Jump to content

KM reali!?!


Cato
 Share

Postare recomandată

pai uitete pe mobile.de.multi  vand masini la 2 ani si nu numai.probabil ies din garantie si  daia.totusi e g7 si daia sunt 15 mii.una noua este 22

Modificat de MariusPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garantia e de 4 ani/100 k(cel putin asa e in Ro), ca sa spui ca a iesit/iasa din garantie atunci indeplineste una din conditii.

Inainte de a o cumpara fa ce ti am spus si spune i neamtului ca vrei sa o inscrii in DE sa vezi ce ti spune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok,dar vad ca unele inca sunt si in garantie.repet.toate masinile puse la vanzare ma refer la g7 au pret intre 14 mii si 16 mii pana in 60 mii km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e ok pretul e chiar putin cam mare . Masinile noi pierd de cum ai iesit pe poarta dealurului . La pret de nou de 16-20 k euro cu cat sa o vinzi dupa 1-2 ani ani si sa mai fie si rulata ? Si daca statea in showroom si o luai la 0 km tot asta cred ca era pretul . Se ofera discounturi la aceste masini de noi . Nimeni nu cumpara la pret de lista ca sa faci comparatia . 

 

PS  am depus actele pentru calculatia la taxa auto si acolo m-a pus sa dau declaratie ptr nr de km . I-am aratat ca nr de km sunt trecuti in factura externa si in foaia de la RAR si nu a mai fost nevoie . Acum zice ca mai nou daca nu sunt km trecuti in factura externa (99,99% au trecuti km) te pune sa dai declaratie cu nr de km ai masinii . E FFFFBINE inseamna ca lucrurile incep sa se miste in sensul bun .

Modificat de skodita100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia cu scrisul KM este in MS de inca din ~2009 (cand am luat G V-ul, daca nu gresesc...). 

Din cele citite atunci este mai mult pentru ei, pentru urmatoarele legi ce urmeaza a le aduce (a se citi taxa de poluare anuala, etc).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In legatura cu ideea ca bucsaraiele noastre sunt obosite fata de cele din tarile cu apa calda. Nu cunosc infrastructura oraselor din Germania dar vreau sa ma raportez la infrastructura Angliei respectiv Londra. Dupa 6 luni de convietuit acolo am ajuns la concluzia ca nu as cumpara masina de acolo (lasand la o parte volanul pe dreapta). Spun asta deoarece drumurile din orase sunt un cosmar pentru articulatii, scut motor si chiar bara fata. De vina sunt acele bumpere de redus viteza si care sunt in numar asa de mare, incat locuitorii efectiv nu ii mai deranjeaza ca decoleaza de pe ele cu 30-40 km/h, ceea ce pe mine ma soca imaginandu-mi cand am ajuns acolo ca masinile lor sunt intr-o stare tehnica de invidiat. Foarte multe masini nu mai aveau scutul sau care avea era ciuruit, iar la multe masini jumatatea de jos a barii era zgariata serios.

Un caz care mi-a ramas intiparit se intampla la 6 dimineata, mergand spre munca pe strada vine un vecin de culoare cu o Toyota Supra modificata cu viteza si lovind un bumper ii ajunge bara fata sub masina, el neavand nici o reactie.

Parerea mea e ca exageram cu diferentele, doar la nivelul mizeriei ce ajunge pe masinile noastre as spune ca in vest nu e o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok,dar vad ca unele inca sunt si in garantie.repet.toate masinile puse la vanzare ma refer la g7 au pret intre 14 mii si 16 mii pana in 60 mii km.

 

Dupa vine samsaru si o vinde pe asta cu 13500 neg, o ia probabil cu 8 mii, baga in ea 2000-3000 si face si el un profit de 2000 de euro. (Masina care a circulat doar duminica la piata condusa de un mos care si-a cumparat S class).

 

https://home.mobile.de/AUTOMOBILMARKETINGKIEFERGMBHUNFALLFAHRZEUGE#des_217265545

 

 

 

https://home.mobile.de/AUTOMOBILMARKETINGKIEFERGMBHUNFALLFAHRZEUGE#des_209793656

Cat este una identica in RO? 10-11k, samsarul la 8k o vinde intr-o luna fara griji. 

Modificat de florin03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar ce aveti cu bucsele ?

sunt consumabile

alea sunt problemele masinilor ? consumabilele ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stai sa nu facem confuzie...te-au pus sa declari nr de km ACTUALI sau cei pe care ii ESTIMEZI ca o sa-i faci pe an?

