Jump to content

Motorizare 1.6 AEE


uadiv
 Share

Postare recomandată

Blestem pe ala care a inventat senzorii pe masina!!!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua baieti, aseara am aflat de unde mi se trag toate problemele. Pe la ora 22 pornesc motorul afara besna cand ma uit mai aproape hopa 2 fise dadeau curent la masa :tuktuk: . Acuma sa le gab ceva in frigider celor de la Bosch, din cate am inteles cele de la beru sau Tesla sunt mai bune. ce parere aveti??

Va multumesc. :D

Modificat de mogoal3x
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garantat sunt mai bune, eu am luat Tesla si au cam 3 ani

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti am rezolvat problema cu masina mea...era din vaccum problema...trebuie sa cumpar o pompa de vaccum aveti idee cam cat ar costa?Sent from my iPhone using Tapatalk

A scos "mecanicul" un furtun dintr-o cutie rotunda unde sunt si alea de la frana...pe furtunul ala e pompa?Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai că nu înţeleg: ai tu pompă de vacuum? Eu ştiam că numai la diesel pentru că vacuum-ul format pe admisie nu este suficient. La benzină, cel puţin la cele din generaţia golf 3 se foloseşte vacuum-ul format pe admisie. Nu cumva este crăpată membrana de la pompa de servo-frână (cutia aia rotundă) şi scăpa vacuum-ul pe acolo?

 

........

Altceva nu îmi mai vine în minte decât eventual aer fals pe undeva.

Cînd am zis asta şi la problema asta m-am referit. Pe lângă faptul că ia aer fals pe admisie (la o anumită poziţie a clapetei ECU comandă o anumită cantitate de combustibil, dacă intră mai mult aer atunci amestecul este sărac cu consecinţele de rigoare), nici regulatorul de presiune combustibil nu mai mere cum trebuie şi trebuia să simţi şi pedala de frâna că este cam tare.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult ca sigur s-a referit la servo-frana.Intr-adevar, nu exista pompa de vacuum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut la toata lumea


Postez pt prima oara pe forum  ;), am de 2 ani un golf 3 din 1996, 1,6 multipunct, 75 cp cod motor AEE cu instalatie GPL BRC segventiala montata dupa ce mi.am luat masina  cu m multe probleme care s-au m diminuat intre timp dar nu in totalitate si nimeni nu stie sa.mi dea un raspuns  concret cam ce ar putea sa aiba  :(.


cam ce probleme am momentan care ma cam deranjeaza:


-cand temp de afara scade sub -3 grade porneste bine dar dupa 5-10s motrul se opreste aproape instantaneu, la a doua cheie se compotat normal nici o balabiala nimic, dar in unele situatii m balbaie putin dar tot moare si cateo data nu face nici o  figura porneste bine si nu se opreste imediat  ;)


-cand motorul este pornit si iau viraj pe loc cand masina stationeaza relantiul scade si motorul oproape moare dar daca accelerez nu are nici o problema 


-si in unele situatii vara si la drumuri m lungi cand o apuca nebunelile  :D scade din puterea motorului deci nu m trage calumea  :((


-la frana de motor chiar daca dau drumul la ambreiaj usor tot ma zgaltie nu tare dar se simpte 


  Mentionez ca masina momentan functioneaza m bine decat dupa ce am cumparato dar dupa ce am fost pe la m multi mecanici. Am schimbat la ea fise bujii capac delcou dar tot imi facea probleme. Mecanicii la care ma duceam ma trimiteau inapoi la cei care au montat instalatia GPL dand vina pe ei dar masina facea aceleasi sintome si inainte sa montez instalatia si momentan face si pe benzina si pe gpl . Tin sa aduc aminte ca in momentul de fata nu da nici o eroare pe tester dar dupa ce mi.am luat masina si a fost pusa pe tester mecanicii imi spuneau ca da eroare la clapeta de acceleratie si ca trebuie schimbata, imi dadeau o resetare sa revina la setarile din fabrica sau nu stiu exact ce si masina mergea cam 100 de Km destul de binisor apoi aceleasi probleme  :(. Pana la urama am cunoscut un baiat f de treaba care stie sa lucreze cu testerul sau nu stiu exact ca are si VAG com, mia desfacut clapeta de accelerati mia curatao cu sprey inauntru si mia montato inapoi. Pune testerul imi da o calibrare la clapeta de acceleratie, nu da nici o eroare imi da avansul un pic m mic si merge destul de bine nu m zgaltie la frana de motor si cand iau viraj pe loc relantiul scade dar nu f mult este acceptabil, toate bune si frumoase pana parcurg in jur de 100 km si iar imi manifeta simtomele nu f tare dar deranjante  :((. Cam aste ar fi momentan si ce imi amintesc daca am omis ceva am sa m postez.


