Jump to content

Sfaturi pt achizitie Golf 4 / Bora


bazil
 Share

Postare recomandată

multumesc celor care mi-au raspuns.....mesaje incurajatoare...mai am 2 chestii la care astept raspuns de la cineva..respectiv , valoarea taxei veche/noua si diagrama de putere/consum/cuplu.....trebuie sa fie vreun posesor care are timp si informatia si bunavointa sa-mi raspunda....multumesc inca o data celor care si-au facut timp pt problemele mele...cu respect !

si daca imi poate spune cineva care a fost la RAR cu o asemena masina , care este valoarea emisiilor de CO ?..sa-mi fac o idee de taxa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

saluatare tuturor!o intrebare am si eu..ma tot deruteaza..sunt in cautarea unui golf 4,dar as vrea spre deosebire de fostul golf..unul cu BC cu display mare..pe ce modele s-au pus asa ceva?am vazut ca sunt foarte rare..multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu a fost optional, deci daca omul l-a platit, s-a pus. De exemplu eu am ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma gandeam ca a fost pus doar pe anumite modele..nu stiu..sunt cam rare ...am vazut in general sunt la cele cu cutie automata sau cu navi....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

saluatare tuturor!o intrebare am si eu..ma tot deruteaza..sunt in cautarea unui golf 4,dar as vrea spre deosebire de fostul golf..unul cu BC cu display mare..pe ce modele s-au pus asa ceva?am vazut ca sunt foarte rare..multumesc anticipat

Sunt mai rare.....

Indiferent de varianta - afisaj mare - numit - MAXIDOT, sau afisaj mic - MINIDOT - amandoua au fost optionale. Tu gaseste masina care-ti place, sa fie buna din punct de vedere mecanic..... si restul se pune dupa.

Nu te uita dupa asta, tempomat...sau altele care se pun cu costuri relativ mici.

Cauta masina sa fie buna, eventual sa aibe climatronic, incalzire scaune, geamuri electrice..... optiuni care se pun mai greu si costa mai mult.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut un golf 4 1.4 16v..ma rog..asta din semnatura..acu vreo 2 ani..dupa am avut un bmw 320d...si vroiam sa revin iar la un golf 4...audi a3..ma rog ..sunt pe aceeasi platforma..dar vreau cu display mare daca imi iau..si eram curios..daca difera in functie de modele sau era optional...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Optional..... da, lasa ca se pune dupa....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda. Chiar nu stiu ce sa fac. Greu de tot. Am zis ca astept sa treaca sarbatorile si daca nu se poate atunci caut sa schimb masina. Sper sa iau ceva banisori pe ea si poate gasesc alta la pret asemanator. Deja am inceput sa caut ceva cu cutie automata.

Merci de sfaturi si mai astept altele. Daca stiti o masinuta buna astept pm.( suma undeva la 4500e)

daca gasesti ceva automat, cand o conduci prima data joacate insistent cu schimbatorul de viteze , la cea mai mica imperfectiune / inconvenient in functionare RENUNTA LA EA !!! mai ales daca proprietarul zice ca a schimbat uleiul si alte vrajeli (ma refer la 4-5 mii euro) ... am inteles ca la automatik uleiul se schimba O SINGURA DATA , pe la 60 sau 80 mii ... asculta de mine ! altfel te vei imprieteni cu mecanicul . Defapt sfatul meu e sa iti iei tdi 90 cp manual sau daca ai bani 101cp euro4 (2005-2006).

Acum cateva zile un prieten si-a luat octavia 2006 tdi 90cp cu 5200 , dar e moara de ciocane comparativ cu golfu meu 2001 rulat 6 ani in RRomanica

ps - care-i faca cu mk4 ? ce inseamna?

Benzinarele parca nu au relantiul reglabil...

Mai degraba reglezi nevasta :)

Serios invat-o sa conduca...o sa-i prinda bine cind va fi nevoita sa conduca alte masini...

eu nu reusesc sa "o reglez" sa mearga in marsarier, :lol: desi conduce aproape zilnic din 2002 si are permis din '99

Modificat de yuk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam naspa sa gasesti tot timpul loc de parcare sa poti iesi cu fata :))

Mai ales intr-un oras cu stradute inguste cum e Sibiul pe alocuri...

