Jump to content

KM reali!?!


Cato
 Share

Postare recomandată

Hmm, probabil depinde de cum au chef "consilierii" :icon_cool:

In legatura cu numarul de km facuti intr-un an: cam la fel am si eu :somnmare:. In 5 luni de cand am cumparat masina am facut aproximativ 4 mii km. Si asta doar pentru ca eram in concediu si am umblat mai mult cu masina atunci. :lol:

La vanzare nu cred ca o sa ai probleme. Adica daca masina merge bine si nu are bube nu vad de ce ai avea probleme la vanzare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

multe dintre masini au un senzor cititor care inregistreaza si de la motor nr km functionare care stocheaza informatia intr-o memorie ROM care nu cred ca poate fi stearsa sau resetata dar care poate fi citita cu usurinta chiar cu vag-com. aceasta valoare nu trebuie sa difere cu mai mult de 5% de valoare afisata in bord

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...care stocheaza informatia intr-o memorie ROM care nu cred ca poate fi stearsa sau resetata...

esti sigur 100%???... ;)

Modificat de maumau
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cum spunea si maumau se pot reseta si acei km deci nimic numai este sigur.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care stocheaza informatia intr-o memorie ROM care nu cred ca poate fi stearsa sau resetata

Simplul fapt ca se stocheaza constant date in memoria respectiva arata clar ca nu e un "ROM" si in consecinta se poate sterge/reseta/rescrie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand m-am intalnit cu Dragos Voinea pt un chiptuning s-a uitat putin la masina cu Vag-ul. Imi spune : "Cati km ziceai ca are masina???" Eu(foarte sigur pe mine): "Cat arata pe bord-113000" Dragos: "ba nu..., ai 217000!"

In clipa aceea am vz negru in fata ochilor!!! Inca ma mai gandesc daca sa o dau sau nu!!. Masina e din 2004!!! A mers neamtu cu ea de i-au sarit capacele...si cel mai rau imi pare ca m-a pacalit ala de la care am luat-o :)( Oricum treaba e ca a intretinut-o foarte bine fostul proprietar si nu am schimbat la ea pana acum decat un debimetru, placutele de frana de pe spate ,consumabilele si un parbriz(plesnit de la soc termic). Destul de putin, nu? nu stiu ce sa zic...sa incerc sa o dau..sa nu o dau...voi ce ma sfatuiti??? :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca iti place masina las-o. Daca o dai, vei trage si tu tapa la randul tau celui care-l cumpara, nu? Sau vrei sa zici ca ii dai km in fata sa afiseze corect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Parerea mea este ca ar trebui sa se acorde mai multa atentie documentelor care insotesc masina. Din cate am vazut cu totii, km reali nu mai pot fi aflati de pe masina, deci importanta actelor devine majora. Orice lucru devine insemnat in acest caz, in actele masinii. Trebuie ca informatiile de acolo sa se potriveasca cu realitatea si starea masinii. De ex. eu cand am cumparat Ibiza mea, nu eram sigur asupra km ei desi era intr-o stare f. buna, dar dupa ce am consultat toata gramada de acte cu care venea masina, am gasit niste chitante si facturi de la TUV SUD unde a fost supusa masina unor teste si acolo scria exact nr de km ai masinii. Nu cred ca mai este nevoie a fi mentionat seriozitatea TUV.

Concluzia: Mare atentie la orice informatie din documentele masinii!

Numai bine :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ca, chestia cu chitanta de la TUV e buna, dar in rest nu afli mare lucru. Cel mai bine e sa gasesti o reprezentanta unde sa afli istoricul masinii, pentru ca nu mai poti avea incredere nici in cartea service. Cunosc caz concret de la un dealer care a facut/contrafacut in Oradea la cineva(nu stiu ca nu mi-a zis cine-i exact persoana) cartea service la mai multe masini ca sa bata exact cu kilometrajul dat inapoi. :|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te cred, si eu am mai auzit de ce ai spus si tu, numai ca de fapt eu ma refeream sa fim atenti la orice chestie minuscula care nu pare a fi la locul ei, in acte. Adica daca este ceva ce ne trezeste suspiciunea trebuie neaparat veificat istoricul masinii la un dealer, ceea ce oricum ar trebui facut in orice situatie.