 

e diferenta, deoarece, conform unor colegi, nr de km pe care il declari, ar putea influenta taxa auto pe care tb sa o platesti. Nu mai retin exact, parca era un prag de 50k km anual...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Drumurile din Germania sunt perfecte, poate depinde si de zona, in Vestul Germaniei cred ca am vazut un drum cu mici gauri intr-un an .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si inca ceva: coform vorbei clientul nostru stapanul nostru; din cauza habarnistiilor increzuti si prosti pt care tot ce zboara se mananca de asta fac samsarii ce fac. Pt ca prostii cer asta!!!

Iar treaba cu km nu e de ieri de azi, e din 90, cel putin atat cat stiu eu.

Luati ce va permiteti, si doar cand sunteti 100% siguri ca e ok acel lucru. Verificati si rasverificati, nu va lasati prostiti. Pt ca multi dintre voi sunt forumisti, si stiu doar din cele scrise. Mai intrebati un amic...ce sa mai zic... Bafta

 

 

Ok. Mari sufletisti oamenii astia. 

 

Daca tot vor sa suplineasca cererea si tot sunt asa corecti si marinimosi, de ce iau masini de acolo cu 5000-7000(Passat b6) si 300-600.000km urmand sa le puna pe piata cu 9500-10000 E si 100-170.000km? 

 

Romanu cauta ieftin si ca nou. Daca tot ofera ceea ce cere piata, de ce nu le dau km inapoi si adauga doar Ciubucul de 500-1000E? 

 

Zic si eu, nu stiu..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

ok,dar vad ca unele inca sunt si in garantie.repet.toate masinile puse la vanzare ma refer la g7 au pret intre 14 mii si 16 mii pana in 60 mii km.

 

Dupa vine samsaru si o vinde pe asta cu 13500 neg, o ia probabil cu 8 mii, baga in ea 2000-3000 si face si el un profit de 2000 de euro. (Masina care a circulat doar duminica la piata condusa de un mos care si-a cumparat S class).

 

https://home.mobile.de/AUTOMOBILMARKETINGKIEFERGMBHUNFALLFAHRZEUGE#des_217265545

 

 

 

https://home.mobile.de/AUTOMOBILMARKETINGKIEFERGMBHUNFALLFAHRZEUGE#des_209793656

Cat este una identica in RO? 10-11k, samsarul la 8k o vinde intr-o luna fara griji. 

 

eu vb de g 7. si un g 7 nu il ei la 8 mii din 2014

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Paradoxul in opinia mea este ca majoritatea isi doresc o masina rulata cat mai putin si fug de una cu peste 200 000 de km. Culmea este ca ajung sa aiba apoi una cu peste 350-400 000 de km reali, cu 150 000 de km in bord si sunt foarte fericiti si mandri de alegerea lor. Iar destepti ca ei, nu mai e nimeni.

Vor merge cu masina aia cateva zeci de mii de km, adica 2-3 ani in medie, vor baga bani grei ea apoi, dar culmea, din nou vor fi f multumiti. Iar daca le demonstrezi apoi ca masina lor defapt a depasit 500 000 de km, vor avea sun soc. Ce este cel mai trist este ca de multe ori unii fac credite in banci pentru masinile alea. Iar cand ajungi sa dai bani si la banca si sa bagi bani seriosi in masina, apoi sa te speli pe cap cu afacerea vietii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar ce aveti cu bucsele ?

sunt consumabile

alea sunt problemele masinilor ? consumabilele ?

 

nu numai bucsele... la noi masinile fierb la propriu in traficul super aglomerat cu intersectii prost semaforizate, fara parcari, adica apuci sa urci si sa cobori zilnic borduri... etc

 

iar pe drumurile noastre nationale aglomerate acelasi lucru, mergi cu masina supraturata, numai ca sa faci o depasire, ca te saturi sa stai 15km in spatele unui TIR :D

 

in munchen numai parcari subterane exista, stau frumos masinile la dos,

nu la noi, freci la parbriz de rupi, ti`o coace soarele, ti`o zgaraie matzele.. etc

 

si multe multe alte comparatii in legatura cum poti mentine o masina in vest, si una in romania

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si continua ....

Motorina combinata cu apa de ploaie

uleiuri LL la pret de crema de pantofi

vecinu care se semneaza ca i-ai ocupat locul

sobolani care iti verifica instalatia electrica ... etc .etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Si inca ceva: coform vorbei clientul nostru stapanul nostru; din cauza habarnistiilor increzuti si prosti pt care tot ce zboara se mananca de asta fac samsarii ce fac. Pt ca prostii cer asta!!!

Iar treaba cu km nu e de ieri de azi, e din 90, cel putin atat cat stiu eu.

Luati ce va permiteti, si doar cand sunteti 100% siguri ca e ok acel lucru. Verificati si rasverificati, nu va lasati prostiti. Pt ca multi dintre voi sunt forumisti, si stiu doar din cele scrise. Mai intrebati un amic...ce sa mai zic... Bafta

 

Ok. Mari sufletisti oamenii astia. 