Stiu ca si eu am patit-o in prima saptamina dupa ce am luat masina :)

Am facut 1h parcari la scoala ... a trebuit sa invat singur...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@yuk

"ps - care-i faca cu mk4 ? ce inseamna?"

este o denumire folosita de concernul VAG in momentul fabricatiei platformei de golf.Asa au vrut ei sa o denumeasca.

http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Golf

Pentru golf I - mk1, golf 2- mk2, golf 3- mk3 si asa mai departe pana la golf mk6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit dupa o scurta pauza fara net. Intre sarbatori am reusit sa fac o scurta revizie la masinuta pe fata (pe scurt: bucse, bielete, cap de bara, rulmenti - toate defectandu-se dupa ce un "excelent mecanic" a strans un surub la bieleta antirului atat de tare incat a stricat filetul in bascula rezultand defectiuni in serie ... fiind nevoit sa merg in perioada craciunului aprox 1500 km cu defectiunea mai sus enuntata) si pot sa va spun ca nu vreau sa mai schimb masina. Merge exceptional. Am facut pe 1 ianuarie si o diagnosticare cu vag com-ul si a iesit totul perfect, nici cea mai mica eroare. Asadar m-am gandit foarte foarte serios sa nu mai dau masina si sa incep sa predau lectii de sofat sotiei. Chiar daca stiu ca voi trece prin "situatii de criza" si "senzatii maxime" sunt hotarat sa nu ma dau batut.

Asadar orice ar fi masina asta nu am sa o dau deoarece sunt indragostit de ea. (Apropo de consum in 800 km pe la munte si campie, oras si tara masina a scos un consum de 6.3 l/100 km si cand am avut nevoie de putere - s-a comportat excelent).

Parerea mea este urmatoarea " Incercarea moarte nu are" - o vb din strabuni. PS: sotia are chef din nou sa o conduca!!!

Multumesc tuturor pt sfaturi!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Brava coane :) Bafta :))

Finul meu a trebuit sa faca acelasi lucru... dupa vreo 4 luni a inceput sa conduca bine nevasta :)

O hotarire inteleapta...

Poate ajungi la intilniri sa vedem si masina si proprietarii :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare tuturor membrilor forumului. Sa va povestesc o mica experienta cu vanzatorii de masini sh de la noi din tara. Doresc sa-mi achizitionez un Golf IV GTI fiind doritor de un pic de sportivitate deoarece pana acum am condus doar actuala masina Peugeot 206 1.4hdi. Stiu ca ce e ieftin nu e si bun cam in 90% din cazuri, dar am fost optimist si am zis ca poate aceasta masina este in cei 10% :). Bun. Am gasit un anunt pe autovit cu un GTI din 2001 140.000 km multiple dotari, culoare neagra, avea poze doar de la exterior, arata ok. Sun la nr. din anunt nu raspunde nimeni, mai caut si pe alte site-uri si gasesc acelasi anunt si pe 4tuning cu alt nr de tel. dar si cateva poze de la interior care interior era cam nasol, in realitatea arata mai bine. Sun, raspunde un baiat. Ramane sa ne vedem a2a zi sa vad masina. Am facut un topic pe forum cerand sfaturi neprincepandu-ma la acest model si nici la masini la partea tehnica in general, pana acum nu am mai cumparat o masina SH. Citind pe aici il contactez pe Florin si-l rog sa mearga cu mine. Mergem duminica vedem masina, la prima vedere exteriorul arata cat de cat ok, mici defecte, pragul drept un pic infundat, mici zgarieturi, baiatul a zis ca a vopsit pragul, usa si aripa spate, Florin din ce s-a uitat a spus ca erau mai multe elemente ale caroseriei vopsite. La interior la fel mici defecte estetice la tapiserie + scaunul de la sofer avand tapiseria rupta pe partea stanga, pe plastice diferite zgarieturi care sunt normale la anii astia... la proba de drum masina se infigea destul de bine dar se simtea un tremurat al volanului chiar si la viteze mici, a ramas ca il rezolva daca ma hotarasc s-o cumpar fiind de vina ori jantele ori geometria care nu era facuta dupa schimbul capetelor de bara. Baiatul avea masina inmatriculata pe numele lui spunand ca e adusa din Franta si ca i-a schimbat mai multe piese la ea printre ele mai importante fiind ambreiajul cu volant, distributia, bucse, capete de bara...astea din ce-mi aduc aminte. Ah sa nu uit, aripa din stanga era schimbata cu una aftermarket si se vedea o diferenta fata de cea originala plus ca atingea in capota. O janta era stramba vizibil cu ochiul liber si un cauciuc ciupit. Trapa functiona, aerul conditionat functiona, altceva ce i s-a parut ciudat si lui Florin uleiul care era la minim desi baiatul zicea ca l-a schimbat in urma cu maxim 4000 km. Am discutat de pret si a ramas 3850 de la 3990 si ca ramane pe a doua zi sa rezolvam problema cu tremuratul si cu actele ca nu mai aveam chef de umblat atunci, imi ajunsese. In general imi placea masina. Seara ma mai uit pe net si ce sa vezi...gasesc aceeasi masina intr-un anunt mai vechi pe 4tuning la cineva din MH cu numere rosii. El cerea pe ea 3200 negociabil dar in anunt scria ca are 200.000 km. Caut pe google numarul de telefon al respectivului si ii gasesc un anunt pe un forum unde avea mai multe poze cu masina si de la interior cu bordul unde se vedea ca masina avea 274.xxx km, eu am renuntat la idee de a lua masina. Azi am vorbit cu baiatul din Bucuresti cu care m-am vazut si i-am zis ca nu mai vreau s-o iau si i-am explicat de ce, el a inceput sa rada si a zis ca ce vreau de la o masina din 2001 ca nu are km astia si ca sa-i fac eu un pret pt. ea dar nu prea mic :). SIncer nici cu 2000 nu as mai lua-o. Sunt constient ca la 4000 nu gasesti GTI cu 140.000 km dar nu-mi place sa fiu mintit si la starea in care era nu avea cum sa ceara mai mult pe ea chiar daca erau km reali, conteaza si cum este intretinuta estetic, prefer sa iau una cu 300.000 km si stiu la ce sa ma astept si la un pret corect. In principiu am cam renuntat la ideea de a lua masina din tara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ca da....plus ca sigur are o hiba ascunsa - sunt mai mult ca sigur ca mananca ulei la greu.... ii lipsea aproximativ 1 litru.... si da de gandit faptul ca, omul a cumparat masina acum vreo 2 luni... a inmatriculat-o, numere preferentiale, etc... si o si vinde.

