Jump to content

KM reali!?!


Cato
 Share

Postare recomandată

Cu siguranta ; nu sunt pro masini aduse de afara ; insa Bucurestiul e dezastru..plin de gropi, trafic infernal, motoare ambalate aiurea, ambreiaje distruse...asta e sunt niste consumabile pana la urma dar zic asa, in comparatie cu orasele precum piatra neamt, urziceni ( fara gropi, semafoare sincronizate si cu timer ), calarasi, bucurestiul e sub orice critica ;

In alte tari nu se simte aglomeratia si nu ti se ridica tensiunea cand toti taie linia de tramvai si se baga cu japca daca lasi mai mult de 1 metru intre tine si masina din fata..si nu isi gasesc astia anual de lucru la asfalt si te miri ce lucrari de blocheaza traficul cu anii ( ex : piata sudului ).

Modificat de bgd_b92
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt.un oras aglomerat iti iei o masina mica de litraj mic, care sa o poti parca usor. Dar na, nu mai prinde asa usor mos burtoaca, gagicile, cu un polo. Nu mai e figuri cu polo. Asa ca te chinui sa invarti un harb de bmw din germania, la cati km are in bord plus, in cel mai fericit caz minim 200k si nu o dauna totala, reparata la nenea gicutza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu câți dintre voi chiar ați condus în orașele mari din vest la ore de vârf, dar am senzația ca vorbiți doar din auzite. Și acolo traficul e infernal, ce difera într-adevăr e calitatea asfaltului, asta se vede în faptul ca noi schimbam mai des piese la trenul de rulare, dar motoarele întreținute corect nu sunt afectate de gropile din asfalt. Cred ca într-un final e vorba de standardele fiecăruia dintre noi. Depinde ce așteptări ai de la o mașină. De exemplu, eu observ diferența la mașina mea intre ziua când avea 100km la bord și acum când are 110000km. Sunt lucruri minore dar pe care nu ai cum sa nu le observi. În același timp, toți cei care nu au condus o mașină nouă ci doar mașini aduse din afara, când se suie în ea spun ca mașina mea merge ca noua. Nimic mai fals, e o mașină uzata, se prezintă foarte bine, dar nu e nici pe departe la nivelul la care era când era noua. Numărul de km se simte. Depinde doar fiecare dintre noi ce așteptări are de la mașină.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevar graiesti RzzV, marea majoritate aduse din afara sunt facute la ele detaling interior + exterior si de km nu mai are rost sa spun ca stim cu totii ca toate masinile din parcuri au km modificati, iar la partea mecanica nu ai ce sa reprosezi ca nu au gropi ca la noi si uite asa le ia ochii la multi si cred ca au dat lovitura. Eu am vazut cum le folosesc cei din Franta, Spania, Austria, mai gasesti si masini bune  direct de la particular evident cu un pret pe masura :).

Iar cele pana in 4000-5000 Euro si mai vechi de 7 ani ai sa vezi rugina pe dedesubt de parca au fost in saramura ( aici vorbesc de cele de Austria si DE).

Multi cred ca daca achizitioneaza o masina adusa din afara nu mai baga nici un ban in ea, nimic mai gresit.

Ideea e simpla, ieftina si veche, cei din afara de fraieri le vand?

Modificat de kicker
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca într-un final e vorba de standardele fiecăruia dintre noi. Depinde ce așteptări ai de la o mașină. De exemplu, eu observ diferența la mașina mea intre ziua când avea 100km la bord și acum când are 110000km. Sunt lucruri minore dar pe care nu ai cum sa nu le observi. În același timp, toți cei care nu au condus o mașină nouă ci doar mașini aduse din afara, când se suie în ea spun ca mașina mea merge ca noua.

Românul știe, în sinea lui, că nu poți să ai și bun și ieftin. El speră și caută, de aia samsarii nu au murit încă, pentru că fraieri care, în lipsă de altceva, cred poveștile cu bunicuța cu M3 care mergea cu el la piață. 

