Jump to content

INSTALATIE ELECTRICA


Vizitator
 Share

Postare recomandată

  • Replies 93
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • bubu

    11

  • niq_ro

    10

  • MishuL

    10

  • Osi

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

scheme cu instalatia electrica si pentru alte modele de VW, pe unde as ptea gasi? m-ar interesa ptr un golf 4 din 2001......are cineva schema electrica ptr modulul de control al ventilatorului , cod 1J0 919 506 K?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scheme cu instalatia electrica si pentru alte modele de VW, pe unde as ptea gasi? m-ar interesa ptr un golf 4 din 2001......are cineva schema electrica ptr modulul de control al ventilatorului , cod 1J0 919 506 K?

Era parca un sit: www.msk.ru ......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misu ploiesteanu

imi poate spune cineva daca este normal sa funtionezi cu demaror de 6v cind instalatia a fost modificata , si daca stie cineva pt varianta din 1300 67 ce dimensiuni tre sa aiba bucsa demarorului de pe cutie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai rabdare si citesti prin forum o sa vezi ca mai exista broscute cu instalatie electrica pe 12V si demaror pe 6V... bucse se gasesc la magazinele de piese de import, costa 4lei, setul.. oricum ai cotele de le-am gasit eu la a mea...care are demaror de 12V (de pe un bus)

post-22-1188808829_thumb.jpg

Modificat de niq_ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misu ploiesteanu
daca ai rabdare si citesti prin forum o sa vezi ca mai exista broscute cu instalatie electrica pe 12V si demaror pe 6V... bucse se gasesc la magazinele de piese de import, costa 4lei, setul.. oricum ai cotele de le-am gasit eu la a mea...care are demaror de 12V (de pe un bus)

Ma intereseaza bucsa din cutie ca axul pare sensibil mai subtire fata de cea din capac are 12 la interior . imi poti da te rog cotele pt ca rotorul avea axul ce intra in cutie subtiat, am facut rost de un rotor de6v si are axul de 12 de colo colo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai in poza atashata cotele bucsei fata si spate.. al meu avea diametru axului de 11mm (scrie acolo - dai click pe poza aia), dar alea de 6V sunt mai subtiri... daca nu ma insel... dar de ce nu dai tu jos bucsa din cutie si te duci cu ea la un magazin de piese de import?

Modificat de niq_ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misu ploiesteanu
ai in poza atashata cotele bucsei fata si spate.. al meu avea diametru axului de 11mm (scrie acolo - dai click pe poza aia), dar alea de 6V sunt mai subtiri... daca nu ma insel... dar de ce nu dai tu jos bucsa din cutie si te duci cu ea la un magazin de piese de import?
Multumesc am strunjit axul la 11 si astazi il montez .Bucsa din cutie nu o schimb acum ca motorul este montat si este cam anevoie.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Rugaminte maaare!!

La alternatorul busului sunt 3 papuci tata, de la stanga la dreapta privitorului - intrebare - unde vine firul de excitatie de la releu? Daca stiti si ce vine la ceilalti papuci va rog sa-mi spuneti!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ce scrie pe fiecare terminal .... p-orma uita-te p-aici sa le identifici

http://www.type2.com/library/electrip/bosterm.htm

daca te mai uiti la http://www.type2.com , la library mai sunt citeva articole despre alternator plus wiring diagrams

poate te ajuta :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Am fost la un magazin sa imi cumpar alternator. Vanzatorul, foarte fericit, ma anunta ca are un Kit de transformare dinam/alternator pentru brotac. Si incepe sa imi prezinte un alternator cu picior si bratara de prindere (totul ok pana acum), si aici vine nelamurirea mea: pe langa astea mai imi spune ca am nevoie de tabla rotunda care se prinde pe turbina cat si de un nou ventilator de racire.

Incerca sa imi vanda gogosi ori chiar e necesar tot ce vroia sa imi vanda?

Modificat de dihorul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e alternator identic cu ala de vw, n-ai nevoie. Daca nu, cine stie...

Tulumba cu doghouse ai, deci nu trebuie alta turbina mai mare sau mai rosie.

Modificat de jan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e alternator identic cu ala de vw, n-ai nevoie. Daca nu, cine stie...

Tulumba cu doghouse ai, deci nu trebuie alta turbina mai mare sau mai rosie.

Deci stiam eu ceva... E un alternator de VW Bus. Multam de lamuriri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

presupun ca alternator de bus pentru motoarele de tip 2; ca pentru motoarele tip 4 e altceva

daca motorul actual de pe masina are corp turbina cu doghouse atunci folosesti ventilatorul de pe dinamul actual

http://www2.cip1.com/ProductDetails.asp?Pr...043%2D198%2D261

http://www2.cip1.com/ProductDetails.asp?Pr...CC%2DC10%2D5780

sincer eu nu vad nici o diferenta intre cele doua produse, mai putin placa intermediara din kit, care nu stiu daca exista sau nu la dinam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!