Cu exceptia problemei care nu mi-a placut - si am banuit jantele strambe - masina mergea bine, turbina ok....

Vopsite - cam toate elementele, cu exceptia capotei motor, plafon si hayon.

Aripa aftermarket, far cu urechi rupte, jante de 2 lei, pragul indreptat urat si cleme bara cu probleme... banuiesc.

Daca nu batea la ochi treaba cu uleiul.... plus suspiciunea cu anunturile.... masina nu era rea.

Revenind - stii indeea mea - mai bine mai astepti, decat sa te grabesti.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de masina din 2001 cu km sub 200.000. Eu am un golf din 2001 care are acum 180.000 km. L-am luat in martie 2007 cu 108.000 din germania. Un fost coleg de serviciu are tot golf 4 1.6 din 2001 cu 120.000 km. L-a luat in 2008 cu 59000km de la un mos din germania.

In opinia mea, cand iei un GTI SH tb sa-ti pui, in primul rand, problema de fiabilitate. Tb sa te gandesti ca e foarte probabil ca masina sa fi fost agresata, neintretinuta corespuzator dpdv al consumabilelor etc. E foarte greu sa gasesti una in romania care sa aiba unic propietar, de preferat peste 30 ani, care sa inteleaga ca tb sa puna ulei dupa normele vw, sa-l schimbe regulat, impreuna cu filtrele, sa nu dea cox pana nu-i incalzit motorul etc. Astfel, o alternativa la un GTI SH intretinut si scump ar fi unul praf, cum e cel pe care l-ai descris la un pret foarte mic, ce iti da posibilitatea sa refaci TU complet motorul a.i. sa stii ca te duce, impreuna cu familia, pana-n grecia si inapoi fara sa stai cu griji.

Acum cu revopsitul elementelor: eu de cand am masina asta in bucuresti am avut un singur accident din vina mea in urma caruia am schimbat far si aripa stanga. In rest, toate zgarieturile si indoiturile de pe masina le am din parcare. Si sunt f multe! Vopseaua "se consuma" cel mai repede in bucuresti. Am invatat sa ma doara la basca de o zgarietura atata timp cat nu a ajuns la metal. Mai bine bag banii dati pe vopsit intr-un schimb de distributie cu piese si manopera de calitate. Macar stiu ca sub capota vecinul de parcare (pe care-l salut cu ocazia asta) nu ajunge cu usa lui.

My two cents.

Numai bine.

