Jump to content

Montare geamuri electrice OEM pe masina fara


cristip
 Share

Postare recomandată

NU am zis ca e munca titanica ci doar ca nu merita investitia. Nu zic ca nu e mult de munca, totul se rezuma la faptul daca merita investitia.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Investitia la mine a fost de 500 ron ce am scris mai sus plus modulul comfort. Nu stiu daca merita sau nu dar pt mine a meritat. Urmeaza montajul. Masina nu vreu sa o schimb curand si pana acum am dotat-o cu multe optiuni care nu le avea la preturi minime. Nu mai vorbesc de swichuri sau alte accesorii datorate varstei masinii care trebuie inlocuite/reparate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari! Vin si eu cu o intrebare, nelamurire....cand se ilumineaza butoanele de control pentru geamuri, la punerea contactului-pornire, sau daca se comuta pe pozitie/faza scurta? Dar butoanele pentru scaune incalzite? Sa stiu cum sa leg corect ilumirarea butoanelor :)

10x

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe pozitie.

Modificat de Bozzo11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aha...deci inteleg, iluminarea la butoane (geamuri electr. si scaune) se activeaza doar la comutarea pe pozitie, nicidecum la punerea contactului; la punerea contactului se ilumineaza doar bordul, buton avarii, dezaburisire si iluminare comator lumini, nu?

Multuemsc pt. raspuns!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA punerea contactului se alimenteaza butonul de lumini si cel de avarii. celelalte se ilumineaza dupa ce pui pozitia.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

AM SI EU O PROBLEMA, DACA MA PUTETI AJUTA. AM LUAT DE CURAND 2 MOTORASE SA IMI PUN PE FATA LA GOLF IV SI AS VREA SA LE LEG FARA MODUL INSA ARE O MUFA FOARTE COMPLEXA SI NU AM GASIT PE INTERNET EXACT CUM AS PUTEA SA LE ALIMENTEZ SI CARE SUNT CONTACTELE DE INCHIDERE-DESCHIDERE. SI MAI O NEDUMERIRE CUM FUNCTIONEAZA MOTORASUL LA URCARE MAXIMA RESPECTIV COBORARE, CE II TAIE ALIMENTAREA? AM VAZUT CA ARE O PLACA DESTUL DE COMPLEXA PE MOTOR SI CRED CA ACEA PLACA LA UN CONSUM MAI MARE DE AH IL INTRERUPE. STIMA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, e o problema. Pe fiecare motoras, ai "placa" aceea. Ala e calculatorul de usa si lucreaza impreuna cu modulul confort. Trimite-mi un PM cu toate datele masinii si eu incerc sa iti dau pinout-ul acelor mufe, desi nu cred ca te ajuta prea mult.

P.S. - nu mai scrie cu CAPS apasat.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un astfel de upgrade am facut si eu la masina, dar doar pentru geamurile spate. Aveam deja geamuri electrice pe fata. Asa ca am luat fetele de usi spate cu tot cu macarale si instalatia electrica aferenta usilor spate+butoane spate, noua centrala confort, panoul de comanda din usa soferului si am schimbat si instalatia electrica a usilor fata si motorasele din usile fata, din cauza ca am pus si oglinzi electrice cu pliere. Cost total la piese 1200 ron. A trebuit sa modific legaturile intre stalpii fata si cei din mijloc pentru noua instalatie. Am facut un "banc de probe" in balcon cu noua instalatie si am testat totul inainte sa ma apuc de treaba, inclusiv invatarea telecomenzii masinii pe noul modul confort. Montarea pe masina a luat cam 6 ore. Am facut totul prin mufe, demontabil. Oricand vreau pot trece inapoi la varianta originala. Toate firele noi sunt izolate cu banda izolatoare antifoc din fibra de sticla, iar cele din portiere le-am refacut cu banda originala auto, ca cea existenta era cam ponosita. Totul prins de fetele de usi cu clipsuri originale de usi. Cu aceasta ocazie am schimbat si acea banda de etansare de burete(sau ce-o fi) dintre fetele interioare si usa propriu-zisa care face atatea probleme cu intrarea apei in masina la multa lume. Am folosit cheder profil D folosit la usile metalice de apartament. Am marit gaura din manerul usii soferului pentru noul panou de comanda cu un Dremel si am facut locase pentru cele spate. Sunt multumit de cum a iesit lucrarea per ansamblu. Mai mult a luat pregatirea pentru montaj si facerea gaurilor din fetele de usi decat montajul in sine. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Eu am montat geamuri electrice OEM , fara sa folosesc calculator de confort, am folosit si butoanele originale . Cu totu toata investitia m-a costat 300 RON. in curand o sa postez poze si documentari la toata experienta. E foarte simplu. Am luat totu din dezmembrari si merge OK

Modificat de Laurentzuu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ai facut sa comanzi din usa soferului celelalte geamuri si ce ai facut la oglinzi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am cumparat pana la urma modulul 1J0959799Q si nu reusesc, la simularea pe banc, sa pornesc din butonul din stanga la sofer motorul din dreapta pasager. Cele din spate merg. Motorul dreapta fata e cu 2 ani mai tanar decat celalalte. Din butonul lui merge inclusiv coborare/ridicare din cheie dar nu comunica cu celalalt. E posibil sa difere ceva intre motoare din ani diferiti sau are nevoie in circuit si de inchiderea centralizata?