 

Lunile trecute am cumpărat o mașină pentru cineva din familie. Când vezi într-o zi 5 Golf-uri din aceeași generație și cu aceeași motorizare începi să te prinzi care merge bine și care se târâie. Și da, dacă am sunat pe cineva de pe forum, eu i-am întrebat pe toți dacă mașină prinde 150KM/h și doresc să testez asta. Să fi văzut samsarii cum râdeau și închideau. 

 

Și apropo de lozinci ale samsarilor, "nu am timp să..." e cel mai întâlnit. Nu ai timp să vinzi mașina? Nu ai timp să mergi cu ea la un test la reprezentanță? Nu ai timp de un test drive? Bun, rămâi cu ea, nene. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e ca multi nu înțeleg ca mașinile pe care ei le iau aici sub prețul pieței în Germania au fost vândute pe nimic din niște motive clare. De exemplu golf 6 din 2011 parca, 2.0tdi 110cp adus recent cu 4000eur lovit pe 90% din suprafață, instalație electrica cu probleme și fugărit 200k km, servisat cu revizii la ~40k km, va apărea curând la noi cu peste 7-8 mii km și cineva se va bucura de pretul minunat oferit de samsar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Evident ca uzura e mai mare. Dar un proprietar serios, care tine la masina lui <=> banii lui, nu va merge ca boul cu trenul de rulare facut piftie. Nu va schimba bucsaraia ca in DE, unde poate aia nici nu le schimba pana le vand noua cu 150.000km, dar la 50.000 in medie tot le va face. Si la fel si cu restul componentelor.

 

Ca pe partea cealalta, sunt si proprietari care isi trateaza masinile drept bunuri de consum si cai de povara, e altceva. Din astia sunt si la noi dar si la vecini, te asigur!  :icon_thumright:

 

 

ca sa iei TUV-ul in germania, nu te lasa aia cu bucse care troncane sau cu discuri aproape terminate :D

 

la noi te duci si te targuiesti cu ala de la service-ul autorizat.. haide bre, nu schimba acum bucsele ca n-am bani de ele, schimba ce iti zic eu, si las-o asa ca mai merge pana data viitoare :))

 

in vest cei din patura mijlocie nu se jecmanesc cand isi lasa masinile la revizie, la noi cei care isi permit sa intretina o masina sunt putini in comparatie cu vestul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei care spuneti ca e uzura la fel, ati mers 1000 de km pe o autostrada incepand cu Ungaria ? Cate gauri ati inregistrat, si cat de mult a variat viteza motorului . Eu tocmai ce am facut 1000 de km aici si cred ca am luat mai multe gauri si denivelari decat intr-un an acolo . Acolo de cand am luat masina n-am spalat-o odata si arata perfect, aici o spal dupa fiecare drum si e la loc de murdara in cateva ore, deci despre ce vorbim ? Si din cat stiu eu uzura la motoare se face la porniri si opriri si accelerari si frane, daca mergi 1000 de km pe tempomat ala e regim optim de functionare ptr motor . S-au ieftinit acum avioanele, oricine poate cu 100 de euro sa mearga un weekend in DE si sa se plimbe pe acolo si sa faca o comparatie . Din pacate infrastructura noastra e facuta sa distruga masini .

Si nemti sunt si care tin masinile sute de mii de km, dar de obicei le vand dupa ce le expira garantia pentru ca sunt costurile de reparatii foarte mari in Germania, raportate la costurile schimbarii masinii pentru ei merita masina noua . In conditiile in care un schimb de ulei la service te duce in 250 de euro si orice reparatie mai mare te duce in 1000 de euro usor, e mai sigur ptr ei sa aiba masina noua in garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ne place sa generalizam pana cand devine absurd.

