Jump to content

Probleme cutie viteza


BOGDANXTREM
 Share

Postare recomandată

Si mie imi agata in 1 si R. Saptamana asta schimb tot: volant dubla masa, kitul ambreiaj, rulment hidraulic, placa presiune si semering (Sachs). Tare curios sunt daca scap de "agatatul" asta enervant. Nu cred ca este uleiul, eu cel putin l-am verificat si era ok.

Am scapat de "agatat"  :icon_bounce: 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie imi agata in 1 si R. Saptamana asta schimb tot: volant dubla masa, kitul ambreiaj, rulment hidraulic, placa presiune si semering (Sachs). Tare curios sunt daca scap de "agatatul" asta enervant. Nu cred ca este uleiul, eu cel putin l-am verificat si era ok.

Am scapat de "agatat" :icon_bounce:
cum?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat kitul de ambreiaj si volant (sachs), plus rulmentul hidraulic si semeringul.

Modificat de illusions
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie careva daca se schimba uleiul la cutia de viteze ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate schimba.

Procedural pt cutie manuala, producatorul nu cere schimbarea uleiului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu de ex am avut 400 ml lipsa acum.. A trebuit sa-l completez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intreb pt ca nu am probleme cu cutia dar mai aud pe ici pe colo ca ai buyne de schimbat sa pastreze cutia curata,altii zic ca daca nu sunt probleme nu are rost sa fie schimbat.mentionez ca am cutie manuala in 6 trepte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se schimba!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

[...]

 

Ramane ca in cursul acestei zile sa definitivez clar pe care dintre cele 3 le voi achizitiona

 

Revin cu un post update.

 

Si ca tot am zis ca revin cu un update :)

 

Pana la urma, "norocul" (daca pot zice asta) a trecut si pe la mine, si am reusit sa gasesc pe tocmai.ro un anunt cu un domn (din Piatra Neamt) care dezmembra un Passat 3C din 2007, iar cutia care o punea la vanzare era modelul JCX :rolleyes:

 

post-28301-0-51877900-1402247436_thumb.j post-28301-0-49556900-1402247437_thumb.j post-28301-0-99080600-1402247437_thumb.j post-28301-0-31646300-1402247438_thumb.j 

 

Deci, cutia este versiunea imediat urmatoare a modelului HNV care l-am avut pe masina  iar rapoartele sunt identice   :icon_cool:

 

Carevasazica, pe 14 Mai am fost dupa cutie, am examinat-o pe toate partile (suruburi, prinderi, striatii), am cumparat-o iar a 2-a zi, deja o aveam pe masina.

 

Pe langa cutia in sine, am mai schimbat si urmatoarele piese:

- volant SACHS (noua)

- placa ambreiaj SACHS (nou)

- rulment de presiune si cilindru receptor ambreiaj SACHS (ambele noi)

- toate suruburile de prindere a volantei de motor si a cutiei de motor (toate noi)

 

De mentionat ca, inainte de a monta cutia, eu, impreuna cu mecanicul din service, ne-am ocupat de curatarea in prealabil a cutiei + s-a facut o proba de verificare.

 

Pe langa piesele mentionate mai sus, am schimbat si uleiului din aceasta "noua" cutie, in 2 ture, dupa ce masina (inca pe rampa) a fost lasata sa mearga in gol vreo 5-10 min. 

S-a folosit ulei OEM VW pentru cutiile manuale  :icon_bounce:

 

Cu aceasta ocazie, am aflat ca defapt sunt 3 "zone" prin care se scoate uleiul dintr-o cutie, si 2 prin care se pune la loc  :icon_idea:

 

De la momentul respectiv si pana in prezent, deja am 1100 km cu aceasta cutie, si pot zice ca se misca perfect.

Oricum am primit recomandarea ca primi 1000km sa merg mai temperat, fara smucituri, bruscari si urcari in pante unde ambreajul este mai solicitat.

 

Rapoartele sunt ok, nimic nou, nu agata in absolut nicio viteza, ambreajul imi parerea la inceput ca tine mai jos decat inainte, dar m-am obisnuit cu timpul (era si de asteptat ca nu o sa mai fie exact la fel)

 

Alte poze: 

 

post-28301-0-56474700-1402249168_thumb.j post-28301-0-56474700-1402249168_thumb.j post-28301-0-14588500-1402248856_thumb.j post-28301-0-61303400-1402248856_thumb.j post-28301-0-75442700-1402249253_thumb.j post-28301-0-33191400-1402249254_thumb.j post-28301-0-50706200-1402249334_thumb.j post-28301-0-00341100-1402249335_thumb.j

 

Riddler

 

P.S. Am observat in ultimele zile, ca sunt din in ce, in ce mai multe anunturi de vanzare cutii de 1.9 TDI de pe Passat-uri B6 sparte/fisurate.... 

