Jump to content

KM reali!?!


Cato
 Share

Postare recomandată

ai pm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

samsarii sunt oameni tineri si isteti care stiu si eu tot ce s-a scris aici pe forumul asta, mai toti au laptopuri si vag-com-ul instalat. se ocupa de masini de mai multi ani si ei stiu toate practicile acestea inainte ca ele sa apara pe forum.

oricum trebuie sa va ganditi ca el sa castige 500-1500 euro la o masina adusa de afara, acea masina trebuie sa fie sub pretul pietei si acest lucru se intampla daca masina are un rulaj foarte mare sau a fost lovita.

de aceea, majoritatea masinilor aduse de catre samsari se inscriu in aceasta categorie.

insa, sunt si exceptii de masini cu km putini, insa acele masini se vand mai scump.

parintii mei stau intr-un oras de provincie, unde se poate ajunge pe jos mai peste tot. tatal meu nu face mai mult de 10.000km pe an, pentru ca nu are unde. ca el cred ca sunt multi altii in alte orase mici de provincie...

Modificat de Aotearoa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

subscriu ....

4 ani -> 32000 KM. Nu se pot face din cauza orasului mic sau a timpului liber redus ....

Modificat de Rapier
Te rog nu mai folosi "quote" nejustificat. Foloseste ADDREPLY sau FASTREPLY in loc. Multumesc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Puteti face cum am facut eu:

1. Luati masini second numai de la persoane cunoscute

2. Pe cat posibil sa aiba carte de service.

3. Pe cat posibil sa fie cumparata de la dealer VW.

Eu am luat Golf-ul prin cineva (mi-a adus masina din Germania) in 2005. Masina avea 3 ani (fabricata in 2002) si 115.000 km. Mai real de atat nu cred ca se poate, mai ales ca avea si carte de service si fusese luata de la un dealer VW cu care cunostinta mea este in legatura de mult timp. Eu am resusit in 3 ani sa fac numai aproximativ 50.000 km.

Probabil a 2-a masina o voi lua cam tot la fel, sau o sa merg eu impreuna cu omul pina acolo. Si as vrea sa-mi iau una putina atinsa pe lateral sau in spate, ca tinichigeria si vopsitoria e mai ieftina la noi decat la ei, in schimb masinile zgariate sau usor atinse au pret usor mai mic.

Bancurile cu pesionarii din germania, nu-s toate neadevarate, am cunoscut o persoana care isi luase un Touran de la o procuroare sau avocata, care atunci cand i-a spus omul ca nu are masina roata de rezerva i-a dat setul de roti de iarna ;). Singurul defect al masinii era ca doamna respectiva cara cainele/cainii familii in portbagaj si chiar dupa mai multe ture la spalatorie inca mai iesea par din spate :D. IAr km erau micuti tare, insa masina nu era ieftina cu mult sub pret cum vezi prin targ. Si inca o chestie, cauciucurile de vara erau montate pe jantele de tabla in timp ce jantele de aluminiu aveau jante de alumini :). Foarte "scump" a fost sa le monteze corespunzator.

Ca o concluzie, va recomand o masina cu 100.000 de km facuti pe autostrada decat o masina de 30.000 prin Bucuresti de exemplu, iar daca aveti noroc cu vreun pensionar/procuror/avocat cu atat mai bine. Dar asta presupune sa va duceti voi acolo si sa o luati la pas prin targuri si rasfoit ziare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

caz real: mini cumparat 11/2002, astazi are ~26000km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu recomand asa ceva....tu ai fost in DE sa vezi cum merg unele masini? :icon_thumright:

Decat sa iau una cu 100k care a mers numai cu turometru in capat(a se intelege la limita superioara) pe autobahn mai bine imi iau una de aici din tara cu 30-40k chiar daca a luat 50 gauri...3 bucse nu costa mai mult de 500 ron...

Ce sa mai vorbim de masini care vin de acolo cu 200-300k...iar la noi majoritatea aduse prin piete cam asa au.Am adus si eu destule masini de acolo (nu sunt samsar).Si ca fapt divers acum jumatate de an cautam un Renault Kangoo.Am gasit unul din 2006 insa masina avea 300k...ganditi-va la faptul ca nu avea mai mult de 1,5 ani...faceti o medie sa vedeti cat poate face o masina pe zi...asta doar ca idee...