 

Toate masinile rulate in afara sunt ingrijite si bibilite si servisate la timp si se vand cu toate schimbate. Germania, Franta, Italia si Spania sunt, au fost si vor fi raiul masinilor second.

Pe bune ? Adica chiar si in 2015, chiar si pe forumul asta inca mai credem asa ceva ?

 

Fara suparare pentru colegul @soila, dar in 2015 sa spui ca 100k rulaj in Germania = 200k rulaj in Romania este o mare...eroare.

Las' ca face bine motorului sa mergi 5 ore cu 3500rpm la diesel si apoi intri in benzinarie si tai contactul.

Sau inca mai credeti ca neamtul sta 2-3 minute la ralanti sa scada temperatura uleiului sub 100grade si sa apuce sa se raceasca turbina ? Sigur ca da, exact asa face neamtul. Si italianul. Si spaniolul.

 

Dar am vazut romani care fac asta. Si nu unul - doi.

 

In fond, noi toti care muncim sa platim masinile noi pe care le-am luat din Romania suntem niste fraieri. Sunt masini facute pentru Europa de Est (din fericire "placa" asta a cam murit in ultima vreme, macar pe forum), iar noi toti sarim borduri cu ele si mergem cu ele prin aratura sa vedem stadiul recoltei de porumb de la bunica.

 

Marea majoritate a celor care isi cumpara masini noi din Romania si le ingrijesc mult mai mult decat o fac cei de afara. Si le serviseaza pe oficial, la reprezentanta. Si nu umbla cu gumele pana la sarme, etc, etc.

Am vazut in vama in Cenad "baieti" care veneau cu X5-uri pe roti, cu numere de Zoll si cauciucuri ce calcau pe markerul de uzura.

Sigur o sa-si permita cel care o sa ia masina aia sa-si cumpere cauciucuri RFT pe 19''

 

Mai bine ne cumparam noi toate masinile ex-company car ale nemtilor, de 4-5 ani vechime, alergate fara mila pe autostrazi, masini cu 60-70k rulaj anual, in tot felul de configuratii ciudate (gen DSG si climatic), in fond sunt mult mai ingrijite decat ale celor care le-au luat de noi din Romania si le vand dupa 4-5 ani de leasing.

 

Am prieteni cu Superb - company car ce fac 150-160k km in fix 3 ani de zile, rulati 100% in Romania. Singura defectiune a fost intinzatorul de la cureaua de accesorii, rupt la 155k.

Amortizoare originale, bucse originale.

Exceptand urmele de pietricele de pe capota si bara fata, nu ai fi zis ca masina are peste 50k km. Vorbim de o masina alergata prin toata Romania, vara-iarna

 

Dar deh..infrastructura din Romania e praf, iar masinile rulate aici niste troace.

 

Problema e ca acele masini "company car" de Romania, cu rulaje de 150k in 3 ani sunt vandute la licitatii organizate de firmele de lasing operational.

Masinile ajung la samsari cu staif, adica baieti la costum, care au si ceva relatii, cumpara cate 20-40 masini la o licitatie.

Fiecare isi ia partea, iar masinile ajung mai jos in lantul trofic la samsarii ordinari.

Sunt praduite de navigatii, de anvelope (in cazul in care sunt bune), presuri, tot ce e ok pe masina, caci masinile de leasing operational sunt servisate doar in Reprezentante si doar cu piese OEM.

Mai departe se dau inapoi km si ajung in piata la 50-60k pe bord, masini de 3 ani. Si povestea tine apa: "Hai boss, ca a fost masina lu' fiimea, e director la multinationala si mergea putin cu ea, doar ici-colo"

Sunt o groaza de masini company car in Ro, care au discurile, placute, stergatoare si buscaraie schimbata cu 10-15k km inainte de vanzare. In niciun caz nu se intampla asa ceva in De, in ultima 1/3 a duratei de leasing operational, masinile de acolo primesc doar strictul necesar, ca sa functioneze pana la finele contractului de leasing

 

Cine vrea o masina ingrijita, company car, poate sa gaseasca si in Ro, trebuie doar sa caute cu grija. Iar daca e masina cu prim proprietar in CIV firma de leasing operational, sa cumpere doar de la persoana care a rulat masina aia, sunt cazuri de angajati care efectiv primesc gratis/pe nimic masina la finele perioadei de leasing.