Si apropos legat de ce spuneai unii nici nu se deranjeaza sa faca cartea de service sa arate macar, a fi in regula, trag doua stampile si o semnatura si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai ziceti ca toate masinile din germania sunt cu sute de mii de km. Bineinteles ca sunt cazuri care merg foarte mult, poate chiar majoritatea dar sunt si masini rulate putin. Uitati-va pe siteurile autohousurilor de incredere unde o sa vedeti si masini care sunt din 2001 si au 50.000 km.

DAR CARE SUNT AUTOHAUSURILE DE INCREDERE,vreau si eu un link, sa vad si eu un passat sub 100.000 km!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu vezi cand a fost scris post-ul la care ai dat QUOTE? :)

In alta ordine de idei, conform regulamentului ar trebui sa-ti treci in profil LOCATIA.

La inscrierea pe forum, completarea campului LOCATION este obligatorie. Aceeasi obligatie revine si membrilor deja inscrisi. Refuzul completarii acestui camp, duce la invalidarea cererii de inscriere, sau, in cazul celor inscrisi, la interzicerea accesului pe forum, pana la rezolvarea problemei.

Tot asa, te rog sa dai dovada de seriozitate privind si restul datelor - vezi masina pe care o ai trecuta in profil.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru masinile din Germania se poate calcula rulajul cu urmatoarele variabile:

-Daca e masina sedan,adica limo,de familie,diesel, media e cam 30000 km pe an,inmultiti cu nr de ani si vedeti care e rulajul real.Daca e pe benzina,scadeti un sfert din rezultatul final.

-Daca masina este hatchback sau micutza,de obicei e folosita de nevestele nemtilor pentru cumparaturi si mersul prin oras.Acestea au in medie cam 15-20000 km pe an.Daca e diesel,are mai mult cu 1/4 decat benzina.

Parerea mea este ca decat sa aiba 100000 km in romania,mai bine are 250000 in germania.Motoarele vw,bmw,audi si mercedes sunt motare bune si se pot duce pana la 600mii-1mil de km.

Totul este sa ii fie facut service la timp,verificari si schimb de ulei.

Am observat ca ,la passatul care mi l-am luat,variaza valoarea km pana la inspectie,de sub km rulaj.Ba crestea,ba scadea la fiecare cheie,cand porneam masina.Am fost la vw la service si avea acum 4 ani peste 100 mii de km,masina e din 2001.A fost aduse in ro acum 4 ani si in Romania,cred ca au facut maxim 80000km in plus.

Acum masina merge foarte bine,motorul a iesit in parametri mai bine decat alte vw modele mai noi si cu km mai putini.La relanti a iesit cu consum 0.4

Singura chestie este ca trebuie sa schimb discurile de frana si placutele.In rest merge bine si inca va mai duce mult.

Daca fac 200000 km in 10 ani,sa fiu fericit eu,dar nu cred ca voi face atat.

Ma gandesc ca nu am pt ce sa rulez atat de mult,mai ales ca nu fac naveta si mai pun la socoteala si cat ar costa motorina pt atatia km,ca sa fac o medie pe luna a chelt. numai pe motorina.

Deci,verificati masina sa mearga bine,uitati-va bine la ea,apoi duceti-va in service si intrebati mecanicul daca merita sau nu.

Referitor la masinile care le vedeti pe mobile.de cu 50mii de km si au cativa ani de rulaj,va asigur ca 90% dintre masini au kmtrajul resetat sau au fost lovite sau sunt praf masinile.Neamtul nu investeste in masina daca nu are nevoie de ea.Nu este ca romanul ca sa se faleasca.Neamtul se uita la masina ca o investitie in bani a timpului scutit cu naveta pana la munca,deoarece are casa in afara orasului iar serviciul in oras...

In plus,neamtul e obligat sa se duca la service autorizat si ii face la timp toate reviziile si ii da masinii sa manance tot ce are nevoie.Nu se zgarceste ca romanul.Sau e pe asigurare...

Mai conteaza drumurile pe care a fost rulata si daca a fost tinuta in garaj.Ceea ce in Romania iese din discutie,la calitate sau optiunea unui garaj.

