Jump to content

Motorizare 1.6 AEE


uadiv
 Share

Postare recomandată

best_x_treme

Am incercat sa fac o readaptare la clapeta cu vag com-ul, deoarece imi arata un unghi de 14 grade, maximul admis fiind de 7. Am intrat in Group 01-Engine (cu motorul oprit, cheia pe pozitie motor), 10-Adaptation si pe Chanel 00 am salvat 00, dar nu se intampla nimic, unghiul ramane la fel. Are idee cineva de ce nu merge? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In grupul engine pe primul canal 00 sa fie activ dai switch to basic settings cu cheia pe contact on...astept cca 1 minut dupa care pornesti motorul si il lasi pornit cca 5 minute si gata!!!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti.. am facut si eu o testare cu vag com, la service si mi-au zis ca trebuie sa schimb clapeta ca e dus motorasul pas cu pas.. exista posibilitate sa curat motorasul ala cu o solutie ceva.. sa vad poate isi revine. Eu l-am desfacut da e curat inauntru .. nu avea nici un strop de praf sau mizerie.. poate grafitul ala influenteaza. Mersi 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Decat sa cureti acolo...fara nici o rezolvare mai bine iti iei alta clapeta de acceleratie...second!!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare.am ceva cu pornirea dimineata.sta pornit motorul doar daca tin piciorul pe pedala de acceleratie.dupa 35 de grade trece pe GPL si sta cat de cat la relanti fara sa o accelerez insa adeseori moare.abia cand are vreo 70-80-90 de grade e mai bine , insa variaza turatiile.cateodata la semafor imi mai moare motorul.

totul a inceput toamna trecuta cand am observat ca in diminetile reci pornea mai greu insa statea relativ bine la relanti , iar schimbarea majora (nu pornea deloc) a fost cand am pus o benzina proasta din Ucraina , dupa vreo 150 de km a inceput sa-mi moara motorul din mers , facand probleme chiar si pe GPL la 90 de grade.un drum de 5 km in oras era un adevarat chin , trebuia sa o tin turata , frana de mana pusa etc etc...iar dupa vreo 2 zile un prieten mi-a zis sa curat clapeta.am cumparat spray de carburator insa am facut greseala sa nu o scot , ( eu nestiind nimic in domeniu ) , sa dau spray direct pe ea si sa turez motorul la 3-4 mii.efectele s-au vazut dupa , adica a inceput sa aiba doar boala din primele 3 randuri din topic....

am schimbat senzorul de la sonda de apa , am amestecat benzina aia rea cu benzina 99+ , si am reglat avansul de la delcou sau cum s-o mai fi numind...insa la fel face.zilele astea vreau sa curat clapeta cum am vazut in niste topic-uri anterioare

 

HELP ME!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bag-o pe tester...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ultima oara am pus-o pe tester vara trecuta si a zis ca am turatii cu 30-40 mai putin decat trebuie si a zis sa o las asa , sa nu ma complic pentru ca nu ma afecteaza.vara trecuta nu facea probleme aproape deloc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema am avut/o si eu si am schimbat clapeta si nu mai am probleme

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

best_x_treme

Stecarul injectoarelor unde este pozitionat la motorul AEE? Vreau sa testez senzorul Hall si inteleg ca trebuie deconectat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deasupra bujiilor ai injectoarele, si fiecare din ele are cate un stecher. Nu cred ca testarea senzorului hall necesita scoaterea acestora. Senzorul hall iese cu eroare in vag com daca masina nu mai porneste deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

best_x_treme

Mai jos e nota din Autodata, la testarea senzorului Hall. Deci, trebuie sa le gasesc undeva deasupra bujiilor, respectiv trebuie sa deconectez 4 stecare? Multumesc.

 

NOTE: Disconnect injector multi-plugs before cranking tests, to prevent engine from starting.

Modificat de best_x_treme
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raduu Gabriel

Salutare! Nu am mai scris de mult pe aici. Am fost cu ea prin toată Câmpina şi nu am găsit pe nimeni cu un tester. Treaba stă altfel.. Am fost la un service şi mi-a desfăcut clapeta de acceleraţie, mi-a curăţat-o ăla şi mi-a zis că s-ar putea să nu fie unghiul acela bun. Acum am observat ceva la mersul ei.. Când bag talpa-n ea, începe să bâlbâie şi când merg uşurel, nu face absolut nici o problemă. Mă gândesc că ar fi prea mult deschisă clapeta şi probabil când accelerez puternic rămâne blocată pe vreo poziţie sau nu ştiu ce ar putea avea. Încă mai caut un calculator sa fac o readaptare.. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca ti-a dat-o jos si a curatat-o ar trebuii facuta readaptare cu vag si cu un tester...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

best_x_treme

Am gasit stecherele, trebuie dat jos caseta filtrului de aer ca sa ai acces la ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

best_x_treme

Salutare. E posibil ca motorul meu sa aiba la clapeta de accelaratie Idle Stabilization Valve (ISV)? Intreb asta deoarece cu sau fara vag com nu vrea deloc sa-si faca adaptare la clapeta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-are aşa ceva. AEE-ul are Idle speed control (ISC) actuator - motoraş pas cu pas cum i se mai spune şi este în corpul clapetă.

