Jump to content

Senzor (G2/G62)/ Indicator temperatura lichid racire motor - probleme


SSorin
 Share

Postare recomandată

alexanderdj

Oricum in majoritatea cazurilor cand trebuie inlocuiti senzori, un mecanicos cinstit desi stie ca in 95 din cazuri e o pierdere de timp, isi face datoria si verifica si cablurile pe acelasi principiu spus de tine, cel cu iepurele. Pentru ca in caz contrar, clientul da niste bani degeaba si mecanicosul se face isi pierde din credibilitate in ochii clientului, cel din urma observand lipsa de pricepere si/sau bunavointa a acestuia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salut,

Am si eu o mica problema care nu-mi da pace.

Cateodata cand ma uit la ceasurile din bord vad ca acul de la temperatura lichidului de racire este jos (destul de rar se intampla)

Bineinteles ca prima data cand l-am vazut asa am oprit masina imediat. Pun contactul , acul se ridica la 90 , pornesc , sta asa in jur de 10 secunde si apoi iar cade.

Nu face asa tot timpul , doar cand vrea el.

Acum si intrebarea mea. De vina este acel senzor G2/G62??

Este vreo problema daca mai circul cu masina asa pana il schimb??

Modificat de dutza.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti merge cu el...dar e bine sa-l schimbi cit mai repede...

Acum nu mai esti sigura ce temp are motorul...daca iti va fierbe nu vei sti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa fie defect si acul din bord. Cel mai bine cand ai astfel de probleme e sa stai cu interfata pe masina si sa vezi ce temperatura iti da pe Vag-com cand se intampla sa cada acul.

Daca ar fi de la senzorul respectiv, ar trebui sa-ti creasca si ralanti-ul cand citeste ca lichidul de racire e rece.

Asta se intampla?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e stricat partial adica numai ala care duce in bord motorul merge bine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca afisarea in bord nu prea conteaza...

conteaza informatiile trimise catre ECU...

fiind eronate... nu se mai deschid cand trebuie electro ventilatoarele daca chiar fierbe apa, si nu dovedeste racirea pasiva a radiatorului

electro ventilatoarele pornesc NUMAI cand zice ECU...

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, am si eu 2 erori care ma rod:

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2): 30-00 - Open or Short to B+

16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High

Puteti sa imi spuneti va rog daca senzorii G2, respectiv G62 sunt stricati sau e vorba de cablaje rupte/fisurate ? Daca senzorul G62 (care da informatii la ECU) era stricat, nu trebuia sa apara alta eroare ?

Gasesc undeva o schema a firelor care duc de la G62 spre ECU ? (as vrea sa le verific singur dar nu stiu exact unde sunt pozitionate si pe unde trec)

Merci mult !

Modificat de Fane2010
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In general firele se rup langa mufa. Daca la tine sunt ok acolo schimba senzorul.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut mariusconstantin27! Exact aceeasi problema o am si eu, acul nu reuseste sa se decida daca sa stea la 90 de grade sau sau la "0". Crezi ca ai putea sa pui vreo 2 poze orientative ca sa stiu unde sa ma uit?

Merci si o zi buna!

Modificat de ady0984
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba senzorul....daca nu ai fire rupte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci moog pt promptitudine! Dar eu vroiam sa vad care ar fi traseul firelor (nu am mai umblat pe acolo pana acum si nu stiu unde sa ma uit). Daca ai tu cumva niste poze la indemana, dar ma indoiesc ca s-ar potrivi octavia cu golf, ti-as ramane recunoscator.

Merci anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate sunt in concediu si nu am resurse pt asta... verifica daca nu sint rupte firele linga mufa...in rest putin probabil sa fie rupt etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, as vrea sa vad daca intr-adevar este senzorul G62 dus. Puteti sa imi spuneti unde gasesc in VAG-COM informatiile despre temperatura apei (cu motorul masinii pornit, bineinteles).

Merci mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai intii cu motorul rece compari temp apei cu aer. Si temp apa din engine cu cea din instruments.

Engine gr 1 sau 2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

fiind patit, presupun si teoria ca lipiturile de la mufele din ceasurile din bord sunt crapate/reci.

Mi s-a intamplat la immo, si pe IC asta ""nou"" la semnalul de viteza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@marius1982.11 daca retin bine din ce am mai citit pe acest forum, la masina n se fac lipituri cu cositor, cele mai recomandate ar fi mufe mama/tata. Mai intereseaza-te dar eu asa stiu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e vb de mufa - pinii - de pe placa de baza a clusterului....

Nu cositoresti pe instalatia electrica a masinii - folosesti termocontractibil, etc - dar asta e alta poveste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

eu am cositorit firele de la tempomat, boxe, firele de la mufa MFA...ce are, sunt curenti f mici?

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In unele cazuriz firele sunt sipuse vibratiilor produse de motor,sosele...etc .

Nefiind maleabile pot aparea fisuri/lipituri reci. Apoi duci munca de sisif sa identifici problema

From HTC via Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si se pot rupe, dupa bucata cositorita....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Pana mea, alta solutie nu am oricum...daca e ceva ,macar stiu unde sa caut :). Adica solutia aia OEM prin presare nu o pot reproduce. Mersi.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O solutie ar fi sa puneti termocontractibil peste lipituri...mai ales o varianta mai grosuta daca gasiti...

Asa nu mai riscati sa se rupa dupa lipitura...

Problema e si de curenti paraziti mai ales pe fire ce duc in ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, sper sa scriu unde trebuie :) Am un Golf 4 din 2001 motor 1.6 16v cod AUS. Problema consta in faptul ca se supraincalzeste motorul, ieri s-a intamplat pentru prima oara, mergeam linistit si deodata s-a aprins in bord becul rosu de la lichidul de racire, iar cand m-am uitat la temperatura lichidul aveam peste 120 de grade... Ma poate ajuta cineva? Ma gandesc ca s-a defectat termostatul pentru ca ventilatoarele nu mergeau...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te gandesti ca poate ventilatoarele sunt defecte? Ai facut verificarea lor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La asta nu m-am gandit insa cred ca e mai usor si mai ieftin sa schimb termostatul decat sa schimb ventilatoarele....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!