Jump to content

Probleme cu pornirea la RECE - motor TDI


Tibi Goia
 Share

Postare recomandată

http://docs.jayzone.eu/erWin/

Am gasit si eu aici un manual de reparatie de la Golf V Variant PD, e motor mai nou dar pare sa fie foarte asemanator.

http://docs.jayzone.eu/erWin/VW/Jetta & Golf Variant/Workshop Manuals/Drive Unit

Am vazut si eu partea cu verificarea presiuniii de la pompa tandem si de la injectoare.

Deocamdata cu rezervorul plin a pornit fara probleme. Daca porneste fara probleme deocamdata aman reparatia care ar implica schimbarea oringurilor sau a pompei tandem, ceea ce inseamna ceva costuri.

Se poate verifica daca scapa presiune si din VAG COM sau trebuie exact acele manometre specificate in manualul de reparatii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum anume se manifesta cand e problema cu oringurile? Oringurile sunt cele de alama care sunt intre injector si chiulasa, cele care etanseaza?

chestia e ca imi scoate fum alb exact cand porneste(2-3s) si se balbaie oleaca cand ii dau cheie... in rest merge foarte bine, nu mai fumega deloc, o fi de la ele?.Motorul din semnatura.

PS: asta dimineata la prima cheie, si azi a fost doar -2 grade...si anul trecut facea lafel, dar parca e enervant, zici ca as avea mobra.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius aceeasi problema o am si eu, exact cum o ai tu, totul de cand a fost desfacut motorul

maine vreau sa cumpar si sa inlocuiesc toate bujiile, au fost verificat, sunt ok dar cine stie, poate nu se incalzesc odata toate

La ALH cand vei avea problema cu saibele de cupru iti vei da seama singur, nu e ca la pd

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu le-am dat jos o singura data, cand am pus diuzele la injectoare. pareau foarte ok, de aceea am decis sa nu le schimb acele saibe.

Bujiile sunt toate bune, verificate de mine, vine si tensiune la ele..pare sa fie totul ok, spirala sta cateva secunde..ca de-obicei la temp asta.

Acum cand am pornit-o, iesind de la servici, iar s-a balbait....foarte ciudat, parca asa rau n-a facut niciodata, erau totusi 2 grade. Face ca si cum ar da sa porneasca...dar nu porneste decat in 2 secunde, nu e ca si cand dai la cheie....nimic, si apoi o ia brusc.

Din nou, dupa ce o ia, merge fara nici o problema, nu tu fum, sau rateuri. Mai am si "Pauăr servis" in motorina., o fi de la el...

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

http://tinypic.com/r/2lsts1y/6

Acum o saptamana am schimbat intr-un service garniturile la pompa de motorina.

Data jos ,schimbat ,pusa pe banc ...cand am luat-o a pornit perfect (banuiesc ca a fost puna la punct bine).

In ultimile zile probleme cu pornirea la rece ,in filmul atasat este o incercare la aprox 1 grad ,motorul rece.

In aceasta dimineata insa a pornit cam la a 5-a incercare de genul.

Observatii:

-masurat cu multimetru pe scara 200ohm 3 bujii cu valori intre 1.4 si 1.8 (la a 4-a bujie din dreapta nu pot ajunge deoarece s-a rupt protectia de plastic a fisei si nu o pot scoate usor,n-am fortat)

-becul de la bujie sta aprins foarte putin in bord asadar am decuplat G12 (filmuletul este facut cu g12 scos)

Cum masor consumul pe bujii ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu un ampermetru un serie cu bujiile si bateria pe direct, dar sa fie cu scala pana la 20A.

In alta ordine de idei: azi dimineata iar a dat sa ia foarte greu, la prima cheie...dar cam lunga.

Se aude cum ar merge intr-un singur cilindru pana sa o ia, invarte-bam, invarte-bam si tot asa, pana da sa o ia, tuseste oleaca apoi merge rotund.

Eu cred ca e de la alimentarea cu motorina, dar totusi , ce sa verific? Supapa unisens de pe filtrul de motorina? filtrul are 20-25k km,,poate putin mai mult.Posibil sa fie si traseele de inalta presiune, nu s-ar vedea ca scapa? totusi sunt 300bar.

