Jump to content

Golf 4 Variant "OCEAN"


bbogdanmircea

Postare recomandată

Depinde ce vrei tu ma mult..cuplu mare + economie -> 2.0 170 cp tdi ; putere si placerea de a conduce un benzinar turbo -> 1.8 TSI...eu as merge oricand pe 1.8 TSI ( mai ales daca o si softezi )...diesel nu mi-as lua niciodata ca sa ma plimb prin oras...plus ca iarna imi place sa ma incalzesc repede  :lol:

Link către comentariu

Da asa e, ce mi se pare straniu e ce consum mare are 1.6 EcoBoost de la Ford, mai mare pe spritmonitor decat la Superb cu 1.8 TSI, care e ditamai masina..., de 2.0 EcoBoost nici nu mai zic.

Mai vedem la anul ce si cum.

Link către comentariu

Stai linistit...ca si la VW...datele oficiale sunt date chiar nesimtite...sa fim seriosi..6 % in oras?  si ia mananca 8-9-10.......

Link către comentariu

De cand am scapat de vibratia de la discuri ma cam mananca talpa.

E o placere sa mergi pe autostrada cu 160 ... 170 in zonele fara limita de viteza si unde e si liber traficul.

 

Totusi aseara am observat o chestie, s-a umflat si lasat un pic scutul de plastic de sub motor, trebuie sa ma duc pana la Hobby Werkstatt sa vad daca a fost pus prost sau a sarit din vreun surub...cu ocazia asta mai mesteresc si eu ceva :P

 

E posibil de la viteza mare sa se umfle asa sau nu influenteaza atat de mult ?

Link către comentariu

nu cred ca de la viteza s`a umflat scutu...el are cumva o forma aerodinamica sub masina...mai mult ca sigur a sarit vreun surub sau e rupta vreo urechiusa de prindere.

Link către comentariu

sigur ca da.... eu la fostul Passat, l-am pierdut pe la 180kmh, dupa ce nu a fost montat corespunzator, cand mi-au schimbat uleiul... sa nu mai zic ce bubuitura a provocat, cand a sarit.

Link către comentariu

Yup si mie mi se pare destul de posibil sa se fi umflat de la viteza daca nu a fost pus ok.

Miercuri ma duc sa-l verific, pana atunci merg maxim cu 140 :D

Noroc ca a facut balans la o franare si am auzit cand s-a atins de asfalt, altfel nu-mi dadeam seama de el.

Link către comentariu

Recent am descoperit ca pe talon am si 205 55 R 16.

Apoi am descoperit si siteul asta :

http://www.tirendo.de/felgen/konfigurator/

 

Mi se pare foarte faine alea Dezent Antracit, voua care vi se par faine pe 16 ?

 

post-37536-0-59537200-1382445322_thumb.j

 

Banuiesc ca pe 15 nu merita jante de aliaj, sunt prea mici si arata destul de ridicol mai ales ca balonul de cauciucuri pe 15 e imens.

Link către comentariu

daca vei circula preponderent in germania, pune niste Santa Monica (le gasesti si mai ieftine acolo ;) )

Link către comentariu

Le stiu alea sunt foarte faine, dar mi se pare ca sunt doar pe 17 ?

Link către comentariu

santa monica, doar pe 17.  la ce drumuri sunt acolo, sunt mici pe 17 :)

cele din poza nu imi plac.

Link către comentariu

Ieri am facut o vizita la un showroom Seat si am intrebat de suruburi si saibe cu care se prinde scutul de plastic.

Spre surprinderea mea tipul de acolo mi-a dat vreo 5 perechi pe gratis :)

 

Asa ca pe la 7 am mers la MietWerkstatt, am urcat masina pe elevator si m-am apucat de treaba.

 

Din pacate am constatat ca cele care mi-au sarit sunt acele saibe care tin scuturile laterale, sunt in forma de steluta:

 

http://shop.ahw-shop.de/83-klemmscheibe-befestigung-unterfahrschutz-zb-golf-iv-bora-audi-a3-sternklammer-5_n90335005.html?c=924

 

Dar ca un bun roman am improvizat:

 

Am luat aceste saibe

 

http://shop.ahw-shop.de/82-federmutter-unterfahrschutz-golf-iv-bora-audi-a3..-n0154581?c=924

 

si le-am largit cu un dorn si cu ciocanul cat sa incapa pe suruburile pe care se pun acele stelute. Dup-aia le-am convins sa intre cu putina ciocaneala :D

 

Am mai completat cu suruburi pe unde erau sarite.

 

Din pacate sunt niste saibe care se prind direct in sasiu, am una din ale sarite, dar nu le-am gasit nicaieri de cumparat.

