Jump to content

Golf 4 Variant "OCEAN"


bbogdanmircea

Postare recomandată

Azi cik am facut si eu pe mecanicul putin ca s-asa imi bateau farurile ca dracu:

Mi-am luat inima in dinti si am scos capacelele de la spalatoare faruri, dup-aia am dat bara jos, masca n-am mai dat-o jos ca sa nu mai scot manerul ala de tras capota ca e greu de pus la loc.

Am incercat sa scot senzorul de temperatura de pe bara dar n-am reusit, am sunat si un prieten mi-a explicat el ca trebuie sa apas nush cum si apoi iese dar n-a vrut si gata (se vede ca-s programator nu mecanic :( )

Dup-aia am scos si farurile, din fericire la conectoarele de la faruri am reusit sa le dau de capat si sa le scot.

Pana la urma am aliniat si farul din dreapta si cel din stanga cat de cat, acum bat amandoua cam pe la 60 cm ceea ce e un mare improvement.

Se pare ca montasem si becul de faza scurta stramb si de asta batea in asfalt, de-acu o sa tin minte ca trebuie cu tesitura aia in sus montat becul de faza scurta...

In fine am pus totul la loc, am mai facut cateva probe ca sa fiu ca totul e ok, farurile sunt date pe sus la maxim tre sa tin minte ca din reglaj doar in jos tre sa le mai dau...

Am mai schimbat si suportul de numar pe fata cu unul luat din Selgros la 10 RON, mai bibilit una alta pe acolo.

A fost o zi buna, de-acu sa vad si noaptea cam cum bat fazele...

Link către comentariu

Am luat niste lampi cu leduri de 37 mm ca sa le pun la plafoniere deasupra usilor spate.

Din pacate se pare ca trebuie sa fie de 39 mm :D

Am mai transformat si niste leduri din astea cheap ptr numar care nu mai luminau, le-am refacut cu banda de leduri SMD.

Aveti idee daca luminile de la numar au siguranta, asta in caz de scurtcircuit pe acolo?

Link către comentariu

scurt circuit? sa il faci tu din greseala?

vezi pe panoul de sigurante...din cate tin minte nu au siguranta separata doar pt ele (sa nu fie toate puse pe pozitie).

ar fi bine sa pui canbus acolo , simple mai fac figuri

Link către comentariu

In ce sens fac figuri alea simple?

Alea CANBUS stiu ca sunt ca sa nu dea eroare de bec ars si is ptr masini mai noi, la Golf 4 nu da eroare in bord decat becul de frana din ce stiu eu...

La lampile de la numar spate e posibil sa se infiltreze apa daca garniturile nu sunt perfecte, plus ca sunt si trantite tot timpul odata cu haionul de asta eram curios daca au sau nu siguranta pe ele.

De exemplu lampile din usa fata nu au siguranta pe ele, stiu asta ptr ca am facut scurt pe una si era sa ard tot modulul de la usa...cum am mai povestit.

Link către comentariu

lampile din usa sunt legate pe plafonera (cred) si au siguranta la comun cu inchiderea centralizata. eu am facut scurt in plafoniera si nu mai mergea sa inchid usile din telecomanda.

la portbagaj daca ai garnitura obosita,revigoreaz-o cu niste silicon :)

eu am leduri acolo si nu au fost probleme de umezeala. nu da eroare de bec ars dar se pot aprinde cand dai flash-uri...nu imi explic de ce dar o fac.

la fel cum fac figuri cele din plafoniere...desi nu ar trebui canbus la mine faceau ca toti dracii (am tot interiorul pe led, inclusiv torpedou,plafoniere,parasolare,lumini in usi si la picioare fata-spate)

Link către comentariu

Din ce am inteles eu nu exista nici un fel de siguranta pe lampile din usi, la mine cand am facut scurt la lampa din usa, s-a ars traseul de la mecanismul din usa cu acel motoras care inchide masina, dar nu s-a ars nici o siguranta!

