Jump to content

KM reali!?!


Cato
 Share

Postare recomandată

Ma bucur sa vad ca mi se confirma asteptarile, cum ca sunt si alti colegi pe forum care vad lucrurile asa cum le vad eu si cum pe de alta parte, consider ca ilustreaza cel mai bine realitatea. Realitatea normala, ideala cel putin. Ba, macar de ar fi contagioasa treaba, ar mai exista asa o urma de speranta sa iesim la lumina!  :lol: Insa, din pacate-i contagioasa partea cealalta, the dark side.. 

Cat despre masina, ma tem ca o va cuprinde rugina asteptand un cumparator. La cum se prezinta masa de potentiali cumparatori. 

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit, masinile bune isi gasesc si ele cumparator ; mie mi s-a oferit 4500 pe troaca mea si n-am vrut sa o dau, tocmai pt ca nu prea am ce sa-mi iau..piata e plina de toroape..de ce sa ma leg la cap daca nu ma doare ? Consun de 6% alergata, intretinere ieftina, nu a cerut nimic schimbat decat 1 bieleta, impozit + rca decente, samd ; m-ar bucura si pe mine un A4 b6, sau un fiat bravo, sau o honda civic, de ce sa mint..dar..deja numai gandesc rational ; sa vand o masina cu 53000 km care nu va cere niciun leu in urmatorii ani ca sa iau o toroapa cu 2-300.000 km sa o repar..sau 2.0 tdi-uri de la vag la care sa schimb pompe / injectoare / volante / chiulase...iti sugerez sa faci acelasi lucru cu masina ta daca nu are probleme majore.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DE CE aceiasi masina/nr km/an de fabricatie are o dif.de 1500/2000 euro cand o cumperi de la un proprietar neamt ??

@soila.

Ai curaj sa recunosti ca, aceaisi masina nu o puteai cumpara din rom.cu unic proprietar dar..nici din germania de la proprietar neamt ??

 

eu nu mi-as lua masina din romania nici sa fie gratis, fie ca e noua sau rulata :)

 

prefer un autohaus decent, ca la proprietari in germania e greu sa ajungi, trebui sa ai un pont bun, sau sa umbli de nebun prin toata germania

 

pe T5 am dat cu taicamiu aproape 13.000 euro in 2006, cheala ca dotari, imi luam un T4 sau un vito plina de optiuni si de km mai putini la banii astia

 

pe golf am dat 5500 euro in 2009, masina de 6 ani, cu motor 1.4 benzina, dar dotari decente si 89.000km reali

 

eu stiu ce ziceti voi pe aici, masina buna costa mai mult, la asta va dau dreptate :D

 

nu dau dreptate la ce zic unii colegi pe aici cu faptul ca mai bine o iei din romania decat din germania, si ca uzura e fix aceiasi

 

urmatoarea va fi un touran 1.4 TSI, dar mai astept sa se mareasca familia, acum golful chit ca are de acu 13 ani, merge atat de bine, la 125.000km arata si merge mai bine decat altele de 4-5 ani

 

tot in germania voi ajunge, si tot la autohaus-uri voi umbla

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SUPER OFERTA/sa mai si radem !!!

O poza de la un coleg de al nostru dar...in ton cu topicul

post-24028-0-61449100-1451416999_thumb.j

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

90% din masinile aduse din germania pentru a fi vandute la noi sunt măsluite.. La km sau le iau lovite la un pret bun, le repara si le vand la un pret bun. Stiu pe cineva care cumpara masini cu interior dezastru, tot din germania cauta sa cumpere interiorul la masina respectiva tot la un pret bun, schimba tot interiorul si km dati inapoi si uite ce masina faina vinde el.. :)). Eu am fost in Germania si am umblat 4 zile dupa masina, zi / noapte. Am luat un CC din 2010 cu 13.300€ cu 162.xxx km. Masina aia daca ajungea la noi avea un pret aprox 15.000€.:)) am preferat sa merg eu si sa caut pe net sa sun si sa ma plimb dupa masini, am gasit'o pe asta la un nene care si'a luat ultimul model de X5. Mi'a dat si gumele de iarna cu jante de aluminiu(in anunt nici nu a pomenit de asa ceva) daca era un roman imi mai cerea 3-400€.. Nu mi'as mai lua masina din Romania. Pana sa ajung la asta am gasit alta, toate bune si frumoase am zis ca merg sa o vad, cand ajung acolo :)) surprizaaaa cel care avea parcul era românaș de'a nostru:)).. Masina arata foarte bine, dotari ok.. Mi'a cerut 13.800€ si a lasat'o la 13.200€ asa la prima negociere :o , am plecat in proba si la rota dreapta fata se auzea asa un sunet ca si cand o opreste ceva, ca si cand ar fi roata patrata:)) sa zicem asa, ne'am intors inapoi si i'am explicat.. El stiaa despre ce e vorba.. Si i'am zis ca nu o iau (si i'am zis motivul) el incerca sa ma convinga ca is cauciucurile slabe si de aceea.. Am zis ca nu, apoi a zis da'mi 13.800 si o repar eu..:))) exact asa a zis !! Da'mi 13.800 si o repar eu..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și la Autohus.de lucrează români și mașinile de acolo sunt în toate mințile. Am prieteni cu mașini cumpărate de acolo, acum 2-3 ani, nici o problemă, nici un defect ascuns. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numele brandului se regaseste in calitatea produselor comercializate. La fel si in cazul Mahaag. Vrei calitate si servicii la standard ridicat -platesti pretul corect. Vrei chilipiruri-iti asumi alegerea facuta. Cunosc cazuri in care 5 amici s-au dus la Mahaag cu cate 20k fiecare sperand a daca pun pe masa 100k dealerul le va face reducere de 2-3k la 5 audi A6-C7. Surpriza-reducerea a fost de max. 100 -200 eur de masina, fiind refuzati in mod politicos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma uitam zilele trecute dupa un B7 sau un Superb-in jur de 15-16k iar km in jur de 120-130k. Iau ca referinta un dealer serios gen Autohus.de sau Mahaag. De pb cu km toti sunt constienti dar si-o asuma in mod involuntar. Noi stam prost la capitolul mentalitate si...finalizare. Toate bune si frumoase pana apare "super oferta" si omul uita/isi calca toate principiile-ca, deh, alta nu mai prinde.