Sunt dreptunghiulare si intra in gauri dreptunghiulare din sasiu, au niste cleme cu care se tin.

 

Cam atat deocamdata, o sa mai tin scutul sub observatie, eventual daca fac o comanda la ahw-shop o sa iau si un set de stelute sa fie acolo.

M-ar tenta asa ceva dar trebuie sa negociez cu departamentul de finante si sa justific investitia:

 

http://shop.ahw-shop.de/110-tt-edelstahl-pedalkappen-golf-iv-4-bora-audi-a3..-8n1064200?c=962

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Mda, n-am mai postat de multisor pe aici, pentru ca nu s-a intamplat mare lucru.

Kilometrii se aduna in continuare, weekendul trecut am facut un drum pana la Munchen si inapoi, am visitat BMW Museum pe acolo si BMW Welt.

Cam aglomerat drumul, 600 km i-am facut in 6 ore la dus si 6.5 ore la intors, am mers bucati bune cu 160 pe Autobahn, dar consumul mediu n-a sarit de 6.2 cel putin atat mi-a dat de la plin la plin.

 

In ultima vreme ploua zilnic si ziua is noaptea pe aici, ma cam enerveaza ca daca dau clima pe automat se abureste foarte rapid.

Asa face si la voi, sau e doar o problema la mine din cauza erorii pe care o am pe un motoras ?

Pana la urma am gasit o setare pe Manual, cu dezaburire pe 5 trepte si vad ca e ok asa, nu e nici zgomotos ventilatorul dar nici nu se abureste.

 

Am mai observat o chestie interesanta legata de consumul la relanti.

Cu dezaburire si buton de dezaburire si scaune incalzite oprite, consumul e de 0.7 l/h.

 

In schimb daca pornesc scaune, dezaburire buton din climatronic, si buton dezaburire electrica, consumul sare la 1.0l/h deci creste cu 30 % !!!!!!!!

 

Se cunoaste si la consumul mediu, care tot asa cam creste cu 20-30%, de acum o sa mai dezactivez din ele ca se cam cunoaste.

Sunt curios daca si la voi se verifica treaba asta. Adevarul e ca eu am si ditamai alternatorul de 120 A si o gramada de chestii incalzite, dar nu ma gandeam ca impactul

asupra consumului poate fi atat de mare.

Link către comentariu

consumul creste, eu ma uitam pe diagnoza la Alternator load cum variaza cand incalzesc un scaun/ doua, dezaburire, lumini...

Link către comentariu

de fapt la relanti, consumul creste cu aprox 42%...de la 0.7 l/h la 1 l/h...insa acest raport nu se pastreaza si cand mergi la "drum intins", el devine cel mult 5-7%..

Link către comentariu

Da, nush ce sa zic, eu ma uitam la consum cum variaza, si cat am mers cu toate ON, consumul mediu era mai mare de 6.5, cum am inchis toate electricele cum a scazut sub 6, deci cred ca are influenta si in mers.

Intr-adevar cred ca alternatorul are randamentul cel mai bun in jur de 2000 rpm, asadar probabil ca se schimba procentul la un 10% poate ?

 

In legatura cu clima, am o intrebare la Muale, cat de greu este sa ajung la motorasul ala buclucas care se aude ca un soricel prin bord ?

Link către comentariu

la ce motoras te referi? ai eroare ceva? daca e ala la care ma gandesc, destul de greu...fiind undeva in mijlocul bordului, jos. ai acces dar trebuie scos torpedou, consola centrala...chin

Link către comentariu

Am inteles, nu prea stiu care e sau e ala din drepta sau ala de pe mijloc.

Am gasit o setare manuala la clima la care nu se abureste ca pe AUTO, o sa merg asa si asta e.

 

Am condus ieri un Opel Insignia Break, motorul de 130 CP Diesel.

Impresii:

-incredibil cat de mare pare masina fata de Golf, e "umflata" asa ca si forma, si din cauza geamurilor laterale si spate foarte mici vizibilitatea e super proasta. E aproape imposibil sa parchezi masina lateral sau cu spatele ptr ca nu ai vizibilitate deloc.

 

Mi-a placut motorul si etajarea cutiei in 6 trepte, intr-a 4 a la 2500 de rpm aveam 120 in bord, nu am mers mai tare de 130 dar e super fain. Volanul mi s-a parut cam greu si fara feeling. Trebuie sa reconsider daca vreau o masina atat de mare pe viitor. Cand m-am urcat in Golf mi s-a parut ca am vizibilitate totala pe laterale si spate.

Link către comentariu

Ai senzori, camera asa ca iti compenseaza bine lipsa vizibilitatii directe.

La X6 crezi ca vezi ceva cand parchezi?

