Jump to content

Senzor (G2/G62)/ Indicator temperatura lichid racire motor - probleme


SSorin
 Share

Postare recomandată

nu vreau sa creez polemici dar in legatura cu senzorul OEM am oarecare dubii,deoarece un prieten de-al meu la un passat b5 AJM a schimbat 3 senzori OEM ,toti au tinut doar cateva zile,deci nu exagerez,nu mi-a venit sa cred,a luat apoi cel mai ieftin la 25 de lei ca s-a enervat si ala tine de peste un an deja,nu vreau sa imbat lumea de cap,totusi poate a fost un lot de OEM-uri proaste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema daca ma puteti ajuta . Am golf 5 1.9tdi 105 cp 2004 , de cind cu gerurile astea la prima pornire dimineata dupa circa 15 s se aprinde martorul lichidului de racire ,cutoate ca acesta este la nivel maxim si nu am pirderi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai postat unde trebuie.

In prima faza curata tijele din vas,daca au depuneri pe ele simt ca nu ai lichid.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am mai avut probleme dupa ce am curatat electrozii multumesc de sfat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare..si vin si eu cu un sfat..

nu cumparati senzori G62 ieftini...eu am patito la golf 4 alh..nu ma tinut mai mult de 5 luni-cum a venit iarna au aparut probleme la pornire,nu imi statea bujia deloc.

am schimbat senzorul cu unul OEM VERDE(85ron)si surpriza bujia statea cam 8-10 secunde la -25 gr..deci un ban in plus si nu ai probleme..

si atentie difera preturile la original..eu am cerut de golf s costa 120 ron..dar cei de la magazin au fost draguti cu mine si miau gasit cu 85 tot original ,dar cu referinta de scoda,nu vw..e acelasi cod OEM pe senzori..DECI NU STRICA SA ROGI SA MAI CAUTE LA ALTE REFERINTE DIN GRUPUL VAG...PANA LA URMA MOTORIZARILE SUNT LA FEL..DOAR CAROSERIA DIFERA..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

1.8T Golf IV-ajunge apa la ~120 C-a fost schimbat termostatul si G62 OEM.de mentionat ca pierde si antigel,desi nu se vad scurgeri in motor...sa fie chiuluasa???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Am scanat ieri masina si am gasit urmatoarea problema (poza mai jos). Cumpar senzorul sau sa mai incerc sa-l curat cu spray de contact,ceva? Ma si miram ca de ceva vreme are momente cand acul sta numai la 0 si nici de urcat nu l-am mai vazut sa urce prea mult. Si inca ceva, ce senzor este acela pe traseu, cam la 30 cm mai spre radiator (eu am crezut initial ca asta este G2/G62 dar cand am scos mufa am vazut ca are doar 2 fire? Multumesc

post-35516-0-04747900-1358157482_thumb.p

post-35516-0-38590200-1358157489_thumb.j

post-35516-0-04291200-1358157493_thumb.j

post-35516-0-14816400-1358157666_thumb.j

Modificat de blue_slid3r
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica intai cablajul pana in cluster si conectorul senzorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica cablajul cu aparatul de masura - sa verifici continuitatea firelor, pana in cluster.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost azi la service si am facut o diagnoza pentru problema mea cu pornitul ventilatoarelor aiurea.. nu am nicio eroare stocata, iar acum functioneaza corect racirea: la 95 de grade ecu da comanda de pornire a ventilatoarelor, iar la 87 le opreste.. electricianul mi-a spus ca e posibil sa porneasca ventilatoarele din cauza senzorului de temperatura antigel(g62, de care am si dat comanda), dar eu cred totusi ca e de la la modulul de comanda al ventilatoarelor deoarece acum cateva zile am observat ca nu functionau continuu(se opreau si porneau la 1-2 secunde) si mi-e greu sa cred ca acel senzor trimite informatii atat de gresite la intervale atat de mici catre ecu care comanda pornirea/oprirea ventilatoarelor.. deci ma gandesc ca modulul(releul) actioneaza singur uneori(fara comanda de la ecu) si le porneste chiar si cand motorul e rece si oprit..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat aseara si parea curat.

