Jump to content

Probleme cu pornirea la RECE - motor TDI


Tibi Goia
 Share

Postare recomandată

am verificat pemperatura pe engine si pe instruments si am o diferenta de aprox 6 grade (15 grade - 21,6 grade). care este marja ce duce la senzor defect, deci inlocuirea lui?

totodata,diferenta de 6 grade poate afecta pornirea la rece, timpul de actionare al bujiilor?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam 5 grade e limita dintre diferente.

La temperatura pentru actionarea bujiilor acele 5 grade pot face diferenta. Mai ales daca te afli in plaja -5...+5 grade. (temperatura exterioara)

Eu iti recomand sa schimbi senzorul g62 (temperatura antigel).

Un alt simptom al senzorului g62 defect e oscilarea acului de la turometru la relanti.

Sent from my iPhone4S using Tapatalk

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turometru nu oscileaza.

tu te referi sa fie exact la pragul sub care bujiile trebuie sa actioneze. zilele astea ar fi trebuit sa intre indiferent de diferenta de 5 grade,nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vesti noi: dimineata inainte sa pornesc am verificat daca vine curent cu mufa conectata la G62 si vine.Apoi am pus aparatu pe baterie si cu motoru oprit aveam 12,4 V iar cand am pus contactu a scazut la 11,6 V.La pornirea motorului nu a mai scazut tensiunea a ramas pe 11,5-11,6V.ce ziceti?prea slaba pentru o pornire?am pornit,si a luat-o mai usor ca ieri pentru ca am setat sa stea mai mult pe bujii,a stat cam 8 secunde,dar tot nu a luat-o cum trebuie.A invartit prima tura greu,parca a dat sa moara apoi a invartit inca de 3-4 ori destul de usor si apoi a pornit.Sa fie oare bateria?Daca la G62 vine curent,cu mufa conectata la -4 grade afara inseamna ca e bun,nu?Sa scot totusi si mufa de la G62 sa vad cum porneste?are sens?

Modificat de FloRio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact este un singur sensor g62

Pentru timpul la bujii se foloseste exclusiv ce indica sensorul g62 cel de pe instrument cluster nu este luat in considerare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turometru nu oscileaza.

tu te referi sa fie exact la pragul sub care bujiile trebuie sa actioneze. zilele astea ar fi trebuit sa intre indiferent de diferenta de 5 grade,nu?

Din cate stiu eu la +2 grade deja bujiile sunt actionate. E adevarat ca pentru scurt timp, dar ele sunt comandate.

Diferenta dintre cele 2 (cluster si ecu) e doar o confirmare ca senzorul masoara aiurea. Dar bujiile nu de aceea nu sunt actionate pentru ca exista diferenta dintre cele 2 ( ecu nu face comparatie intre ele) ci pentru ca g62 furnizeaza valori eronate.

Din cauza unui g62 defect se modifica si injectia + turatia motorului si asa apar tremuratul sau pornirea greoaie , in special iarna.

Sent from my iPhone4S using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles, multumesc pt explicatii.

inteleg ca sunt la limita verdictului de schimbare G62 (5* +/ - )

voi mai face masuratori sa vad ce temperaturi afiseaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FloRio curata electromotorul, parca ti-am mai spus odata, nu are voie sa invarta mai greu prima data si cu senzatie ca da sa se opreasca, la fel facea si la mine, influenteaza foarte mult prima pornire doar, in restul zile nu se simte asa de tare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt total de acord cu tine cristi,dar cum iti explici ca in momentul in care am dat cheie,nu a ami scazut deloc tensiunea fata de cat era in momentul punerii contactului?

am pus constactul a picat pe 11,6,iar cand am pornit,cand a invartit a ramas pe 11,6V. Eu zic ca nu fura curent electromotorul,acuma nu stiu poate gresesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ai probleme cu alimentarea de motorina. Probabil ti se dezamorseaza pompa tandem si de aceea tre sa dai la cheie mai mult pana ajunge motorina in rampa injectoarelor.Sau poate are un debit prea scazut. E si asta o posibilitate....

Daca zici ca bateria e buna, electromotor la fel, avans bun, bujii bune....atunci mai ramane alimentarea. Cu pompa tandem poti verifica parcand masina cu fundul in sus pe vreo bordura ceva sau in panta si dupa 12 ore sa incerci sa pornesti masina sa vezi daca o i-a repede.

