Jump to content

Probleme cu pornirea la RECE - motor TDI


Tibi Goia
 Share

Postare recomandată

Fal fal...poate sa fie de la curele. ai verificat cu vcds ul, care e turatia electromotoruluo la pornire ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite si print screen-ul de azi dimineata,intradevar e alta valoare in acel camp,intrebarea e daca e ok acea valoare..

post-58309-0-81323900-1329382443_thumb.p

Ulterior s-a modificat pana a ajuns din nou la valoarea cu 11111111...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai e normal ,au fost in actiune bujiile o anumita perioada(in functie de temperatura de afara) si dupa aia s-au stins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am verificat cu vcds-ul... nu am stiu... trebuie sa mai fac o vizita pe la un service, sa faca mai multe verificari... ideea este dupa ce motor se incalzeste un pic (gen ajung la munca nu se mai aude - dupa un mers de 30-40 min in oras)

recomandati un service bun in bucuresti sau pe cineva care se pricepe?

alte idei in legatura cu tremuratul motorului cand porneste dimineatea si e foarte frig afara? sa fie oare normal? :( eu sincer nu cred... dar...

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite si print screen-ul de azi dimineata,intradevar e alta valoare in acel camp,intrebarea e daca e ok acea valoare..

Ulterior s-a modificat pana a ajuns din nou la valoarea cu 11111111...

DA, e ok asa cum e in print screen.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK dar la postul cu nr #1390 unde sunt ceva explicatii la aceste coduri,eu am asa la ceea ce apare la mine"; 01010000 = No Pre-Glow" asta insemnind ca nu exisa preincalzire?

Am inteles ca e OK asa dar nu-s lamurit total,mai exact acel "No" ma deranjeaza :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca nu s-a mai amintit demult de problema parafinei din motorina de iarna. Motorul poate proni greu la rece si din cauza parafinei care se solidifica la rece.

Informatiile mele neverificate sunt ca Mol si Agip au motorina mai buna decat ceilalti pe timpul iernii dpdv al continutului de parafina.

In plus, cineva imi recomanda schimbarea filtrului de motorina toamna spre iarna, pe motiv ca vara de la motorina cu biodiesel se depune multa parafina pe filtru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se prea poate si varianta asta. Eu alimentez cu MOL - Evo Diesel (parca asa se numeste motorina aia mai scumpa) si sincer porneste mai frumos cu ea decat cu cea de la OMV - vara numai OMV am bagat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine OMV s-a cam spus cuvantul vara asta, dupa ce am fost in concediu si doar petrom am bagat, aia mai ieftina si nu scotea masina mai deloc fum si tragea mai frumos la talpa sprea deosebire de cea dintai. OMV e cam taiat de pe lista mea, parafina sau neparafina.

Ce pot sa mai adaug vis-a-vis de acest subiect, tot cu petrom am alimentat, si nu de aia alpin...masina a pornit excelent si intotdeauna la prima cheie(nu rasucit de mai multe ori pe bujii). Am adaugat sau nu de fiecare data si putina benzina(~2.5%). Deci daca nu porneste a voastra nu e de la motorina de petrom ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un bun exemplu cum imi face si mie tot asa tremura pana porneste

sa fie de la o ringurile de injectoare scoate si fum nergu un norisor si miroasa a motorina ne arsa ,si dupa ce porneste miroasa asa . dc? multumesc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

porneste foarte prost pentru temperatura de -7 grade,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu ,dar na nu stiu ce sa mai fac?inj in parametri turbo ok nu papa ulei .am insa comsumu e de 10 prin oras condus normal nu stiu dc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si Passatul meu tot la fel porneste la rece.E voba de un 1.9 PD 101 cai si cand o pornesc imi scoate fum albastrui si parca ar merge in 3.Am schimbat si senzorulu G62, si releu de bujii, si O-ringurile de la injectoare dar tot la fel imi face.Dupa ce se incalzeste un pic motorul merge perfect.O sa atasez si un log facut cu pornirea la rece.Am mai discutat aceasi problema tot aici pe forum dar inca nu i-a dat nimeni de cap pana acum.Unii spun ca ar putea fi de vina simeringurile de la supape nefiind mecanic, eu tind sa le dau dreptate.

post-90148-0-10898800-1329845844_thumb.j

post-90148-0-43235000-1329845850_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deasemnea nu trebuie sa fii mare mecanic sa spui din acel log ca injectoarele sunt praf, relantiul nu prea in tine. Destul de naspa pt 6 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa aibe si probleme mecanice, pe cilindrii 3 si 4...... si/sau probleme cu injectoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@marius, daca injectoarele ar fi praf, nu ar trebui sa imi scoata fum la fiecare pornire cat si in mers?nu ar trebui ca relantiul sa varieze sau sa mearga intrerupt mai mereu?mie imi face doar la pornirea la rece indiferent de anotimp sau cand masina statioaneaza indeajuns incat sa se raceasca lichidul de racire insemnand 4-5 ore.Nu sunt mecanic, doar imi dau cu parerea pentru ca in familie avem un Mondeo TDCI si are doua injectoare care nu lucreaza bine si se simte atat la relatiu cat si in mers ca nu merge ca inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

În Ianuarie, cu o săptămână înainte de începe ninsorile, am tras Golful din semnătură pe dreapta.

Periodic am mai fost și l-am mai pornit. După prima ninsoare, și primele temperaturi mici, l-am deszăpezit, și a pornit ca vara, la sfert de cheie.

După a doua zăpadă și după temperaturile alea și mai scăzute, nu am mai ajuns foarte repede să o deszăpezesc și să o pornesc. A stat cam 20 de zile nepornită.

Când am mers să o pornesc, a făcut niște figuri ciudate. Electromotorul învârtea, dar motorul refuza să pornească.

Am lăsat-o cam o săptămână jumate (am făcut rubeolă și am fost în carantină :) ) după care am revenit.

A făcut la fel, însă după 3 chei a luat-o. Eu suspectez că înghețase ceva, deși când am fost să o pornesc prima oară, temperatura crescuse peste 0 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haideti sa expun si eu o problema ce ma depaseste.

Poate cineva s-a mai lovit de o problema asa ciudata si i-a dat de cap.

E vorba de un AWX 2003. La pornirea de dimineata porneste la a 4-5-a cheie.

In rest merge foarte bine, trage foarte bine.

S-au verificat asa:

- G62 e ok (aceeasi temperatura pe engine si instruments si e reala).

- 3 pompe tandem - cu toate face la fel.

- schimbat oringuri la toate injectoarele.

- valorile injectoarelor par ok.

- schimbat supapa de pe filtrul de motorina.

- clapeta de oprire functioneaza normal, nu se misca aiurea sa obtureze aerul.

Masina porneste tot la fel de greu.

Eu nu mai am idei... :blink:

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cosmin---eu sunt cam in aceeasi situatie sub -10 grade .Electromotorul ar mai fi o varianta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SAu bujii sau pompa de motorina din rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de motorina din rezervor functioneaza. I-am zis s-o scoata si aia sa verifice daca nu e infundata.

Bujiile sunt noi (am uitat sa mentionez).

Electromotorul... de ce ar fi ok dupa 4-5 chei si la inceput nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Functioneaza, dar poate se dezamorseaza dupa ce sta o noapte nepornita si nu face presiunea necesara. Daca pune contctul de 3-4 ori dimineata porneste mai bine ?

Sent from Al Bundy iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!