De obicei, cei care primesc masinile astea si le iau doar in evidenta la Fisc, le vand repede, fara sa apuce sa si le transcrie in CIV

Dovada se face cu CIV + talon + legitimatia de servici a persoanei respective

Si asa ai garantia ca ai cumparat o masina curata...

 

Hai sa cascam putin ochii si sa fim putin mai deschisi si dispusi sa renuntam la clisee :)

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@75NOR ai dreptate cu mașinile în leasing operațional de la noi. Cunosc și eu multe și asa este. Am chiar în familie asa ceva. Unii le iau sa le tina pentru ei știind ca le-au avut de noi, au avut grija de ele și au fost servisate corect (eventual înainte sa iasă din leasing se înlocuiesc piese importante ce pot pica în viitorul apropiat și poți sta liniștit apoi multa vreme). Oricum se pare ca cei care nu au văzut astfel de mașini și nu au mers cu ele încă au impresia ca cele aduse recent de samsari sunt niște minuni pentru tara noastră.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@RzzV: din punctul meu de vedere masinile de Company Car in Romania sunt o optiune foarte buna.

De obicei, in functie de politica firmei, ajung ori la angajati, ori se scoate toata flota la licitatie - se cumpara bulk de catre "cineva" si apoi se vand la bucata

Masinile pe care le iau angajatii sunt cea mai buna solutie - din punctul meu de vedere, in 80% din cazuri sunt masini ingrijite si servisate foarte bine.

 

Cele care ajung la licitatie - din pacate, desi sunt masini bune, sfarsesc prost - praduite si manarite si se dau cu profit mare, caci masinile arata bine.

E o adevarata "industrie" in jurul masinilor de companie, firmele cu un parc auto extins sunt niste "vaci de muls" extraordinare, dar n-are sens sa extindem discutia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cei care nu au astfel de 'conexiuni' ce pot face?

 

si eu stiu o firma de farmaceutice mare, la care unele masini din floata chiar sunt foarte ok, conduse de oameni cu toate 'tiglele' pe cap. Si eu as vrea o astfel de masina, mai ales ca pretul e extrem de mic.

 

Dar daca nu am relatii, pile..etc nu e normal sa ma re-orientez catre piata din vest ?

 

Sunt cazuri si cazuri, dar crede-ma sunt si in Germania proprietari care merg pe intervalul regulat de ulei ..il schimba la 10k...

 

`ai sa nu generalizam ca toti merg pe LL...pe care il schimba la 30k +...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pretul extrem de mic este cel de care beneficiaza angajatul, el cumpara masina de la firma.

Pretul e mic, simbolic, pentru ca masina e amortizata in contabilitate.

 

Evident angajatul - daca o vinde, va vrea sa castige ceva - deci vei cumpara la un pret mai aproape de media pietei - caci vrea sa o vanda repede - dar vei cumpara o masina curata.

 

De ce trebuie neaparat sa ne dorim obsesiv cate o "pleasca" si nu prioritizam corectitudinea masinii ?

 

Degeaba te re-orientezi in Germania, caci proprietarul care are mare grija de masina si schimba uleiul cand trebuie, va tine bine la pret.

"Pleasca" va fi doar masina manarita de turci/arabi sau un company car cu 300k km rulati - dar mai nou si alea se vand la licitatii si apoi se re-vand in piata de samsari.

Daca vrei autohaus de dealer - iarasi va fi foarte scump, caci, calitatea, garantia si provenienta curata costa.

