Jump to content

Topic pentru probleme la care nu gasiti rezolvare in cadrul sectiunii


BLiTZ
 Share

Postare recomandată

uleiurile bune sunt aditivate optim, nu stica acest echilibru ca sa nu ai efecte nefaste asupra motorului,

dupa ce faci schimbul de ulei cu unul recomandat, norma VW 502, vascozitate in general folosita e 5w40, mergi la un service care poate sa-ti masoare presiunea de ulei si compara date cu ce scria pe un alt topic care trateaza aceasta problema

referitor la intrebarea mea din postul anterior, chiar nu stie nimeni ce face acel comutator din poza?

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este folosit pentru blocarea selectorului cand se face reglajul cablului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o nedumerire am pe busonul pe unde bagi ulei o spuma cafenie,dar am gustato si este dulce.antigel pierd si nu vad pe unde banuiesc pompa de apa deoarece are joc radial si face zgomot,uleiul este la nivel si este curat si nu am ulei in antigel ce sa fie cu aceasta spuma cafenie?sa fie condens?dati-mi un raspuns ca mi se albeste parul de grije

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ori e dusa garnitura de chiulasa ori ai umblat cu masina prin prea frig si s-a facut condens.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spuma a aparut de circa 2 saptamani deci sa fie condens ?ca doar nu a fost foarte frig

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat de densa e spuma?

E densa, ceva in genul unei budinci sau e doar spuma ca la cafea?

Daca e budinca e condens, daca e cafea atunci e bai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a zis ca ca pierde antigel dar nu vede pe unde, si ca spuma era dulce ceea ce ma duce cu gandul ca antigelul dispare in ulei (antigelul e cam dulce umbla vorba, mie nu mi sa parut prea dulce G12-le), chestia e ca trebuie verificat bine motorul si instalatia de racire pentru eventualele scurgeri care se observa usor fiindca antigelul se "evapora" greu

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine era o usoara pierdere, am observat cand masina era ridicata pe elevator si scutul demontat.

Era la baza radiatorului unde este imbinarea catre robinetul de golire. Am bagat o jumatate de flacon de solutie pentru radiatoare WYNN'S. Acum e uscat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hm... o fi bine cu solutiile astea... esti 100% ca nu fac depuneri? nu stiu de ce dar nu prea am incredere in solutiile astea in general, adica sa nu ma intelegi gresit, isi fac treaba, dar cred ca intotdeuna sunt efecte secundare care de cele mai multe ori nu se observa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rugamintea sa lasam acest topic celor care intr-adevar au nevoie de el. Pentru o gramada de probleme discutate aici in ultima vreme avem topic-uri deschise in arie. Faceti va rog un efort si folositi SEARCH-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu nevoie de putin ajutor/mic sfat...cu ce as putea lipi chederele de la geamuri ? dar ceva care sa tina , pt ca a mai fost o tentativa a fostului propietar sa le lipeasca si vad ca a esuat :)

Modificat de mitzaN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chederele? Te rog mult sa pui ceva poza ca sa mă dumiresc si eu. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna

am o nedumerire legata de schimbatorul de viteze, si anume agata cateodata la intrarea in treapta 1 dar mai ales la intrarea in R

am tot cautat informatii legate de acest subiect pe forum si am gasit doar acest topic: care nu ma lamureste cum ar trebui sa procedez din cauza lipsei pozelor si cred ca sunt diferente intre Fabia si G4

m-am uitat si prin manualele downloadate si intre acele pdf-uri nu este manual decat pentru cutia automata

va rog sa ma ajutati cu explicatii, am postat o poza cu selectorul de viteze mai sus, in primul rand rand nu stiu de unde se regleaza sau elibereaza cablurile pentru reglaj iar apoi procedura/pasii care trebuie urmati

multumesc

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chederele? Te rog mult sa pui ceva poza ca sa mă dumiresc si eu. Multumesc.

vineri cand ma intorc de la facultate , fac poze si postez ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O problema la care nu i-am gasit rezolvare legata de inchiderea centralizata.

In primul rand doresc sa specific ca butucii din ambele usi sunt stricati (am inteles ca nu pot fi reparati si trebuie schimbati cu totul - asa am cumparato).