Am mai scris si mai sus ca aveam probleme la -2 C, dar doar caet-odata, este cand o ia la sfert, ...este cand nu, de accea tind sa cred ca e de la alimentare, ca in rest am verificat tot ce se putea electric.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius eu am rezolvat problema cred si anume,

1.Am facut electromotorul , fura curent si nu invartea energic

2. am inlocuit cablul de la minus-caroserie-motor, cablul de masa,

De cand am facut aceste doua operatiuni nu mai am problema cu invartitul greu al electromotorului si nici nu mai merge motorul in 3 pistoane dupa ce porneste, dupa ce porneste sta perfect la relanti si merge super rotund

Altceva nu i-am mai facut sa zic ca se trage de acolo, cu mersul in 3 l-am avut toata iarna trecuta si asta de la -1 in jos, ei sambata -9 pornit si mers perfect, azi -5 la fel, ieri -2 la fel.

Te rog sa specifici cum stai cu avansul si cantitatea injectata , erori ceva dc ai pe motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu probleme cu pornirea le rece,mentionez ca e vorba strict de prima cheie din zi care o dau masinii.Azi de exemplu erau -6 grade si pornirea e destul de greoiae,parca invarte un pic greusi de mai multe ori,apoi porneste si merge in 3 pistoane,oscileaza mult relantiul si tremura.Azi pentru prima data a scos cam mult fum si mirosea a ulei putin.Pana acuma nu aveam miros ciudat de gaze si nu scotea mult,se simtea un miros placut asa cum trebuie sa fie.In rest porneste la sfert,cum ii arat cheia o ia foarte usor.Mentionez ca bujiile sunt verificate,toate sunt bune iar bateria la fel,Varta de 74Ah.Incarcarea e perfecta avand si alternator nou.Ce mai pot verifica?Sau de unde mai poate proveni problema?Se poate seta cumva tcu VCDS-ul timpul de preincalzire a bujiilor?Sau mai sunt ceva relee de verificat?

@Pop Cristian, cum pot verifica electromotorul? Masina e cea din semnatura: 1,9 TDI AJM 116 cai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

electromotorul il dai jos cel mai bine, pe masina nu il poti verifica, eu l-am dat jos si l-am dus la un batran, mare om, la pus pe banc si la verificat inainte si dupa inlocuirea bucselor

Verifica avansul , dar eu as da jos electromotorul si ias face o revizie si o curatare

timpul de preincalzire al bujiilor se poate modifica cu vcds , dar ce faci modifici sa maschezi o problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai de aia intrebam ca nu stiu ce sa fac,ma gandeam ca ar ajuta si asta...dar avansul cum se verifica la PD?habar nu am...iar pe forum nu am gasit ceva concludent,unii ziceau ca nu se poate modifica ca se regleaza automat,...o idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pop cristian, de furat nu fura curent, la stand by am cativa mA consum, nu as zice ca fura.

Am dat jos electromotorul in toamna asta, mare lucru nu am reusit sa fac cu el pt ca nu am putut desface bendixul de pe el, si nici suruburile de la perii, erau acoperite cu vopsea si si din alea mici care se tocesc usor, deci trebuia sa la le stric..si nu aveam altele la schimb. Am dat cu spray de contacte pe la perii, cat am putut si putina vaselina pe la reductor si repimprospatat cu vopsea antirugina si negru mat...nici macar nu am vazut starea bucselor.

Oricum, ce vreau sa zic ca anul trecut invartea mai prost , fiind acu de 5 ani...dar pornea mai usor motorul, adica o data ce dadea sa porneasca pornea..nu statea pe ganduri.

Cantitatea injectata la relanti te referi? cam 3.8, adevarul e ca iarna trecuta am mers cu 3.0 daca bine tin minte. Avansul e putin peste linia de mijloc.

Erori nu am, decat ca nu vede lampa de la bujii, K "nush cat"...dar aia e fiindca e bordul schimbat cu unul cu can-bus cu BC :D, si se si aprinde lampa aia...culmea ca da eroare.

Mersi.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am plecat de la munca la 4 n-a mai vrut sa porneasca decat impinsa.

Ajuns acasa am masurat daca vine curent la bujii

Asadar :

-G12 cuplat 0 curent pe bujii.

-G12 decuplat 12v pe fisele bujiilor pana este oprit de releu.

Modificat de razvansecu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine ma ajuta cu avansul va rog?cum se verifica?cum se regleaza? am facut o scanare cu vag com si m-am uitat pe canalul cu gradele BTDC,acolo nu prea inteleg cum trebuie sa fie.atasez valorile.Multumesc.

lucrand cu vag com-ul am depistat si o eroare care nu se sterge care are legatura cu ESP-ul,deoarece asa in mers,din ce in ce mai des mi se aprinde becul de ESP.Atasez sie roarea

post-80798-0-11920700-1355163911_thumb.j

eroare.txt

Modificat de FloRio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce stiu eu la PD avansul se regleaza mecanic din fulia care antreneaza axul cu came. Se slabesc cele 3 suruburi si se poate misca cativa milimetri stanga dreapta dar asta doar de cineva care se pricepe...

