Jump to content

Sfaturi pt achizitie Golf 4 / Bora


bazil
 Share

Postare recomandată

cum sa nu fie de cumparat un asa chilipir? :lol:

in ziua de azi e simplu sa dai un google dupa numarul de telefon si vezi cam ce activitate deruleaza vinzatorul care a primit masina de servici si asta personala nu ii mai trebuie/cumparata pt amanta si nu vrea sa conduca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu voi isi cumpara astia biciclete :)) ...daca ma gindesc bine si la alea ati avea de comentat ... :)

Mai ales cu circotasul de Florin...zi-le Florine sa moara samsarii cu ele in curte ...

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu unul am interes ca vreau sa vind masina (si ma roade Nvidia) :lol: dar din cauza acestor vinzatori si clientii lor de cele mai multe ori masinile oneste nu au pretul corect (execeptind cazurile in care respectivul e chiar incurcat de o masina si o da la pret mic doar sa scape de ea)

clar ca si la biciclete: una e cu mecanica noname si alta e cu Shimano, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate da...aceea e masina...sa inteleg ca nu merita aruncat o privire la ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din poze o vezi ca e sorcova; bine acum, cred ca si vopseaua e mai pretentioasa...

noi stim cu totii ca masinile sint de doua feluri:

lovite si alea care vor fi lovite :D

ia-o si vopseste-o toata, vezi ce bube mecanice mai are (m-as mira sa nu aiba nimic)

discuri/placute/ un amortizor strimb + cite si mai cite pot fi pe duca

si cind tragi linie: surprizaaa!!! ai cheltuit grupat esalonat :lol: mai mult decit daca banii astia i-ai fi pus peste cei alocati achizitiei si ai fi luat o masina muult mai in mintile ei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am vazuto in seara asta ...era intuneric si nu am vazut diferentele de culori....proprietarul a precizat ca a fost masina de firma si ca este in posesia ei de 1 an....si ca e dispus sa mearga cu ea la un tester...

insa e prea dubioasa masina si proprietarul :lol: ...asa ca back to searching mode....multumesc mult din nou :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu voi isi cumpara astia biciclete :)) ...daca ma gindesc bine si la alea ati avea de comentat ... :)

Mai ales cu circotasul de Florin...zi-le Florine sa moara samsarii cu ele in curte ...

...din pacate....dar decat sa-si cumpere masini care vor avea abonamente la service, si nici masina nu e.....

da, nu merita cumparata.....e prea coscovita.... cand o sa inceapa sa se umfle chitul pe ea, o sa te doara capul..... cine stie cate sute de mii de km o avea....sau cata bataie de joc a luat - de fapt, asta se vede.

Decat asa ceva, mai bine un G4 - 2002-2003, benzinica, intretinut.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 an...crezi ca un seat se face din bucati asa usor, peste noapte???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu inteleg ce vrei sa spui.......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a facut ca majoritatea: cumpara pe te miri ce epava si se apuca de lucru sa o puna la loc pe roti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da si niciodata nu o sa fie masina, ca una ingrijita. Graba strica treaba......din pacate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Panzercraft nu ne-ai spus unde vei folosi masina. Daca vei merge preponderent in oras, parerea mea personala e ca 1.9tdi e cam mult. Motorul asta are nevoie periodic sa fie alergat, sa-i dai peste 3000 de ture, altfel ancrasezi turbina si tot sistemul EGR. Pentru oras, un Polo pe benzina poate ar fi mai de preferat.

Acuma nu stiu ce vrei tu de la o masina, dar eu personal decat un diesel fara turbo atunci mai bine benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va fi mixt ....si oras si traseu...si am nevoie neaparat de diesel...ca tot romanul mi-am gasit o portita la o cunostinta in achizitionarea motorinei mult mai ieftin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmmm, ai mare grija cu motorina, injectoarele cad tocmai din cauza ei. Motoarele astea mai noi de dupa 2000 sunt pretentioase la calitatea motorinei, s-a dus vremea cand puteai sa bagi orice ca la tractor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da...insa sunt destul de sigur pe motorina...a fost folosita de un peugeot diesel care e destul de pretentios...si nu au fost probleme...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as lua o numai o masina adusa din afara si cat mai recent adusa, sa aiba numerele alea de zoll sau cum le spune. N-as cumpara una folosita in tara din nspe mii de motive. Eu pe a mea din semnatura am luat-o de la un parc auto de la noi in 2009 vara cu 6100euro si am cam bagat ceva bani in ea dupa, e adevarat ca am si folosit-o, cam 20.000km pe an.