Senzorul nu e acela, e sub pompa de vacuum de pe chiulasa, aia de scrie pe ea "barluk", in spate si mai jos cumva, vezi ca intra o mufa cu 4 fire intr-un senzor care intra intr-o teava de aluminiu. Mufa partata, 2 pini ce cupru/alama, 2 de otel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi mi-am

Montat si eu tempomat si maxidot pe

Masina personala,un golf 4.cum am

Plecand cu masina si plimbandu-ma

Vreo ora prin oras am constatAt ca apa

Nu urca pana la

90 de grade.a avut o tentativa de 10 secunde in care a stat la 90,dupa care a coborat la

60.inainte de montarea clusterului si a tempomatului(nu aveam niciunul din cele dou pe masina),imi indica corect dupa vreo 15 minute(apa state la 90 si acolo ramanea constant).am pus testerul pe masina si nu-mi dadea nicio eroare.singura chestie er:motorul masinii era incalzit la 90 de grade si pr calc se vedea asta,iar temperatura integistrat pe cluster era de 65 de grade.unde e buba?ce s-a intamplat odat cu montarea acestor 2 ustensile.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica cablajul cu aparatul de masura - sa verifici continuitatea firelor, pana in cluster.

Pana la urma a fost din mufa senzorului, aseara am scos-o din nou si am dat cu spray de contacte. Apa a urcat pana la 90 grade, pe vag aveam 85 dupa un drum destul de scurt (a fost si mai cald), nici o eroare stocata nu mai am acum. Am citit undeva parca sa ma uit la diferenta de temp de la 1-motor si 17-instruments, la mine a fost de 3-4 grade max. Este normal, sa mai ma ast la vreo preblema??

Modificat de blue_slid3r
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am o intrebare:

la motorul 1.9 TDi PD , unde se afla senzorul G2/G62 ,ca si localizare in compartimentul motor ? Il banuiesc pe el de unele mici probleme gen imi tine putin bujia la pornirea la rece,cateodata imi pica acul de la temperatura apoi iar urca brusc. Termostatul nu e de vina, e schimbat chiar inaintea venirii ierni. Mentionez ca, cu caldura in habitaclu nu sunt probleme. Va multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motoarele de 1.9 TDI PD sunt de mai multe feluri. Dar daca te intereseaza la o Bora de 116cp vezi in poza de mai jos la punctul 11.

post-12725-0-98497000-1358276214_thumb.j

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti multumesc pentru poza! Da, pentru motor cum am eu era vorba, tip AJM de 116cp. Am uitat sa specific din necunostinta de cauza, credeam ca doar puterea difera la ele in functie de tip, nu si modul de amplasare al componentelor din alcatuire. Oricum, multumesc pentru atentionare, o sa studiez problema mai amanuntit. O seara buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,imi puteti spune si mie ce cod are senzorul g2/g62 pentru motor ALH?multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am si eu o nedumerire:

Am citit aproape toate paginile din acest topic si totusi nu am gasit un raspuns pentru urmatoarea problema.

In primul rind,rezulta clar ca acest senzor G2/G62 masoara temperatura lichidului de racire.Bun.Apoi,prin 2 fire transmite informatia la ECU si prin celelalte 2 la cluster.Prima este pentru a sti ecu cum sa porneasca....a doua pentru a vizualiza pe ceas temperatura.Presupun ca e un singur senzor care face citirea.

In cazul meu,citeodata motorul porneste cu "socul tras"alteori nu,in aceleasi conditii (motor rece in garaj la temperatura din garaj de 12 grade).

Am masurat cu vag com pe instrumente si pe motor si diferenta era de 2 grade(16 pe cluster si 18 pe motor) inainte sa o pornesc.

Ar trebui sa fie exact aceeasi valoare?

Mentionez ca masina porneste perfect si functioneaza super.Cu motorul cald,nu porneste "cu socul"niciodata.Si la bord acul functioneaza perfect,sta stana de piatra la 90 grade.

Sper ca are cineva o explicatie in legatura cu pornirile diferite.

Multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o rugaminte la voi pt cei cu clima la g4:

Dupa ce motorul a ajuns la temp de 90 grade sa intrati pe climatronic in modul diagnose la canalul nr 7 si sa imi spuneti cate grade va apare?

Canal 7 este temp lichid racire.

Intrarea in modul diagnose se face apasand deodata cele 3 butoane incercuite din poza.post-111791-0-13398000-1359844137_thumb.

Schimbarea canalului se face din butoanele de crestere(rosu)/scadere(albsru) temp.

Se revine in ecran principal apasand ECON

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!