Jump to content

Senzor (G2/G62)/ Indicator temperatura lichid racire motor - probleme


SSorin
 Share

Postare recomandată

Schimba senzorul g62 si scapi de problema!!! Daca iti varia in mers acul de la temperatura clar este acesta.Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off topic:

Al Bundy,

Din ce stiu eu, la 1.8T-urile pe GOLF IV termostatul este mecanic, nu e controlat electronic. Eu l-am schimbat deja si atat cel de pe masina cat si cel nou erau mecanice. Poate la alte modele VAG (Audi, Passat) o fi cu control electronic.

PiltZu,

Vezi sa corespunda codul piesei, nu stiu ce producator e cel din poza ta (desi pare identic)...

post-51697-1262643470_thumb.jpg

post-51697-1262643920_thumb.jpg

Modificat de cri-cri
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba senzorul g62 si scapi de problema!!! Daca iti varia in mers acul de la temperatura clar este acesta.Bafta

Inainte sa schimb termostatul varia (ba pe 0 ba pe 90), dupa ce l-am schimbat in mers nu imi creste mai mult de 2 liniute temperatura in mers (din 3 cate sunt ca sa ajunga la 90), mai tot timpu imi spa pe prima, numai daca opresc dupa un drum mai lung si stau mai mult timp la relanti creste spre 90...

Caldura in mers nu prea baga (semn ca e termostatu defect), daca las la relanti motoru sa mearga 10 min radiatoru de apa e rece (semn ca termostatu merge) - am testat acum cateva minute aspectul cu incalzitul la relanti dupa indicatiile colegului al Bundy. Ciudat, nu?

Vezi sa corespunda codul piesei, nu stiu ce producator e cel din poza ta (desi pare identic)...

Din pacate nu mai am ambalajul, factura, piesa nimic... ;)

Multumesc cri-cri de poze si detaliile tehnice, m-au scos din ceatza :( ...si eu stiam la fel, termostatul=mecanic, G2/G12=electric, clar...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off topic:

Al Bundy,

Din ce stiu eu, la 1.8T-urile pe GOLF IV termostatul este mecanic,

DA, asa este, nu am stat azi noapte sa verific in ETKA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu imi creste mai mult de 2 liniute temperatura in mers (din 3 cate sunt ca sa ajunga la 90), mai tot timpu imi spa pe prima, numai daca opresc dupa un drum mai lung si stau mai mult timp la relanti creste spre 90...

Termostatul deschide prea repede sau nu sta inchis de tot. Asta face ca temperatura apei sa nu ajunga la 90.

El trebuie sa stea complet inchis pana temperatura motorului ajunge in jur de 80 de grade, apoi treptat sa deshida si sa inchida iar daca e cazul pentru a mentine aceasta temperatura. Pe langa asta, la motorul benzinar ar trebui sa ai caldura foarte repede pentru ca e randamentul motorului mult mai scazut decat la un diesel. :flower:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare.am un golfulet 1,4 16v,2002,tip motor AXP.De cum a venit frigul am obs ca la pornirea la rece(2-3 zile nepornit)sau temp sub 0 grade relantiul nu mai sta la 1100-1200 ture ci se propteste direct la 700-800 ture ca si cum ar fi motorul cald. e vreo legatura cu cei 2 senzori?????tin sa precizez ca nu s-a dat la consum,turatia nu variaza, temp pe bord indica 90 grade.

help pls.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ei sunt raspunzatori de turatia la ralanti si implicit turatia cand e motorul rece (si activat socul). Normal ca nu ti-a crescut consumul. Senzorul informeaza ECU, ca temperatura motorului e ridicata, ceea ce practic duce la injectarea unei cantitati mai mici de combustibil (de aici si consumul normal) dar in acelasi timp nu-ti mai activeaza nici socul la pornire. In plus de asta, valoarea lui e decalibrata si ti-a stabilit o turatie in ralanti mai scazuta.

