Jump to content

Cumparare masina de la un samsar


s_c
 Share

Postare recomandată

asta am observat si eu stilul de prezentare jalnic, dar am zis sa incerc sa vb cu el la telefon si parea normal la telefon :)

 

Cica neamtul nu i-a dat si jantele,,,,,dar in portbagaj sunt cele 4 capacele centrale aferente jantelor. Deci a avut.....normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toti spun ca nu le-a dat ,, nemtii'' ... daca le-a dat le opresc ei... s-ar putea ca la o simpla cautare a numarului samsarului pe net sa gasesti si anunturi de vanzari jante si altele pe diverse siteuri si sa nu mai zicem ca e bine daca a luat-o de la neamt, sa nu o fi luat de la un autohaus de turci, caz in care intr-adevar aia nu i-au dat jantele :)

 

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta sa fie problema....jantele. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

eu cred ca ar trebui sa faci o comparatie cu pretul aceleiasi masini din DE , am 2 cunostinte care si-au luat acest model de masina cu peste 10.000 de euro , mi se pare cam mic pretul , asta ca sa-i iasa si lui niste bani a luat cu 7000 - 7500 de euro , ori are o carca de km ori are ceva defectiuni , de ce sa apelezi la samsari cand o poti cauta si te poti duce tu dupa ea.

 

corect.... asa este - masina curata, km pana in 150.000.... masina buna - ieftina nu este

 

Samsarii mai "pierd" si TVA-ul pe drum,de aici preturile mai mici ca in Germania :)

 

.... si mai mult din km real.... de aici mai mare diferenta - masina peste 200.000km e ieftina la nemti, mai ales daca e trancanita....

 

Asta stiam si eu cu TVA-ul. Problema e ca nu am momentan peste 10.000 + drum pana acolo si inapoi si inmatriculare.

 

Asta am vazut-o chiar azi, si m-a mirat si pe mine pretul la dotarile pe care le are, am stat de vb cu vanzatorul si la telefon pare un om de treaba, are carte service pana la 133.000, schimb la DSG la aprox. 100.000, mai astept niste poze de la el. Daca ar fi cineva din Cluj si ar mereg sa o vada si sa testeze, sa nu mai fac drumul pana acolo ar fi perfect.

 

Astept si seria de sasiu de la el pe mail....poate aflu ceva nou cu ajutorul ei....daca stie cineva unde sa intrebe.

 

vezi sa nu iti trimita seria de la alta, care e ok.... se practica.

 

sfatul meu - mai stai, mai strange... diferenta intre 8000 euro aruncati (pe o masina manarita) si 10000 pentru o masina curata - nu cu multe dotari.... e mare.

 

Asta sa fie problema....jantele. :)

 

in timp nu o sa fie numai asta.... e pacat sa ingrosi randurile la probleme.....

 

cauta una ok, una curata - din Romania - chiar daca e mai veche cu 2 ani, barem sa nu regreti dupa aia - nu uita, mergi cu masina nu cu anul din talon.....

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se par putin exagerate comentariile de mai sus privind acest Passat , masina nu arata rau si se poate verifica . Treaba cu km este o loterie si prin intermediul seriei VIN poti vedea cate ceva despre masina , chiar daca sau dat km inapoi , nu poti vedea cu exactitate . Atata timp cat nimeni nu a mers cu masina respectiva , sau macar vazut , auzit-o live mi se par cam exagerate reactiile . Daca omului ii place masina , se pot face teste amanuntite si in functie de cum iese se poate cumpara sau nu , prea il descurajati . Nu toti samsarii aduc gunoiae de masini , iar generalizam de parca in Germania umbla cainii cu covrigii-n coada .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TVA-ul pierdut pe drum se face la o scara mult mai mica, pentu ca sunt urmariti, intradevar ideal ar fi sa provina de aici diferenta de bani.

 

Fiecare isi face singur calculele, la un control amanuntit se pot vedea o mare parte din defecte, daca km sunt reali sau doar cu putin mai multi si masina este in stare perfecta decizi singur daca merita riscul.

 

Cunosc un caz cu un Audi A4 sh la un pret dubios de mic in Germania (cu 3000 euro mai putin), a fost omul a vazut, testat, cutia automata nu parea in ordine, ajuns acasa dupa o periaoda cutia a cazut.

 

A cheltuit jumate din suma economisita si azi este foarte multumit si spune ca alte probleme (in 2 ani) nu a mai avut si a meritat riscul.

