Jump to content

Motorizare 1.6 AEE


uadiv
 Share

Postare recomandată

sa te corectez in rampa nu in panta poate mai dai ceva detalii din cate ai spus s-ar putea sa fie discul de ambreiaj dar spune mai multe amanunte la mers normal tot asa iti face se aud ceva zgomote sau mai stiu eu ce scote fum etc etc.....

Modificat de danyelos12
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu, daca era vorba de discul de ambreiaj, se tura fara sa creasca viteza. la mine nici nu se tureaza.

nu se aude niciun zgomot, nu scoate fum

cand este drum drept merge perfect, dar cand vine RAMPA lunga pierde viteza si nu mai creste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate sa fie mai multe probleme eu personal nu am patit la golf ceva de genu e posibil injectia la ce turatie iti ajunge maxim sau turatia merge normal

senzor turatii ,aprindere, alimentare mai bn pune-o pe un tester sa vezi ce erori are poate e vb de calculator

in ture iti urca normal?

iti porneste greu ?

vezi filtru de aer clapeta acc.regulator presiune,pot fi multe cauze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi porneste la sfert de fiecare data

in ture urca normal

in rampa parca nu s-ar alimenta la un moment dat. scade si viteza si turatia, indiferent de cat de mult apas pedala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic sa verifici pompa de benzina ,bobina de inductie ,fise ,bujii si pe urama senzor relantii tot ce tine de injectie

pune-o pe tester ca s-ar putea sa iti dea ceva erori eu de cate ori am pus-o nu a dat niciodata erori dar poti sa incerci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bujiile le-am schimbat cand am ajuns acasa, chestia e ca nu prea mai am unde sa testez pentru ca in romania nu prea ai rampe din-astea lungi :)

cu senzoul de ralanti s-ar putea sa fie o problema ... eu am probleme cateodata cu turatia la ralanti. imi oscileaza de la 600 la 800 rpm, scot borna si isi revine.

in timp ce oscila am desfacut capacul de la filtru de aer si clapeta de acceleratie flutura in ultimul hal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune-o pe tester si fa un log in mers in conditiile in care iti pierde putere.

Faci un log pe grupurile 1,3,4 si apoi pe 2,5,6 in aceleasi conditii apoi postezi logurile aici.

Mergi constant pe la 1700 ture in a 3-a sau a 4-a apoi calci acceleratia la podea pana depasesti 4000 rpm (pe drum drept daca in rampa nu merge, dar ar fi interesant de vazut si in rampa)

Daca te uiti pe valorile alea numai asa la ralanti nu o sa afli prea multe, iar erori s-ar putea sa nu ai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa o zi de umblat si cautat am rezolvat cu electromotorul, norocul meu a fost ca am schimbat doar carbuni. La electromotorul care il aveam eu magnetic marelli nu am gasit platou carbuni dar putin fludor si multa rabdare o mers :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ wazzabi - o compresie ai verificat? Daca lasi masina in viteza, pe o rampa cu inclinatie mare, fara frana de mana, sta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ruta Florin Cristian

Senzorul de temperatura il verifici scotand mufa din el. Daca se tureaza motorul atunci el este de vina. Mai ia in calcul si sonda lambda. Verificarea o faci la fel ca la senzor

O sa le verific , dar posibil sa fie catalizatorul am auzit pe cineva ca ar putea fi de la el?

Am rezolvat problema , a fost de la senzorul de temperatura daca mai are cineva poroblema aceasta sa isi dea seama , multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are cineva idee cum dau sonda lambda jos fara sa dau esapamentul e cheie speciala

si mai am o intrebare ce consum aveti la 1.6 aee ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ultimiii 1500 de km, mixt, am reusit consum de 6,7. Sonda o dai jos cu o cheie inelara dupa ce-i tai cablul ca sa poti baga cheia pe ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu o alta problema cand schimbi sonda lambda resetarea se poate face si fara tester ?am pus una noua merge bn motorul timp de vreo 2 min si apoi se opreste daca scot mufa de la sonda nu se opreste .sa fie din cauza sondei sau nu a recunoascuto calculatorul posibil ceva erori .am incercat sa las masina un timp fara borne pe urma am lasat-o pe contact un timp si am pornit-o dar tot asa face mai sunt si alte solutii? astept pareri va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda este originala sau universala? Posibil sa nu fie legati unde trebuie conductorii de la sonda. Cele universale au la conductori culori diferite decat ceea ce ai tu pe masina pana in mufa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu tebuie adaptat nimic atunci cand schimbi sonda lambda, este pulg and play. Eventual sterse erorile din ecu, dar dupa un anumit numar de porniri se sterg singure daca nu mai apar cauzele.

Din ce deduc si din primul tau post cred ca mai ai si alta problema, o problema de amestec incorect si probabil motorului ii convine valoarea predefinita atunci cand ai sonda scoasa.

Dintr-un motiv sau altul cred ca ai amestec sarac in aer (din ce ai scris in primul post daca scoteai furtunul de vacuum si deci intra mai mult aer mergea cat de cat bine) si cred ca problema se invarte in jurul clapetei de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai deschis o data problema cu furtunasul de vaccum care iasa de langa clapeta de acc.acum daca il bag la loc imi moare motorul,nu sta gram la relanti

FAE NU E CEVA DE FIRMA DAR ATAT MI-AM PUTUT PERMITE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DE NENUMARATE ORI

INAINTE CUM AM MAI SPUS MERGEA CAT DE CAT CU VACCUMUL BAGAT, FACEA FIGURI LA RELANTII ACUM CU SONDA ASTA NU MAI STA DELOC

T

POATE DACA O PUN PE VAG O SA ISI REVINA

Modificat de danyelos12
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul asta numai la fata locului si cu un vagcom cred ca poti rezolva problema, trebuie vazuti toti parametrii ca sa-ti dai seama unde este problema.

Numai la rece face asa sau si la cald?

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SINCER FARA SONDA MERGE BINE DAR AM UN CONSUM DESTUL DE MARE 8% MERS LEJER MERG SA O MAI FREC PUTIN SA VAD POATE POATE ISI DA DRUMUL

MASINA BINEINTELES :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce mai poti face este sa scoti capacul de la corpul clapeta si sa cureti senzorul de pozitie a clapetei (este o potcoava neagra peste care se plimba un cursor cu mai multe contacte - in fond este un potentiometru) cu un betisor cu vata si alcool..

Am facut chestia asta la un amic cu aee, dar imi pare rau ca nu am facut poze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DEOCAMDATA VAD CA LA CALD LA RECE INCA NU STIU DAR O SA AFLU AI CUMVA vreo IDEE DACA FACE NUMAI LA CALD?

A TRECUT CEVA TIMP DE CAND L-AM CURATAT ULTIMA OARA DAR AR TREBUI SA O FAC DINOU

MA SI DUC SA DAU CLAPETA JOS SA II FAC O BAITA

FAZA CU READAPTAREA CLAPETEI CU BORNELE DATE JOS BLA BLA BLA ESTE OK MERGE FAZA

Modificat de v@sy
Nu mai folosi Caps Lock
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!