Bine ca nu s-a ars modulul de centralizata, a fost mai destept traseul de la motoras si a cedat, ca altfel pentru o panarama de LED as fi cumparat un modul de centralizata nou.

Normal ca dupa asta nu mai puteam inchide masina de nici un fel decat din broasca.

Noroc cu Iulian MasinaPoporului ca a gasit unde s-a ars traseul si l-a lipit.

Am tot zis ca pun niste sigurante de vreo cativa amperi pe lampile din usa, dar pana la urma le-am lasat asa am zis sa nu mai tai firele pe acolo...

Ideea ca e destul de greu sa faci scurt acolo, dar nah e bine de stiut ca nu e de joaca.

Am inteles, la mine toate de pe interior sunt facute de mine din becuri de sticla arse la 60 V si apoi lipit pe ele modul de banda SMD cu 3 leduri. Merg perfect fara figuri de nici un fel, poate sunt diferente intre anii de productie ptr masini...

Ce e enervant e ca au dimensiun total diferite, cel din plafoniera fata e mai lung parca 42 mm, cel din portbagaj lateral 39 parca, alea de la usile spate tot 39, ala din portbagaj desupra tot asa mai lung...

In ultima vreme am trecut pe motorina OMV, la sfatul unui prieten care mi-a spus ca ar consuma mai putin, si intr-adecar la ultimele 3 plinuri pe OMV am observat o scadere a consumului mediu cu vreo 0.5 litri. Ultima oara cand m-am uitat in bord aveam

un 6.2 pe ultimii 3000 si ceva de km in regim 50-50.

Acu trebuie sa fac si un bilant daca ies m bine cu consum de 6.2 la pret de 6.28 sau consum de 6.7 la pret de 6.08

Link către comentariu

https://plus.google....737288653388705

https://plus.google....736643961230721

Din pacate nu merge imageshack la munca asa ca am pus pozele pe google+ asta...

Adica am luat un bec de ala normal, l-am pus la 60 volti ca sa-i ard filamentul, apoi am prins pe el un modul de 3 leduri smd taiat din banda pe care l-am cositorit la capete pe terminale.

Apoi produsul l-am pus in locul becului original.

Am facut asa ptr ca e foarte greu sa faci terminalele alea conice asa ca am zis ca e ma usor sa folosesc un bec ars ca si suport ptr banda cu leduri.

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu

cred ca am inteles.

eu am pus direct modul cu 3 leduri lipit pe mufa de pe lampa,lumineaza destul de bine.

Modificat de Muale
Link către comentariu

Am primit 2 becuri C5W de 39 mm dar nu incap in plafonierele spate.

Se pare ca trebuie de 37 mm :((

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Dupa lupte seculare am si eu leduri la plafonierele spate.

Multumiri lui Mihai Nechifor care mi-a trimis modulele de 36 mm cu 6 SMD!

Am strans un pic lamela din plafoniere ptr ca statea un pic prea lejer ledul acolo.

Arata si lumineaza foarte bine.

Fiind mai late a trebuit sa le montez putin rotite, nu paralel cu sticla plafonierei, ptr ca altfel cand apasam pe plafoniere agata tablita aia in led si il misca de pe pozitie.

O sa fac si niste poze.

Am reglat si farurile la ITP la un coleg de pe forum.

Ala din dreapta bate ca la carte, cel din stanga s-a blocat reglajul stanga dreapta si nu bate chiar perfect dar e bine.

Ar trebui sa pun si niste becuri mai de calitate, momentat am pe dreapta cu Vecta +50% luat de pe bestautovest, produse tot in Polonia si lumineaza binisor. Pe stanga nu mai stiu ce am. Ca si nivel lumina este buna, totusi ca si omogenitate parca nu bate peste tot la fel, mai sunt gauri de lumina adica zone in care parca nu se vede perfect. Cred ca conteaza foarte mult si ca sticla farurilor sa fie perfect curata la farurile astea clare...