Nu are legatura cu temperatura afisata in bord, acela fiind alt senzor, cu alta valoare. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum cateva ore am schimbat senzorul de temperatura (G2/G62) si pot sa spun ca sunt foarte multumit si anume:

- temperatura la apa indicata corect

- la o temperatura ambientala de +2 *C la relanti, motorul a ajuns in cca. 8-10 min la aprox. 90 *C pe in tot acest timp radiatoru de apa a fost relativ rece (asta indica ca termostatul merge) iar in mers se comporta normal (90 *C).

- pot sa spun ca acum da caldura chiar bine, asta trebuie sa oberv la mai multe drumuri sa ma conving

In curand o sa ii sterg vechiile erori si am sa ii dau un VAG sa vad daca reapar. O sa mai vin cu detalii!

O SA REVIN CURAND CU UN DIY DETALIAT CU MANOPERE, PIESELE ETC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu astept caldura sa schimb senzorul... mie imi apare eroare numai la G2, iar acul sare cum vrea el pana se incalzeste

consumul nu a crescut, auto-socul functioneaza normal, si mi-am permis sa stau din octombrie si pana acum numai cu erori la G2

astept cu interes niste poze de la tine, vreau sa mi-l schimb singur, dar am vazut ca difera amplasamentul senzorului de la motor la motor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa il schimbi acum ca nu costa mult si e posibil sa iti citeasca motoru ca fiind rece si iti merge aiurea, dauneaza motorului pe timp indelungat.

Ti-a dat la VAG unu din codurile de mai jos, oricum, amandoi senzorii sunt defapt unu sg. Mie asa mi-a dat si am schimbat si am curatat tot sistemul am bagat G12+++, schibat termostatu si acum senzoru de temperatura:

17704/P1296/004758 - Error in Mapped Cooling System

Possible Symptoms

* Cold start issues

Possible Causes

* Coolant Temperature Sensor (G62) faulty

* Coolant Thermostat faulty

Possible Solutions

* Check Coolant Temperature Sensor (G62)

* Check Coolant Thermostat

Inca lucrez la DIY (numai de cateva ore ce am schimbat senzorul), rog un moderator sa ma indrume unde pot creea un topic pe acest subiect deoarece vreau sa detaliez tehnica, piesele etc. cu o droaie de poze si sa raspund la alte intrebari adresate (de aceea un topic si nu un post pe alte topic-uri de DIY), asta numai bine pana il termin. Ms. anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie mi-au dat numai aceste erori, si de fiecare data cand mi le stergea, apareau iar dupa 30-60 sec

01039 - Coolant Temperature Sensor G2

64-10 Not Currently Testable - Intermittent

01039 - Coolant Temperature Sensor G2

30-10 Open or Short to B+ - Intermittent

nicio precizare de G62, care intr-adevar se afla in aceiasi carcasa cu G2, dar totusi sunt diferiti

adica trimit informatii diferite, G62 catre ECU, iar G2 trimite catre instruments.

evident ca numai gandul la acel senzor imi sta, dar avand in vedere ca m-au lamurit cativa

am zis sa o aman pana vine caldura, si sa-l schimb singur

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare.acum am venit de la scanare si surpriza:nu vede nici o defectiune.reiau pb:la rece turatie intre 700-800 ca si cum ar fi cald motorul(nu sta la 1100-1200 si apoi sa scada treptat) gIV, 1,4 16v AXP 2002. alte sugestii? help pls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba senzorul sa fii sigur

te costa 40 lei, iar lucrarea o poti face chiar tu in 10 minute, vezi in DIY de mai sus, am postat cum se face in cazul 1.4 AXP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt soila

Am si eu aceeasi problema ca si cea descrisa de tine mai sus. Am facut o scanare cu vag-com la modulul instrumente si imi da urmatoarea eroare

1 Fault Found:

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)

64-10 - Not Currently Testable - Intermittent

E acelasi lucru ca la tine si trebuie schimbat senzorul? sau e alceva pentru ca nu imi apare si a doua eroare?