Sent from my iPhone4S using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat si asta si nu porneste mai usor cand sta de fund mai ridicata.masina porneste peste zi oricand la fel de usor,doar efectiv prima cheie dimineata,atata tot.azi a pornit mai usor daca am marit timpul de preincalzire a bujiilor,dar inca a invartit de vreo 5 ori.ieri a fost dezastru.tot la bujii imi sta gandu,ca poate is obosite,sau la G62.maine poate scot mufa de la G62 afara, stau vreo 15 secunde si vad cum porneste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pus constactul a picat pe 11,6,iar cand am pornit,cand a invartit a ramas pe 11,6V. Eu zic ca nu fura curent electromotorul,acuma nu stiu poate gresesc

Normal trebuia să mai scadă ceva oricât de bună ar fi bateria. Să nu ai ceva contacte imperfecte la cablurile de la electromotor sau la cablul de punere la masă a bateriei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e normal si nu cred ca in momentul in care ai actionat demarorul nu a scazut tensiunea pe baterie, nu e posibil, electromotorul nu e alimentat cu aer si mai ales la temperaturi scazute

Totusi eu o tin pe a mea cu electromotorul, faci cum crezi, eu stiu ce inseamna sa faca greu prima tura si parca o mica pauza dupa care invarte cat de cat ok, dc opresti imediat dupa fenomenul nu se mai repeta

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa repet maine dimineata verificarea asta sa ma asigur ca nu am gresit eu,cristi nu zic ca nu ai dreptate,doar vroiam safac niste legaturi cu unele chestii care nu imi sunt in clar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am facut un test la baterie cu un aparat profi zic eu.bonul scos din aparat nu e cel mai concludet deoarece am mai facut doua masuratori inainte de a scoate bonu si motoru deja se incalzise un pic.prima data aveam 12,4V iar la pornire mi-a scazut pana la 10V,decic e am vazut eu ieri era eronat.a doua oara deja aveam 12.7v si a scazut pana la 11,6V dar deja se incarcase un pic bateria.totusi dimineata s-ar putea sa scada si mai mult la frig,cei la care am facut testul au zis ca bateria nu grozava deloc

post-80798-0-76573100-1355573398_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam fix in aceeasi situatie sunt si eu florio ,la mine stiu sigur ca g12 nu funtioneaza deoarece nu da curent la bujii cu el conectat chiar daca sunt -1 grade afara.

Am scos mufa la g12 si da curent la bujii pana le opreste releul insa tot nu porneste .Cand erau aprox +5 grade dadeam de 4 ori la automat foarte mult sa o ia.

Eu de curand am schimbat toate garniturile la pompa de injectie .Cand am luat masina din service a pornit la sfert ,presupun ca au reglat corect avansul.

Inca nu am reusit sa scot bujiile sa le incerc direct pe baterie (masurate dau rezistente de 1.4-1.8 ohm )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile trebuie să aibă cam 0,5 Ohmi (nu sunt chiar sigur dar oricum trebuie să fie sub 1 ohm). Ca să determini exact valoarea rezistenţei lor pune în scurt fişele de la instrumentul de măsură, vezi cât au şi din ce ai măsurat (1,4-1,8 ohmi) scade acea valoare a fişelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles .oricum o sa le scot din motor sa le pun direct pe baterie ,metoda cu multimetru nu e 100% relevanta pentru ca pot avea continuitate doar in partea de sus.

Daca se inrosesc ,atunci sunt ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine ieri a pornit mai usor,era 1 grad ce-i drept,azi la fel era doar un grad,dar a pornit greu din nou,ma dispera la maxim deja

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

garniturile...de dezamorseaza sistemul de motorina.

daca zici ca temperatura nu influenteaza neaparat pornirea, ci doar stationarea indelungata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu ce sa zic,daca o lasa de dmimineata de la 8 dupa ce am pornit pana eara la 8 pornste usor,in 12 ore,dar daca sta de seara de la 8 pana dimineata la 8 porneste greu.intervalul orar e acelasi dar porneste greu doar cand sta peste noapte,cand e mai frig.si parca invarte cam greu,ori bateria ,ori electromotorul,nu are suficienta putere dimineata sa invarta.maine incerc cu o baterie noua de proba sa vad ce si cum

daca ar fi din pompa tandem,nu cumva ar trebui sa nici nu traga motorul?

Modificat de FloRio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am acest cod pe baterie: 1/324/23060000221/6

imi poate spune careva din ce an e bateria?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

0.9 rezistenta pe bornele multimetrului, ramane 0.5-0.9 pe bujii

Modificat de razvansecu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le-am dat jos si le-am pus direct pe baterie ,se inrosesc de la varf spre baza toate frumos.

O sa pun in aceasta seara bateria pe redresor si o sa incerc maine dimineata sa vedem ce se intampla.

O sa incerc sa tin de 4 ori bujiile aprinse cu mufa g12 scoasa ,daca ii pun mufa nu da curent la bujii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate ramai fara baterie......

inlocuieste senzorul G62, cu unul OEM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!