Alte updateuri nu mai am deocamdata.

Link către comentariu

eu am pus leduri din prima,de la Jaf dar le tin inchise de vreo un an. prea se lumina toata masina cand deschideam.

Link către comentariu

Da ti-ai pus xenoane? :D :D

Astea lumineaza dar nu sunt chiar asa exagerate, sunt chiar ok.

De-acu sper sa tina forever ...

Link către comentariu

leduri chinezesti...se poate si mult mai intense decat cele made in container dar sunt ok.

daca simt nevoia de mai multa lumina (in portbagaj poate) cred ca imi cumpar eu si fac o lampa.

forever e scurt, la mine unul din spate palpaie cand il aprind :)

Link către comentariu

Ii dau garantie pe viata lui Bogdan.:D Ledurile smd puse in locuri gen plafoniere, portbagaj au o durata de viata fff buna...

Link către comentariu

cele de la pozitii in far sunt in coma :)

la plafoniera poate sunt ok si nu am verificat eu bine contactul...cine stie

Link către comentariu

Mda, se pare ca am ceva probleme la pornire.

Mi s-a intamplat pana acum de 2 ori la interval de cateva saptamani intre ele sa n-o ia la sfert cum o ia de obicei.

Aseara mi s-a intamplat din nou.

Am ajuns acasa acasa dupa un drum de 200 km am parcat masina usor in panta adica botul mai sus decat spatele.

Dupa vreo 2 ore cand am vrut sa plec a luat-o destul de greu, adica la inceput invartea dar nu prindea deloc motorina ca sa zic asa, dupa vreo 5 sec de invartit a pornit.

Dup-aia n-a mai facut figuri.

Sa mentionez ca la pornire se aprind scurt martoii de ABS si ESP pentru o fractiune de secunda. Sa fie semn ca e bateria pe duca?

M-as gandi la 2 cai unde e problema la inceput:

1. baterie sau electromotor carbuni sau un contact imperfect

2. ceva dezamorsare circuit de alimentare cu motorina sau probleme la pompa de motorina din rezervor...

Daca ati avut probleme asemanatoare dati-va si voi cu parerea. Azi n-a mai facut deloc dar as vrea sa rezolv din timp ca sa nu ma trezesc ca ma lasa cand mi-e lumea

mai draga..

Link către comentariu

Indiferent de timpul in care sta oprita,tot greu o ia?

Doar parcata in panta sau oricum?

From HTC via Tapatalk.

Link către comentariu

mi s-a întâmplat doar inca odata faza asta asa ca nu am bagat de seama prea tare. Azi am mai pornit de 2 ori si a luat-o la sfert... Am măsurat tensiunea pe baterie si e 12.44 iar cu motor pornit 14 cred ca e ok. Nuu?

Link către comentariu

Pana nu incepe sa iti apara frecvent problema sa spunem 5 din 10 porniri mai bine o lasi asa. Este posibil sa ai impresia ca ai rezolvat dar problema sa fie in continuare acolo, in caz ca nu spune ceva pe diagnoza.

Link către comentariu

bateria e ok. sa nu fie de la garniturile de la injectoare sau vreo supapa de sens (la parcari mai lungi sa se dezamorseze sistemul)

Link către comentariu

La asta m as gandi si eu asa la o primă gândire. Daca stiti exact ce supapă este pe circuit si cum se poate verifica dati si voi o schema.

Link către comentariu

Asa si inca o chestie de cateva zile după ce pornesc mi se aprinde Chec Coolant Service dar nivelul e mult peste maxim. Sa fie oxidate contactele de la senzorul din borcan? Daca da oare cum se curata sau inlocuieste? Deja ma enerveaza faza asta cu aprinsul la pornire.

Link către comentariu

Curata contactele din borcan, cu timpul se depune ceva pe ele. Cu o surubelnita sau da un pic cu degetul pe ele.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!