Modificat de abuwz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ai dreptate in ce zici, de asta ma bate gandul sa ma duc mai bine in germania cu o cunostinta si sa iau unul de acolo. Treaba cu varsta peste 30 de ani nu este o regula, depinde si de om cat tine la masina. Eu de exemplu actuala masina am luat-o noua de la reprezentanta cu un credit ca altfel nu reuseam si atunci in 2007 erau foarte scumpe cele SH, de cand o am schimburile filtrelor si uleiului l-am facut la 10.000 km doar cu ce se recomanda de producator, producatorul recomanda schimburile la 20.000 km dar am preferat sa fiu eu sigur pentru ca circul mult in Bucuresti. Cat despre zgarieturi asa este in Bucuresti nu poti pastra o masina ca noua daca circuli cu ea si daca o tii parcata in fata blocului, daca este masina de weekend si o tii in garaj poate ai o mica sansa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

costyserbanescu

salut . parerea me e ca faza cu anii nu e o regula . eu cred ca sunt cel mai mic de pe forum ( sunt cam sigur ) si stiu ce inseamna sa ai chef sa ii mai dai cateva pedale mai sanatoase , sau sa o scartii putin la un semafor . masina pe care o detin este defapt masina familiei dar de cand am luat permisul merg cam 95% numai eu cu ea . golful meu are cam 260k km si merge foarte bine , chilometrii nu ar fi o problema mare daca masina a fost intretinuta calumea . eu am facut reviziile mereu la timp am schimbat orice piesa a fost nevoie cu numai piese de calitate , iar cand a fost sa mi se para mie ca nu merge bine ceva la masina am investigat mereu si unde a fost cazul am remediat . deci sfatul meu e mai bine sa cumperi o masina cu 200k km si sa stii pe cat posibil cum a fost intretinuta decat sa cumperi o masina cu 140k km si sa nu stii nici daca sunt reali nici cum a fost intretinuta masina . sper ca sfaturile mele te-au ajutat . numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut,

Sunt student in Uk si vreau sa imi cumpar masina (vw golf 4,bora sau passat in jur de 10-12 ani vechime) de aici (cu volan pe stanga daca gasesc) dar vreau sa o inmatriculez in ro (pt ca aici e foarte scumpa asigurarea)

Dilema mea este:

Tinand cont ca o voi inmatricula in Ro . Care ar fi cea mai ok solutie motor benzina 1.4 sau 1.6 (taxa de inmatriculare mai mica .. dar consum mai mare) pentru cel de 1.4 doar seria AXP e E4, pentru cel de 1.6 care serii au E4?

Sau 1.9 diesel (taxa de inmatriculare mai mare .. dar consum mai mic + aceeasi putere). Motoarele diesel ce norma de poluare au? E4? Au filtru de particule?

pana la urma sa suspendat taxa de prima inmatriculare? Sau totusi va trebuii sa o platesc?

multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, diesel-urile de la vag pana in 2005 au euro 3 iar din 2005 in sus e4-e5+filtru de particule!Taxa nu s-a suspendat si nici nu cred ca se va suspenda vrodata, insa daca iti iei diesel o sa te duca intre 600-1000 euro inscrisul si cu vro 200 euro poti angaja un avocat care sa iti recupereze banii in cateva luni! Insa daca iei benzinar(euro 4) taxa o sa fie undeva in jurul sumei de 250-400 euro si nu prea mai merita efortul sa mai recuperezi banii!

Nu o sa ai probleme cu politia in UK? sau o sa folosesti masina mai mult in romania?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, diesel-urile de la vag pana in 2005 au euro 3 iar din 2005 in sus e4-e5+filtru de particule!Taxa nu s-a suspendat si nici nu cred ca se va suspenda vrodata, insa daca iti iei diesel o sa te duca intre 600-1000 euro inscrisul si cu vro 200 euro poti angaja un avocat care sa iti recupereze banii in cateva luni! Insa daca iei benzinar(euro 4) taxa o sa fie undeva in jurul sumei de 250-400 euro si nu prea mai merita efortul sa mai recuperezi banii!

Nu o sa ai probleme cu politia in UK? sau o sa folosesti masina mai mult in romania?

nu, doar ca va trebuii sa fac o excursie in franta o data la 6 luni de zile .. bine inteles va trebuii sa pastrez biletul de ferriboat drept dovada datii intrarii in uk.

deci dintre 1.4-1.6 bora , golf 4 sau passat care e cea mai inteleapta alegere luand in calcul : costul pieselor (intretinerea), consumul, utilitatea ... ?

INCA CEVA: cum imi dau seama care din ex: passat diesel dupa 2005 au euro 5? din cate am vazut taxa pt un 1.9 din 2005, 148 g/km CO2, 105 cai e 150 euro. Eu zic ca ar fi mai convenabil sa mai strang niste bani pt o masina mai noua cu taxa de inmatriculare mai mica.. (daca este vorba de euro 5)

Modificat de EaglePk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colescu Sebastian

Pai vrei golf/bora din 2001-2 etc,sau vrei passat cu euro 5 din 2009 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la benzinare la 1.4 la noi tot ce e inainte de anul 2000 e euro2 , dupa 2000 e euro 4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!