Daca vrei masina cu km putini si carte service(bine intretinuta) cu 2 ani vechime,te costa cu maxim 2-3k mai putin decat una noua din tara..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu sunt adeptul masinilor din germania, cu an bun de fabricatie ca sa nu risti sa aibe multi km si sa fie dat inapoi kilometrajul, dar sa fie lovite spate sau lateral. Am cumparat pana acum 3 masini de acest gen si nu am regretat! Am avut un polo 1,7sdi de 2 ani si 65000km,pe care dupa 4 ani cand l-am vandut am avut probleme cu kilometrajul, ca avea 130000 km reali si concurenta din targ avea 80000km. La ora actuala merg cu un touran care a avut 69000km si un an jumate cand l-am luat, acum am 95000km si nici o problema pana acum. Masina sotiei vw fox avea 4900km si 7 luni la cumparare si aceeasi poveste,acum avand 20000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

samsarii sunt oameni tineri si isteti care stiu si eu tot ce s-a scris aici pe forumul asta, mai toti au laptopuri si vag-com-ul instalat. se ocupa de masini de mai multi ani si ei stiu toate practicile acestea inainte ca ele sa apara pe forum.

Ce vrei sa spui cu asta...ca se modifica km cu Vag-Com?

:rolleyes:

Induci lumea in eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se dau km inapoi si in germania! cumnatul meu sta acolo si mecanicul lui da inapoi pe 50 euro,face tuning prin mufa cu mai mult ...etc. asa ca nici kilometrajul cu care vine masina nu e sigur!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

WAW...ce noutate :angry: !! Multumim pentru informatie :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand am cumparat masinile cu km reali am avut un contract de vanzare-cumparare in care printre altele scria:km pe bord xxx dupa care scria"raspund pentru cele tiparite mai sus "....ceea ce in romania asa ceva nu intalnesti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singura metoda dupa parerea mea este de a confrunta cartea de service cu istoricul de service la reprezentanta. Orice masina VAG poate fi verificata oriunde in lume unde este o reprezentanta VAG. Asta cu conditia sa fi facut servisare la reprezentanta, desigur. Orice se face la masina in reprezentanta, si daca este schimbarea celui mai neinsemnat buton, apare acolo cu data si km masinii.

Asadar, daca masina are carte de service, si stampilele puse pe notatiile cu revizii au sigla VAG sau reprezentanta oficiala, acestea apar la o interogare la orice dealer.

Daca samsarul a confectionat cartea, inregistrarile din aceasta nu vor corespunde cu ce e in calculatorul dealerului. Daca masina nu are carte, si apare la dealer cu inlocuirea distributiei la 90.000 km dupa 2 ani, puteti fi aproape siguri ca in urmatorii 2 ani sa zicem a rulat la fel. Zic de distributie pentru ca nici cel mai amarat neamtz nu isi permite sa schimbe distributia in alta parte decat la reprezentanta. Astfel se poate afla un rulaj mediu anual si se poate calcula cu anume probabilitate cati km are masina.

Am avut prieten care a luat audi a4 cu 92.000 km si era tare mandru. Mai putin mandru a fost cand de la dealer din germania am aflat ca masina fusese in service in urma cu 7 luni pentru inlocuirea mecanismului de la stergatoare si avea atunci 157.000 km.

Concluzia e urmatoarea : daca esti putin destept, oricat de smecheri ar fi samsarii, te poti feri de tzepele lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista pe autovit un audi frumusel, la 120 000 km.

ei bine, m-am interesat si masina avea 215000 km la 10.10.2006, deci o medie de aproape 70000 km pe an.

sa zicem ca de la achizitionare, omul nu a mai mers ata de mult, masina avand undeva pe la 300 00o km.

1.totusi, masina arata foarte bine(poze)

2.nu imi dau seama cum pt oamenii sa fie atat de creduli.

http://www2.autovit.ro/vsdetalii8.php?IDM=999511

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2. pentru ca pentru majoritatea [romanilor] conteaza cati km are o masina si aspectul. Textul 'are 120.000km si distributia schimbata la 100.000km' apare mai peste tot, cu mici variatii, mai ales ca 'a fost masina unui batranel'. Si uita ca uzura unui vw la 100.000km este complet alta decat la o dacie (doar cu astea ne-am luptat pana dupa Revolutie). Din aceasta cauza se dau si km inapoi, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singura metoda dupa parerea mea este de a confrunta cartea de service cu istoricul de service la reprezentanta. Orice masina VAG poate fi verificata oriunde in lume unde este o reprezentanta VAG. Asta cu conditia sa fi facut servisare la reprezentanta, desigur. Orice se face la masina in reprezentanta, si daca este schimbarea celui mai neinsemnat buton, apare acolo cu data si km masinii.