Pana la urma,nu vinde neamtu masina degeaba.Ori are ceva,ori e rulata,ori e veche sau lovita.Doar nu e prost sa dea masina sub 50% din pretul care l-a dat pe ea cu 3 ani in urma :rolleyes:

Modificat de crater
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot fi km reali. De ce? Sa luam exemplul meu. Eu am reusit sa fac in doi ani d'abia 35.000km. Masina o folosesc sa merg la servici (4km dus, 4km intors), plus doua drumuri pe luna la banca si drumuri scurte prin oras cu ce treburi mai am. Cred ca depinde si de persoana care detine masina. Nu e vorba de zgarcenie, doar ca unele persoane au multe de facut si automat umbla cu masina si alte persoane (cum sunt eu) care nu au multe de facut sau pur si simplu nu depind in mare masura de masina. Mai sunt si persoane care duc totul la extreme. Ma refer la tatal meu care cu Dacia din 1979 pana in 1995 facuse d'abia 100.000km. O folosea numai la concedii si atat. Acum detine alta masina, un Cielo dar face cam acelasi lucru. Merge cu transportul in comun cand el are masina. :) Nu l-am inteles niciodata. Ai masina dar nu o folosesti cand ai nevoie. Oricum ati inteles punctul meu de vedere. Ciao. B)

e mult 35 mii in 2 ani,...eu de ex am luat masina noua si o vand acum dupa 1an si 10 luni si am 28 mii asta in conditiile in care sunt broker de asigurare si tot timpul sunt in masina si putin la birou,sa tai chitante si sa mananc,atat,ca deh,din asta traiesc(DRUMIRI la clienti) in rest in masina si pana la chiosc(la aproximativ 50m distanta,..lenea din mine cucoana mare!!! :) si sa nu mai zic ca am fost de mai bine de 8 sau 9 ori in Bucuresti(asta inseamna 2000-2500 km) din C-ta si la Iasi 800 si ceva,..si o data la munte aprox.1000km)..restul numai oras/judet.....ESTE RELATIV CU KM ASTIA,...oricum,eu cred ca noi romanii circulam mult mai putin cu masina decat cei de afara!..parerea mea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am in mai 2 ani de cand am masina. pana acum, am 58 de mii... Mai mult in oras. AM facut de vreo 5 ori Arad-Iasi si retur, de vreo 2 ori Arad-Budapeste, in rest Arad-Timisoara si cel mai mult in oras...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
masina mea are 287.000 de km...Mai real de atat nu se poate.voi cam cati km credeti ca trebuie sa aiba un passat din 98?mai ales ca e diesel.

Pai cati km "ar trebui sa aibe"...ar trebui sa verifici cu proprietarul...adica sa aflii ce fel de servici are si cat foloseste masina. Am vazut masini de 5 ani cu 40 mii km( reali) sau cu 200 mii...(falsi) :icon_thumright:

M-ai luat, eu nu am decat 277xxx la masina din '99. Eu am pus aproape 150..( conduceam in medie 120km /zi) astia stiu ca sunt reali, dar sper ca masina avea doar 129xxx cand am luat-o...la 4 ani. Nu cred ca a dat cineva inapoi la km...(sper)

Asa stiam si eu, si chiar si in germania, ca inainte sa mergi cu masina la verificat, service, iti dai ceva km inapoi...sa ai o carte frumusica. Si raman si eu la idea celor de mai sus, ca nu e neaparat neumblat la km daca masina e din germania.

Nu mi-as face problem de cati Km are masina, dat fiind faptul ca masinile astea sunt facute k lumea, atata timp cat service-ul a fost facut la timp, sau facut.

Un avantaj sa iti iei masina SH din germania ar fi calitatea drumurilor, soselelor si a carburantilor. Asadar, suspensia si sistemul de injectie poate fii mai bine pastrat decat al unei masini SH rulata in romania. Parerea mea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si apropos de numarul de km facuti intr-un an... ce e asa greu de crezut ca se pot face 10.000 si nu mai mult? Am luat masina la 104k, inceput de septembrie 2006, iar in august vara asta am avut 115k... cateva drumuri Cj-Bv, doua drumuri Cj-Dragasani, unul Cj-Sv, si cateva Cj-Ab... restul prin Cluj. Doar atat s-a adunat, ce e asa greu de crezut? Oare os a am si eu probleme la vanzare ca sunt prea putini? :icon_thumright::)

E foarte normal...eu am pus in 5 ani 150 mii..care e media?...cam 30 mii pe an?..hihihi

Dar treaba interesanta e ca de 1 an jumate am pus foarte utin pe ea...cel mul 30 km / zi in medie...deci?

