Jump to content

Motorizare 1.6 AEE


uadiv
 Share

Postare recomandată

Am facut readaptare cu vag com...mai e faza clapeta de acceleratie nu mai tziuie...cand pun cheia...se aude un tiuit discontinuu gen bip bip bip...readaptare am facut dar poate nu am facut ceva bine...ca intram in engine dupa in measure block dupa in primul canal am bagat 098 si an dat switch to basic settings dar in ultimul chenar de sus din dreapta imi dadea ceva eroare...so bu aparea sa sau adp run

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la noi nu e asa, intri in measuring block doar in grupul 001, apesi pe basic settings si astepti cam un minut sa se readapteze. Asta cu motorul oprit si cheia in pozitia motor fara sa apesi acceleratia in timpul adaptarii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat si asa dar dupa cand aa pornesc motorul...nu sta la relantii....ca sa poate sa isi faca treaba si cu motorul pornit

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu motorul pornit nu se face adaptare, mai rau, poti sa busesti clapeta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai dupa ce fac setarile cu motorul oprit si astept un minut nu trebuie sa pornesc motorul?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dupa ce iesi intai din basic settings

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum ies din basic settings? Dau Done Go Back?Sent from my iPhone using Tapatalk

La asta ma refeream ca dupa daca pornesc motorul imi moare si obligatoriu trebuie sa apas acceleratia...Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, sper ca in clapeta nu a intrat cu picioarele sa curete pe acolo mecanicul ca sunt elemente destul de sensibile pe acolo. Era de ajuns sa dea cu spray si sa miste de axul clapetei si al motorasului de relanti pentru a curata benzile de grafit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar a dat cu spray si atat...nu a bagat nimic pe acolo...axul care e rotitele alea doua de plastic?poate o dau jos si o mai curat eu incodata daca e si sa ii fac reqdaptare dupa...faza e ca motorul imiMurea inainte sa umble el la clapeta....dupa ce a umblat sa agravat mai tare...Sent from my iPhone using Tapatalk

Senzorul ala de pe clapeta se poate curata? Adica sa il scot si sa il curat? Ca mecanicul a incercat sa il scoata si a spus ca nu iese ca e prins de clapeta...de integratele alea din spate!!Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In clapeta e bine sa dai cu un spray de curatat discuri de frana. Ca sa misti contactele pe benzile de grafit misti odata de suportul in care intra cablul de acceleratie si inca odata de arcul care tine tija de la motorasul de relanti. Ai grija sa nu atingi ceva prin interiorul acesteia. Ai grija sa se etanseze bine clapeta pe galeria de admisie cand o pui la loc si sa ai garnitura de etansare la locul ei. Vezi ca eu am reusit sa scot din galeria de admisie doua dibluri de alama in care se infiletau suruburile de fixare a clapetei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc sa o dau jos din nou si sa o curat...eu ma gandeam sa o curat cu decarbusolv...daca dau cu spray sa nu

O mai demontez? Sa o curat pe pozitie?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum vrei, daca ai pozitie buna. Si verifica toate furtunasele care intra in clapeta si garnitura de sub ea sa nu cumva sa iti ia aer fals. Si din cauza asta se poate orpi motorul, ECU INCEARCA SA INCHIDA LA MAXIM CLAPETA PENTRU CA VEDE DEBITUL DE AER MARIT SI ITI OPRESTE MOTORUL.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie doar dat jos capacul şi atât, nu demonta mai mult că rişti să o strici de tot. Nu folosi soluţie de carburatoare că se duce naibii, este foarte agresiv. Mie mi-a dizolvat mânerul la o şurubelniţă (spray de curăţat carburatoare).

Văd că ai şi o problemă electrică. Verifică legările la caroserie în special minusul de la baterie şi mai ar trebui să fie una prin zonă şi ceva pe blocul motor.

Vezi cum merge şi cu mufa de la sonda lambda scoasă dacă zici că ai o eroare acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg o sa incerc marti sa fac ce mi-ai spus su revin pe forum sa iti spun cum se comporta...multumesc mult denismocSent from my iPhone using Tapatalk

O sa incerc lupobv...va multumesc mult pentru ajutor...Sent from my iPhone using Tapatalk

Legarile la caroserie cum le verific? Unde se afla?Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi pe firul de la borna - şi o să vezi că undeva este prins cu un şurub sau piuliţă pe caroserie sau blocul motor. Desfaci, vezi care este starea pe acolo cureţi şi pui la loc. Nu ştiu exact poziţionarea lor dar trebuie să mai fie vreo 2 locuri pe blocul motor.

Uită-te şi la starea mufei de la ECU. dacă desfaci cureţi cu spray de contacte ştergi cu un beţişor cu vată şi atât, fără smirghel sau alte chestii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde se pozitioneaza ecu? Cred ca mufele alea stiu unde sunt...una e langa chiulasa si una e prinsa de clapeta de acceleratie... Ecu care e una din

Mufele se pe clapeta?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti , de 2 zile am o problema la motor in diferite trepete de viteza are momente cand se inceaca ,socuri cum ar pierde pentru o secunda din putere dupa care revine la loc.Stie cineva de la ce poate fii .Nu am apucat sa ii fac diagnoza sper sa reusesc zilele astea. Va multumesc mult 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de benzina sau ai vreo fisa fisurata sau o bujie nu iti functioneaza:)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fisele au 8000 km de cand sunt schimbate ,filtru de benzina nu l-am schimbat de 8000km. 

Modificat de mogoal3x
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Pionu ECU este o cutiuţă cu o mufă destul de mare în compartimentul de sub ştergătoare, cred că trebuie să scoţi o protecţie, o mască ceva ca să ajungi la el. Nu ştiu cum este la AEE mufa, dar cred că dacă este ca la alte modele trebuie să tragi în lateral de o clemă care strânge mufa.

 

@mogoal3x Poate fi un senzor, ceva, sau un contact imperfect. Fă întâi o diagnoză şi urmăreşte momentul exact când se manifestă: cam care este turaţia, pe accelerare sau decelerare, dacă scoate fum în momentul ăla, comportamentul general dacă s-a schimbat, consumul şi alte indicii care le mai observi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci lupo o sa incerc

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Surubul de pe minus care vine prins pe electromotor e ff ruginit am dat cu un pic dr spray de rugina pe el dupa ce l-am desfacut... O sa il schimb luni

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi că cel la care este prins minusul de la baterie este foarte important, pe acolo se închid toate circuitele. Oricum trebuie să fie toate în regulă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turatia nu se schimba , daca sunt in treapta a 3 la 2000 de ture are momente cand se smuceste, dupa care isi revine cateva secunde si apoi iar imi da un smucitura 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa scot surubelele si sa le schimb si sa curat mufele

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!