Jump to content

Golf 4 Variant "OCEAN"


bbogdanmircea

Postare recomandată

Merci o sa mai scot azi cu o seringă si o sa razuiesc si contactele cu o surubelnita sau cu degetul.

Mai mult ca sigur ca pornirea grea e cu rezervorul sproape gol si botul mai sus decat spatele deci scapă motorină pe la vreo supapă unisens. Unde or fi alea oare?

Link către comentariu

stiu ca vazusem una langa filtrul de motorina. daca mai sunt altele pe traseu...te-ar ajuta o schema (autodata sau etka)

Link către comentariu

Salut...aceiasi problema am avut'o si eu anul trecut la golfmul meu, cod motor AXR ca al tau si era sarma aia din vasu de expansiune, am curatat'o putin si sa rezolvat.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Merci de link eu nu primesc notificari de la propriul meu topic :D

De cand am postat problema nu am mai avut probleme la pornire ceea ce e destul de dubios, ce e adevarat nici n-am mai prea circulat cu masina prea mult de cand cu zapezile astea iar rezervorul este aproape plin.

Oricum macar din poza facuta de tine am aflat si eu de vagcat si mi-am facut si eu cont.

Cam criminal regimul de mers al motorului zilele astea, pornit si stat pe loc pe dezaburire 5-10 minute cat curat geamurile dup-aia mers 5 km si oprit ptr 8 ore dup-aia aceeasi poveste seara...

Link către comentariu

la fel merg si eu , doar ca nu stau 10 minute pe loc. nici nu e recomandat si ma misc mai repede cu raschetatul geamurilor

Link către comentariu

cat iti afiseaza consumul pentru acest "regim''?

la mine daca o las 10 min...o ia de la 99.9%...si scade cand ma pun in miscare....azi am reusit performanta sa ajung la munca cu 14%...

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Consumuri mari zilele astea intr-adevar cand sta pe loc ajunge la valori imense dar dup-aia scade imediat.

La ultimul plin consumat doar prin oras cu mers de asta 4 km cu motorul rece am avut o medie de 8.4 .. :(

Hai sa intreb si eu o chestie:

Am avut la becul de faza scurta din dreapta o problema si anume s-a ars cablul de la unul din papucii care se pune pe terminale la bec.

Am dat farul jos, am luat alt conector ptr H7, taiat firele vechi, cositorit si pus papucul nou.

Acum vreo 3 zile am observat ca iar s-a ars becul de pe dreapta, avea cred cam o luna de cand l-am pus, poate un pic mai mult.

Azi am zis hai sa-l schimb, cand ma uit papucul din nou ars!!!

Care ar putea fi cauza de se arde papucul? Am o masa slaba la acel bec ? Sunt sigur ca iarasi daca schimb papucul tot o sa am probleme.

Si a doua intrebare de unde sa iau un papuc original se poate comanda pe cod tot cablajul din far si inlocui?

N-as mai lua de pe net papuc din nou ptr ca era destul de slabut.

http://www.vagcat.com/epc/cat/vw/GOLF/2003/405/57/4023568/

Pare sa fie 21 de euro tot cablajul de la far, nu prea merita.

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu

Papucul - chiar daca era nou, l-ai verificat daca sta strans pe piciorul becului? Daca nu face contact ferm, de obicei, se incalzeste pana la topirea izolatiei.

Link către comentariu

Intra foarte bine papucul pe bec, dar intr-adevar modul cum era capsat papculul pe cablu nu mi s-a parut prea grozav.

Se gasesc papuci din astia si de vanzare separat?

As cumpara unul si sa-l strang eu la mana cu clestele pe un cablu klumea de 2.5 mm ca sa fiu sigur ca nu mai am probleme.

Link către comentariu

Am gasit tocmai in Radauti papuc profi ptr bec H7 de la Hella la 17 ron bucata.

Are insa un sistem mai straniu de conectare, are niste papuci in care daca am inteles eu bine se baga firul si apoi se incalzeste si el face singur contact acolo.

Adica un fel de tub termocontractabil, numai ca are si o mufa mica de aluminiu in interior in care bagi firul dezizolat.

Ati mai intalnit asemenea conectori???

Link către comentariu

Te referi la acele clipsuri (pe care eu nu le-as pune in far) ?

From HTC via Tapatalk.

Link către comentariu

Salut colegu. Te-am vazut acum vreo 2 zile pe la gara, dar nu stiam sigur daca esti tu. Mi se parea cunoscut numarul :D

Pune si tu un stiker pe spate.

Modificat de lucian_90tud
Link către comentariu

Hmmm tu erai ala cu Golfu 5 care m-a depasit pe dreapta :P :P

Da tin minte ca eram intre Podul De Piatra si gara ...

Am pe haion stanga sus sticker dar a inceput sa se cojeasca usor usor

Link către comentariu

si firele le bagi in alea roz, strangi cu clestele (special sau patent).

ce sa incalzesti, cauciucul,dupa strangerea cablurilor?

Link către comentariu

Hmmm tu erai ala cu Golfu 5 care m-a depasit pe dreapta :P :P

Da tin minte ca eram intre Podul De Piatra si gara ...

Am pe haion stanga sus sticker dar a inceput sa se cojeasca usor usor

Da, prefer banda aia in dreapta ca mai tot timpul e libera. M-am tot uitat pe luneta, dar nu am vazut nimic :P

Link către comentariu

http://www.ultimateh..._crimping_1.htm

Da cred ca asa trebuia facut Muale merci de sfat.

Eu doar am bagat in alea si dup-aia am incalzit plasticul ala de la exterior...

Au mers luminile pana la Iasi.

O sa desfac capacul azi sa fac care e treaba pe acolo, si o sa strang putin cu patentul.

Btw sambata dupa ce am pus inapoi farul si bara am constatat ca motorasul de la farul cu pricina nu mai merge deci va mai urma inca o etapa de reparatie a problemei...

Cel mai bine daca as gasi la dezmembrari tot cablajul din far si sa il inlocuiesc.

Sunt puteri mari pe acolo si nu prea merge reparat se pare.

Sau nu ma pricep eu.

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu

de obicei in dez. se vinte toata instalatia, nu iti taie cablu cu mufe .

puteri sunt conform cu becurile, conexiunile trebuie sa fie facute bine sa nu se incalzeasca.

Link către comentariu

eu? pai nu am umblat la faruri.

ma refer sa fie suprafata de contact mare si permanenta, acolo unde faci reparatia. altfel de la vibratii se misca, scantei,incalzire...topire.

eu inca nu am inteles unde e problema ta, s-a topit mufa ce tine becul de faza scurta? chestia aia cu cutie Hella nu rezolva problema?

Link către comentariu

Da exact asta e problema.

Am luat mufa de la Hella dar se pare ca nu am conectat bine acele mufe mici pe firele taiate.

Eu doar am dezizolat firele si le-am bagat in cele mufe si apoi am incalzit tubul ala de la exterior.

Cineva mi-a spus ca ar exista si mufa tata pentru respectivii conectorii care se capseaza pe fire, altii ca trebuiai sa bag firul si sa-l capsez eu si tot asa...

De asta intreb cum o fi bine, sincer am tot cautat pe net dar n-am gasit un raspuns clar pana acum.

Link către comentariu

da, este mufa tata cu un manson de cauciuc. ala nu cred sa fie tub termocontractabil, ci o garnitura sa nu intre umezeala. (poate ma insel)

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!