Asadar, daca masina are carte de service, si stampilele puse pe notatiile cu revizii au sigla VAG sau reprezentanta oficiala, acestea apar la o interogare la orice dealer.

Daca samsarul a confectionat cartea, inregistrarile din aceasta nu vor corespunde cu ce e in calculatorul dealerului. Daca masina nu are carte, si apare la dealer cu inlocuirea distributiei la 90.000 km dupa 2 ani, puteti fi aproape siguri ca in urmatorii 2 ani sa zicem a rulat la fel. Zic de distributie pentru ca nici cel mai amarat neamtz nu isi permite sa schimbe distributia in alta parte decat la reprezentanta. Astfel se poate afla un rulaj mediu anual si se poate calcula cu anume probabilitate cati km are masina.

Am avut prieten care a luat audi a4 cu 92.000 km si era tare mandru. Mai putin mandru a fost cand de la dealer din germania am aflat ca masina fusese in service in urma cu 7 luni pentru inlocuirea mecanismului de la stergatoare si avea atunci 157.000 km.

Concluzia e urmatoarea : daca esti putin destept, oricat de smecheri ar fi samsarii, te poti feri de tzepele lor.

nu trebuie neaparat la reprezentanta, ci intr-un service autorizat din de. care are baza de date comuna. cumnatul meu din germania nu face serviceul la reprezentanta audi si tot apare la o verificare.(toata treaba e sa nu faci reparatiile la un turc intr-un garaj care nu are nici o legatura cu fiscalitatea )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Mai trebuie spus ca nici in Germania, nu gasesti masina cu km putini, carte service, ingrijita si sa arate foarte bine la preturi avantajoase.

Am cautat foarte mult pe internet (invatasem toate masinile), pana mi-am luat masina si concluzia mea este ca o masina scumpa acolo este intradevar intr-o stare tehnica foarte buna, cu km reali etc. Restul sunt povesti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

last are perfecta dreptate si e o concluzie la tot ce se spune despre masinile din germania.si eu am cautat si pana la urma am gasit aici si am putut sa verific km ptr ca era ridicata de noua de la dealer din romania si reviziile trecute in carte plus facturi de la dealer pe care se stie ca se trec nr de km in momentul respectiv ptr a avea evidenta de garantie la piese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Daca este cineva din Cluj, care poate face o scanare cu ultima versiune de VagCom a unui Golf 4 din 2006 pentru a afla kilometri reali il rog sa ma contacteze pe privat. Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai bine cauta in lista din topicul acesta si contacteaza-l tu. Sau asteapta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Poate ca-s Off Topic dar vad ca-s foarte multe opinii cum ca masina noua cumparata este solutia optima ...

O sa dau un exemplu care pt mine spune totul :

O reprezentanta Me.... din renumitul grup care aduce foarte multe branduri in acesta tara. Acolo un angajat scoate o masina din hala si din prea multa indemanare pocneste 2 frumuseti de peste 60000 e bucata.Dauna nu este mare (doar ca nu a avut loc sa intre ele , aripile din spate si ceva pe usi).Rezultatul masinile sunt bagate la tinichigerie (indreptate , chituite si vopsite).Mai departe sunt vandute de noi viitorilor doritori.

Intrebarea este ... daca merg sa-mi iau masina noua 0 km mai trebuie sa merg la un test de kit , nu de alta dar risc sa ma pricopsesc cu una chituita deja.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Weekendul asta am adus din Germania pentru uz propriu, un Golf 4 break, argintiu, 08.2003, motor diesel 1,9 TDI 74KW, EURO4, 50.000Km, dotari multiple (jante aliaj, oglinzi/geamuri electrice, 10 airbaguri, ABS, ASR, computer bord, etc.), arata ca noua, 7500 EUR cu tot cu acte si nr de germania pe o luna.

Nu a fost luat de la un cunoscut, nici macar de la vreun dealer VW, ci dintr-un autohaus al unui turc, nu are cartea de service completata cu reviziile periodice.

Masina mi s-a parut suspecta din prima, mai ales ca turcul a lasat pretul in cateva minute de la 9450 EUR cat cerea initial, la suma de mai sus (cu mentiunea ca de la el mai lua inca o masina un prieten, cu care impreuna, depaseam 20.000 EUR).