Dacă nu-şi face adaptarea ori este ceva problemă în corpul clapetă (nu apare nici o eroare?), ori este vre-un senzor buclucaş.

 

L.E. Cu întrebarea asta mi-ai dat o pistă pentru rezolvarea altei probleme, uite aici :icon_thumright:

http://vwforum.ro/topic/41471-accelerare-cu-intreruperi/?p=2120782

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

best_x_treme

Nu apare nicio eroare pe vag com, pur si simplu nu se intampla nimic, am incercat si cu Adaptation (10), Channel 00 - Save 00 si cu Measure Blocks (08) - Channel 098 (unde apare clapeta de acceleratie) - Switch to basic settings. Nu apare nicio eroare si nici nu se se aude clapeta lucrand. Unghiul de deschidere imi apare de 14 grade la relanti si creste daca maresc turatia.

 

Mentionez ca relantiul sta perfect, 640 rpm/min, dar am o problema de vreo jumate de an cu oprirea in mers (foarte rar), banuiesc senzorul Hall, dupa ce se opreste nu vrea sa mai porneasca imediat, in rest niciun simptom.

Modificat de best_x_treme
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai potentiometrul clapeta acceleratie in scurt... Schimba clapeta de acceleratie... La fel am patit si eu... Nu e senzorul hall

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa tii activ doar grupul 001 in measuring blocks si dupa aia sa apesi pe basic settings. Asta o faci cu motorul oprit si cheia pe pozitia contact, cu toti consumatorii electrici inchisi si fara sa apesi pedala de acceleratie timp de un minut. Nu uita dupa un minut sa iesi din meniul asta si dupa aia sa pornesti motorul. Eu asa fac readaptarea la mine. O sa auzi si clapeta miscandu-se in timpul readaptarii. Pe 098 nu merge readaptarea la AEE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am curatat clapeta de acceleratie zilele trecute si am avut surpriza sa vad ca nu era murdara aproape deloc.ceva modificari se observa privind relantiul insa la fel nu porneste daca nu tin piciorul pe pedala de acceleratie

 

Lupo_bv ce zici aceasta adaptare m-ar ajuta?

 

 

denismoc ma poti ajuta tu cu readaptarea sau cunosti pe cineva care ar putea sa faca asta?cam cat ma costa? Modificat de danutzZeu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ştiu dacă te ajută, dar este primul pas care trebuie făcut, măcar să ştii că nu asta este cauza. Din păcate pentru fiecare problemă prezentată aici pot fi mai multe cauze, şi fiecare din cauzele aste pot avea mai multe manifestări. De aceea trebuie urmată o procedură care de obicei începe cu adaptarea. Dacă mai sunt şi alte cauze la corpul clapetă sau pe la vre-un senzor, s-ar putea să nu se poată face adaptarea. Dacă nu ai vagcom cam trebuie să iei topicul ăsta de la început şi să faci ce verificări s-a mai zis pe aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa stii ca l-am urmarit.De mult timp il urmaresc dar abia acum m-am decis si eu sa postez.Am chiar si o lista facuta..ia uite : 

-pompa benzina;

-capac delcou;

-senzor aer sub clapeta;

-circuit alimentare infundat;

-retur infundat;

-bobina;

-fisele;

-curatat legaturi la masa de pe chiulasa;

-sub far e un butoi iar acolo sa scot un furtun pe care sa il obturez sa traga mai putin aer.

 

Din toate astea am curatat doar clapeta de acceleratie si am reglat capacul de la delcou.Am vrut sa obturez si furtunul ala de care am vorbit mai sus dar totusi l-am lasat asa sa nu fac vreo prostie.Pompa de benzina o excludem pentru ca la fel face si pe GPL pana se incalzeste motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema pornitului doar cu ajutorul pedalei poate fi si de la senzorul de temperatura al antigelului.

Referitor la readaptare clapeta si diagnoza te ajut cu cea mai mare placere fara cotizatii dar dupa ce fac rost din nou de soft ca am busit hardul la laptop si nu am mai putut recupera nik de pe el, asa ca am ramas in imposibilitatea de a mai face scanare . Sper sa rezolv cat de repede sau poate cu un mic ajutor de pe aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iarasi eu cu vesnicele mele probleme...azi dimineata in Iasi a plouat si cand am vrut sa pornesc masina , a pornit greu tare la a 2 a cheie + apasat pe acceleratie + tremuratul motorului.Am mai observat asta si acum vreo 2 luni tot intr-o zi ploioasa...nu inteleg ce rol joaca ploaia aici..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!