Jump to content

Senzor (G2/G62)/ Indicator temperatura lichid racire motor - probleme


SSorin
 Share

Postare recomandată

Cred ca la mine e si o problema de contact imperfect in mufa. Dupa ce am incercat sa o scot sa vad de care e - si am pus-o la loc - nici aseara, nici azi-dimineata nu a mai facut nici o problema. Becul de bujii a stat mai mult timp aprins, si acul de temperataura a urcat liniar, asa cum e normal.

In prima faza ii curat bine pinii, si incerc sa strang "pinii mama" din mufa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cat timp ajunge antigelul la90? sau cati km?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de cit de tare apesi pe acceleratie :)

Esti belea...depinde de temperatura ambianta, de regimul de mers etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde de multi factori - cum se merge, capacitate cilindrica, echipamente suplimentare gen PTC/webasto, diesel/benzina, etc. - nu se poate da o durata exacta sau un anumit nr. de km.

offtopic: asta da intrebare :)

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@marius ala nu e termostat?

ba da, raspunsul era pt zarnicasssss

ca idee, la discutiile de mai sus: eu am mers cel putin 6-7km pana s-a dus acul pana la 90, care probabil in realitate nu avea atat inca. Temp ambianta 2-3grade, mers normal pe drum de munte, urcus moderat, fara fortari, mers normal si drum prost, deci si cam incet :).

Termostatul e nou, si ajunge la 90 pe vag-com, deci tind sa cred ca "that's the best you can get", in schimb daca temp ambianta e mai mica, si pornesc bujiile de pe traseul de antigel se incalzeste mai repede de atat, culmea :).

De ex, daca sunt -2 C in 2 km se ridica acul, daca sunt +2, in aceeasi distanta nu se clinteste.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. am verificat pemperatura pe engine si pe instruments si am o diferenta de aprox 6 grade (15 grade - 21,6 grade). care este marja ce duce la senzor defect, deci inlocuirea lui?

totodata,diferenta de 6 grade poate afecta pornirea la rece, timpul de actionare al bujiilor?

(am postat si aici ,apoi am gasit topicul asta.).

2. am mers 16 km azi (de la -8* la -15*) si temperatura pe bord a crescut foarte putin. Este ok sau se poate suspecta vreo defectiune?

From HTC via Tapatalk.

post-66542-13554833861643_thumb.jpg

Modificat de Muale
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca maine dimineata...sau chiar diseara sa o pornesti cu mufa scoasa...si vezi daca porneste mai bine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

voi mai face teste cu mufa respectiva. dar are legatura cu temperatura lichidului? la voi creste mai repede?

iarna trecuta nu cred ca am vazut acul la 90*

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. am verificat pemperatura pe engine si pe instruments si am o diferenta de aprox 6 grade (15 grade - 21,6 grade). care este marja ce duce la senzor defect, deci inlocuirea lui?

totodata,diferenta de 6 grade poate afecta pornirea la rece, timpul de actionare al bujiilor?

(am postat si aici ,apoi am gasit topicul asta.).

2. am mers 16 km azi (de la -8* la -15*) si temperatura pe bord a crescut foarte putin. Este ok sau se poate suspecta vreo defectiune?

From HTC via Tapatalk.

nu e ok, trebuia sa ajunga la 90 de grade. Inlocuieste termostatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca termostatul nu se schimba asa usor...incearca mai intai sa fii sigur de G62...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deocamdata da.... cand pleci si ai motorul rece, cum vezi ca incepe sa se ridice acul de la temp lichid racire, atunci trage pe dreapta si verifica furtunul gros de la radiator. Daca e caldut, atunci e clar ca termostatul tau nu inchide bine.

daca sunt figuri la pornire, si bujiile sunt bune, comanda lor e buna... atunci se necesita si alt G62.

lucruri distincte, solutii diferite...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Auzi...dar aia 16 km in cat timp i-ai facut?

ca daca i-ai facut in juma de ora la 5 dimineatza...mi se pare ok cat s-a ridicat acul...nici al meu nu se ridica prea usor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 km in vreo 45-50 min. mers vreo 8-9 in oras si restul centura (80-90 kmh)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si alt aspect, daca ai folosit aeroterma in tot acest timp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, cu 1-2 liniute sub maxim. (stiu ca si acest aspect afecteaza temperatura lichidului)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la temperatura aia de afara si mai ales ca ai folosit aeroterma interioara mi se pare ok la cat a urcat apa.parerea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ai o problema...

Uite la mine...un drum de acasa pana la Mall Vitan...

post-14266-13555111220172_thumb.jpgpost-14266-13555111398334_thumb.jpg

Si a urcat pana la 90*...dupa ce am continuat drumul spre rahova...

Sent from LWR-itza using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu...dar eu am si EGR-ul anulat...si am auzit ca se incalzeste mai greu motorul...am zis ca se compenseaza cumva...

Sent from LWR-itza using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am anulat egr-ul. Insa azi dimineata la -25 grade dupa 7-8 km de mers apa era deja la 90. Viteza de 80-90 km/h. Climatronicul pe HI la 2 liniute.

Sent from my iPhone4S using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte foarte rapid a ajuns la 90 de grade tinand cont de ceilalti factori?esti sigur ca indica bine la bord?poate cand acul arata 90,daca puneai vcds-ul erau doar 70-75 de grade.am vazut asemenea cazuri in care bineinteles era de vina G62

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil era mai putin pe VCDS....dar nu stau eu sa verific de fiecare data pe el. Ma uit pe cluster si gata. E suficient. G62 e nou de vreo 3 luni si e OEM. Dar aici discutam despre problema ta :) ...eu din fericire nu am, nici macar aici in "mica Siberie" :))

Sent from my iPhone4S using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!