Modificat de le banner
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca masina nu ar fi avut DSG atunci era ok de vazut. E mult mai usor si mai ieftin de reparat o cutie manuala. DSG-ul daca crapa atunci ai de dat bani cat nu face. In 2009 DSG-ul era la inceput, iar in 147000km ar fi culmea sa nu se fi uzat ceva in cutie. Interiorul arata murdar, scaunele si fetele de usi, sigur au fost si mai murdare inainte de a fi curatata pentru vanzare. Eu am masina din 2004 si arata mai bine. Mi se pare ca a fost calarita masina. Eu cred ca exista un motiv pentru care aceasta masina s-a vandut ieftin in Germania, nu s-a vandut de buna, poate au fost facute si niste reparatii sa elimine niste simptome. Daca o iei si pe urma intr-un an ai probleme la DSG sau A/C sau la injectoare (stii cat costa un injector nou da?), sau la distributie, la senzori, la amortizoare samd, ai de bagat 3-4 mii EUR.

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu sunt de aceasta parere :  masina aia nu are cum sa coste atat de putin si sa fie curata, rog pe cei interesati sa caute pe site-urile de specialitate din DE sa vada acolo cat e una de fapt si de drept , samsarul prin definitie n-are mama n-are tata , voi ce credeti ca, daca va raspunde frumos la tel e painea lui Dumnezeu , nici pe departe , poate sunt eu mult prea subiectiv pentru ca eu nu ii agreez , urmati exemplul lui Florin intrebati-l pe el cum si-a luat masina , urmariti topicul omului in care prezinta SKF-ul 2 , mai aveau cei de la Volksparts de curand un audi a 6 daca nu ma insel la vanzare din 2010 cu 180.000 de km , anunt vazut de mine anul trecut in decembrie ,180.000 in 2 ani !!!!!, sa fim totusi seriosi , ala are banii blocati in masina asta ,  se vor folosi de toate trucurile lor de 2 bani sa ti-o ridice pe un piedestal  .....



uite una de pe plaiurile noastre asemanatoare cu cea din anuntul tau , comparatie  utila doar pentru pret , dar astia iti dau  si 1 an de zile garantie , timp in care iti o idee de problemele masinii daca ea le si are.

 

http://www.weltauto.ro/weltauto/ro/LIST/WA!ro!!!!l!!!/WA/Marke%7CVW/MG%7CVW_Passat_Variant/ID%7C1014000302%7CVW_Pas.Var_Act_HL2.0_TDI_170_CP_CR_DPF_DSG6/detail.htm?src=list.htm&ml=

Modificat de rusen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Mi se par putin exagerate comentariile de mai sus privind acest Passat , masina nu arata rau si se poate verifica . Treaba cu km este o loterie si prin intermediul seriei VIN poti vedea cate ceva despre masina , chiar daca sau dat km inapoi , nu poti vedea cu exactitate . Atata timp cat nimeni nu a mers cu masina respectiva , sau macar vazut , auzit-o live mi se par cam exagerate reactiile . Daca omului ii place masina , se pot face teste amanuntite si in functie de cum iese se poate cumpara sau nu , prea il descurajati . Nu toti samsarii aduc gunoiae de masini , iar generalizam de parca in Germania umbla cainii cu covrigii-n coada .

 

Da Ionut, suntem noi rai... postam doar sa nu-si cumpere omul masina....

 

Eu zic cam asa.... daca vrei sa ne asculti bine - mi-au trecut multe VAG-uri prin mana, deci stiu ce vb... nu a existat unul ieftin achizitionat si care sa fie curat si bun...

 

E logic - deci neamtul cumpara o masina de 25000-27000 - 30000 euro (cand vb de un HL) sau mai mult.... o tine 3 ani.. face doar 140.000 km... si o da cu 7000 de euro ?

 

nu o sa vezi niciodata asa ceva..... cine merge in Germania si cauta masina buna si curata, nu o sa gaseasca sub 10.000 euro asa ceva - si vb de un CF nu HL

 

mai departe, cine vrea sa inteleaga bine..... cine nu, e bine venit sa-i rezolvam problemele dupa, sa vindem cate o piesa... deci, in teorie nu e interesul multora dintre noi sa iti cumperi o masina buna.... dar totusi ii sfatuim cum sa nu cumpere una proasta/obosita - de ce ? pentru ca unora ne place sa fim oameni.

 

si cu asta, inchei pledoaria reamintind ca.... ieftin si bun - nu exista - scump si prost... mai gasesti - din pacate.