post-28301-0-39246000-1402249169_thumb.j

post-28301-0-61222600-1402249335_thumb.j

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In treapta 2 decelerand (gen in frana de motor revenind de la 3 mii de turatii la 2 mii, ex), imi vibreaza schimbatorul..se misca fata-spate ca si cum ar avea joc. Care ar putea fi problema? Ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am problema asta, dar e mai accentuata in treapa a 4-a (la fel, doar in frana de motor). Sunt curios daca a gasit cineva motivul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

posibil sa fie un tampon uzat verifica totusi daca la plecare de pe loc se misca schimbatorul fata-spate 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Doar in decelerare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e ciudat mai ales ca tu ai schimbat kit-ul de ambreiaj 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Nici nu cred ca este din ambreiaj. Mai ales ca-mi face doar intr-a 2-a, si numai in decelerare. Sa fie sincronul? Cu toate ca nu cred, rolul lui este doar pt a intra/iesi din viteza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sper sa nu ma pronunt prea devreme, dar la mine s-a rezolvat prin schimbarea bucselor (suprapuse) antirasturnare si a bieletei aferente. la mine se observa foarte tare in treapta a 4-a, frana de motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Pe un passat din 2009 180k km, are momente cand imi agata in marșarier si "cârâie", in rest intra perfect in toate vitezele, care ar putea fi cauza? Mersi.

Modificat de petro.ionut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O mica rectificare la ce am scris mai sus, doar imi "cârâie", atunci cand este foarte cald afara, nu stiu daca are vreo legatura, poate este uleiul prea vechi sau prea putin?! Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbati si voi uleiul in cutie.

Eu am avut o problema destul de ciudata:   Cand viram  pe loc si incercam sa plec se auzea un scartait metalic .

Solutia a fost schimbarea ( nu completarea.... ulei era in cutie pana la maxim) a uleiului din cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut.Azi am schimbat si eu uleiul la cutia de viteza,intra 2,3 litri.Sfatul meu este sa verificati uleiul ca am avut in jur de 1,5 litri,masina are 100 000 de km.Se cunoaste simtitor fata de inainte de a schimba uleiul.Va doresc o zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  1. Nu stiu daca postez bine aici. Sunt posesorul unui passat b6, 2.0 , cutie DSG (6 trepte), cod motor BKP. Intampin niste probleme pe care eu le leg de cutia de viteze. La rece, aproape in fiecare dimineata , imi da in nas, zmunceste . Asta face numai cu motorul rece, cand temperatura la motor creste , este cea mai buna masina, merge perfect . de asemeni are momente cand zmunceste , in trepete mici . Cel mai adesea la plecarile de pe loc. Uleiul la cutie a fost schimbat recent.

La toti mecanicii care am fost nu ii dau cap, am auzit tot felul de variante.

Ca sa descriu mai bine defectul , face ca o dacie cu carburatie caruia nu i se trage soclul.   

A mai avut cineva aceasi problema ?? Masina are 157 de mii si injectoarele schimbate in reprezentanta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,am si eu o problema la curia de viteze in treapta intai,si anume cane o las sa mearga singura ,farà sa accelerez se aud zgomote la curie,parca Ceva nu se in arte rotund,face un mornait.vitezele nu Agata deloc si am volant mono mass valeo.oare sa due ambreiajul dai cutia?merci mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • default_large.png
  • Oraş:Tulcea
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B6
  • Motorizarea:2.0 TDI 140 CP

 

Posted 23.09.2014 @ 14:30

  1. Nu stiu daca postez bine aici. Sunt posesorul unui passat b6, 2.0 , cutie DSG (6 trepte), cod motor BKP. Intampin niste probleme pe care eu le leg de cutia de viteze. La rece, aproape in fiecare dimineata , imi da in nas, zmunceste . Asta face numai cu motorul rece, cand temperatura la motor creste , este cea mai buna masina, merge perfect . de asemeni are momente cand zmunceste , in trepete mici . Cel mai adesea la plecarile de pe loc. Uleiul la cutie a fost schimbat recent.
  2. La toti mecanicii care am fost nu ii dau cap, am auzit tot felul de variante.
  3. Ca sa descriu mai bine defectul , face ca o dacie cu carburatie caruia nu i se trage soclul.   
  4. A mai avut cineva aceasi problema ?? Masina are 157 de mii si injectoarele schimbate in reprezentanta. 

 

 

Cumva dimineata cand o pornesti sau la rece se aude si un zgomot mai ciudat, ca o bataie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut!

 

Am si eu o problema cu cutia de viteze in 6 trepte si anume are un huruit in toate treptele de viteza cand este in sarcina (pe accelerare), nivelul uleiului este ok, nu agata la schimbarea treptelor, nu ramane blocata, intra usor in viteze, nu smuceste.

Un posibil diagnostic dat de un mecanic este car ar fi un huruit de la un rulment din cutia de viteze. S-a mai intalinit cineva cu aceasta problema?

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur este din cutie huruitul. Se mai întâmplă ca huruitul de rulmentul roţii să fie perceput ca provenind de la cutie. Încearcă cu ea pe elevator să localizezi mai bine sunetul.. Dacă pe elevator nu se aude nimic posibil să fie cel de la roată pentru că ăla de multe ori (nu întotdeauna) face gălăgie doar în sarcină.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!