NU CREDETI?

Daca vrei iti dau eu de la mine....hihihihi

Modificat de moosct
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Clientul invata pe negustor sa fie hot. Noi punem mai mult pret pe KM decat pe aspectul tehnic si chiar pe aspectul general al masinii. Am vazut masini si masini.

Chiar un coleg de forum are un Passat luat din RO, cu foarte putini KM, sub 100 mii, intretinut la reprezentanta, care se mira de masina mea cum arata la 200 mii (desi pe bord are 140 mii, Cipos nu poate fi inselat, cand am fost la el avea 191 mii), puteai sa juri ca este invers.

Sunt masini in Vest foarte bine intretinute, dar ghinion, au multi km. Cumpara samsarii si schimba KM, romanul fericit ca a luat masina cu km putini, altceva chiar nu-l intereseaza. Va spun din proprie experienta ca am schimbat ceva masini la viata mea, am vandut in targ o dacie coapta rau da avea 25 mii km reali, langa mine era un nene cu o dacie mult mai buna ca a mea dar 40 mii km, au intrebat la el, au strambat din nas, au venit la mine, nu a mai contat nimic, putea sa cada de pe roti, da avea 25 mii. Credeti ca samsarii nu au observat acest tip de comportament ?

Daca am cunoaste faptul ca un motor TDI merge 600 mii si mai mult, si am verifica mai atent aspectele legate de intretinerea masinii, si mai ales daca am studia pe net ofertele din ce tara doriti dvs., unde observam ca masina noua cu 2 lei nu gasesti, oricate povesti se spun, ca e masina de pensionar, ca a stat pe dreapta ca omul avea auto de servici ( si ce tari samsarii nostri ca-i gasesc numai pe astia),am sti ca pretul unui Passat din 2003 cu 150 - 180 mii km este intre 8000 si 9200 E functie de dotari, intretinere si aspect general, aflam astfel ca nu poate fi adus in RO si dat de pomana cu 9500, 300 costa numai actele acolo, astfel am beneficia de un comert corect cu auto SH, ei aduc masini cu multi km si le vand mai ieftin sau aduc cu km mai putini si le vand mai scump.

Acum pentru a obtine profit si sa vanda repede combina doua componente atat de indragite de romani, pret mic si km putini, pentru pret mic obligatoriu iei de afara cu km multi, iar pentru km putini, km se manaresc.

Ca se iau masini cu peste 200 mii de la proprietar si se dau 100 inapoi este un caz fericit, cele mai multe tranzactii sunt cu flote de firma care au de doua ori 200 mii km si ani de fabricatie buni (ex in italia se schimba la 3 ani), astea fiind cele mai ieftine si relativ intretinute obligati fiind prin contractul de leasing, dar si la ei ca si la noi una este proprietarul si alta firmain relatia ce service-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

eu am un polo si ca sa nu am probleme cu el (in vara cind au plecat parintii in vacanta) am scos capatul kilometrajului afara:)) si am facut vreo 1500 km,l-am pus innapoi si nimeni nu stie nimic...asa ca de ce sa dai km innapoi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred cel mai mult in calitatea proprietarului, cu conditia sa fi fost primul proprietar. In prezent in Bucuresti se gasesc multe masini de 1-3 ani vechime care nu au mai mult de 50000km reali si care sunt cumparate de la reprezentata si sunt vandute pt ca s-au plictisit de ele sau ptr ca acum isi permit masini mai mari. Eu ma numar printre ei deoarece am vandut 2 masini proprii (1 logan de 1.5 ani cu 22000 km si un vento de 15 ani cu 91000km) pentru a cumpara o Fabia2 si o Octavia2 (ambele noi). Probabil peste 2-3 ani o sa le vand si o sa iau generatiile noi.