 

Spor la cumparaturi !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu stiu clar ca masina care am luat-o eu a fost cu 1000 de euro mai mult decat valoarea din contractul cu neamtul, a fost trecuta direct pe mine cand am luat-o aici in tara de la un tip care are parc auto second, eu am pescuit masina din piata dar stiam ca e parc fiindca avea reclame pe ea, inclusiv pe suportii numerelor, dand la o parte acea reclama am dat peste reclama autohouse-ului de unde a fost cumparata zic eu si unde preturile erau cam piperate in general

 

ce vreau sa va zic e concluzia mea:

 

cine e client fidel ( ca in orice afacere) la parcurile din Germania cred ca beneficiaza de discount considerabil

 

cine are o firma de parc auto nu prea cred ca da tepe mari, poate nu se aplica in Bucuresti unde e mare zona

 

eu recomand masina cu nr provizorii rosi proaspete din minim 3 motive: masina nu a fost lasata demult din uz, a trecut tuv recent ( in jur de un an) si a venit pe roti - in cazul unui client mai fidel gen alt samsar a fost asigurat ca ajunge acasa sau masina e functionala in mare parte, dar daca sunt proaspete numerele inseamna ca masina nu a fost reparata in tara si nu au avut altii motive sa o refuze (eu am luat-o cu numere de cateva zile practic tapiseria era uda de la spalare)

 

eu va relatez din ultima experienta a mea si de data asta chiar sunt multumit: motor fara consum de ulei curat in interior (se vede doar o depunere maronie cred de la uleiul long life dar nicidecum mocirla sau negreala macar) de asemenea si uleiul care a fost in ea era maroniu, singurele erori la diagnoza VCDS au fost la clapetele de aer v68 si v154 remediate prin curatare, vopsea in stare buna cu mici indoituri pe tabla si o ciobitura pe capota de 2mm patrati, deci in general o masina onesta inafara de cartea de service din care liseste o foaie :)) asa am dedus cam cat lipseste din km de pe bord si anume 30 - 40k ;) fiindca avea interval flexibil de service si facea cam 25k intre schimburi, asta e macar stiu adevarul cam care e :P

 

sper sa ajute pe unii care nu sunt asa de initiati, ca si mine dealtfel, in cumpararea unei masini, fiindca eu tot peste samsari fara parc am dat si am gasit tot felu de oameni care se si enervau de ex. daca le puneai intrebari banale, am facut un drum de Oradea sa vad o masina si am regretat amarnic (nici masina nu era ca pe net si nici proprietaru ca la telefon), un prieten si-a luat o masina nu de germania dar era vw de la un tip inmatriculata pe o ruda din afara ca sa descopere ca o buza de aripa putrezeste masina fiind perfecta la cumparare (se observa ca a fost frecata de ceva), sau am gasit romanasi care le cumpara in stanga si mai pun cateva sute de euro si o vand in dreapta (masina de pe net am gasit-o in piata la altcineva) si exemplele pot continua...

 

ideea principala e sa alegi si samsarul de la care vrei masina fiindca sunt si deastia care aduc masini cat de cat ok, per total bune daca si ei fac treaba la nivel profesional deci au si legaturi bune in exterior (eu nu sunt absurd si inteleg ca masina mea are 10 ani deci nu poate fi perfecta) in schimb cei usor de enervat (frustrati), dubiosi, sau de nivel mediocru ca personalitate si alte caracterizari... aduc cele mai distruse masini si cele mai rujate fiindca prind cate una doua ieftine de pe ici de colo vai de capu lor si vor sa faca si ei bussines, si tristul adevar e ca prind oameni nestiutori cum puteam fi si eu fiindca din subiectivism m-am tot ferit de cei si cu parc auto, dar acum am inteles de ce isi pun reclama pe masinile lor... de ex daca m-as duce cu cineva sa-l ajut sa-si ia masina m-as uita prima data la cele aduse de parcul de unde am luat eu sau de la cine stiu ca aduce la gramada unul sau doua modele fiindca am vazut si la un tip de genu cate o masina ce merita vazuta

 

stiu ca toti sunt mincinosi si vrajitori dar eu nu mi-am putut permite sa merg in strainatate din multe motive obiective (cheltuiala, nu ma descurc singur, presiunea timpului ca trebuie sa iegi ceva, frica sa nu raman in drum etc) e drept ca am cautat si asteptat foarte mult timp pana am gasit o masina ok dar a meritat fiindca eu sunt convins ca daca mergeam eu sa o caut nu o luam la acelasi pret si aruncam o gramada de bani cu drumuri, mancare, cazare, si la inca o pers. in plus

 

fie ca cei care se vor face posesori de masini sa citeasca putin forumurile inainte sa vada in ce se baga si cu piata si cu modelul respectiv, nu ulterior cand trebuie reparate la greu masinile, astfel poate mai eliminam din samsarii oportunisti care s-au instalat pe piata si chiar daca vand 2, 3 carute pe an tot stau in sistem si dau tepe grosolane

 

va doresc targuri bune!