Azi o sa incep sa montez pe masina si schimb si modulul existent cu asta cumparat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Si eu a montat geamuri+oglinzi, partea grea a fost, cum sa spus mai sus, la scoaterea instaltiei electrice.Eu am scos toata inst de la modulul comfort, dar am obs ca nu e nevoie de toata....teoretic pare ff greu, dar m-am inselat.Spor la cine mai face!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe spate e nevoie de alte macarale si de alte table pe care stau macaralele, cei care au facut pot sa confirme asta, motorasul de geam nu are nici o sansa sa se potrivesaca acolo, nici gaurit nici taiate niturile nu are nici o treaba.

Ca sa pui totul funcional oem ai nevoie de modul confort cablaje de usi, fata usa stanga fata (diferita pentru geamuri electrice)

Clente usi diferite pentru toate usile cu buoane de geamuri.

La fiecare usa trebuie venit cu firele de can cu fire de alimentare si cu fire de difuzoare.

In modulul confort trebuie schimbata un pic configuratia firelor sau gasit o mufa cu fire de la alta masina care a avut si legte la culori , mult mai simpu.

Pe interiorul masinii nu prea e simplu de umblat fara o plansa bord demontata .

E ceva de munca dar merita pentru cine stie ca nu se vinde o masina fara optiuni dupa.

Eu am pus in acelasi timp si oglinzile insa nu am gasit unele cu pliere automata ci doar electrice incalzite , e musai sa le pui si pe ele deoarece butonul de reglaj vine pe fata de usa noua iar pe dreapta nu se va mai putea regla oglinda punand buton de geam, nu mai poate intra comanda de oglinda manuala, acelasi lucru si pe stanga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am terminat in proportie de 90% operatiunea geamuri electrice + montat difuzoare spate OEM din dezmembrari. Mai am de construit un montaj sa-mi deschida geamurile cand creste temperatura in masina si sa le inchida cand scade sau vine ploaia + deschidere-inchidere din telecomanda alarmei wintec l722. Ma intereseaza sa le deschida si iarna cand e soare si se formeaza condens in interior sa egalizeze temperatura.

A explicat @gabriel f bine pasii de montaj. Personal sunt foarte incantat de rezultat.

Am reusit sa fac si cateva poze:

http://vwbozzo.shutterfly.com/455

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU se cositoresc firele la instalatia electrica a masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce e asta ??

L.E. aa scuze e modulul confort, am avut impresia ca la mine nu e asa ceva :) (desi e full electric) dar am uitat ca acolo vine mufa cu toate firele

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@soila

Ce ai incercuit acolo e de fapt motorasul de geam stanga spate.

Modificat de dragos2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e modul confort. Partea neagra este "J388 – Door control unit, rear left". Aceasta comunica cu modulul confort, care se afla sub volan. Motorasul este partea agintir/metalica iar cea alba este reductorul si tamburul pentru cabluri.

Modificat de hremus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...
padurariu_adrian85

salutare , se pot monta pe direct niste motorase originale pt geamurile fata, fara a mai cupla mufa aceia? adik sa leg curentu direct la motoras?? as vrea sa cumpar 2 motorase si as vrea sa mearga asa pe direct fara vre-un fel de modul sau altceva, va rog daca ma poate ajuta cineva :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu o sa mearga - nu-i vb doar de alimentarea si invartirea lui... ci si de functiile aferente. De aceea ele comunica si lucreaza cu ajutorul modulului confort.

Daca vrei o varianta ieftina - cumpara kit de adaptare, pentru geamurile tale - si merg pe macaralele care le ai deja pe masina. Ceva de genul asta http://piese-auto.anunturi-auto.4tuning.ro/electronice-auto/diverse-electronice-auto/instalatie-geamuri-electrice-kit-macarale-universale-10507648.html

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorasele merg si doar cu +/- daca ai butonul si cablajul din usa dar nu poti actiona geamul din dreapta cu butonul din stanga fara modul confort. Ai face treaba asta dar problema ramane cu oglinzile manuale care au actionarea in locul butoanelor electrice (special dreapta). Doar sa faci alt locas pt butoane. La cel din stanga trebuie intervenit chirurgical sa pui buton de dreapta in cablaj de stanga ca sa pastrezi fetele de usi existente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Butoanele actuale nu pot suporta curentul cerut de motorasul de geam, asa ca nu merg fara calc de usa si modulul de confort.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorasele trebuie sa aiba si circuitul electronic din cutia neagra de care nu poti se le desparti. M-am jucat eu cu ele inainte sa le montez pe masina si functioneaza fiecare independent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Circuitul electronic din cutia neaga.... este calculatorul de usa. Despre asta vb si eu.... ca trebuie sa ii dai comanda, si calculatorul de usa executa.

Oricum, daca vrea fara complicatii - si nu se omoara dupa alte functii ale geamului (roll up, etc) isi pune kit Am si nu schimba nimic...macarale, etc... si si-a pus geamuri electrice la un pret pana in 300 lei.

Eu am vazut asa ceva, puse pe un G4 - si erau ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!