Jump to content

Atestare RCR!


SKULLMAN
 Share

Postare recomandată

Domnilor tot o dam dupa colt cu atestarile aste prin diferite posturi, asa ca va cer in vazul tuturor informatii.

Va rog sa va rapiti 5 minute sa imi explicati si mie (si celorlalti de pe forum) care sunt conditiile de atestare pentru VW kafer,

ce modificari se accepta (tolereaza), si ce nu.

Am fost pe site-ul RCR si informatiile nu mi se par suficiente.

Ceilalti care aveti chef de comentarii gen " Cat e halatu' ?? " va rog sa va abtineti!

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 125
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Komissar

    15

  • bubnoff

    11

  • neneavictor

    11

  • AUTOMOBILIA

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Babeste spus e simplu. Ai o fotografie cat mai buna cu o masina similara atunci cand era noua? Da? Perfect! Se sta cu fotografia in mana langa masina si cu cat se identifica mai multe diferente cu atit sunt mai multe sanse sa NU primesti atestarea. Daca masina este vopsita hazliu sau din contra vopseaua lipseste pe portiuni mai mari sau mai mici iarasi sunt mari sanse sa NU primesti respectiva tzidula. Ai motor, roti, sistem de rulare, franare de la o alta masina care ti s-a parut numai buna sa inlocuieasca pe cele cu care masina a fost inzestrata de mama-fabrica? E ok. Poti sa stai acasa si sa nu mai pierzi timpul la sedinta de atestare. Intr-o zi, cand te plictiseai, ai pus mana pe flex si ti-ai facut masina decapotabila? Foarte bine! La vara iti vor flutura pletele in vant iar atestaul nu va fi o problema pentru ca nu poti sa ai o problema cu ceva ce n-ai. Ai renuntat la barile de protectie sau din contra ai zis ca unele de cielo sunt mai bune si arata mai cool, ai renuntat si la atestat. Exemplele pot continua...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu eu, nu se accepta modificari tehnice si nici optice. se accepta doar culori din paleta de culori a fabricantului din anul respectiv.

mai multe informatii iti poate da automobilia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu retapitezi in culorile originale inseamna ca nu ai respectat paleta de culori sau e defect optic?Se accepta ori ba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

here we go again...

http://www.fiva.org/EN/Downloads/Technical...%2001012010.pdf

http://www.retromobil.ro/cvi.html

http://www.retromobil.ro/co.html

http://www.retromobil.ro/docs/CHECKLIST%20...TATE%20ver3.doc

pentru comozi... :blah_:

"Culoarea autoturismului trebuie sa fie corespunzatoare paletei de culori originale . Aceeasi cerinta se impune si pentru partea interioara a vehiculului (tapiterii , mochete , capitonaje) . Nu se admite inscriptionarea respectivelor vehicule in scop comercial ."

Modificat de MikeRG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Se poate sa enumeram toate aircooled care au atestare istorica RCR... atunci avem etalon. si putem sa ne uitam ce se accepta si ce nu. eu cred ca e posibil cu un pic de bunavointa ca doar n-ar fi 100buc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am atestat la typ3-ul meu. l-am obtinut in 2008.

masina e in nuanta originala, interiorul original. cam toate sunt originale pe el (inafara de sticlele de la stopuri, care sunt de typ3 notch, insa am si originalele. personal imi plac mai mult cele de notch).

poze poti vedea la topicul masinii. va intra anul acesta (sper) pentru a ii remedia niste probleme la aripile fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unele se atesteaza unele nu. depinde cum pui problema si cu ce te prezinti. iar lungim topicul aici si nu stie nimeni nimic... exista o persoana care e acolo si se ocupa de atestari, vorbiti cu el. si linkurie puse de RG is mai mult decat ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da... ok... dar vreau sa stiu si eu care aircooled au atestare. ca sa am termen de comparatie. asa ca... marturisiti... cine are aircooled atestat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai io am.

Din cate am cetit, pe 10 ianuarie 1980 s-a produs ultimul 1303 cabrio european, asa ca de anul asta se pot considera isterice si 1302, 1303 - pana cum din cate stiu eu nu erau cosiderate isterice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si a ta merita... :D

voi le-ati facut inainte de inmatriculare... nu? adica prin asta nu ati platit mizeria aia de taxa de prima inmatriculare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca masina a fost inmatriculata in RO (chiar cu numere vechi si talon comunist ) nu mai platesti taxa... doar cele aduse din afara, sau din parcul auto al armatei platesc taxa ( cele cu nr. de genul A - xxxx )

Daca masina e istorica, poti sa-i faci atestarea inainte de inmatriculare (deci cu numere rosii sau o aduci pe platforma ) si dup-aia te duci cu atestatul la inmatriculari si le arati cum sta treaba :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta cu armata chiar nu am stiut-o... da daca iei o istorica de la armata... ii faci atesta... si tot scapi... cool! e de tinut minte!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da... pt. un IMS sau alt "utilaj" de genul luat de la armata e adevarat - insa am auzit de cazuri in care anumiti au cumparat camioane cu gandul de a le folosi in scopuri comerciale, si s-au "tzepuit" bine de tot ... cand la inmatriculare s-au trezit cu o taxa de mii de euro pe ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred... da daca iei un camion zil de la armata.. oare il atesta ca fiind istoric? exista vreo limita de gabarit in acest sens? teoretic nu... e camion istoric in stare perfecto si originala.... se da atestat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da... se da atestat. Dar teoretic nu mai ai voie sa-l folosesti pt. a cara marfa, desi e neclar cum "probezi" asta si nici sa-i aduci vr-o modificare de orice gen.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,

Eu sunt persoana care ma ocup in RCR de atestari impreuna cu comisia tehnica .Pentru orice problema nu ezitati sa ma contactati inclusiv la telefon 0722209166 (Cristian ) .