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caut sa cumpar un Golf6 si pana acum mi-au atras atentia:

- Comfortline, 2.0 TDI / 110CP, 02.2010, origine: Germania (link) - 8890 euro, din Baia Mare

* scaune incalzite

* climatronic

* comenzi volan

* jante aliaj VW (acceptabile)

* RCD310 (l-as schimba ulterior cu un RNS sau RCD510)

- TL/CL (?), 2.0 TDI / 110CP, 02.2010, origine: Germania (link) - 8890 euro, din Pitesti

* scaune incalzite

* climatronic

* RCD 510

* nu imi plac jantele, sunt ceva in culoarea caroseriei (gri...)

* din pacate nu are comenzi / volan

- Comfortline, 1.6 TDI / 105CP, 08.2010, origine: Romania (link) - 11300 euro, din Bucuresti

* climatronic

* jante frumoase VW

* comenzi volan

* km reali sau macar pe aproape...

sau

- Comfortline 4Motion, 2.0 TDI / 140CP, 01.2010, origine: Franta - 10650 euro

* dotari peste cele de mai sus

 

- Highline, 2.0 TDI / 110CP, 02.2009, origine: Germania -  10399 euro

* FULL, FULL, FULL... cum ar spune neamtul :)

* suspensii reglabile

* jante aliaj 17, frumoase

 

Primele 2 ma tenteaza pt ca as putea suporta relativ usor eventuale cheltuieli aditionale: cauciucuri noi, inmatriculare, distributie, eventual ambreiaj/volant... penultima si in special ultima ma tenteaza dar am o retinere cu privire la eventualitatea unor cheltuieli neprevazute cu masina de 1500-2000 euro sau cine stie mai rau...

 

Masinile din Franta sau Belgia cum sunt fata de cele din Germania, sunt ok sau ma pot astepta la surprize?

La ce trebuie sa fiu atent in eventualitatea unei achizitii? Bineinteles ca un test complet la service/reprezentanta am oricum in vedere.. eventual si consultanta unui mecanic particular, daca gasesc.

 

La un Golf6 TDI, de ~ 3 ani, cu rulaj posibil de 150.000 - 200.000, ce potential de risc exista in afara de ambreiaj, volant si distributie pe care le-am evaluat pe la 800 - 1000 euro (manopera inclusa)?

 

Multumesc!

Modificat de Rigips
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O singura opinie, legata de masinile din Franta - sunt f multe frecate, lovite etc si mai ales murdare/neingrijite.

Posibilitatea ca ea sa aiba piese de caroserie re-vopsite este foarte mare din aceasta cauza... si cunosc destul de bine ce spun.

Cred ca cea de Germania ar fi mai de incredere, mai ales daca e vanzator privat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Nutu2009: se confirma ce spui tu cu ce am vazut la fata locului; la masina de Franta se vedea/simtea uzura... la una de Germania din cele vazute desi era cu un an mai veche, era ca noua (portiere, exterior, functionare etc.)

Oricum pana acum nu pot spune ca m-a convins niciuna... cred ca mai degraba ma voi orienta catre una rulata in Romania care chiar daca are 80-100 mii facuti aici, macar stiu ca s-au facut reviziile, cati km  are s.a.m.d.
Uitandu-ma doar la anunturi imi inchipuiam ca e altfel decat acum dupa ce le-am vazut si mai ales dupa ce le-am verificat VIN-urile...

 

Daca s-ar aduce masini bune la care eventual sa se piarda TVA-ul cred ca ar merge mult mai bine piata de SH.

Dar majoritatea capetelor seci aduc masini cu km fara nr., cu dotari care sa-ti ia ochii, dar pe cele mai ieftine/gioarse cu putinta...

Cred si eu ca merg prost vanzarile...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Deci, ia hai sa va spuna fratili vostru o treaba mishtoaca:

 

Vedeti voi otomobilu AISTA? Un bijou si jumatate. "Stare impecabila" si toate alea. Boooooon...

Saptamana trecuta, masina era in spatele unui service de pe Calea Baciuluim cu fata troznita, motorul scos langa masina si acoperit cu o prelata, astepta sa intre la "cosmetica generala" :D Intamplarea face ca eram cu un prieten cu care cautam intrarea la un service pentru ITP si am luat-o aiurea, de am nimerit in spate. Cand am vazut-o, am stiut care o sa-i fie soarta :) Singurul lucru de care-mi parerau, e ca n-am avut prezenta de spirit sa-i fac o poza...