 

Daca tot vor sa suplineasca cererea si tot sunt asa corecti si marinimosi, de ce iau masini de acolo cu 5000-7000(Passat b6) si 300-600.000km urmand sa le puna pe piata cu 9500-10000 E si 100-170.000km? 

 

Romanu cauta ieftin si ca nou. Daca tot ofera ceea ce cere piata, de ce nu le dau km inapoi si adauga doar Ciubucul de 500-1000E? 

 

Zic si eu, nu stiu..

 

 

repet  Pt ca prostii cer asta!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am colindat prin multe tari occidentale, in orasele mari este un adevarat calvar sa ai masina din cauza traficului infernal iar in cele mici limitarile de viteza si limitatoarele de viteza sunt la ordinea zilei. In plus, starea estetica a masinilor este de multe ori precara, in Londra sau Paris fiind raritati masinile fara lovituri pe bare, oglinzi sau portiere. Sa nu credeti ca romanii nu au grija de masini iar ocidentalii le verifica regulat, am vazut si acolo suficiente rapciugi care aratau mai rau decat Daciile 1310 de la noi. Aia s-au desteptat, isi cumpara masini mici pe care dupa 4-5 ani le vand pe nimic si isi cumpara altele in timp ce la noi mentalitatile (din pacate) sunt diferite. Eu sunt de acord cu aparitia unei legi prin care samsarii sa faca inchisoare pentru modificarea kilometrajului, refacerea masinilor din piese sau ascunderea unor defecte cauzate de accidente grave. In plus, ar trebui sa intervina statul mult mai puternic in nenumaratele cazuri de evaziune fiscala practicate de acestia. On topic, nu as cumpara masina SH din afara decat din reprezentante ale producatorilor. In rest, 99% sunt manarite grav.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai fratilor, in afara de 2 cazuri:

- masina luata de NOUA personal

- masina luata SH dar cu garantia 100% ca are km reali (cunostinta, ruda, vecin)si sub 80.000km

 

tot ce nu se incadreaza in categoriile astea inseamna masina SH unde poate pica orice piesa oricand si oricum. Cand cumperi o masina trebuie sa fii constient ca intretinerea ei in functie de noroc poate sa te coste niste sume pe care nici nu le poti banui. Chiar daca vorbim de masini 2010 sau 2001. poti avea noroc de o masina din 2001 sa necesite mai putini bani decat una din 2010 sau 2012. totul tine de noroc.

 

asadar cand va luati o masina SH cu km multi (peste 100.000 sunt km multi in ziua de azi, nu mai sunt masinile de alta data nici nu vor sa mai fie!) ganditi-va foarte serios la bugetul de dupa achizitie. sa aveti oricand sume de bani disponibile pentru intretinere. asta e toata cheia. daca iti permiti o masina si o intretii fara probleme nu iti mai bati atata capul ca se strica nu stiu ce. pur si simplu te bucuri de ea si intelegi ca ai luat o masina SH cu km multi si e perfect normal sa repari la ea.

efectiv nu ii sufar pe cei care isi cumpara masini SH cu multi km si apoi cand pica ceva domne ca ce masini proaste, domne ca nu stiu ce. nu ii sufar pe oamenii care nu isi permit intretinerea masinii.

Si fix din lipsa asta de posibilitati a intretinerii unei masini e si o cauza pentru numarul mic de km pe care samsarii il dau. Pentru ca romanul vrea masina f ieftina si cu putini km pentru ca stie ca nu si-ar permite intretinerea uneia cu mai multi km!