Doar ca si curiozitate personala, ai prefera un Superb adus din De cu 130k rulaj (adica 2 ani vechime probabil, cam 50-60k/an e media pentru un Superb TDI acolo) la 16k Eur + drum + adus, adica total cost aprox 16.5k Eur sau un Superb de Ro, la 18k Eur, dar cu 60k rulaj, facuti in 3 ani ?

Numele brandului se regaseste in calitatea produselor comercializate. La fel si in cazul Mahaag. Vrei calitate si servicii la standard ridicat -platesti pretul corect. Vrei chilipiruri-iti asumi alegerea facuta. Cunosc cazuri in care 5 amici s-au dus la Mahaag cu cate 20k fiecare sperand a daca pun pe masa 100k dealerul le va face reducere de 2-3k la 5 audi A6-C7. Surpriza-reducerea a fost de max. 100 -200 eur de masina, fiind refuzati in mod politicos

Confirm, 50E reducere am primit la un Golf 5 pe care l-am adus de la Mahag Munchen - dealer oficial de VW. Masina impecabila, toata tranzactia a functionat ceas, au oferit si un test rampa complet + diagnoza.

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam grea decizie privind datele oferite. As opta cred ptr cel din DE in cond in care am unde sa stau acolo iar diferenta de bani-2k ar acoperi eventualele pb ce pot apare inerent la o masina sh. Depinde acum si de ce dotari au, de stare tehnica-in special incarcare dpf, culoare etc. Daca as avea banii acum in mod cert as vedea-o intai pe cea din RO, dar asa...just search and test the market. Decizia cel mai probabil se va materializa cand ma voi hotara sa schimb masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hm...deci mai bine sa aiba 60k km rulaj suplimentar, dar sa fie cu 1.5-2k Eur mai ieftina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa par ipocrit, dar analiza cost-beneficii o faci cu banii pe masa. Depinde cat vrei sa tii masina respectiva. Daca e cel putin 5 ani in mod cert o voi lua pe cea cu km mai putini. Si daca are 60k dar e tavalita ce afacere ai facut? Crede-ma ca am vazut la diagnoza zeci de masini, unele din Ro cu km relativi putini-pana in 10k dar pe care proprietarii efectiv isi batusera joc de ele-uzura excesiva interior, motor neinretinut, scugeri de ulei si lichide etc. Repet-depinde de starea tehnica a autoturismului. Eu unul daca mi-as lua masina noua nu m-as hazarda la revizii de colt de bloc sau cine stie ce Dorel-doar ptr a minimiza costurile de intretinere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@pronet.

Hai sa ti spun ce mi spunea fiul meu cand a vazut ca am 3 luni si nu mi cumparam masina.."lasa laptopul acasa/ia 2 rachie poate uiti ca altfel...nu ti m ai cumperi masina".

Scuze de off.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, corect Romica si de banii economisiti mai iei ceva rachie :-))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sincer iti dau dreptate, inainte de a lua seatul care il am acum am vazut cateva masini cu proprietari/km putini dar cum spuneai tu "rupte din toate punctele de vedere" si intr un final am gasit una plina de ruj pe la parasolare/la manere zgarieturi si plina de oja dar..super ok in rest.