Sent from Sexy Nexy 4 using Tapatalk

Link către comentariu

Nu toate au camera si senzori...depinde de nivelul de echipare...

Masina era manuala?cum ti s-a parut motorul...facea fata la cat de mare e masina sa ti s-a parut ca i-ar cam trebui mai multa putere...

Te intreb pentru ca fratimiu ar vrea sa isi ia Insignia...numai ca este sedan si cutia automata...dar tot motorul de 2.0 130cai

Link către comentariu

Exact, pai masina respectiva nu avea nici camera nici senzori, deci nasol rau la parcari.

 

Mi-a placut insa navigatia, era smechera, cu rotita de aia ca la BMW, si de la prima atingere i-am dat de capat.

(In schimb navigatia de pe un Golf 6 din 2010 mi s-a parut penala rau, sincer nu as lua masina cu asemenea rusine de navigatie.)

 

Dupa cum spuneam, motorul si etajarea cutiei mi s-au parut foarte bune, eu nu am mers mai tare de 130 ptr ca ploua si nu eram obisnuit cu masina, dar am mers in dreapta cu proprietarul cu 180 si se simtea ca la 140 in Golf. Antifonarea foarte buna la viteze mari.

E o masina buna de mers la drum lung, dar prin oras sa te strecori si sa o parchezi e cam dificil fara camere si senzori.

Motorul mi se pare reusit si e foarte bine etajata cutia dupa cum spuneam, in schimb consumul e cam marisor, adica in bord era consum mediu peste 7 ceea ce e cam huge. Cred ca din cauza ca e cam grea masina. Dupa cum spuneam e huge Insignia Tourer.

Din ce am inteles cu scaunele rabatate in interior incape 2 metri si 20 cm lungime, la golf incape maxim 1.90 .

 

Nah asta e parerea mea.

Am ajuns la concluzia ca o masina pana nu o conduci nu stii daca iti place. Asa a fost si prima oara cand am mers cu Golf TDI :P

 

De atunci m-a impresionat foarte placut un Golf 7 1.4 TSI 170 CP cu DSG, si un BMW 120i. Mi-am schimbat parerea despre BMW seria 1 de atunci.

 

In timpul liber ma mai uit asa la variante de inlocurire ptr Golf: Subaru Legacy Kombi generatia 2005-2008 ma atrage cel mai mult, dar e riscant, retea mica de service, piese scumpe, probabil LPG ... oricum iubesc cum arata masina aia, cu usi fara rame la geamuri, trapa panoramica etc., asta e masina pe care o vrea inima dar creierul zice ca nu e bine.

 

Celelalte variante ar fi in ordinea preferintelor: Mondeo Turnier, Skoda Superb Kombi, Ford S-Max, Skoda Octavia Kombi (RS), Subaru Forester 2005-2008 LPG, Seria 3 Touring.

 

Dupa cum se poate vedea vreau tot Kombi, mai spatioasa decat Golf dar si mai sportiva.

 

Ca si criterii ar fi: pret pana in 10000, kilometrii putini, motor macar 120 benzina, macar 130 cp diesel.

 

Parca vad ca pana la urma tot Golf Variant iau :P

Link către comentariu

http://www.amazon.de/iHarbort-Bluetooth-Diagnosescanner-DiagnoseTester-Hersteller/dp/B00ALQE360/ref=cm_cr_pr_product_top

 

merita chestia asta ? Ma gandeam daca e mic sa stea tot timpul acolo si cand ma plictisesc ma mai uit si eu pe la diferiti parametrii de la masina.

Aveti idee ce fel de date poate sa afiseze asa ceva, daca poate sterge coduri de eroare etc ?

Link către comentariu

La golf 5 merge sa stea mereu ca e mufa sub bord. La noi trebuie sa stai fara capacel, se vede urat.

Cat de bune sunt...depinde de model. Un vecin are si ii da rateuri la greu la conectare.

Ii arata pe telefon niste parametrii si coduri de eroare dar nu se compara cu vag com

Sent from Sexy Nexy 4 using Tapatalk

Link către comentariu

Ok.

Mi-au placut mult cum si-au bagat tabletele in bord omuletii de pe topicul asta:

http://torque-bhp.com/obdforum/obd2/wpforumaction/viewtopic/t/160.2/

Arata bine aplicatia, acum depinde si de adaptor cat de ok este daca da erori il trimit inapoi. Cred ca il comand sa vad cum e.

Link către comentariu

gasesti si mai ieftin pe ebay.

 

oricum, la ce iti trebuie sa vezi informatiile alea mereu cand conduci?! hmm oare cat % am apasat acceleratia acum? dar acum? dar acum cand trec de groapa aia? :))

Modificat de Muale
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!