Radu Zisu ma stie ca dealtfel si membri clubului din Baia Mare . Cred ca cerintele atestarii sunt perfect evidentiate in procedura de atestare de pe site-ul www.retromobil.ro .

Ca exemple de masini care au fost atestate si care o meritau :

-masina lui Radu Zisu ;

-masina lui Nea Victor

si nu in ultimul rand .....Perlutza .....Valee .

Cu deosebita consideratie ,

P.S . Am investit vreo 500 $ in carti despre "bruaste" , cred ca o sa organizez o intalnire "literara " .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si nenea victor? stiu ca nu a mai atestat masina.. sau ma insel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Broasca lui nenea Victor n-are atestat. O fi altul " Nea Victor".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,

Eu sunt persoana care ma ocup in RCR de atestari impreuna cu comisia tehnica .Pentru orice problema nu ezitati sa ma contactati inclusiv la telefon 0722209166 (Cristian ) .

Radu Zisu ma stie ca dealtfel si membri clubului din Baia Mare . Cred ca cerintele atestarii sunt perfect evidentiate in procedura de atestare de pe site-ul www.retromobil.ro .

"Culoarea autoturismului trebuie sa fie corespunzatoare paletei de culori originale . Aceeasi cerinta se impune si pentru partea interioara a vehiculului (tapiterii , mochete , capitonaje) ."

intrebare: in cazul in care tapiteriile scaunelor nu sunt din paleta de culori originale se poate obtine atestarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu inteleg de ce mai intrebi. scrie clar in citatul pe care l-ai pus de pe retromobil.ro

vad ca si acest topic devine unul de dat cu parerea. raspunsurile le gasiti pe site. daca aveti raspunsurile acolo, pentru ce mai puneti intrebari? as intelege daca ar fi neclaritati, dar daca acolo scrie clar ce si cum... nu va suparati, dar e prea multa vorbaraie.

p.s. de stiut si de tinut cont e ca o masina cu atestat poate face ITP-ul doar la RAR. cum cel mai apropiat RAR e la 60 km de mine, pt mine e foarte incomod. va spun doar ca sa stiti, poate va ajuta in luarea unei decizii.

Modificat de citroends21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,

Eu sunt persoana care ma ocup in RCR de atestari impreuna cu comisia tehnica .Pentru orice problema nu ezitati sa ma contactati inclusiv la telefon 0722209166 (Cristian ) .

Radu Zisu ma stie ca dealtfel si membri clubului din Baia Mare . Cred ca cerintele atestarii sunt perfect evidentiate in procedura de atestare de pe site-ul www.retromobil.ro .

Ca exemple de masini care au fost atestate si care o meritau :

-masina lui Radu Zisu ;

-masina lui Nea Victor

si nu in ultimul rand .....Perlutza .....Valee .

Cu deosebita consideratie ,

P.S . Am investit vreo 500 $ in carti despre "bruaste" , cred ca o sa organizez o intalnire "literara " .

Salut,

Broasca mea nu are atestat de masina istorica. Masina a fost prezenta la aceeasi sesiune la care brosca lui Valee a fost admisa. Masina mea a fost respinsa de domnul Rossi, pentru urmatoarele considerente:

1. Masina nu avea (in viziunea dansului) stopurile corecte pentru 1958/1959. Mi s-a atras atentia ca ar fi trebuit sa am modelul post aprilie 1961, cel cu semnalizarea inclusa. Am incercat sa-i explic omului ca se afla in eroare de fapt - nu a vrut sa inteleaga.

2. Masina nu avea (in aceeasi viziune) luneta spate ovala. I-am explicat omului ca in 1958 s-a trecut la luneta rectangulara, omul mi-a zambit suveran si m-a sfatuit sa recunosc ca am taiat-o cu flexul.

Astfel ca am fost respins iar ulterior nu m-am mai prezentat la alte sesiuni de atestare.

Cu deosebita consideratie,

P.S. Este extraordinar ca s-au investit 500 $ in carti despre "bruaste" . Sunt convins ca aceasta investitie a reprezentat doar primul pas. Urmatorul ar fi sa le mai si rasfoim din cand in cand, pentru a capata cel putin notiuni elementare despre cum a evoluat broscutza de-a lungul anilor.

Modificat de neneavictor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Broasca mea nu are atestat de masina istorica. Masina a fost prezenta la aceeasi sesiune la care brosca lui Valee a fost admisa. Masina mea a fost respinsa de domnul Rossi, pentru urmatoarele considerente:

1. Masina nu avea (in viziunea dansului) stopurile corecte pentru 1958/1959. Mi s-a atras atentia ca ar fi trebuit sa am modelul post aprilie 1961, cel cu semnalizarea inclusa. Am incercat sa-i explic omului ca se afla in eroare de fapt - nu a vrut sa inteleaga.

2. Masina nu avea (in aceeasi viziune) luneta spate ovala. I-am explicat omului ca in 1958 s-a trecut la luneta rectangulara, omul mi-a zambit suveran si m-a sfatuit sa recunosc ca am taiat-o cu flexul.

Astfel ca am fost respins iar ulterior nu m-am mai prezentat la alte sesiuni de atestare.

Cu deosebita consideratie,

P.S. Este extraordinar ca s-au investit 500 $ in carti despre "bruaste" . Sunt convins ca aceasta investitie a reprezentat doar primul pas. Urmatorul ar fi sa le mai si rasfoim din cand in cand, pentru a capata cel putin notiuni elementare despre cum a evoluat broscutza de-a lungul anilor.

no comment!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!