 

In alta ordine de idei, biznisu' mere ca pe roate: iei epava cu 7.000, o aduci pe platforma, mai decartezi un 750, o repari cu 3-4.000 si o dai cu 13.000 => un profit de 1.250-2.250 Euro neimpozabili la o masina nu-i rau deloc. La ce dreq sa-ti mai bati capu' cu facultatea, jobu', rata la banca, chiria, etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astea se fac de mult timp....mare problema este ca istoricul masinii foarte probabil ii impecabil. Imi vine greu sa cred ca ii facuta bine...ii facuta pentru vanzare si asta trebuie sa iasa in evidenta unui mecanic/ vopsitor auto.....daca nu ii sare in ochi pretul si descrierea. Primul lucru care trebuie sa-l faca un cumparator este sa caute in google nr de telefon si de acolo isi da seama de persoana care vinde masina (samsar clar, are o gramada de masini postate pe autovit).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa-ti vina foarte greu sa crezi, insa cumparatorii educati si informati sum maxim 15%, hai sa zic cu mega-indulgenta 25%. Restu-s vrabii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu si de aceea nu am nici un resentiment pentru acela care si-o face cu mana lui. Noi si asa suntem saraci dar foarte mofturosi. Daca vrei sa nu iei teapa te informezi, platesti o verificare la cineva competent, etc.

 

Imi vine in minte cazul passatului cc din brasov cumparat de o doamna/ domnsioara care se plangea pe forum. Sunt convins ca sunt multi mai multi aici pe forum care si-au luat teapa dar putini recunosc sau vor sa faca cunoscuta patania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

megamotoreta

dar poate cineva sa dea definitia unei ''tepe''? ca oricum intr-o masina sh trebuie sa bagi bani, schimbi una-alta, deci cine este criteriul  poate trasa granita dintre masina care toaca banii si ''teapa''?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jetta20tdiHLDSG6

cam astea sunt tepe grave, zic eu:

 

fara accident = grav accidentata, directie/stalpi/etc 

sasiu taiat = masina facuta din bucati

masina furata = poti sa ramai fara ea dupa

integral facuta din bucati, piese de calitate indoielnica

 

acum ca schimbi o cutie, o distributie sau faci geometria si e ok cred ca nu intra la tepe...

(P.S - nu, nu e ok, dar fata de cele de mai sus este incomparabil)

dar cele de mai sus mi se par tepe grave!

Modificat de Jetta20tdiHLDSG6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam astea sunt tepe grave, zic eu:

 

fara accident = grav accidentata, directie/stalpi/etc 

sasiu taiat = masina facuta din bucati

masina furata = poti sa ramai fara ea dupa

integral facuta din bucati, piese de calitate indoielnica

 

acum ca schimbi o cutie, o distributie sau faci geometria si e ok cred ca nu intra la tepe...

(P.S - nu, nu e ok, dar fata de cele de mai sus este incomparabil)

dar cele de mai sus mi se par tepe grave!

modificare km de la 400 000 km  la 200 000 km?????

Modificat de luktm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jetta20tdiHLDSG6

merge :) desi la unele motoare nu e chiar o tragedie :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

megamotoreta

mai este si alt fel de teapa: masina impecabila, super ingrijita de un mecanic auto pt fiica lui,care o conducea.

-capate de bara duse

-telescoapele dansau

-antigel-apa

-placute frana-cam duse

-distributie-trebuia schimbata

-fusese usor lovita,farurile bateau in diagonala

-tapiteria murdara

-a doua cheie nu a mai gasit-o

-bateria moarta

atata ca nu era furata, sasiul deformat sau facuta din bucati...dupa ce am bagat un sac de bani a mers frumos.

P.S. si acuma stau si ma gandesc: a fost teapa?

Modificat de megamotoreta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jetta20tdiHLDSG6

din ce scrii tu mai sus, ai dat mai mult de 1500-2000 de euro? nu cred...

acum: cat ai dat pe masina? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

megamotoreta

nu are relevanta,e vb de un fiat in 2 usi, acum cativa ani...a fost o mare dezamagire ca omul ala isi lasa fata sa conduca o masina descheolata, fara sa se gandeasca la siguranta fetei lui...si tinea la pret,ca e masina impecabila...

P.S. cat la suta din valoarea masinii investiti in reparatii se considera teapa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jetta20tdiHLDSG6

cred ca asta e ceva subiectiv...depinde de fiecare.

 

merge si invers...sa iei un jaf cu 800-1000 sa bagi 3000 si sa faci o super maisna sub 5000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!