    Am un coleg cu un seat cordoda tot cu acelasi motor si la e e la fel cand ia viraj pe loc poate aste este buba lor sau doar la a mea nui place de mine  :))


 Daca a m avut cine cam aceleasi probleme sau daca stie ce sa verifc va rog sa ma ajutati ori pe cineva care le bijutereste calumea ca mecanicii pe la care am fost...... lasa de dorit inafara de acel baietas care datorita lui imi merge masina cat de cat calumea. 


Nu prea ma descurc cu mecanica doar asa putin esential cam pe unde ar fi unele componente dar apelez la un prieten  :D.


De curand am schimbat si sonba lambda ca cea veche cedase si tot aceleasi probleme.


Scuzati.mi exprimarea si geselile gramaticale.


Multzam  o zi buna in continuare ;)


Modificat de v@sy
Rezuma-te la deschiderea doar unui subiect.Deschiderea mai multor subiecte pe aceeasi tema se sanctioneaza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zici că dacă virezi aproape  moare motoru, dar dacă nu virezi şi porneşti toţi consumatorii electrici posibili (faruri, semnalizări, degivrare lunetă, eventual aer condiţionat, claxon) ce se întâmplă cu ralanti-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine sunt aceeleasi probleme...fix aceeleasi probleme...cand scade relantiul si farurile le scad puterea si daca virez de volan imi moare motorul ai trebuie sa apas pe acceleratie ca sa porneasca...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer sa fiu nu am incercat  sa pornesc toti consumatorii odata dar nici nu cred ca as reusi :D, dar daca dau treapta de la caldura repede de la oprit pana la treapta 4 relantiul scade dar nu f tare, degivrare lunetă scate f putin la faruri sincer nu cred ca se observa vreo variatie a relantiului, la semnalizare nu variaza deloc dar cand dau pe avarii scade f putin la claxon nimic si AC nu am :(( si e tare rau :(. Si treba cu virajul sa m remediat de cand am foat la acel baietaz da inainte era tare enervanta problema, momentam am pe masina cauciucuri de iarna 185/60r14 da cand imi voi pune celalte jante cu 195/50r15 sigur o sa fluctuieze si m rau relantiul cand o sa iau viraj. M.ai am o fluctuatie de relatiu f urata dar cateo data cand se trece de pe benzina pe gaz :(



Pionu curata clapeta de acceleratie si cauta pe cineva care stie sa de a  o adaptare dupa tester sau Vag com nu stiu sigur dupa ce se da adaptare la clapeta si ai sa vezi ca merge m binisor nu perfect dar cat de cat mult m b bine si da avansul m mic ca m mare la mn functiona m rau motorul . La mine a functionat dar tot sunt deranjante problemele :((

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te-am pus să porneşti cât mai mulţi consumatori ca să simulezi o sarcină crescută a motorului când în mod normal motoraşul pas cu pas trebuie să compenseze prin modificarea deschiderii clapetei astfel încât turaţia la ralanti să rămână cât de cât constantă. Şi când virezi roţile este vorba tot de o creştere a sarcinii motorului. Dar la tine s-ar putea să aibă legătură şi cu avansul care zici că nu prea este cum trebuie.

 

Te rog să eviţi să foloseşti prescurtări pentru că regulamentul nu permite aşa ceva şi este şi cam greu de citit pentru cei car nu sunt obişnuiţi cu messenger-ul.

 

@Pionu să verifici şi încărcarea bateriei la ralanti (Măsoară cu un multimetru ce tensiune ai pe baterie la ralanti şi atunci când dă să moară motoru) pentru că nu mi se pare normal să fluctueze aşa de vizibil lumina farurilor.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cand o pornesc dimineata imi porneste la a2a cheie si se accelereaza ff greu trebuie sa stau vreo 5 minute ca sa se incalzeasca motorul ca sa pot pleca de pe loc...si trebuie sa o tin din acceleratie ca daca iau piciorul de pe acceleratie moare motorul...clapeta de acceleratie este curatata si i-am facut si readaptare...tot degeaba...sunetul ala care se aude la clapeta la mine e discontinuu nu tiuie continuu pana o pornesc...m-am saturat de masina asta...numai probleme imi face...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O problema ar putea fi si cazalizatorul? Aceste opriri in mers pot fi si de la catalizator? Ca de cateva zile aud un huruit pe sub masina la tobe...ca si cum s-ar fi desprins ceva din toba din mijloc unde e catalizatorul!!!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, daca ia aer fals pe evacuare atunci sonda lambda da valori eronate si atunci amestecul aer-benzina nu mai este ok si iti poate opri motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze  pt prescurtari :D. Si intradevar cand pornesti consumatorii creste sarcina motorului ;) dar la mine scade relantiul m putin decat as vira. Dar daca la aceste motoare au clapeta de accelerati mai au si motoras pas cu pas inauntrul ei??? E cam nasol ca am inteles ca se schimba cu totul corpul clapetei :((. La treaba cu avansul  daca il dau in pozitia in care a fost relantiul scade f mult cand virez, deci cu avansul dat m mic merge m bine motorul ;)