Cand am luat-o pe bord arata 140 si ceva de mii, in realitate avea 190 si...acuma din ce m-am mai uitat eu pe la anunturi preturile am cam ramas aceleasi, poate usor au scazut la g4. Ideea e ca la 4000de euro vei lua cu siguranta o masina cu peste 250-300.000km reali, deci unde te astepti sa inceapa sa pice una cate una piesele grele..turbina, motor etc. Apropo, al meu si-a pierdut din putere, cred ca la vara il asteapta ceva.. :blush:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu alte cuvinte e bine ca poti pune deoparte din banii de motorina pentru piese, ti-o spun foarte sincer si fara pic de mishto. Si am mai tras o concluzie de cand am golfu' - neamtu stie exact cand sa se scape de masina!

Cu toate astea, nu regret deloc alegerea. Inainte bagam banii in dacie, acuma macar ii bag intr-o masina in care stau confortabil si vara si iarna, la care nu mai trebuie sa sterg parbrizu cu carpa si pe care daca o calci se duce...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

costyserbanescu

rostov nu cred ca ai dreptate . masina mea cam 250k km si merge ca ceasul . nu am schimbat piese " grele " doar una mai grea ca sa zic asa garnitura de chiulasa dar dupa ce am schimbat-o nu am mai avut probleme cu masina si in rest am mai schimbat la ea o macara de la geamult din fata de la sofer si un gurduf de la planetara si 2 becuri de la stop frana . nu va mint cu nimic si nu vreau sa ma laud dar daca masina este exploatata asa cum trebuie ( nu sa mergi batraneste sa te dai la ea dar cu motorul cald ) nu o s aia probleme cu ea . sper ca nu am suparat pe mine dar am vrut sa va spun ca nu sunt neaparat cazaturi toata masinile cu km multi

la 250k km i-am facut o resoftare si am duso cam pe la 150 cp si nu am probleme cu ea , de eu cred ca conteaza mai mult modul cum a fost folosita masina/intretinuta masina dacat cati km are

Modificat de costyserbanescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AJM e o varianta buna daca doresti PD ;)

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si de ce tocmai AJM?ASZ sau ARL ce au?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca se incadreaza la 4000 eur :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru costiserbanescu - ai perfecta dreptate, e esential cum intretii masina, dar problema e cum afli asta inainte s-o cumperi? Cu exceptia faptului cand iei o masina pe care o stii sigur (de la firma la care lucrezi sau de la un prieten apropiat, cu toate ca si asta e discutabil), in rest e loto 6/49.

A mea a fost masina de firma acolo la nemti, deci teoretic intretinuta, cu carte service (am aflat ulterior cat de usor e sa le fabrici), am cumparat-o cu mecanicul care s-a bagat pe sub ea si a inspectat-o in masura in care s-a putut, cu proba la drum intins etc. Ce sa zic, pe dinafara era ok, interiorul ff curat, cu mirosul ala caracteristic, compartimentul motor curat, cosmetizata ca la carte. Dar dupa ce am cumparat-o si am iesit pe poarta, m-am dat jos si am scos filtrul de aer - ciment curat tata!! Asa ca au urmat imediat filtrele si distributia, curatat EGR, pana sa intru in iarna bujiile incandescente, iarna ansamblul ambreiaj cu volant care era varza, electromotorul dat jos si schimbate perii, bucsa...bateria iarna trecuta, ce sa mai zic de anvelope, asta in mare, de altfel am toata lista pe calc.

Ideea e ca toate astea sunt consumabile, dar le-am schimbat eu nu neamtu, deci daca vrei masina complet functionala trebuie sa ai o rezerva de bani pregatita, cum zicea cineva pe un forum. Daca ne gandim ca masina asta de noua a fost 20.000 iar eu o iau cu 6000, undeva se regaseste diferenta aia, nu?

A, si sa nu uit, a inceput sa aiba usor comportament de barca, deci ma asteapta si telescoapele (pe spate sunt scurse acum, in parc erau ok :dry: ) plus discurile de frana...

Asta e! Iti asumi riscurile cand cumperi masina second si de obicei cat dai atata face!

Modificat de rostov105
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!