Jump to content

Senzor (G2/G62)/ Indicator temperatura lichid racire motor - probleme


SSorin
 Share

Postare recomandată

NU e mare deloc, la 7 grade. Pana la urma sunt niste senzori, nu aparate de masura specializate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma senzorul din instruments nu e deloc exact. El are rolul sa arate aproximativ pe unde este temperatura. Si oricum nu afecteaza cu nimic aceasta diferenta de 7 grade. Daca insa depaseste valoarea de 90 si sta pe la 100 da e cam dureros sa n-ai idee cand fierbe motoru. Daca insa eroarea de masura nu implica stres ca fierbe motoru lasa senzoru asa ca e ok.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Amandoi senzorii sunt unul langa altul....deci se presupune ca sunt expusi la aceeasi temperatura....2-3 grade, eroare acceptabila, mai departe, bate la ochi. Din pacate stiu un singur exemplu cu senzor OEM defect de nou ......

2. Senzorul nu e in Instruments..... ci acolo trimite informatia - citeste exact - in limitele decentei.

3. Legat de aproximarea acestuia - ca sa arate 90 de grade pe ceas ...iar in realitate temp este de 82 sau 95 de grade (daca la asta te referi) - "corectia" se face in cluster....ca sa nu sara urat, la ochi. Iti pot modifica dump-ul sa arate EXACT temperatura reala, masurata de senzor.

P.S. - ca idee...senzorul meu e de cand e masina....dar nu are mai mult de 0.5 la 2 grade abatere.....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel pe care l-am schimbat avea diferenta de maxim 2 grade intre senzori de aceea intrebam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cum pot curata cei doi electrozi din vasul de lichid racire.Cand pornesc se aprinde martorul pentru lichidul de racire.

Nivelul lichidului este intre n M,suntat pinii din mufa electrozilor martorul nu se mai aprinde la pornire.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se racaie cu un cutit sau o surubelnita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am folosit o pila chinezeasca fina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau smirghel fin lipit pe un bat/bagheta etc sa ajunga la locul faptei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am folosit o aschie din lemn de brad... :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate ca de la diferenta de temperatura dintre cei doi senzori,sa-mi provoace subturari de relanti? Patesc asta doar cand sunt peste 15grade celsius afara.Acum pe anotimpul rece, relantiul sta perfect dar daca temperatura de afara trece de 15 grade celsius, apar problemele si doar atunci cand acul ajunge la 90grade. Turatia isi revine daca apas usor pedala de acceleratie (exact cum era la dacia 1300, de iti mai ramanea cablu de acceleratie intepenit).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu pentru ca nu am scanat-o cu vagcom pentru asa ceva.Am intrebat deoarece mi-a zis cineva ca din cauza acestui fapt,mi-ar face asa si ca inca o posibila cauza ar fi, senzorul MAP. Acum nu stiu ce sa zic, voi face o scanare la vara sau cand va mai face masina figuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce senzor este acesta si ce face el....si de ce nu e conectat nicaieri....am vazut ca mai multe masini nu il au!

post-62875-0-76026200-1326989829_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nup. Este un senzor care nu lasa sa porneasca sau taie functionarea AC daca temp motorului este prea mare.

Sent from Al Bundy iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Termocupla este jos - pe radiator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ieri am vazut ca nu se mai ridica acul de la temperatura, desi mergeam de vreo 20 de km, asa ca am retrogradat o treapta si am mers la vreo 3000-3500 rpm vreo 4-5 km. Acul s-a "desprins" si era intre ultima si penultima l.i.n.i.u.t.a Am oprit masina sa dau jos ceva bagaje si cand am pornit-o iar s-o bag in garaj acul indica vreo 70-75 de grad(nu mai retin).

Sa fie senzorul sau ceva pe la IC? Apare vreo eroare daca e senzorul defect la o scanare? Am si unele variatii la ralanti si un prieten mi-a spus ca tot senzorul ar putea fi cauza(am schimbat EGR, verificat bujii, fise, clapeta).

Modificat de Robotelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa fie de vina senzorul. Poti avea stocata eroare de G2, pe 17-Instrument .... sau nu. Ideea e ca e pe duca - incearca sa-i cureti intai mufa - de la G62 - cu spray de contacte - poate e vb doar de contact imperfect. Daca tot asa face, scgimba-l. Cumpara OEM - restul o sa-ti dea, in timp, mai mult batai de cap....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am mai facut o incercare, incurajat de faptul ca ieri s-a ridicat acul pana pe la 70 de grade cand am pornit-o s-o bag in garaj. Am plecat din Tg-Jiu si 28 de km pana acasa am tinut-o numai in 3000-3500 de ture... dar degeaba. :pale: Poate ca si frigul de afara, poate ca si ventilatia data drumul pe treapta 2, dar sigur senzorul e pe moarte.

@Florin, pe autokarma preturile sunt de la 27 de lei la 175.... acu' inteleg ca alea de 27 de lei n-or sa tina prea mult, dar merita sa dau 175 doar ca scrie Hella pe el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca scrie Behr e bine :)

Intrebare ajutatoare : de ce ti-ai luat G4 si nu Logan... era mult mai ieftin si te ducea din A in B ?

Precizie, rapiditate, fiabilitate...cam asta platesti in plus...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

IA unul OEM, indiferent ce scrie pe el.

Moog: parca se vorbea de senzor nu de termostat.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima data o sa urmez sfatul lui Florin, sa incerc sa curat contactele si daca nu merge asa, o sa-l schimb.

@Moog, chiar spre zona aia ma orientasem: Behr, Hoffer sau Beru, cu preturi intre 70-85 de lei.

Acuma nu stiu daca sunt OEM, eu sincer de primele doua nici nu auzisem, dar o sa vad zilele urmatoare care e oferta prin oras si o sa ma hotarasc.

Multam!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sint si senzori de temperatura. Dupa cite stiu am pe masina...

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai da, termostatul doar deschide/inchide in functie de temperatura, iar senzorul e un traductor temperatura->tensiune care transmite catre ECU, daca nu chiar direct la Instrument Cluster. :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!