Masina se inchide doar prin inchidere centralizata din telecomanda.

De cateva zile am observat ca nu mi se mai inchide una din usi, fata-stanga.

Stau cu masina deschisa si nu am ce sa-i fac :( . Noroc cu alarma.

Poate cineva sa ma indrume, ce as putea sa-i fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare!

in primul rand, incearca sa dai jos fata usii (gasesti tutorial aici) si te uiti la broasca. un prieten de-al meu e patit ceva asemanator la un passat b5.5 (doar ca la el nu se mai deschidea) si de vina a fost broasca. a trebuit sa o sparga pentru a o putea da jos si a o inlocui.

cand dai jos fata, ai putea sa te uiti si la integritatea si continuitatea firelor din usa, poate ca vreun fir e intrerupt.

bafta!

Modificat de CrW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

despre reglajul selectorului de viteze la fabia nu stie nimeni nimic? as vrea sa verific acele cabluri, nu cunosc procedura si nici n-am vazut vre-un reglaj, problema e ca este loc de mai bine la introducerea in tr. 1 si R

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine intra un pic c-am greu in viteza 1 (parca ar mai avea o treapta intermediara) dar am inteles ca asta e specific fabiei

... si oarecum in R dar m-am invatat cu ea si sunt mai atent

nu cred ca se poate rezolva dar ... daca stie cineva vreo solutie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa inteleg ca si la tine agata la intrare in 1 si R?

adica intra de jumatate in viteza, de fapt impropriu spus pentru nu cupleaza nici o treapta cutia

sa fie ceva specific celor cu motor 1.4 16v sau asa face la fabii in general?

ceva solutii?

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cateva zile am observat ca nu mi se mai inchide una din usi, fata-stanga.

Stau cu masina deschisa si nu am ce sa-i fac :( . Noroc cu alarma.

Poate cineva sa gma indrume, ce as putea sa-i fac?

Dirty, una din problemele copilariei la fabiile noastre a fost calculatorul de usa, in special cel din stanga. Ar trebui sa dai jos fata de usa si sa vezi pe-acolo (e chiar modulul de pe motorasul de geam) sa nu fie apa prin mufa. Mai departe e destul de greu de diagnosticat pe internet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am 16V si la fel face, deci nu e problema specifica Fabiei 16V. Uneori intarzii cu plecarea la semafor pentru ca nu intra in treapta 1. Se blocheaza undeva pe la jumatatea cursei si am impresia ca nu merge mai departe maneta nici impinsa cu picioarele. Calc din nou ambreiajul, si intra apoi, dar nu perfect, tot parca agata ceva. Abia daca incerc si a treia oara intra frumos si lin.

Scuze, credeam ca va fi raspunsul meu imediat dupa postul lui SergiuD si am zis ca nu e necesar sa citez. Intre timp, a scris si Blitz, a fost mai rapid :)

Modificat de cosminbej
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa inteleg ca si la tine agata la intrare in 1 si R?

adica intra de jumatate in viteza, de fapt impropriu spus pentru nu cupleaza nici o treapta cutia

sa fie ceva specific celor cu motor 1.4 16v sau asa face la fabii in general?

Noooo, stai linistit Sergiule. Asta e din ciclul "asa face toate, bre". Se face verde la semafor, dau sa cuplez 1 si ramane undeva la jumatate, necuplata. Tre'e sa debreiez iar, o las pe liber, dau drumul la ambreiaj (ca sa se invarta putin arborele de intrare in cutie), debreiez iar si bag 1. Idem la R :). Da' m-am obisnuit. (vezi ca s-a mai discutat pe la topicurile de cutii de viteze)

:)) am scris in acelasi timp cu Cosmin. Si n-avem niciunul 16V

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pentru raspunsuri

am cautat pe alte "topic-uri" dar nu am gasit discutii decat despre schimb/verificare ulei, ceea ce trebuie sa fac, dar am impresia, ca busonul nu se desface cu inbus ci cu acea cheie in stea (parca cu 12 colturi) ce seamna cu torx, si pe care nu o am :blah_:

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!