Cireasa de pe tort a fost unul de la Tg.Secuiesc care mi a spus la urma" daca stiam ca esti asa cuminte iti spuneam sa nu vi".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zicea cineva mai sus de sistemul din UK unde poti sa verifici masinile online intr-o oarecare masura si mi se pare destul de fain.

 

Eu mai tot am cate o data momente in care as vrea sa ma relochez in UK din Irlanda si m-am uitat pe autotrader.co.uk la ce SH-uri sunt pe acolo si ce as putea sa-mi iau. Online, free, poti vedea istoricul de la inspectia tehnica periodica ca sa-ti faci o idee cam care e treaba. La 80% din BMW-urile 318i,320i E90 din 2008-2010 vazute de mine in bugetul 10-12.000lire aveau ca recomandare schimbul de anvelope si brake pads. (deci 1000E dintr-un foc).

 

M-am uitat acum din curiozitate la cateva superburi:

 - 25k mile 9.700lire-> https://totalcarcheck.co.uk/FreeCheck?regk=sp12vzo (anvelope uzate + ceva la discul de frana)

 - 80k mile 8.700lire-> https://totalcarcheck.co.uk/FreeCheck?regk=re12rdz(anvelope uzate)

 - 70k mile 10.900lire -> https://totalcarcheck.co.uk/FreeCheck?regk=gl12xpo(nicio pb)

 

Ce e scris cu anvelope sunt recomandari, dar probabil la urmatorul ITP nu mai trece. E interesant de facut o analiza pe mai multe masini, dar sunt convins ca pretul mai mare, in cele mai multe cazuri inseamna masini mai bune.

Modificat de Iulian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in 2012 cand cautam B6 break am fost din ce in ce mai dezamagit de ce gaseam la bugetul meu ( 10k euro )

asa ca am fost obligat sa aleg intre masini de minim 250.000k reali in care urma sa bag bani

pana s-a intamplat ca un prieten sa isi schimbe a treia masina , folosita in concedii , cu una mai mare , ca i se marise familia

la 50.000 km reali si 9000 de euro ( in 2012 , masina din descriere ) , am renuntat la B6

acum na , am mai strans bani si ma uit la Touareg 7P , dar e acelasi lucru .. nu imi vine sa dau masina mea care are 73.000 acum si sa mai dau inca 15k euro sa iau un Touareg 7P cu sute de mii la bord ...

ca nu-s snob sa arunc cu banii pe ceva in care voi baga sigur alti bani , cand am cu ce merge

vom vedea ca va fi dar daca as gasi un Touareg din tara mers putin , tot asa , de la cineva cunoscut care isi schimba a treia masina :winter: , as opta pentru varianta asta

plus ca pe an ce trece la 7P ii scade valoarea rapid

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si autohausurile din De si samsarii din Ro achizitioneaza masinile la licitatii.

 

Samsarii aduc masinile pe trailer , sa vedeti de ex seara, pe la Careffour Militari ,in spate, spre Centura, ce descarca baietii la greu, sau pe Bd Timisoara , spre Cet . Acolo sunt si centrele de vopsire :) , se repara si se vopseste la greu .

 

Nu renteaza ,pt ei sa mearga personal ,sa le aduca pe roti , e prea scump ...bilet avion , mancare , oboseala ,etc.

 

Se aduc masini cu pret bun pt EI , NU pt Cumparator , castigul este la TVA . O iau fara TVA , repet, de la licitatii.

 

Nu vreti sa stiti cum miroase/arata ,  o masina de la licitatii , majoritatea necesita vopsit , indreptat  .

 

Toate sunt  coafate la km , sunt oameni care traiesc din asta , este o intreaga industrie : km , vopsit , mecanica , aranjare km , polishare  , fotograf, plus cei care vand caiete de service.

 

Dupa care se apeleaza la un fotograf si el face parte din lant , niste poze "oau" dupa care anunt - targ.

 

Preturi la nivel de Logan nou, pt BMW , Audi, Vw,vechi de 1-3 ani,sunt  masini care au trecut, prin ce am scris eu.

 

Nu exista chilipiruri :).

Modificat de b97dmt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun de pus sticky postul de mai sus ! :beer:

 

Inca o data, vanzarea masinilor sh este o industrie si trebuie privita ca atare.

Indiferent ca provenienta masinilor este .De, .Fr, .NL sau .Ro, masinile se cumpara BULK. Doar asa se obtine un pret mic/bucata, luand "pachet"

 

Cei care le procura initial, le vand mai departe catre samsarii de aici, sunt puse pe traielere, transportate, descarcate si stocate.

Urmeaza "industria locala": mecanici, tinichigii, vopsitori, "baietii cu laptopuri" - evident pentru km si sters/mascat erori, cei cu foto si apoi, in final ajung la "cei cu papagal", baietii "tari in gura" ce le dau la bucata.