Din soft nu se poate regla nici un avans la PD ...

Este si pe VAG com un camp in care se vede avansul, nu stiu care exact, dar arata o valoare in KW parca care trebuie sa fie cat mai aproape de 0 ...

Gasesti pe myturbodiesel.com care e treaba cu avansul -> ai aici toate procedura si pe ce canal trebuie sa te uiti in VAG COM:

http://www.myturbodiesel.com/1000q/multi/PD-adjust-Idle-TDI.htm

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine ma ajuta cu avansul va rog?cum se verifica?cum se regleaza? am facut o scanare cu vag com si m-am uitat pe canalul cu gradele BTDC,acolo nu prea inteleg cum trebuie sa fie.atasez valorile.Multumesc.

lucrand cu vag com-ul am depistat si o eroare care nu se sterge care are legatura cu ESP-ul,deoarece asa in mers,din ce in ce mai des mi se aprinde becul de ESP.Atasez sie roarea

Ti-am raspuns in celelalte topic-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult:)

Modificat de FloRio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat daca vine curent si vine,am scos mufa de la G62 si cu un fir am pus in fisa de la bujie si vine.totusi poate ar fi bine date jos si verificate bujiile,metoda cu "flama" poate nu e asa precisa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reglat cu vag-con IQ de la 4.2 la 3.0. Azi dimineata la -12.5 a pornit la sfert de cheie fara fum, fara balbaieli, si nu exagerez cu nimic, ca vara. Mai bine ca iarna anului trecut, o parte din merit cred ca e si al aditivului PS.

In alta ordine de idei am verificat cu un drum si bujiile de pe traseul de antigel: a pornit dupa scurt timp de la pornire o bujie, apoi dupa ce s-a oprit incarcarea bateriei (cam 2 minute) au pornit si celelalte 2 si motorul s-a incalzit foarte rapid, chiar si cu masina pe loc. Nu am testat cu aparat de masura ci cu degetul pe respectivele bujii :D, cele care merg sunt foarte fierbinti, nu poti pune mana mai mult de o sec.

Mersi pop cristian de sugestie :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine ma ajuta cu avansul va rog?cum se verifica?cum se regleaza? am facut o scanare cu vag com si m-am uitat pe canalul cu gradele BTDC,acolo nu prea inteleg cum trebuie sa fie.atasez valorile.Multumesc.

Conteaza valoarea Synchro angle, nu BTDC. E cam mic la tine, dar nu de speriat. Daca il duci spre 0, iti va consuma ceva mai putin dar va fi mai lenes motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pus azi dimineata vag com-ul din nou inainte sa pornesc motorul.pe motor aveam -0.9 temp antigel.afara erau -4 grade.am pus si pe instrumente si pe canalul 003 aveam in primul camp +5 grade si pe al treilea camp -5 grade.becul la bujie a stat 4 secunde aprins.am tinut pe bujie de 7 ori,dar tot nu a pornit decat dupa ce a invartit de vreo 10 ori,si a mers inecat,a scos fum,mergea in 3 pistoane,deja innebunesc,nu mai stiu ce sa fac.Am marit acuma timpul de preincalizire am pus 32700,sa vad pe maine cum a fi.Chiar nu mai stiu ce sa fac,din ce valori am prezentat la G62 e ok?sa schimb bujiile?astept niste sfaturi de la voi,va multumesc

off topic: scuze moderatorilor ca am postat si la topicul cu bujii incandescente,dar si acolo era cam aceaiasi discutie,nu stiam unde e mai corect de postat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba g62 ca vede alta temperatura decat cea reala si atunci bujiile nu se incalzesc cat trebuie, degeaba ai marit timpul de bujii caci g62 ii da sa stea putin aprinse +5 grade cand afara sunt -5 cum zici tu....deci o diferenta ff mare. nu ai incercat cu g62 scos sa pornesti masina?" nu stau bujiile mai mult aprinse si porneste mai bine cu g62 scos? caci cu el scos vede alta temperatura cu -

Modificat de JustinTm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G62 se diagnosticheaza pe modulul engine si NU pe instrument cluster.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G62 se diagnosticheaza pe modulul engine si NU pe instrument cluster.

Ia mai intereseaza-te o data

cati senzori sunt in g62 si cum verifici diferenta de temperatura intre cei doi, dc unul nu e in parametri il influenteaza si pe celalalt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In g62 e unul singur. In g2 e unul singur. Ambii sunt in aceeasi carcasa. Nefunctionarea unuia nu il influenteaza pe celalalt.

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!