Familia mea face 15000 km/an la Octavia si 8000km la Fabia deci peste 3 ani o sa aiba maxim 45000 KM respectiv 24000km. Ca mine sunt din ce in ce mai multi in Bucuresti cel putin odata cu cresterea nivelului veniturilor.

Deci in opinia mea cel mai bine ar trebui sa uitati de existenta targurilor auto care colcaie de samsari care cu siguranta umbla la kilometraje si sa va orientati spre aceasta noua piata second hand de masini cump de la reprez si revandute dupa max 3 ani sau pe la dealeri respectabili care au masini achizitionate prin buyback si cu garantie.

P.S. Cred ca e mai important ca masina sa nu fi fost schilodita intr-un accident si mai apoi reparata si vanduta ca buna decat sa o cumperi cu km aranjat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am un polo si ca sa nu am probleme cu el (in vara cind au plecat parintii in vacanta) am scos capatul kilometrajului afara:)) si am facut vreo 1500 km,l-am pus innapoi si nimeni nu stie nimic...asa ca de ce sa dai km innapoi?
WAW... si ce mandru mai esti de tine, de "marea" ta realizare :) . Poate o sa ajungi vreodata sa-ti cumperi o masina sh, sa te bucuri si TU de o astfel de "smecherie" a fostului proprietar. -_-
Si apropos de numarul de km facuti intr-un an... ce e asa greu de crezut ca se pot face 10.000 si nu mai mult? NU CREDETI?
Nu este greu de crezut. Am in 2 ani si 6 luni, 20.000km. :lol:
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Pai fara discutie ca orice contor (mecanic sau electronic) se poate modifica. Mai mult, profesionistii in ale vanzarii de masini stiu sa aranjeze micile detalii care pot fi folosite de un cumparator avizat:

1. Dau bordura discurilor de frana jos cu piatra de polizor

2. Schimba cauciucurile pedalelor

3. Fac minuni cu tapiseria...

cred ca cel mai important la o masina e sa nu fi fost implicata in accidente grave. Dupa parerea mea, e mult mai usor de rezolvat o problema mecanica (chiar si grava) decat o problema de caroserie.

Pana la urma, un motor care are 350K Km pe o caroserie nelovita e de preferat unuia de 20K pe o caroserie care a avut un accident frontal.

In zona in care locuiesc se afla un tip care importa tot felul de epave de masini de lux (BMW 7xx, Passat noi, etc) pe care le repara foarte frumos (am vazut masinile inainte, cu o prelata acoperind partial caroseria si dupa aia cand era scoasa de la vopsit. Probabil ca le vinde in targ si lumea se bucura de chilipir...

Eu unul am preferat sa cumpar masina noua tocmai din cauza asta - nu ai idee ce cumperi de fapt cand cumperi 2nd. Bineinteles, pot fi exceptii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unu de-asta e si in zona in care stau eu...ori sintem vecini ori e concurenta pe asa masini :lol:Dupa mine e de preferat o masina cu km multi facuti extraurban (Ro sau orice alta tara) decit una cu ceva mai putini si trasa prin oras, in principal Bucuresti :(

...In prezent in Bucuresti se gasesc multe masini de 1-3 ani vechime care nu au mai mult de 50000km reali si care sunt cumparate de la reprezentata si sunt vandute pt ca s-au plictisit de ele sau ptr ca acum isi permit masini mai mari. ...... sa va orientati spre aceasta noua piata second hand de masini cump de la reprez si revandute dupa max 3 ani sau pe la dealeri respectabili care au masini achizitionate prin buyback si cu garantie.
sincer e mai greu dar nu imposibil sa gasesti masina buna la noi; inainte de a lua golful gasisem unul identic de la ceva firma de medicamente, cumparat de tipa care l-a condus (practica ce se poarta la noi); crede-ma ca era mult mai praf comparativ cu al meu desi diferenta de km nu era mare (10-15 mii maxim daca retin bine) si dupa achizitionare ar fi cerut mai multi bani decit o distributie si niste bucse. Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mircea munteanu

Am un A4 din 2001 la care stiu cu sguranta ca nu are kilometrajul real si ca acei km reali sunt memorati undeva. Imi poate spune cineva daca se poate afla cumva data si ora la care au fost masluiti kilometri? Vreau sa-i demonstrez vanzatorului ca el a facut-o.

Modificat de mircea munteanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!