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ingrijite/bibilite/cu sute de mii de km(da rulate pe drumuri bune)servisate cu ulei si filtre la 30 mii cum spune cartea, cu turbine incinse pe autobanda, etc dar...IEFTINE/POLISATE.

Haideti dragi colegi sa recunoastem..atati bani avem, de aia cumparam.

Cine sustine ca nu e ok o masina care a fost in leasing 3/4ani cu, carte service si in general sub 100 de mii de km, cu o CI in care e trecuta firma de leasing apoi SINGURUL proprietar, un istoric care SE POATE verifica atunci..fara suparare dar nu stie ce vorbeste.

Eu in asa conditii mi le am luat pe amandoua(bani de una noua nu am) dar urmatoarea tot asa va fi cumparata.

Inca un lucru vreau sa l mentionez 90% din masinile aduse de afara sunt de la autohause, restul procentelor de 10% sunt romanii care isi cumpara masinile de la proprietari/istoric ce se poate verifica dar mai scumpe cu 2000/2500 fata de celelalte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok..tu esti un caz fericit. Ai cumparat 2 masini, ambele fiind super bune cum declari.

 

Dar asa cum sunt unii care au luat masini de la samsari si sunt multumiti, sau cei care au luat de la samsari si sunt nemultumiti, `ai sa fim si sinceri ca sunt si persoane care au luat masini rulate ( Das Auto, Welt, AAA ..etc) si si-au luat tepe!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

generalizati inutil...

 

comparati cat vreti masina rulata in romania cu cea rulata in germania, ca nu va iesi castigatoare cea din romania NICIODATA :)

 

am cumparat personal 4 masini din germania, gasesti si masini proaste, si bune, depinde cum te uiti si unde te uiti...

 

sunt si in romania masini bune, intretinute... etc, dar procentul lor este infim de mic in comparatie cu vestul

 

masina e ca un loz, indiferent ca e noua sau rulata... poti sa ai noroc sau ghinion :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DE CE aceiasi masina/nr km/an de fabricatie are o dif.de 1500/2000 euro cand o cumperi de la un proprietar neamt ??

@soila.

Ai curaj sa recunosti ca, aceaisi masina nu o puteai cumpara din rom.cu unic proprietar dar..nici din germania de la proprietar neamt ??

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

75NOR bravo pentru ceea ce ai spus mai sus. Sustin ceea ce ai relatat.

ronytaxy asa am luat si eu masina cu 28.000km de la o firma de vanzare masini rulate in cadrul vw. Nu regret deloc alegerea facuta. Ma bucur ca am renuntat la o masina din Germania cu n la puterea n km. Eu fac reviziile doar la vw. Am ridicat masina si pe sub se vad etichetele de pe puese. Trenul de rulare nici nu e inca murdar tot de mizerie. A ramas si mecanicul mut. Calitatea si alegerea buna, costa in plus.

Si o voi servisa la vw reprezentanta, pana o voi vinde.

Modificat de Ionut_CC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt.iubitorii de masini din germania/samsari(poze facute in garaj la mine).

1. BMW crapat turbina in ungaria cost peste pretul masinii 1300 euro platforma/879 euro fara tva turbina.

2. VW jetta piston 1/2 crapat.

post-24028-0-92920200-1451388794_thumb.jpost-24028-0-24229000-1451388911_thumb.jpost-24028-0-33025400-1451389001_thumb.jpost-24028-0-79552800-1451389080_thumb.j

AMANDOUA AU FOST VANDUTE ULTERIOR LA PIATA !!!

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropos de carlig - vazusem poza cu Jetta - cei care isi pun pe afara carlig chiar il folosesc. Nu e chiar cea mai buna idee sa cumperi o masina ce potential a tractat rulote.

Ambreiaj, volant chinuite + mers in sarcina la greu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt.iubitorii de masini din germania/samsari(poze facute in garaj la mine).

