de masina sau alt model decat al tau nu poti fi foarte critic. Imi aduc aminte de o intamplare cu MS Regele Mihai, cand a avut masina expusa la SIAB in standul Retromobil, a adresata grupului din care faceam si eu parte o intrebare legata de diferentele din jeepurile Willys, Ford si Bantam. Desi le stiu destul de bine pentru ca iubesc modelul respectiv, n-am intraznit sa deschid gura stiind ca MS e o enciclopedie. Vazand ca toti taceam, a intors cu eoleganta sa caracteristica discutia spunand " am fost rautacios, uitati cum stau lucrurile .... " Si a urmat o frumoasa lectie depsre jeepuri. La final, pentru ca iarasi intr-un fel se scuza ca ne pusese in dificultate cu intrebarea sa , i-am spus " ca sa fim chit as putea sa va intreb aceleasi lucru despre Mini-uri" a parut foarte amuzat si totul a fost foarte ok. Cam asa a procedat si neneavictor numai ca interlocutorul o tinea (aiurea) cu amintirile din copilarie , aici are dreptate, intr-un astfel de dialog intre pasionati e nevoie ca ambele parti sa manifeste deschidere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat de multa ''cerneala'' pentru ceva extrem de simplu:

Domnilor daca vreti atestari prezentativa cu masinile la RCR pentru asa ceva.

Daca sunteti respinsi atunci putem dezbate la nesfarsit ce si cum.

Am fost invitati de nenumarate ori la actiunile RCR. Daca am fost sau nu e treaba fiecaruia, dar sa batem apa in piua aici degeaba mi se pare aiurea cel putin.

Domnule Automobilia respect pentru pasiune.

Personal am avut vehicule istorice de vreo 17 ani si pe toate am incercat sa le aduc in starea initiala corecta.

Poza din 1993 un BMW R 12 1940 si VW 1303S actual a lui Xellex.

post-19830-1271002890_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poza din 1993 un BMW R 12 1940

Mai ai putin de lucru la el.Farul,tobele si aripa spate cu portbagajul ar trebui schimbate...asa ca nema atestat :) .Oricum,frumos specimen :coolpics:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal am avut vehicule istorice de vreo 17 ani si pe toate am incercat sa le aduc in starea initiala corecta.

Poza din 1993 un BMW R 12 1940 si VW 1303S actual a lui Xellex.

Mersi pt. poza!! :icon_thumright: stiam de cand am luat-o ca a fost alba masina, dar asta e prima data cand o vad asa! Super!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai ai putin de lucru la el.Farul,tobele si aripa spate cu portbagajul ar trebui schimbate...asa ca nema atestat :) .Oricum,frumos specimen :P

Imi pare rau sa te dezamagesc dar erau originale, mai putin tobele care aveau doar forma. Cauta un catalog BMW de epoca si ai sa vezi.

Aripa spate avea balamale iar portbagajul era cu cadru cu tot, impreuna cu diferentialul. Fara suspensii spate.

Oricum a plecat la un prieten cam tot atunci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie sa caut in catalog niste lucruri evidente.Eu te rog pe tine sa compari singur cele doua poze si sa vezi cu care motocicleta se potrivesc piesele de pe bmw-ul tau!Farul tau e de mz125,implicit contactul si kilometrajul iar aripile sunt de m72 rusesc,chiar si cea de fata,bineinteles cu modificarile de rigoare ca sa se potriveasca pe bmw.

Bmw R12

post-12968-1271059536_thumb.jpg

M72

post-12968-1271059552_thumb.jpg

scuzati de poluare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ar fi toate topicurile pline de "poluari" d'astea la obiect si cu argumente, ce multe am invatza cu totii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ar fi toate topicurile pline de "poluari" d'astea la obiect si cu argumente, ce multe am invatza cu totii...

corect.

nu era atestata RCR;-))) pentru lipsa de originalitate si avea culoarea neagra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Domnilor tot o dam dupa colt cu atestarile aste prin diferite posturi, asa ca va cer in vazul tuturor informatii.

Va rog sa va rapiti 5 minute sa imi explicati si mie (si celorlalti de pe forum) care sunt conditiile de atestare pentru VW kafer,

ce modificari se accepta (tolereaza), si ce nu.

Am fost pe site-ul RCR si informatiile nu mi se par suficiente.

Ceilalti care aveti chef de comentarii gen " Cat e halatu' ?? " va rog sa va abtineti!

Va multumesc!

despre ce atestat e vorba..?nu inteleg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citat de pe retromobil: Urmatoarea sesiune de atestari va avea loc pe 12 Mai 2010 la ora 17:00 , Str. Primo Nebiolo (fosta Strandului) , sector 1 , in parcarea de la intrarea in Strandul Tineretului. Doritorii sunt rugati sa se inscrie pe secretariat@retromobil.ro anexand fotografii ale autoturismului si o copie a cartii de identitate sau a unui inscris echivalent .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
elkan peter emil

asta

am gasit poate este o lectura interesanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!