 

Pioni vezi  ca pe catalizator ai o tabla care il inveleste sa zic asa care ar putea sa fie desprinsa putin din sudura de asta sa.ti huruie am patito si eu sau ar m.ai fi o problema pe la racordul flexibil sa ai probleme parerea mea. Si daca nuti tiuie in continu clapeta cred ca este o problema la ea, a mea tiuie in continu. Da.mi id tau si vb m multe acolo ca eu tiam bagat ID dar nu mi.ai dat accept Id meu e ghitza _vw  :D :-p. Bafta ;) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai că nu înţeleg: ai tu pompă de vacuum? Eu ştiam că numai la diesel pentru că vacuum-ul format pe admisie nu este suficient. La benzină, cel puţin la cele din generaţia golf 3 se foloseşte vacuum-ul format pe admisie. Nu cumva este crăpată membrana de la pompa de servo-frână (cutia aia rotundă) şi scăpa vacuum-ul pe acolo?

........

Altceva nu îmi mai vine în minte decât eventual aer fals pe undeva.

Cînd am zis asta şi la problema asta m-am referit. Pe lângă faptul că ia aer fals pe admisie (la o anumită poziţie a clapetei ECU comandă o anumită cantitate de combustibil, dacă intră mai mult aer atunci amestecul este sărac cu consecinţele de rigoare), nici regulatorul de presiune combustibil nu mai mere cum trebuie şi trebuia să simţi şi pedala de frâna că este cam tare.

unde ae afla membrana de la servofrana sa o verific??

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În interiorul pompei de servofrână. Vezi că în cutia aia rotundă unde vin înfipte conductele care merg la roţi, intră un furtun de vacuum. Scoate furtunul ăla şi înfundă-l cu ceva şi vezi dacă mai moare motorul (vezi că dacă pleci de pe loc o să ai pedala tare şi frână ineficientă).

Vezi şi clipul de mai jos

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai la furtunul ala mi-a umblat "mecanicul" doar ca pe furtunul ala are 2 dopuri verzi...a scos un dopuletz din ala si a pus un furtun subtire in el si asa la lasat a spus ca e stricata valva din furtunul ala!!! Furtunul ala vine din chestia aia rotunda...in motor nu?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai nici o valva acolo, si daca ti-a scos dopul ala e clar ca ia clapeta aer fals si sta turat mai mult motorul in relanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am gasit nici un video pe postareSent from my iPhone using Tapatalk

Am cumparat un furtun din ala din dezmembrari... E posibil sa fie de la furtunul asta?Sent from my iPhone using Tapatalk

Aceeasi problema o intampin si eu ca si ghita09 cabd aprind farurile si dau drumul la aer incepe sa oscileze foarte tare motorul am masurat alternatorul si incarca cat trebuie!!Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica toate furtunasele care intra in clapeta sa nu fie crapate, garnitura de sub clapeta de acceleratie, si pune inapoi capacelul verde de la furtun. Dupa aia fa o readaptare a clapetei cu vag-com. Nu prea merge la motoarele noastre varianta clasica cu scosul bornei.

Normal sa iti oscileze relantiul la consumatori mari daca dupa clapeta de acceleratie ai neetanseitati si intra aer fals in motor necontrolat de clapeta. Aceasta incearca sa tina o anumita turatie inchizand sau deschizand clapeta in functie de sarcina motorului iar daca exista aer fals nu mai reuseste sa tina o anumita pozitie pentru ca intra aer si prin alte parti si tot timpul isi modifica pozitia incercand sa controleze volumul de aer raportat la informatiile pe care le primeste de la senzori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Excluzi ideea de a fi pompa de benzina?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dac era pompa nu iti pornea deloc, poate ca ar trebui verificat la alimentare doar regulatorul de presiune controlat si asta de acelasi vacuum. Eu inclina sa cred ca ai neetanseitati + clapeta neadaptata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapeta posibil sa fie neadaptata...o sa incerc ce mi-ai spus... Iti multumesc

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cauza neetanseitatilor trage si mai greu motorul? Eu acum merg cu masina si mai mult de 80 nu ii pot da...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!