1. BMW crapat turbina in ungaria cost peste pretul masinii 1300 euro platforma/879 euro fara tva turbina.

2. VW jetta piston 1/2 crapat.

attachicon.gif20151031_130210.jpgattachicon.gif20151030_181454.jpgattachicon.gif20150716_145308.jpgattachicon.gif20150718_193254.jpg

AMANDOUA AU FOST VANDUTE ULTERIOR LA PIATA !!!

 

 

Poti sa cumperi si de reprezentanta si sa iti crape turbina pe drum, asta e ghinion sau a vrut sa vada cat prinde si i-a crapat turbina. Sunt uni care vin cu masini de 300 euro din germania si nu au nimic. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina nu e un capat de tara..se reconditioneaza cu 900-1200 lei ; si da se poate intampla oricui, cu siguranta majoritatea nu fac loguri in mers sau isi pun masina pe tester si verifica jocurile din ea la fiecare ~ 10.000 km asa ca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a avut ce reconditiona pt.ca a fost afectata si carcasa(se putea pune doar kit dar se ramanea cu "fluieratul"specific).

Precum am spus la cate vad pe la garaj nimeni/niciodata nu ma convinge sa mi iau masina de afara.

@bgd..

Diagnoza/log in mers faci inainte de a cumpara masina nu dupa aia, dar cu turcul/rusul/polonul te lasa doar sa o pornesti in curte atunci...e loz in plic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina buna de afara nu o va aduce niciodata un samsar.

 

De ce? 

 

Pentru ca e scumpa a dracului! Facem un calcul simplu, rapid: 

 

- Luam drept exemplu masina mea, ca tot am pus-o la vanzare: Passat B6 2.0tdi 4motion 2008 - 136.000km

 

In Germania, ca m-am uitat de curiozitate vazand mofturile, pretentiile si flatulentele de pe meleagurile noastre.. stupoare! Una "identica" se apropie de 10.000. Si spun "identica" pentru ca nu garanteaza nici sulea ca masina aluia este ca a mea si ca nu va cere investitii(exceptand revizii si consumabile uzuale) pentru cel putin 2 ani. 

 

Si vreti unii din voi sa spuneti ca un samsar autohton va merge sa ia o masina ca asta de acolo? Pai da 9500 minim pe masina. Adauga drum, taxe, haleala + parleala si unde ajunge? O pune la 11500 pe autovit? 

 

Evident ca prefera sa ia un 2010 la 3-4 sute de mii km+ la 6000, care sa arate bine , sa-i dea kilometrajul la 150.000 si sa-l arunce in piata la 7990E negociabil. Ca doar asa, toata lumea-i fericita. Si el ca are masa bogata de revelion si romanu' ca si-a tras super masina si l-a apucat pe D-zeu de picior vis-a-vis de pret. 

 

Si acum pe bune. Chiar si dintre voi, cei care va bateti cu pumnii-n piept pentru masinile din Germania, cati v-ati duce sa luati o masina de genul? (hai, nu 2008, 2010 sa fie! Pretul creste exponential oricum!).  Cati v-ati duce sa dati 11.000 cu tot cu drum pe o masina din 2008, super OK, cu 130.000 reali, din DE, cand gasiti aceeasi masina ,  "dar rupta, vai de steaua ei" din Romania, de la un proprietar.. dar la 9000E cu totul, sau chiar mai putin?

 

CATI?! :dry:  :banghead:

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

+ 1 Andrei. Daca nu aveam un B6 la a ta ma opream. Sincer. Ai perfecta dreptate. Ma uitam zilele trecute dupa un B7 sau un Superb-in jur de 15-16k iar km in jur de 120-130k. Iau ca referinta un dealer serios gen Autohus.de sau Mahaag. De pb cu km toti sunt constienti dar si-o asuma in mod involuntar. Noi stam prost la capitolul mentalitate si...finalizare. Toate bune si frumoase pana apare "super oferta" si omul uita/isi calca toate principiile-ca, deh, alta nu mai prinde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!