Era singura care imi placea si mi-o permiteam din tot ce avea turcul prin curte. Am analizat-o minutios 2 ore: nu prezinta urme de lovire/revopsire/kit, nici o zgarietura decat unele fine sub manerele de la usi, de la unghii. La prima vedere motorul arata ca scos de pe linia de asamblare, interiorul da senzatia de nou: volan, schimbator, etc. La examinari atente se observa urme fine de utilizare pe manerul de la usa, banchete, pedale. Am facut drive test si s-a comportat impecabil inclusiv toata partea electrica la care am avut ceva suspiciuni (avea initial arse becurile de pe faza scurta si moarta bateria originala). Turcul a dus-o la reprezentanta sa le schimbe si pe tester a iesit si instalatia electrica ok. Am verificat toate butonasele si functionalitatile, tot ok. Discurile fata uzate cam 1mm, pe spate cam jumatate de mm.

Am stat si analizat la rece, facand abstractie de km care daca ar fi afisat 150.000 as fi luat-o mai linistit in aceleasi conditii:

1. motorul are vana, se aude bine, raspunde bine, servo, amortizoare, e legata, fara greieri, etc.

2. nu prezinta elemente vizuale estetice cu care as fi putut deveni critic (zgarieturi sau uzura atat la interior cat si la exterior)

Concluzia a fost ca unicul proprietar din acte a exploatat-o si intretinut-o ingrijit, apropos, un batranel nascut in '46!, ca in toate povestile masinilor cu km putini.

Am decis ca oricati ar fi Km reali (chiar daca la o inspectie vizuala nu am dovezi sa-i dau mai multi decat scrie pe bord), masina merita la banii astia si faptul ca merge si arata ok, e suficient pentru mine, in rest o sa am grija acasa sa ii fac o revizie cu tot cu distributie si sa o intretin de acum incolo.

Prin noianul de carti si acte care le-am gasit in mapa cu acte sunt si cateva hartii fara stampile, provenite de la alte service-uri decat VW, care afirma ca s-au facut schimburi de ulei la intervale de 8-10.000KM datate cam o data pe an, cel mai recent din februarie anul asta la 38.800Km.

Am venit bine cu ea acasa, pe autostrada am calcat-o de test si aproape 200 KM/ora pe bord, merge bine e foarte fasneata, mai scurta si mai manevrabila decat ma asteptam de la un break, ce mai, m-am indragostit de ea.

Acum la 53.000KM imi arata in bord cand bag cheia service in 2900KM

AICI AM TERMINAT PREZENTAREA SI INCEP INTREBARILE:

1. Exact ca acela care s-a indragostit de o femeie si care o accepta asa cum e chiar daca s-am mai culcat si cu altii, dar are si el o singura dorinta sa-i spuna si lui cinstit, cu cati a mai fost, rog cine e din Bucuresti si ma poate ajuta cu o verificare a km reali sa dea un PM.

2. Prin absurd (sunt oare sanse 1-2%?), daca ies Km reali si nu trebuie urgent sa-i schimb preventiv distributia, cine stie la cati km se schimba distributia la motorul asta si cam cat costa.

Many thanks,

Vik

PS: pana reusesc sa-i verific Km reali deschidem o licitatie pe treaba asta. Care estimeaza mai aproape nr km reali, castiga un bax de bere de la mine. BET! :)

Modificat de Vikusor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Totusi mi se pare cam suspect sa aiba numai 53.000km. Din cate am vazut, la masinile diesel se face o estimare de 30.000-35.000km pe an. La un calcul aproximativ ar trebui sa aiba macar 150.000, DAR nu este o regula. Am vazut odata un G4 de prin 2004 care arata super(din descriere , asemanator cu al tau) . Stii cat avea la bord? 380.000 km. Daca ar fi fost "intinerit" la 150.000 km nu ar fi banuit nimeni ce "varsta" (in km) avea. O varianta de a afla ar fi la o reprezentanta VW. De acolo ai putea afla datele ultimelor revizii (nr.km, defecte, schimburi, reparatii, etc).

Daca la 38.800 s-a facut revizia si s-a resetat intervalul service pt "Long Life" e prea devreme sa-i arate service in 2900km. Daca a facut un schimb de ulei normaltrebuia sa-i apara mesajul cam pe la 50.000km. Asta daca resetarea a fost facuta chiar atunci cand a fost efectuata revizia.

Oricum, daca masina merge bine, da-i incolo de km...

Asteptam noi informatii :icon_thumleft:

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raspuns final dupa diagnosticare: 94.280 Km. Mis multumit, se putea si mai rau...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

94 000 sunt inca in rodaj pt motorul tau :ceuameni:

Eu am 205 000 and still counting , pe a mea !

Modificat de RedFighter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa o folosesti sanatos. Esti printre norocosi, alti au gasit 150000km, in plus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!