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, e aceiasi problema, iti dai seama daca observi ca temperatura la apa nu e indicata corect..

la mine acul urca direct la 90, nu arata temperaturi intre 0 si 90

schimba senzorul, vezi in DIY de mai sus, am postat poze cum se schimba la 1.4 16v AXP

succes :censur:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@remus - ai curatat de curand clapeta de acceleratie ? la fel porneste si la mine si la multi altii care au curatat clapeta. Nu-ti fa griji ... asta este turatia de pornire normala la rece, pentru a reduce uzura motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut...am si eu o eroare la acest senzor...

coolant temperature senzor (g2)-short to plus

este problema de senzor sau de ceva fire?rezolv daca schimb senzorul?

asta la masina mea,iar la masina(tot bora dar 2.0i) unui coleg,ii da eroare tot la acest senzor dar lui ii mai pica din cand in cand acul de temperatura

multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vrei sa spui defapt ca iti da urmatoarea eroare?!?:

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)

29-10 - Short to Ground - Intermittent

Daca da inseamnea ca este 100% sonda de tempertura (mai explicit senozrul G2 din aceasta), la fel si colegului tau cu bora.

Vezi ca am facut un DIY pentru schimbarea senzorului -> click AICI

Daca vei schimba senzorul (si colegul tau cu bora) se va rezolva problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, e open or short to plus, ceea ce inseamna ori ca e intrupt firul, ori e scoasa mufa, ori e intrerupt senzorul, si simptomele sunt cele descrie de prienul lui, corect!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine la TDI este chiar eroarea spusa de marius...deci s-ar putea sa nu rezolv doar cu senzorul nu?

oricum...cred ca il pun pe el sa il schimbe,si daca e il probez si la mine,sa nu dau banii aiurea

dar mi s-a parut mie sau difera cel de benzinare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi-a dat pe vag codul care l-am postat mai sus (Short to Ground - Intermittent), asta pe langa eroarea clasica de termostat/G2-G62, dupa ce am schimbat sonda de temperatura nu a mai aparut codul de eroare. Deci, probabil sa fi fost si o proasta functionare a sondei. am verificat cablajul, totul este ok, mufa nu are cum sa iasa partial...deci, tot sonda a fost cea care a dat eroarea. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verificati firul sa fie intact, mufa nu prea are cum sa iasa pentru ca se prinde bine in senzor

oricum din cate am vazut si la altii senzorul da una sau mai multe erori.. ba ca nu e testabila, ba open sau intermitent...

si cauza e una, senzorul defect, care se rezolva numai prin schimbare :blink:

zic asta pentru ca mie imi apareau amandoua erori, le-am scris mai sus si le scriu din nou:

01039 - Coolant Temperature Sensor G2

64-10 Not Currently Testable - Intermittent

01039 - Coolant Temperature Sensor G2

30-10 Open or Short to B+ - Intermittent

amandoua erori apareau desi mufa era bine conectata iar firul e intact :(

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@remus - ai curatat de curand clapeta de acceleratie ? la fel porneste si la mine si la multi altii care au curatat clapeta. Nu-ti fa griji ... asta este turatia de pornire normala la rece, pentru a reduce uzura motorului.

tin sa precizez ca nu am umblat deloc la nimic,nu am curatat clapeta.singurul lucru care l-am obs e diferenta de turatie rece-cald,iar pe tester nimic.temperatura urca normal la 90,fara alte evenimente ca doar imi cunosc masina de 4 ani. oricum multumesc pt sfaturi si idei o sa il schimb dc e numai 40-50 ron si va tin la curent cu ce observ! ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare am revenit cum am promis.am schimbat senzorul g2/g62 ieri dimineata.astazi la -15 grade afara am pornit masina si surpriza:acelasi lucru ralanti ca si pana acum 700-800 ture casi cum ar fi motorul cald(am schimbat si antigelul g12 ++ pe tester nici o eroare,temperatura pe bord 90 dupa 10 min) alte idei va rog. multumesc anticipat!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!