Daca  intelegi ce inseamna o masina SH nici nu mai conteaza nr de km. Va spun cu mana pe inima ca atata timp cat nu as cauta o masina 2012+,unde intr-adevar pretentiile ar fi altele, la masini mai vechi (da, o masina si 2010 este o masina veche) nu m-ar interesa nr de km decat asa la ... si altele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti, sa ma bag si eu in gogoasa si sa.mi zic parerea. Skoda superb 2004, 1.9 tdi 101cp, cumparata in 2007 cu 80k km, dupa verificare am vazut ca avea cam 130k la aprox 13k € cu tot cu inscris. Pana in momentul de fata s.ai schimbat:distributia, 2randuri de placute, 1de discuri, un brat pe dreapa, vreo 3capete dr planetara ca de, serpentine multe si nici nu am dat 3mil pe un cap. Plus ulei si filtre. Masina are acum 210k pe bord (de la 80k) si merge decent, se cunoaste uzura dar fata de prietenii mei care au o2 din 2007 si au bagat mai multi bani in ele sunt multumit. Sunt de parere ca e loz in plic. Poti sa verifici o masina unde vrei si sa aiba 50k km reali si daca e sa.ti pice iti pica,daca nu, faci sute k km si tot merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu km dati in Germania  de nemti mai greu,au niste legi de nu prea I.si permit sa faca asta.da,Romanul o cumpara de acolo la km multi  ajunge cu ea in tara o manareste  asta da.de accord!eu unu acum vreau sa iau masina direct din Germania  nu sa mai iau de la samsari.am mai luat una care avea in bord 114 mii si defapt avea 177 miI.numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In legatura cu km dati inapoi in Germania, va spun ca si acolo se practica acest sport, am cumparat mai multe masini ce aveau km dat inapoi de ei , la o masina am comentat la km (avea 290k), dealer-ul a zis `no problem cat vrei sa iti pun?` a doua zi cand am mers dupa masina avea in bord 210k(cat lasau actele), alt exemplu Passat B5.5 cumparat cu 310k la bord, masina era ok a venit pe roti dar suspectam ca are mai mult (nu avea istoric complet cartea service era pana la 80 si ceva km, la TUV avea numai ultimul care era la aprox 280k), cand lam pus pe tester surpriza avea 880k , ma rog aici erau doua posibilitati 1. masina avea km acela- dar mergea fff bine, 2. avea motorul schimbat dar din diverse motive lipsea factura.

Un coleg a mentionat mai sus ASTA CERE PIATA, la noi trebuie sa fie mai ieftin ca in Germania si mult mai bun, iei o masina buna sta si un an , omul nu se gandeste de ce este mai scump cu 1000-2000 de euro. Aveam un Passat B5.5 berlina , am cumparat masina pt mine de la 2-lea proprietar ,care o detinea din 2004, cumparat de mine in 2010 cu aprox 200k pe bord si cu acte , intretinuta religios, la momentul vanzarii in 2013 masina avea 310km reali, si eu am intretinuta ca la carte, masina perfecta cu 310km, taxa platita , nu necesita nici o investitie , sa nu va mai spun ca nimeni nu ma sunat , pretul era cu 500 de euro peste media pietei,

o data a venit cineva cu pretentia sa o duca la o verificare , totul ok vine omul si ma intreaba ` mai omule nu ai avut 20 de euro sa dai km inapoi?` .

Exemple mai pot sa va dau cat vreti , sunt si eu de acord cu colegul ,asta cere piata super masina la pret de Trabant, cand se va schimba perceptia asta se va schimba si piata auto.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ei de la Turci din Germania mi se pare normal ceea ce zici.trebui sa sti si sa ei cand ei. si o iau pt mine nu sa o dau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina mea, sta in curte, in garaj, spalata cand e necesar, interor curatat la cateva zile. Motorina, folosesc doar de cea mai scumpa. Motorina standard, nu pun nici daca o primesc gratis. Am doar 45600km, si am luat.o la 28.000, cu un brat de acte, carti service, carduri de service, ce mai la deal la vale, un sertar cu acte.

Cumparata de la o firma de profil, din Romnia. Le.am dat peste nas la toti samsarii, din orasul meu, carora le.am aratat clar ca vreau masina, doar asa sa-i vad cum se repad ca porcii, cand le umpli troaca. Adica intentionat m.am dus la ei, am cautat impreuna pe mobile.de, dar in sine mea doar ma distram copios, deoarece am citit de pe net, de pe forumuri, ca toti sunt tepari.

 

Si apoi, dupa ce am luat masina, am trecut pe langa ei, anume sa vada ca planul lor, pe teapa data mie nu sa infaptuit. Putem fi mai multi si sa procedam asa, si atunci poate vom avea mafra mai de calitate. Dar am gasit la firma de profil, auto cu garantie 1 an de zile plus un set de anvelope de vara noi noute, Continental.

Masina a fost de la o firma de leasing operational si este ca noua. Dar a costat mai mult, decat la piata de tepari. Oricum trebuie sa ne orientam la masinile pe care ni el permitem, cu tot cu taxe, impozite, intretinere si eventuale reparatii, care pot fi inerente.

 

Nu sa nascut nimeni in masina de lux cu full de full, fara piele. Dar in strainatate, voi ati vazut atatea masini de lux, ca in Romania? In nici un caz. Nu exista asa ceva, acolo oamenii au masini normale, conform nevoilor fiecaruia. 

 

Si nimeni, nu vinde o masina din 2013, 2014 sau chiar 2015, cu putini km si bani putini, de buna ce este. Si astea sunt tot tepe maxime. Ori e vreo dauna aproape totala, 

Modificat de Ionut_CC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si tie ti se pare putin o masina din 2014 un g7 cu  60 de mii km la bord si 15 mii  de euro? mie nu! adica eu ma duc personal in Germania si o iau nu dau la nimeni banii sau sa o aduca cineva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!