 

Reversul medaliei e simplu: cine vrea ingrijit, sa-si asume ca va plati asta si obligatoriu cumparat de la proprietar, adica de la omul care a scos-o din showroom, sau de la Autohausul dealer oficial de marca. Valabil si pentru cumparat din De si pentru cumparat din Ro.

 

Cale de mijloc nu exista. Cine o cauta, va suporta consecintele: $$$

 

E cazul sa renuntam la mentalitatea: "Si cu pita unsa si cu slana in pod"

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

+1 b97dmt

 

@75NOR: dar esti de acord cu mine ca daca iti permiti sa aloci un buget CORECT gasesti si super masini in Germania?

 

Adica, nu e corect sa spunem ca tot ce e din 'afara' sunt niste epave.

 

Sunt epave pe toate drumurile si in Romania, daca nu ai un buget suficient, tot cu un chilipir te alegi.

Modificat de waf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici s-a generalizat gresit. Nu a spus nimeni ca in Germania nu exista si masini bune. Din  contra. Exista, dar la preturi mari! Cine si le permite, fuga acolo. 

 

Eu sau majoritatea celor de aici, ne refeream la masinile samsarilor, aduse din Germania sau Franta si asa mai departe. Acelea nu le vad ca fiind ok si nu le recomand. Argumente excelente s-au adus mai sus, recent!  

 

Asadar, versus-ul ramane tot unul singur, fara alte abateri: 

 

* " masina importata dar vanduta frumos impachetata de catre samsar ori masina de proprietar, "echivalenta pe bune" dar la un pret mai mare."

 

Scopul meu nu este de a creea un nou subtopic sau vreun flame. Insa vad ca deviem de la subiect datorita perceptiilor gresite. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In momentul de fata am o jetta 2013 65000 km cumparata de noua la noi si un a4 2009 260000 km rulati germania

 

Masina din germania este mult mai legata decit a mea de care am avut grija aici....adica a mea a inceput sa troncane la gropi,cea din germania nu simte nimic

 

concluzia este a voastra dar km in romania vs km reali din germania dupa parerea mea este 1 la 4.....cel putin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@75NOR: dar esti de acord cu mine ca daca iti permiti sa aloci un buget CORECT gasesti si super masini in Germania?

 

Adica, nu e corect sa spunem ca tot ce e din 'afara' sunt niste epave.

 

Sunt epave pe toate drumurile si in Romania, daca nu ai un buget suficient, tot cu un chilipir te alegi.

Absolut de acord !

Am adus personal 2 masini din Germania, dar ambele luate din Mahag. Nicio surpriza cu niciuna, totul curat si pe bune. Dar, nu am plecat cautand chilipiruri, ci am alocat un buget corect, cum spuneai si tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact dragi colegi . NU mai generalizati ca in Romania sunt masini bune de cumparat si afara sunt praf sau invers . Citesc topicul zilnic precum si cele referitoare la achizitii sau sfaturi cumparare . Unele comentarii sunt de-a dreptul ridicole, altele ating subiectul, exact ca si masinile . va pot spune ca datorita jobului pe care il am si  care imi ofera foarte mult timp liber in ultimii 8 ani am adus personal sau pentru diferite cunostinte, amici cateva sute de masini . Din romania, germania, franta, marea majoritate . Toate masinile dar absolut toate aveau vechimea de 2 max 3 ani la data achizitiei cu rulaj 50 -200 k  max . Masinile erau din grupul wag (vw70%, sk si audi) si erau achizitionate de la firme mari, chiar, multinationale altele de la urmatoarea mana gen utilizator sau intermediar cu relatii mai mari . Peste 95% au fost aduse la cta pe roti . La inceput prin 2008-2012 daca masina avea vreo piesa revopsita refuzam achizitia, cu timpul insa am mai inchis ochii la o aripa sau portiera vopsita . Ce vreau sa spun ca sa nu lungesc vorba . 99% din masini s-au dovedit in timp a fi excelente achizitii, ma sunau cumparatorii si dupa 1-2 ani sa imi multumeasca pentru masina si sa imi spuna ca mai vor si pentru alte cunostinte . Consider ca o masina rulata 1 sau 2 ani e mai putin riscanta decat una cu ciolofan pe scaune . Am avut 3 ciolofane cumparate personal insa nu as mai face greseala asta . Prima in '95 o dacie 1310 cand am ajuns cu ea de la pitesti  la cta dupa 342 km am parcat direct in service sa ii schimbe motorul deoarece tot uleiul ajungea in borcanul cu antigel !!! Am asteptat 1 sapt cu injuraturi si nervi, tot tacamul . Ultima o Sk Octavia 2 Edition 100 ceva mai reusita dar tot cu schimbat destule in garantie in primii 30k km.  Vorbim de o masina de 25k euro la vremea aia. Acum prefer sa dau cu 10k mai putin si sa o iau dupa 1-2 ani . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!